Niebardzo właśnie, bo sam używam GMP i mi wszystkie użyje. A za dużo capa ważą by je ciągle loocić. Potrzebuję tylko na używanie z ciał niestety
No to waypointy lure, a co z targetingiem? Jak np. żeby lurował po 3-4 niezależnie jakich potworów?
Wersja do druku
Robisz actiona, ktory zaleznie od ilosci potworow bedzie lurowal albo bił, np jak 1 demon to leje normalnie na dystans, jak 2 to luruje sobie jednego do lurewaypointa.
tak to u mnie wyglada na demcach :)
mógłbyś zarzucić takim actionem?
potrzebny mi skrypt na crystale dla ms,posiada ktos?
Witam serdecznie, potrzebuje cos ciekawego dla 40rp (81/67), dobre eq chodzi mi zeby bylo full afk i dobry exp kasy moze byc na zero. Licze na Wasza pomoc bo ja szukam i nic ciekawego nie znalazlem.
Ma ktoś może scrypt do trenowania AFK na Slime na EK?
macie ktoś kawałek HUD'a odpowiadający za wyświetlanie już wbitego expa?
Ja uzywam tego. Light HUD by Drama.Kod PHP:local fontfamily = "Comic Sans Ms" local fontsize = 8 local headfontsize = 9 local fontcolor = 0x000000 local headfontcolor = 0x000000 local startposx = 10 local startposy = 20 function formatstaminaintotime(staminaAmount) if staminaAmount == 0 then return "00:00" else local nHours = string.format("%02.f", math.floor(staminaAmount/60)) local nMins = string.format("%02.f", math.floor(staminaAmount - (nHours*60))) return nHours..":"..nMins end end setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor) setfontcolor("Gold") addtext("Character Information", startposx, startposy+10) setfontcolor("DeepSkyBlue") addtext("______________________________", startposx, startposy+20) setfontstyle(fontfamily, fontsize, fontcolor) setfontcolor("antiquewhite") addtext("Level: ", startposx+10, startposy+60) setfontcolor("white") addtext(level, startposx+45, startposy+60) setfontcolor("antiquewhite") addtext("Name: ", startposx+10, startposy+45) setfontcolor("white") addtext(name, startposx+45, startposy+45) setfontcolor("antiquewhite") addtext("EXP gained: ", startposx+10, startposy+75) setfontcolor("white") addtext(num(expgained) .. " K", startposx+75, startposy+75) setfontcolor("antiquewhite") addtext("EXP/h: ", startposx+10, startposy+90) setfontcolor("white") addtext(num(exphour) .. " K", startposx+50, startposy+90) setfontcolor("antiquewhite") addtext("Time to Level: ", startposx+10, startposy+105) setfontcolor("white") addtext(timetolevel .. " Hour", startposx+85, startposy+105) setfontcolor("antiquewhite") addtext("Exp Left:", startposx+10, startposy+120) setfontcolor("white") addtext(num(exptolevel()) .. " K", startposx+60, startposy+120) setfontcolor("antiquewhite") addtext("Played Time: ", startposx+10, startposy+135) setfontcolor("white") addtext(timehunt .. " Hour", startposx+80, startposy+135) setfontcolor("antiquewhite") addtext("Balance: ", startposx+10, startposy+150) setfontcolor("gold") addtext(num(balance) .. " K", startposx+60, startposy+150) setfontcolor("antiquewhite") addtext("Stamina: ", startposx+10, startposy+165) setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor) setfontcolor("Gold") addtext("Botting Information", startposx, startposy+190) setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor) setfontcolor("DeepSkyBlue") addtext("______________________________", startposx, startposy+200) setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor) setfontcolor("AntiqueWhite") addtext("Cavebot", startposx+10, startposy+220) addtext("- ", startposx+60, startposy+220) if cavebot then setfontcolor("Green") addtext('ON', startposx+70, startposy+220) else setfontcolor("Red") addtext('OFF', startposx+70, startposy+220) end setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor) setfontcolor("AntiqueWhite") addtext("Targeting", startposx+9, startposy+235) addtext("- ", startposx+70, startposy+235) if targeting then setfontcolor("Green") addtext('ON', startposx+80, startposy+235) else setfontcolor("Red") addtext('OFF', startposx+80, startposy+235) end setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor) setfontcolor("AntiqueWhite") addtext("Looting", startposx+10, startposy+250) addtext("- ", startposx+55, startposy+250) if looting then setfontcolor("Green") addtext('ON', startposx+65, startposy+250) else setfontcolor("Red") addtext('OFF', startposx+65, startposy+250) end if stamina >= 2400 then setfontcolor("Green") addtext('' ..formatstaminaintotime(stamina), startposx+60, startposy+165) elseif stamina < 2400 and stamina >= 840 then setfontcolor("Gold") addtext('' ..formatstaminaintotime(stamina), startposx+60, startposy+165) elseif stamina <= 840 then setfontcolor("Red") addtext('' ..formatstaminaintotime(stamina), startposx+60, startposy+165) end
A jesli chodzi ci o samo pokazywanie wbitego expa to
Kod PHP:setfontcolor("antiquewhite") addtext("EXP gained: ", startposx+10, startposy+75) setfontcolor("white") addtext(num(expgained) .. " K", startposx+75, startposy+75)
możesz naprawić? bo zrobiłem sobie taki:
i poprawnie wyświetla mi napisKod PHP:addtext("Exp gained:", startposx+10, startposy+100)
no ale jak próbuję dokleić dalsza część tzn to:
to przestaje mi się wyświetlać cała reszta HUD'aKod PHP:addtext(num(expgained) .. " K", startposx+10, startposy+100)
tutaj całość jakby była potrzebna:
Kod PHP:local fontsize = 8 local headfontsize = 8 local fontcolor = 0x000000 local headfontcolor = 0x000000 local startposx = 2 local startposy = 80 setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor) setfontcolor(rgbcolor(30, 144, 255)) addtext(" - Botting Info - ", startposx, startposy+10) setfontstyle(fontfamily, fontsize, fontcolor) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("Level: ", startposx+10, startposy+25) addtext(level, startposx+72, startposy+25) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("XP to Lvl: ", startposx+10, startposy+40) addtext(exptolevel(), startposx+72, startposy+40) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("XP/Hour: ", startposx+10, startposy+55) addtext(exphour, startposx+72, startposy+55) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("Stamina:", startposx+10, startposy+85) addtext(math.floor(stamina/60).." Hours", startposx+72, startposy+85) addtext("Next Lvl:", startposx+10, startposy+70) addtext('' .. timetolevel, startposx+72, startposy+70) addtext("Exp gained:", startposx+10, startposy+100) setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor) setfontcolor(rgbcolor(30, 144, 255)) addtext(" - Character Info - ", startposx, startposy+160) setfontstyle(fontfamily, fontsize, fontcolor) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("Health: ", startposx+10, startposy+175) addtext(hp .. " / " .. maxhp .. " ", startposx+72, startposy+175) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("Mana: ", startposx+10, startposy+190) addtext(mp .. " / " .. maxmp .. " ", startposx+72, startposy+190) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("Cap: ", startposx+10, startposy+205) addtext(cap, startposx+72, startposy+205) addtext("Magic:", startposx+10, startposy+220) addtext(mlevel, startposx+72, startposy+220) addtext(mlevelpc, startposx+96, startposy+220) addtext("%", startposx+121, startposy+220) addtext("Club:", startposx+10, startposy+235) addtext(club, startposx+72, startposy+235) addtext(clubpc, startposx+96, startposy+235) addtext("%", startposx+121, startposy+235) addtext("Sword:", startposx+10, startposy+250) addtext(sword, startposx+72, startposy+250) addtext(swordpc, startposx+96, startposy+250) addtext("%", startposx+121, startposy+250) addtext("Axe:", startposx+10, startposy+265) addtext(axe, startposx+72, startposy+265) addtext(axepc, startposx+96, startposy+265) addtext("%", startposx+121, startposy+265) addtext("Shield:", startposx+10, startposy+280) addtext(shielding, startposx+72, startposy+280) addtext(shieldingpc, startposx+96, startposy+280) addtext("%", startposx+121, startposy+280) addtext("Distance:", startposx+10, startposy+295) addtext(distance, startposx+72, startposy+295) addtext(distancepc, startposx+96, startposy+295) addtext("%", startposx+121, startposy+295) local fontsize = 10 local fontspacing = fontsize+2 local showKillsToUp = true local monsterswillkill = {"Cobra","Crocodile","Lizard Sentinel", "Lizard Templar", "Lizard Snakecharmer"} local monstersexp = {30,40,110, 155, 210} local cont = 0 local x = 5 local y = 0 local z = 0 local totals = 0 local totall = 0 local total = 0 local sub = 17 local function captalizeAll(first, rest) return first:upper()..rest:lower() end if showKillsToUp then setfontcolor("white") y = y + 500 addtext(' [ Kills to Level UP ]',0,y) y = y + 15 for i, j in pairs(monsterswillkill) do addtext(j, x, y) addtext(math.floor(exptolevel()/monstersexp[i]), 130, y) y = y + 15 end end
nie ogarniam ;|
time played działa ale exp gained już nie ;3
http://i46.tinypic.com/2e55ldt.jpg
śmiechne... nie działa ani 10 ani 72
analogicznie do Time played i reszty wyżej czyli:
Kod PHP:setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("Next Lvl:", startposx+10, startposy+70) addtext('' .. timetolevel, startposx+72, startposy+70) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("Played Time: ", startposx+10, startposy+100) addtext(timehunt .. " Hour", startposx+72, startposy+100) setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177)) addtext("Exp gained:", startposx+10, startposy+115) addtext(num(expgained).. " K", startposx+72, startposy+115)
i nie wiedzieć dlaczego wszystko co jest w hudzie niżej niż exp gained nie wyświetla się jeśli dopiszę drugą linijkę expgained~. Bez drugiej linijki wyświetla się sam napis "Exp gained:"