Reklama
Strona 253 z 485 PierwszaPierwsza ... 153203243251252253254255263303353 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 3,781 do 3,795 z 7264

Temat: [iBot] Oficjalny temat

  1. #3781

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,844
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Damovsky napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    dodanie id nic nie dalo:( chyba ze zle pokzalo 4427

    ustaw w targetingu, zeby nie uzywal opcji "Chase/offensive", zmien na "No Change", w attack mode, natomiast w "Stance: No movement" zmien na "Stance: Reach", powinno dzialac

  2. #3782
    Avatar #YOLO
    Data rejestracji
    2013
    Posty
    662
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cytuj Dzonzi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie działa. Otwiera główny bp i po chwili zamyka i tak w kółko. Greya wgl nie otwiera
    a sprobuj
    Kod :
    if windowcount() < 2 then
    closewindows()
    wait(500,2000)
    openitem("backpack", "back")
    wait(700, 1500)
    resizewindows()
    wait(700, 1500)
    openitem("grey backpack", "brown backpack", true, 0)
    wait(700, 1500)
    resizewindows()
    wait(700, 1500)
    end

  3. #3783
    Avatar albi11
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Zielona Góra
    Posty
    577
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Witam może lekki offtop być, ale co tam ;) Wracam trochę pograć i chciałem zrobić jakiegoś cashmakera i tu rodzi się pytanie:

    Nie wiem na jakiego bota się zdecydować. Xeno vs Ibot. Ogólnie za Xeno przemawia fakt, że mój kumpel go używa, nie miał bana, ogarnia go itd, ale tutaj widzę temat 377 stron więc pewnie sporo ludzi z forum go używa. Łatwo go mniej więcej ogarnąć?
    Ostatnio zmieniony przez albi11 : 22-01-2013, 21:15
    FALUBAZ !

  4. Reklama
  5. #3784
    Avatar Damovsky
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Wrocław
    Posty
    1,144
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cytuj rysiekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ustaw w targetingu, zeby nie uzywal opcji "Chase/offensive", zmien na "No Change", w attack mode, natomiast w "Stance: No movement" zmien na "Stance: Reach", powinno dzialac
    no dobra a co jesli tam nie ma potwora

  6. #3785

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,844
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Dzonzi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jak zrobić żebym miał zawsze otwarte 2 backpacki ? Mam główny "backpack" i w nim mam jeszcze "grey backpack". Jak backpack się zapełni to automatycznie otwiera grey backpack i zamyka backpack główny i nie może obliczyć ile ma golda.
    Zrobiłem takie cos i dałem do hotów


    ale nie działa ;/
    zrób tak - Cavebot->Settings->OpenNextBp : no
    bo z tego co rozumiem wrzuca ci golda do pierwszego bp i zamyka dopeiro jak sie zapelni, wiec powinno pomoc

    ja uzywam czegos takiego na backpacki:
    Kod :
    -----------------Check BPs----------------------
    if windowcount() < 4 then
    wait(300,400)
    ------------------SET No----------------------
    setcavebot("no")
    wait(300,400)
    ------------------BP Opener----------------------
    closewindows()
    wait(300,400)
    ------------------Main(00)----------------------
    openitem(mainbp, 'back')
    wait(500, 1000)
    resizewindows()
    wait(500)
    
    ------------------Gold(01)----------------------
    openitem(goldbp, mainbp, true)
    wait(500, 1000)
    resizewindows()
    wait(300,400)
    ------------------Loot(02)----------------------
    openitem(lootbp, mainbp, true)
    wait(500, 1000)
    resizewindows()
    wait(300,400)
    resizewindows()
    wait(200)
    ------------------Lootstack(03)--------------------
    openitem(lootstackbp, mainbp, true)
    wait(300,500)
    resizewindows()
    wait(200)
    ------------------SET Yes----------------------
    
    setcavebot("yes")
    wait(300,400)
    end
    tylko ze te zmienne mam wpisane w actions, u ciebie powinno byc
    Kod :
    -----------------Check BPs----------------------
    if windowcount() < 2 then
    wait(300,400)
    ------------------SET No----------------------
    setcavebot("no")
    wait(300,400)
    ------------------BP Opener----------------------
    closewindows()
    wait(300,400)
    ------------------Main(00)----------------------
    openitem("backpack", 'back')
    wait(500, 1000)
    resizewindows()
    wait(500)
    
    ------------------Gold(01)----------------------
    openitem("grey backpack", "backpack", true)
    wait(500, 1000)
    resizewindows()
    wait(300,400)
    
    ------------------SET Yes----------------------
    
    setcavebot("yes")
    wait(300,400)
    end

  7. #3786
    Avatar #YOLO
    Data rejestracji
    2013
    Posty
    662
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cytuj albi11 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Witam może lekki offtop być, ale co tam ;) Wracam trochę pograć i chciałem zrobić jakiegoś cashmakera i tu rodzi się pytanie:

    Nie wiem na jakiego bota się zdecydować. Xeno vs Ibot. Ogólnie za Xeno przemawia fakt, że mój kumpel go używa, nie miał bana, ogarnia go itd, ale tutaj widzę temat 377 stron więc pewnie sporo ludzi z forum go używa. Łatwo go mniej więcej ogarnąć?
    jak uzywales wczesniej neo to bedzie latwo ogarnac.
    imo ibot jest bezpieczniejszy od xeno, dlatego bym go wybral.

  8. Reklama
  9. #3787

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,844
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Damovsky napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no dobra a co jesli tam nie ma potwora
    co?
    no normalnie bedzie go gonil, nie wiem o co ci chodzi, chase/offensive to opcja w kliencie(ten zielony ludzik), i nie przechodzi ci to przez fieldy, skrzynki, reach to po prostu podejscie do potwora, tutaj juz omija wszelkie syfy

  10. #3788
    Avatar #YOLO
    Data rejestracji
    2013
    Posty
    662
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cytuj rysiekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    zrób tak - Cavebot->Settings->OpenNextBp : no
    bo z tego co rozumiem wrzuca ci golda do pierwszego bp i zamyka dopeiro jak sie zapelni, wiec powinno pomoc

    ja uzywam czegos takiego na backpacki:
    Kod :
    -----------------Check BPs----------------------
    if windowcount() < 4 then
    wait(300,400)
    ------------------SET No----------------------
    setcavebot("no")
    wait(300,400)
    ------------------BP Opener----------------------
    closewindows()
    wait(300,400)
    ------------------Main(00)----------------------
    openitem(mainbp, 'back')
    wait(500, 1000)
    resizewindows()
    wait(500)
    
    ------------------Gold(01)----------------------
    openitem(goldbp, mainbp, true)
    wait(500, 1000)
    resizewindows()
    wait(300,400)
    ------------------Loot(02)----------------------
    openitem(lootbp, mainbp, true)
    wait(500, 1000)
    resizewindows()
    wait(300,400)
    resizewindows()
    wait(200)
    ------------------Lootstack(03)--------------------
    openitem(lootstackbp, mainbp, true)
    wait(300,500)
    resizewindows()
    wait(200)
    ------------------SET Yes----------------------
    
    setcavebot("yes")
    wait(300,400)
    end
    tylko ze te zmienne mam wpisane w actions, u ciebie powinno byc
    Kod :
    -----------------Check BPs----------------------
    if windowcount() < 2 then
    wait(300,400)
    ------------------SET No----------------------
    setcavebot("no")
    wait(300,400)
    ------------------BP Opener----------------------
    closewindows()
    wait(300,400)
    ------------------Main(00)----------------------
    openitem("backpack", 'back')
    wait(500, 1000)
    resizewindows()
    wait(500)
    
    ------------------Gold(01)----------------------
    openitem("grey backpack", "backpack", true)
    wait(500, 1000)
    resizewindows()
    wait(300,400)
    
    ------------------SET Yes----------------------
    
    setcavebot("yes")
    wait(300,400)
    end
    ja dla bezpieczenstwa dodalbym jeszcze
    Kod :
    if maround(7) == 0 and lootbodies == false
    , zeby nie ruszal bp jak bije jakiegos monstera albo lootuje, zeby mu sie nie popierdolilo z tymi wszystkimi zadaniami


    Kod :
    if windowcount() < 2 and maround(7) == 0 and lootbodies == false then
    wait(300,400)
    ------------------SET No----------------------
    settargeting('off')
    setlooting('off')
    setcavebot('off')
    
    wait(300,400)
    ------------------BP Opener----------------------
    closewindows()
    wait(300,400)
    ------------------Main(00)----------------------
    openitem("backpack", 'back')
    wait(500, 1000)
    resizewindows()
    wait(500)
    
    ------------------Gold(01)----------------------
    openitem("grey backpack", "brown backpack", true)
    wait(500, 1000)
    resizewindows()
    wait(300,400)
    
    ------------------SET Yes----------------------
    
    settargeting('on')
    setlooting('on')
    setcavebot('on')
    wait(300,400)
    end
    Ostatnio zmieniony przez #YOLO : 22-01-2013, 22:05

  11. #3789

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,844
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    #up
    no tak, lepiej jak bije monstera, lootuje i ma zamkniete bp....
    tak to moze po prostu uda mu sie otworzyc bp przed zabiciem monstera i lootowaniem go,
    ew mozna jeszcze dac "settargetting("no")", a usunac "maround(7) == 0 and lootbodies == false"

  12. Reklama
  13. #3790
    Avatar #YOLO
    Data rejestracji
    2013
    Posty
    662
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cytuj rysiekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    #up
    no tak, lepiej jak bije monstera, lootuje i ma zamkniete bp....
    tak to moze po prostu uda mu sie otworzyc bp przed zabiciem monstera i lootowaniem go,
    ew mozna jeszcze dac "settargetting("no")", a usunac "maround(7) == 0 and lootbodies == false"
    ale ty chyba nie zrozumiales, co ta akcja ma na celu


    jesli mu sie przypadkowo zamknie bp na expie, to wtedy jesli nie ma potworow na screenie i nie ma zadnego ciala do otworzenia, stopuje cavebota, otwiera bp i wznawia cavebota

    w sumie to jeszcze editne i dodam stopowanie targettingu i lootingu

  14. #3791

    Data rejestracji
    2012
    Posty
    216
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Ok, dzięki. Jutro to ogarne bo już nie chce zmieniać, bo mi się bot w nocy zatnie ;/

    A jak zrobić żeby tam gdzie używa rope użył hotkeya z rope ? Bo miałem bp zminimalizowany i nie mógł wyjść z dziury, i musze to na hocie ustawić. I łopate tak samo

  15. #3792
    Avatar #YOLO
    Data rejestracji
    2013
    Posty
    662
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cytuj Dzonzi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ok, dzięki. Jutro to ogarne bo już nie chce zmieniać, bo mi się bot w nocy zatnie ;/

    A jak zrobić żeby tam gdzie używa rope użył hotkeya z rope ? Bo miałem bp zminimalizowany i nie mógł wyjść z dziury, i musze to na hocie ustawić. I łopate tak samo
    z tego co wiem, to rope musi byc widoczne w bp oraz ustawione na hotkeyu 'with crosshairs'

  16. Reklama
  17. #3793
    Avatar Pasztecik
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Poznań
    Wiek
    32
    Posty
    213
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Nadal można dostać cracka do ibota tutaj z torga? Ktoś crackował i wszystko było ok.
    Jak tam z banowaniem? Nadal Cipy zbierają kase zamiast robić coś z tą grą?
    Zmieniło się coś w ostatnich miesiącach?

  18. #3794
    Avatar Damovsky
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Wrocław
    Posty
    1,144
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cytuj rysiekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    co?
    no normalnie bedzie go gonil, nie wiem o co ci chodzi, chase/offensive to opcja w kliencie(ten zielony ludzik), i nie przechodzi ci to przez fieldy, skrzynki, reach to po prostu podejscie do potwora, tutaj juz omija wszelkie syfy
    i tak i tak nie działa a co noc gleba przez to..

  19. #3795
    Avatar Tomix
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    33
    Posty
    3,268
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Damovsky napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    i tak i tak nie działa a co noc gleba przez to..
    A próbowałeś anty-furniture trap?
    Action:
    Kod PHP:
    while (standtime > 60000)do
        antifurnituretrap()
        wait(5000)
    end
    Możesz potrzebować bibliotek sirmate czy jak one, znajdziesz w razie czego jak nie masz i sprawdź.

    Mam też skrypt alternatywny w razie czego:

    Kod PHP:
    --#########[Anti Furniture]#########--
    --##################################--
    weapontouse = weapontouse or 3308 -- machete
    local blockwalkids = {2025, 2029, 2030, 2043, 2044, 2045, 2046, 2047, 2048, 2059, 2060, 2061, 2445, 2446, 2447, 2448, 2449, 2450, 2451, 2452, 2453, 2454, 2465, 2466, 2467, 2468, 2524, 2904, 2959, 2960, 2961, 2962, 2963, 2964, 2975, 2976, 2979, 2982, 2986, 2997, 2998, 2999, 3000, 3484, 3485, 3486, 3487, 3510, 3511, 3512, 3513, 5046, 5055, 5056, 6109, 6110, 6111, 6112, 6367, 6368, 6369, 6370, 7860, 7861, 7862, 7863, 9132, 9141, 10208, 10210, 10211, 10212, 10213, 10214, 10215}
    
    for i=-7,7 do 
    	for j=-5,5 do 
    		local x,y,z = posx+i,posy+j,posz 
    		if table.binaryfind(blockwalkids,toptileitem(x,y,z)) then 
    			if tilereachable(x,y,z) then
    				pausewalking(10000) 
    				local topid = toptileitem(x,y,z)
    				while tilereachable(x,y,z) and (math.abs(posx-x) > 1 or math.abs(posy-y) > 1) do 
    					reachlocation(x,y,z)
    					wait(100,200)
    					updateworld()
    				end			
    				while toptileitem(x,y,z) == topid and posz == z and (math.abs(posx-x) <= 1 and math.abs(posy-y) <= 1) do 
    					useitemon(weapontouse,toptileitem(x,y,z),ground(x,y,z))
    					pausewalking(5000)
    					wait(400,500)
    					updateworld()
    				end 
    				pausewalking(0)
    			end
    		end
    	end
    end
    Chyba, że tych krzesełek się niszczyć nie da, ale wątpię.
    Ostatnio zmieniony przez Tomix : 22-01-2013, 23:05

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [Elfbot NG] Oficjalny temat, poradnik
    Przez Bartek111 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 181
    Ostatni post: 02-05-2015, 19:06
  2. Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 16-09-2014, 14:08

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •