Reklama
Strona 278 z 485 PierwszaPierwsza ... 178228268276277278279280288328378 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 4,156 do 4,170 z 7264

Temat: [iBot] Oficjalny temat

  1. #4156
    Avatar Dadis
    Data rejestracji
    2013
    Posty
    219
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cytuj Shuricanaa napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    a nie możesz sobie ustawić tak, że lotuje gmp, w healearze ustawiasz, żeby zawsze(niezaleznie od many), używał gmp, i ustawiasz sobie drop empty flask(na te duze vialki)?
    Niebardzo właśnie, bo sam używam GMP i mi wszystkie użyje. A za dużo capa ważą by je ciągle loocić. Potrzebuję tylko na używanie z ciał niestety


    Cytuj Kayle napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ustalasz lure waypointy i bot luruje danego stworka do ostatniego lure waypointa ktory byl w cavebocie :)
    No to waypointy lure, a co z targetingiem? Jak np. żeby lurował po 3-4 niezależnie jakich potworów?
    Ostatnio zmieniony przez Dadis : 07-02-2013, 12:08

  2. #4157
    Avatar Kayle
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    32
    Posty
    473
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Robisz actiona, ktory zaleznie od ilosci potworow bedzie lurowal albo bił, np jak 1 demon to leje normalnie na dystans, jak 2 to luruje sobie jednego do lurewaypointa.

    tak to u mnie wyglada na demcach :)

  3. #4158
    Avatar Dadis
    Data rejestracji
    2013
    Posty
    219
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    mógłbyś zarzucić takim actionem?

  4. Reklama
  5. #4159

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    17
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    potrzebny mi skrypt na crystale dla ms,posiada ktos?

  6. #4160
    Żyt Toster

    Domyślny

    Witam serdecznie, potrzebuje cos ciekawego dla 40rp (81/67), dobre eq chodzi mi zeby bylo full afk i dobry exp kasy moze byc na zero. Licze na Wasza pomoc bo ja szukam i nic ciekawego nie znalazlem.

  7. #4161

    Data rejestracji
    2007
    Posty
    51
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Ma ktoś może scrypt do trenowania AFK na Slime na EK?

  8. Reklama
  9. #4162

    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Katowice
    Posty
    7,009
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    macie ktoś kawałek HUD'a odpowiadający za wyświetlanie już wbitego expa?

  10. #4163
    Avatar Criss26
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Płock
    Wiek
    33
    Posty
    3,076
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj 2Fast4You napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    macie ktoś kawałek HUD'a odpowiadający za wyświetlanie już wbitego expa?
    Kod PHP:
    local fontfamily = "Comic Sans Ms" 
    local fontsize = 8 
    local headfontsize = 9 
    local fontcolor = 0x000000 
    local headfontcolor = 0x000000 
    local startposx = 10 
    local startposy = 20 
    
    function formatstaminaintotime(staminaAmount) 
        if staminaAmount == 0 then 
            return "00:00" 
        else 
            local nHours = string.format("%02.f", math.floor(staminaAmount/60)) 
            local nMins = string.format("%02.f", math.floor(staminaAmount - (nHours*60))) 
            return nHours..":"..nMins 
        end 
    end 
    
    setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor) 
    setfontcolor("Gold") 
    addtext("Character Information", startposx, startposy+10) 
    setfontcolor("DeepSkyBlue") 
    addtext("______________________________", startposx, startposy+20) 
    
    setfontstyle(fontfamily, fontsize, fontcolor) 
    setfontcolor("antiquewhite") 
    addtext("Level: ", startposx+10, startposy+60) 
    setfontcolor("white") 
    addtext(level, startposx+45, startposy+60) 
    
    setfontcolor("antiquewhite") 
    addtext("Name: ", startposx+10, startposy+45) 
    setfontcolor("white") 
    addtext(name, startposx+45, startposy+45) 
    
    setfontcolor("antiquewhite") 
    addtext("EXP gained: ", startposx+10, startposy+75) 
    setfontcolor("white") 
    addtext(num(expgained) .. " K", startposx+75, startposy+75) 
    
    setfontcolor("antiquewhite") 
    addtext("EXP/h: ", startposx+10, startposy+90) 
    setfontcolor("white") 
    addtext(num(exphour) .. " K", startposx+50, startposy+90) 
    
    setfontcolor("antiquewhite") 
    addtext("Time to Level: ", startposx+10, startposy+105) 
    setfontcolor("white") 
    addtext(timetolevel .. " Hour", startposx+85, startposy+105) 
    
    setfontcolor("antiquewhite") 
    addtext("Exp Left:", startposx+10, startposy+120)  
    setfontcolor("white")  
    addtext(num(exptolevel()) .. " K", startposx+60, startposy+120) 
    
    setfontcolor("antiquewhite") 
    addtext("Played Time: ", startposx+10, startposy+135) 
    setfontcolor("white") 
    addtext(timehunt .. " Hour", startposx+80, startposy+135) 
    
    setfontcolor("antiquewhite") 
    addtext("Balance: ", startposx+10, startposy+150) 
    setfontcolor("gold") 
    addtext(num(balance) .. " K", startposx+60, startposy+150) 
    
    setfontcolor("antiquewhite") 
    addtext("Stamina: ", startposx+10, startposy+165) 
    
    setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor) 
    setfontcolor("Gold") 
    addtext("Botting Information", startposx, startposy+190) 
    setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor) 
    setfontcolor("DeepSkyBlue") 
    addtext("______________________________", startposx, startposy+200) 
    
    setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor) 
    setfontcolor("AntiqueWhite") 
    addtext("Cavebot", startposx+10, startposy+220) 
    addtext("- ", startposx+60, startposy+220) 
    if cavebot then setfontcolor("Green") 
    addtext('ON', startposx+70, startposy+220) 
    else 
    setfontcolor("Red") 
    addtext('OFF', startposx+70, startposy+220) 
    end 
    
    setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor) 
    setfontcolor("AntiqueWhite") 
    addtext("Targeting", startposx+9, startposy+235) 
    addtext("- ", startposx+70, startposy+235) 
    if targeting then setfontcolor("Green") 
    addtext('ON', startposx+80, startposy+235) 
    else 
    setfontcolor("Red") 
    addtext('OFF', startposx+80, startposy+235) 
    end 
    
    setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor) 
    setfontcolor("AntiqueWhite") 
    addtext("Looting", startposx+10, startposy+250) 
    addtext("- ", startposx+55, startposy+250) 
    if looting then setfontcolor("Green") 
    addtext('ON', startposx+65, startposy+250) 
    else 
    setfontcolor("Red") 
    addtext('OFF', startposx+65, startposy+250) 
    end 
    
    if stamina >= 2400 then setfontcolor("Green")      
          addtext('' ..formatstaminaintotime(stamina), startposx+60, startposy+165) 
    elseif stamina < 2400 and stamina >= 840 then setfontcolor("Gold") 
          addtext('' ..formatstaminaintotime(stamina), startposx+60, startposy+165) 
    elseif stamina <= 840 then setfontcolor("Red") 
          addtext('' ..formatstaminaintotime(stamina), startposx+60, startposy+165) 
    end
    Ja uzywam tego. Light HUD by Drama.

    A jesli chodzi ci o samo pokazywanie wbitego expa to
    Kod PHP:
    setfontcolor("antiquewhite") 
    addtext("EXP gained: ", startposx+10, startposy+75) 
    setfontcolor("white") 
    addtext(num(expgained) .. " K", startposx+75, startposy+75)
    Ostatnio zmieniony przez Criss26 : 07-02-2013, 18:52

  11. #4164

    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Katowice
    Posty
    7,009
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    możesz naprawić? bo zrobiłem sobie taki:

    Kod PHP:
    addtext("Exp gained:", startposx+10, startposy+100)
    i poprawnie wyświetla mi napis
    no ale jak próbuję dokleić dalsza część tzn to:

    Kod PHP:
    addtext(num(expgained) .. " K", startposx+10, startposy+100)
    to przestaje mi się wyświetlać cała reszta HUD'a

    tutaj całość jakby była potrzebna:

    Kod PHP:
    local fontsize = 8
    local headfontsize = 8
    local fontcolor = 0x000000
    local headfontcolor = 0x000000
    local startposx = 2
    local startposy = 80
    
    setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor)
    setfontcolor(rgbcolor(30, 144, 255))
    addtext("      - Botting Info -     ", startposx, startposy+10)
    
    setfontstyle(fontfamily, fontsize, fontcolor)
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("Level: ", startposx+10, startposy+25)
    addtext(level, startposx+72, startposy+25)
     
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("XP to Lvl: ", startposx+10, startposy+40)
    addtext(exptolevel(), startposx+72, startposy+40)
    
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("XP/Hour: ", startposx+10, startposy+55)
    addtext(exphour, startposx+72, startposy+55)
    
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("Stamina:", startposx+10, startposy+85)
    addtext(math.floor(stamina/60).." Hours", startposx+72, startposy+85)
    
    addtext("Next Lvl:", startposx+10, startposy+70)
    addtext('' .. timetolevel, startposx+72, startposy+70)
    
    addtext("Exp gained:", startposx+10, startposy+100)
    
    
    
    
    setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor)
    setfontcolor(rgbcolor(30, 144, 255))
    addtext("      - Character Info -     ", startposx, startposy+160)
    
    setfontstyle(fontfamily, fontsize, fontcolor)
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("Health: ", startposx+10, startposy+175)
    addtext(hp .. " / " .. maxhp .. " ", startposx+72, startposy+175)
    
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("Mana: ", startposx+10, startposy+190)
    addtext(mp .. " / " .. maxmp .. " ", startposx+72, startposy+190)
    
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("Cap: ", startposx+10, startposy+205)
    addtext(cap, startposx+72, startposy+205)
    
    addtext("Magic:", startposx+10, startposy+220)
    addtext(mlevel, startposx+72, startposy+220)
    addtext(mlevelpc, startposx+96, startposy+220)
    addtext("%", startposx+121, startposy+220)
    
    addtext("Club:", startposx+10, startposy+235)
    addtext(club, startposx+72, startposy+235)
    addtext(clubpc, startposx+96, startposy+235)
    addtext("%", startposx+121, startposy+235)
    
    addtext("Sword:", startposx+10, startposy+250)
    addtext(sword, startposx+72, startposy+250)
    addtext(swordpc, startposx+96, startposy+250)
    addtext("%", startposx+121, startposy+250)
    
    addtext("Axe:", startposx+10, startposy+265)
    addtext(axe, startposx+72, startposy+265)
    addtext(axepc, startposx+96, startposy+265)
    addtext("%", startposx+121, startposy+265)
    
    addtext("Shield:", startposx+10, startposy+280)
    addtext(shielding, startposx+72, startposy+280)
    addtext(shieldingpc, startposx+96, startposy+280)
    addtext("%", startposx+121, startposy+280)
    
    addtext("Distance:", startposx+10, startposy+295)
    addtext(distance, startposx+72, startposy+295)
    addtext(distancepc, startposx+96, startposy+295)
    addtext("%", startposx+121, startposy+295)
    
    local fontsize = 10
    local fontspacing = fontsize+2
    
    local showKillsToUp = true
    local monsterswillkill = {"Cobra","Crocodile","Lizard Sentinel", "Lizard Templar", "Lizard Snakecharmer"}
    local monstersexp = {30,40,110, 155, 210}
    
    
    
    
    local cont = 0
    local x = 5
    local y = 0
    local z = 0
    local totals = 0
    local totall = 0
    local total = 0
    local sub = 17
    local function captalizeAll(first, rest)
      return first:upper()..rest:lower()
    end
    
    if showKillsToUp then
       
       setfontcolor("white")
       y = y + 500
       addtext('       [ Kills to Level UP ]',0,y)
    y = y + 15
       for i, j in pairs(monsterswillkill) do
          addtext(j, x, y)
          addtext(math.floor(exptolevel()/monstersexp[i]), 130, y)
          y = y + 15
       end
    end

  12. Reklama
  13. #4165
    Avatar Criss26
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Płock
    Wiek
    33
    Posty
    3,076
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj 2Fast4You napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    możesz naprawić? bo zrobiłem sobie taki:

    Kod PHP:
    addtext("Exp gained:", startposx+10, startposy+100)
    i poprawnie wyświetla mi napis
    no ale jak próbuję dokleić dalsza część tzn to:

    Kod PHP:
    addtext(num(expgained) .. " K", startposx+10, startposy+100)
    to przestaje mi się wyświetlać cała reszta HUD'a

    tutaj całość jakby była potrzebna:

    Kod PHP:
    local fontsize = 8
    local headfontsize = 8
    local fontcolor = 0x000000
    local headfontcolor = 0x000000
    local startposx = 2
    local startposy = 80
    
    setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor)
    setfontcolor(rgbcolor(30, 144, 255))
    addtext("      - Botting Info -     ", startposx, startposy+10)
    
    setfontstyle(fontfamily, fontsize, fontcolor)
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("Level: ", startposx+10, startposy+25)
    addtext(level, startposx+72, startposy+25)
     
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("XP to Lvl: ", startposx+10, startposy+40)
    addtext(exptolevel(), startposx+72, startposy+40)
    
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("XP/Hour: ", startposx+10, startposy+55)
    addtext(exphour, startposx+72, startposy+55)
    
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("Stamina:", startposx+10, startposy+85)
    addtext(math.floor(stamina/60).." Hours", startposx+72, startposy+85)
    
    addtext("Next Lvl:", startposx+10, startposy+70)
    addtext('' .. timetolevel, startposx+72, startposy+70)
    
    addtext("Exp gained:", startposx+10, startposy+100)
    
    
    
    
    setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor)
    setfontcolor(rgbcolor(30, 144, 255))
    addtext("      - Character Info -     ", startposx, startposy+160)
    
    setfontstyle(fontfamily, fontsize, fontcolor)
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("Health: ", startposx+10, startposy+175)
    addtext(hp .. " / " .. maxhp .. " ", startposx+72, startposy+175)
    
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("Mana: ", startposx+10, startposy+190)
    addtext(mp .. " / " .. maxmp .. " ", startposx+72, startposy+190)
    
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("Cap: ", startposx+10, startposy+205)
    addtext(cap, startposx+72, startposy+205)
    
    addtext("Magic:", startposx+10, startposy+220)
    addtext(mlevel, startposx+72, startposy+220)
    addtext(mlevelpc, startposx+96, startposy+220)
    addtext("%", startposx+121, startposy+220)
    
    addtext("Club:", startposx+10, startposy+235)
    addtext(club, startposx+72, startposy+235)
    addtext(clubpc, startposx+96, startposy+235)
    addtext("%", startposx+121, startposy+235)
    
    addtext("Sword:", startposx+10, startposy+250)
    addtext(sword, startposx+72, startposy+250)
    addtext(swordpc, startposx+96, startposy+250)
    addtext("%", startposx+121, startposy+250)
    
    addtext("Axe:", startposx+10, startposy+265)
    addtext(axe, startposx+72, startposy+265)
    addtext(axepc, startposx+96, startposy+265)
    addtext("%", startposx+121, startposy+265)
    
    addtext("Shield:", startposx+10, startposy+280)
    addtext(shielding, startposx+72, startposy+280)
    addtext(shieldingpc, startposx+96, startposy+280)
    addtext("%", startposx+121, startposy+280)
    
    addtext("Distance:", startposx+10, startposy+295)
    addtext(distance, startposx+72, startposy+295)
    addtext(distancepc, startposx+96, startposy+295)
    addtext("%", startposx+121, startposy+295)
    
    local fontsize = 10
    local fontspacing = fontsize+2
    
    local showKillsToUp = true
    local monsterswillkill = {"Cobra","Crocodile","Lizard Sentinel", "Lizard Templar", "Lizard Snakecharmer"}
    local monstersexp = {30,40,110, 155, 210}
    
