ustaw w targetingu, zeby nie uzywal opcji "Chase/offensive", zmien na "No Change", w attack mode, natomiast w "Stance: No movement" zmien na "Stance: Reach", powinno dzialac
Wersja do druku
Witam może lekki offtop być, ale co tam ;) Wracam trochę pograć i chciałem zrobić jakiegoś cashmakera i tu rodzi się pytanie:
Nie wiem na jakiego bota się zdecydować. Xeno vs Ibot. Ogólnie za Xeno przemawia fakt, że mój kumpel go używa, nie miał bana, ogarnia go itd, ale tutaj widzę temat 377 stron więc pewnie sporo ludzi z forum go używa. Łatwo go mniej więcej ogarnąć?
zrób tak - Cavebot->Settings->OpenNextBp : no
bo z tego co rozumiem wrzuca ci golda do pierwszego bp i zamyka dopeiro jak sie zapelni, wiec powinno pomoc
ja uzywam czegos takiego na backpacki:
tylko ze te zmienne mam wpisane w actions, u ciebie powinno bycKod:-----------------Check BPs----------------------
if windowcount() < 4 then
wait(300,400)
------------------SET No----------------------
setcavebot("no")
wait(300,400)
------------------BP Opener----------------------
closewindows()
wait(300,400)
------------------Main(00)----------------------
openitem(mainbp, 'back')
wait(500, 1000)
resizewindows()
wait(500)
------------------Gold(01)----------------------
openitem(goldbp, mainbp, true)
wait(500, 1000)
resizewindows()
wait(300,400)
------------------Loot(02)----------------------
openitem(lootbp, mainbp, true)
wait(500, 1000)
resizewindows()
wait(300,400)
resizewindows()
wait(200)
------------------Lootstack(03)--------------------
openitem(lootstackbp, mainbp, true)
wait(300,500)
resizewindows()
wait(200)
------------------SET Yes----------------------
setcavebot("yes")
wait(300,400)
end
Kod:-----------------Check BPs----------------------
if windowcount() < 2 then
wait(300,400)
------------------SET No----------------------
setcavebot("no")
wait(300,400)
------------------BP Opener----------------------
closewindows()
wait(300,400)
------------------Main(00)----------------------
openitem("backpack", 'back')
wait(500, 1000)
resizewindows()
wait(500)
------------------Gold(01)----------------------
openitem("grey backpack", "backpack", true)
wait(500, 1000)
resizewindows()
wait(300,400)
------------------SET Yes----------------------
setcavebot("yes")
wait(300,400)
end
ja dla bezpieczenstwa dodalbym jeszcze, zeby nie ruszal bp jak bije jakiegos monstera albo lootuje, zeby mu sie nie popierdolilo z tymi wszystkimi zadaniamiKod:if maround(7) == 0 and lootbodies == false
Kod:if windowcount() < 2 and maround(7) == 0 and lootbodies == false then
wait(300,400)
------------------SET No----------------------
settargeting('off')
setlooting('off')
setcavebot('off')
wait(300,400)
------------------BP Opener----------------------
closewindows()
wait(300,400)
------------------Main(00)----------------------
openitem("backpack", 'back')
wait(500, 1000)
resizewindows()
wait(500)
------------------Gold(01)----------------------
openitem("grey backpack", "brown backpack", true)
wait(500, 1000)
resizewindows()
wait(300,400)
------------------SET Yes----------------------
settargeting('on')
setlooting('on')
setcavebot('on')
wait(300,400)
end
#up
no tak, lepiej jak bije monstera, lootuje i ma zamkniete bp....
tak to moze po prostu uda mu sie otworzyc bp przed zabiciem monstera i lootowaniem go,
ew mozna jeszcze dac "settargetting("no")", a usunac "maround(7) == 0 and lootbodies == false"
ale ty chyba nie zrozumiales, co ta akcja ma na celu
jesli mu sie przypadkowo zamknie bp na expie, to wtedy jesli nie ma potworow na screenie i nie ma zadnego ciala do otworzenia, stopuje cavebota, otwiera bp i wznawia cavebota
w sumie to jeszcze editne i dodam stopowanie targettingu i lootingu
Ok, dzięki. Jutro to ogarne bo już nie chce zmieniać, bo mi się bot w nocy zatnie ;/
A jak zrobić żeby tam gdzie używa rope użył hotkeya z rope ? Bo miałem bp zminimalizowany i nie mógł wyjść z dziury, i musze to na hocie ustawić. I łopate tak samo
Nadal można dostać cracka do ibota tutaj z torga? Ktoś crackował i wszystko było ok.
Jak tam z banowaniem? Nadal Cipy zbierają kase zamiast robić coś z tą grą?
Zmieniło się coś w ostatnich miesiącach?
A próbowałeś anty-furniture trap?
Action:
Możesz potrzebować bibliotek sirmate czy jak one, znajdziesz w razie czego jak nie masz i sprawdź.Kod PHP:while (standtime > 60000)do antifurnituretrap() wait(5000) end
Mam też skrypt alternatywny w razie czego:
Chyba, że tych krzesełek się niszczyć nie da, ale wątpię.Kod PHP:--#########[Anti Furniture]#########-- --##################################-- weapontouse = weapontouse or 3308 -- machete local blockwalkids = {2025, 2029, 2030, 2043, 2044, 2045, 2046, 2047, 2048, 2059, 2060, 2061, 2445, 2446, 2447, 2448, 2449, 2450, 2451, 2452, 2453, 2454, 2465, 2466, 2467, 2468, 2524, 2904, 2959, 2960, 2961, 2962, 2963, 2964, 2975, 2976, 2979, 2982, 2986, 2997, 2998, 2999, 3000, 3484, 3485, 3486, 3487, 3510, 3511, 3512, 3513, 5046, 5055, 5056, 6109, 6110, 6111, 6112, 6367, 6368, 6369, 6370, 7860, 7861, 7862, 7863, 9132, 9141, 10208, 10210, 10211, 10212, 10213, 10214, 10215} for i=-7,7 do for j=-5,5 do local x,y,z = posx+i,posy+j,posz if table.binaryfind(blockwalkids,toptileitem(x,y,z)) then if tilereachable(x,y,z) then pausewalking(10000) local topid = toptileitem(x,y,z) while tilereachable(x,y,z) and (math.abs(posx-x) > 1 or math.abs(posy-y) > 1) do reachlocation(x,y,z) wait(100,200) updateworld() end while toptileitem(x,y,z) == topid and posz == z and (math.abs(posx-x) <= 1 and math.abs(posy-y) <= 1) do useitemon(weapontouse,toptileitem(x,y,z),ground(x,y,z)) pausewalking(5000) wait(400,500) updateworld() end pausewalking(0) end end end end