    
    
    
    local cont = 0
    local x = 5
    local y = 0
    local z = 0
    local totals = 0
    local totall = 0
    local total = 0
    local sub = 17
    local function captalizeAll(first, rest)
      return first:upper()..rest:lower()
    end
    
    if showKillsToUp then
       
       setfontcolor("white")
       y = y + 500
       addtext('       [ Kills to Level UP ]',0,y)
    y = y + 15
       for i, j in pairs(monsterswillkill) do
          addtext(j, x, y)
          addtext(math.floor(exptolevel()/monstersexp[i]), 130, y)
          y = y + 15
       end
    end
    Bo w obu skryptach masz "startposx+10, startposy+100) " i pewnie probuje je wyswietlic w tym samym miejscu.

  14. #4166

    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Katowice
    Posty
    7,009
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    nie ogarniam ;|

    time played działa ale exp gained już nie ;3



  15. #4167
    Avatar Criss26
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Płock
    Wiek
    33
    Posty
    3,076
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj 2Fast4You napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    nie ogarniam ;|

    time played działa ale exp gained już nie ;3


    Kod PHP:
    addtext("EXP gained: ", startposx+10, startposy+100) 
    addtext(num(expgained) .. " K", startposx+10, startposy+115)
    Musisz zwracac uwage na miejsce wyswietlania napisu.

    U ciebie bylo startposx+72 (ilosc pixeli od lewej strony monitora) a powinno byc 10.

  16. Reklama
  17. #4168

    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Katowice
    Posty
    7,009
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    śmiechne... nie działa ani 10 ani 72

    analogicznie do Time played i reszty wyżej czyli:

    Kod PHP:
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("Next Lvl:", startposx+10, startposy+70)
    addtext('' .. timetolevel, startposx+72, startposy+70)
    
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("Played Time: ", startposx+10, startposy+100) 
    addtext(timehunt .. " Hour", startposx+72, startposy+100) 
    
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("Exp gained:", startposx+10, startposy+115)
    addtext(num(expgained)..  " K", startposx+72, startposy+115)

    i nie wiedzieć dlaczego wszystko co jest w hudzie niżej niż exp gained nie wyświetla się jeśli dopiszę drugą linijkę expgained~. Bez drugiej linijki wyświetla się sam napis "Exp gained:"

  18. #4169
    Avatar Criss26
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Płock
    Wiek
    33
    Posty
    3,076
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj 2Fast4You napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    śmiechne... nie działa ani 10 ani 72

    analogicznie do Time played i reszty wyżej czyli:

    Kod PHP:
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("Next Lvl:", startposx+10, startposy+70)
    addtext('' .. timetolevel, startposx+72, startposy+70)
    
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("Played Time: ", startposx+10, startposy+100) 
    addtext(timehunt .. " Hour", startposx+72, startposy+100) 
    
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("Exp gained:", startposx+10, startposy+115)
    addtext(num(expgained)..  " K", startposx+72, startposy+115)

    i nie wiedzieć dlaczego wszystko co jest w hudzie niżej niż exp gained nie wyświetla się jeśli dopiszę drugą linijkę expgained~. Bez drugiej linijki wyświetla się sam napis "Exp gained:"
    A sprawdz
    Kod PHP:
    addtext("Exp gained:", startposx+10, startposy+115)
    addtext(expgained, startposx+72, startposy+115)
    Ostatnio zmieniony przez Criss26 : 07-02-2013, 20:38

  19. #4170

    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Katowice
    Posty
    7,009
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Cytuj Criss26 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A sprawdz
    Kod PHP:
    addtext("Exp gained:", startposx+10, startposy+115)
    addtext(num(expgained)..  " K", startposx+72, startposy+115)
    to samo
    znika cała reszta a to i tak nie działa

    #dół
    dobra teraz działa
    oszukałeś mnie : (
    ##
    z tym num'em ;<
    Ostatnio zmieniony przez 2Fast4You : 07-02-2013, 21:22

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 2 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 2 gości)

Podobne tematy

  1. [Elfbot NG] Oficjalny temat, poradnik
    Przez Bartek111 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 181
    Ostatni post: 02-05-2015, 19:06
  2. Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 16-09-2014, 14:08

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •