Reklama
Strona 78 z 485 PierwszaPierwsza ... 2868767778798088128178 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1,156 do 1,170 z 7264

Temat: [iBot] Oficjalny temat

  1. #1156
    Avatar Eternal Spark
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    31
    Posty
    1,915
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj LaskaService napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Czasem mam tak, że włączam bota, po jakimś czasie wchodzę i np jeden bp jest zamknięty, lub dwa (gdy normalnie otwarte są cztery). Czym to jest spowodowane? Raz są normalnie otwarte, a czasem się zamykają. Co robię źle?
    Też tak mam, gdy np. Mam odpaloną tibie z botem, włączę sobie LoL'a i cisne. Po chwili daje alt+tab i przełącza mi sie widok na Tibie i te zakładki bp, skille są wyłączone :P To się tak "wyłącza" przy przełączaniu na tibie. Chaotycznie napisałem, ale powinieneś zrozumieć

    Cytuj Young Worrior napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    To jeśli skrypt jest dobrze wklejony to nie mam pojęcia czemu hud Ci się nie pojawia ;p
    Ten co dałeś mi linka do niego

    Kod :
    local fontfamily = "verdana"
    local fontsize = 8
    local headfontsize = 8
    local fontcolor = 0x000000
    local headfontcolor = 0x000000
    local startposx = 2
    local startposy = 15
    
    setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor)
    setfontcolor(rgbcolor(30, 144, 255))
    addtext("  - Botting Info By Fsma92 -", startposx, startposy+10)
    
    setfontstyle(fontfamily, fontsize, fontcolor)
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("Level: ", startposx+10, startposy+25)
    addtext(level, startposx+72, startposy+25)
     
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("XP to Lvl: ", startposx+10, startposy+40)
    addtext(exptolevel(), startposx+72, startposy+40)
    
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("XP Gain: ", startposx+10, startposy+85)
    addtext(expgained, startposx+72, startposy+85)
    
    
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("XP/Hour: ", startposx+10, startposy+55)
    addtext(exphour, startposx+72, startposy+55)
    
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("Stamina:", startposx+10, startposy+115)
    addtext(math.floor(stamina/60).." Hours", startposx+72, startposy+115)
    
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("Off Train:", startposx+10, startposy+130)
    addtext(math.floor(offtrain/60).." Hours", startposx+72, startposy+130)
    
    addtext("Balance:", startposx+10, startposy+145)
    addtext(balance, startposx+72, startposy+145)
    
    addtext("Time On:", startposx+10, startposy+100)
    addtext('' .. timehunt, startposx+72, startposy+100)
    
    addtext("Next Lvl:", startposx+10, startposy+70)
    addtext('' .. timetolevel, startposx+72, startposy+70)
    
    setfontstyle(fontfamily, headfontsize, headfontcolor)
    setfontcolor(rgbcolor(30, 144, 255))
    addtext("      - Character Info -     ", startposx, startposy+160)
    
    setfontstyle(fontfamily, fontsize, fontcolor)
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("Health: ", startposx+10, startposy+175)
    addtext(hp .. " / " .. maxhp .. " ", startposx+72, startposy+175)
    
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("Mana: ", startposx+10, startposy+190)
    addtext(mp .. " / " .. maxmp .. " ", startposx+72, startposy+190)
    
    setfontcolor(rgbcolor(205, 200, 177))
    addtext("Cap: ", startposx+10, startposy+205)
    addtext(cap, startposx+72, startposy+205)
    
    addtext("Magic:", startposx+10, startposy+220)
    addtext(mlevel, startposx+72, startposy+220)
    addtext(mlevelpc, startposx+96, startposy+220)
    addtext("%", startposx+121, startposy+220)
    
    addtext("Club:", startposx+10, startposy+235)
    addtext(club, startposx+72, startposy+235)
    addtext(clubpc, startposx+96, startposy+235)
    addtext("%", startposx+121, startposy+235)
    
    addtext("Sword:", startposx+10, startposy+250)
    addtext(sword, startposx+72, startposy+250)
    addtext(swordpc, startposx+96, startposy+250)
    addtext("%", startposx+121, startposy+250)
    
    addtext("Axe:", startposx+10, startposy+265)
    addtext(axe, startposx+72, startposy+265)
    addtext(axepc, startposx+96, startposy+265)
    addtext("%", startposx+121, startposy+265)
    
    addtext("Shield:", startposx+10, startposy+280)
    addtext(shielding, startposx+72, startposy+280)
    addtext(shieldingpc, startposx+96, startposy+280)
    addtext("%", startposx+121, startposy+280)
    
    addtext("Distance:", startposx+10, startposy+295)
    addtext(distance, startposx+72, startposy+295)
    addtext(distancepc, startposx+96, startposy+295)
    addtext("%", startposx+121, startposy+295)
    Ostatnio zmieniony przez Eternal Spark : 20-10-2012, 19:38

  2. #1157
    Avatar beny
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Siedlice
    Posty
    4,839
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    A jak mam skrypt z waypointami, a nie wiem gdzie jest pierwszy i skąd startuje, to co zrobić ?

  3. #1158
    Avatar igla1993
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    363
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    macie ktoś jakiegoś ciekawego HUD'a + poradnik jak go odpalic?

  4. Reklama
  5. #1159
    Avatar Eternal Spark
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    31
    Posty
    1,915
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj beny123 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A jak mam skrypt z waypointami, a nie wiem gdzie jest pierwszy i skąd startuje, to co zrobić ?
    Ja też jak odpalam cavebota to nie wiem gdzie jest pierwszy waypoint. Po ide sobie normalnie charem na miejsce, gdzie będę bocił, tam go puszczam i sobie swobodnie chodzi
    Ostatnio zmieniony przez Eternal Spark : 20-10-2012, 23:43

  6. #1160
    Avatar Young Worrior
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    30
    Posty
    1,302
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj beny123 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A jak mam skrypt z waypointami, a nie wiem gdzie jest pierwszy i skąd startuje, to co zrobić ?
    Nie ma żadnych labeli w stylu 'dp' 'hunt' 'bank' itd? ;d Jeśli są to po nich się rozpoznaje, a powinny być ;d


    Cytuj igla1993 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    macie ktoś jakiegoś ciekawego HUD'a + poradnik jak go odpalic?
    Ja mam takiego:
    Ja używam tego i działa git:
    Kod :
    -- [[ General Info HUD by ToadZ v0.3 ]]                              
    
    -- [[ Settings ]]
    local RaphaelLibrary = false
    
    -- [[ Botting Status by PV! ]]
    local showBotting = true
    
    -- [[ Position ]]
    local showPosition = false
    
    -- [[ Supplies Counter ]]
    local showSupplies = true
    local item1 = {name = "Mana Potion", buy = 1200, min = 100}
    local item2 = {name = "Strong health Potion", buy = 1200, min = 100}
    local items = {item1, item2}
    
    -- [[ Supplies Wasted ]]
    local showSuppliesWasted = true
    local suppliesitems = {'mana potion'}
    local suppsvalue = {80}
    
    -- [[ Items looted ]]
    local showLoots = true
    local lootitems = {"Gold Coin", "Platinum Coin", "Strong Health Potion", "Strong Mana Potion", "Great Health Potion", "Great Mana Potion", "Spiked Iron Ball", "Cursed Shoulder Spikes", "Corrupted Flag", "Lizard Scale", "Small Diamond", "Dragon Priest's Wandtip", "Tower Shield", "Lizard Leather", "Scale of Corruption", "Zaoan Shoes", "Zaoan Legs", "Zaoan Armor", "Zaoan Helmet", "High Guard Shoulderplates", "High Guard Flag", "Small Emerald", "Life Ring", "Small Amethyst", "Wand of Inferno", "Terra Rod", "Yellow Gem", "Zaoan Robe", "Focus Cape", "Halberd", "Medicine Pouch"}
    local lootsvalue = {1, 100, 0, 0, 0, 0, 100, 320, 700, 120, 300, 175, 8000, 150, 680, 5000, 14000, 14000, 45000, 130, 550, 250, 400, 200, 3000, 2000, 1000, 12000, 6000, 400, 300}
    
    local myname = true -- DO NOT DISABLE, make your char stop healing :P
    
    local fontsize = 10
    local fontspacing = fontsize+2
    
    -- [[ ENGINE ]] -- do not change it below
    
    local cont = 0
    local x = 5
    local y = 0
    local z = 0
    local totals = 0
    local totall = 0
    local total = 0
    local sub = 17
    
    if clientwin.x ~= nil or clientwin.y ~= nil then
       setposition(clientwin.x+13, clientwin.y+30)
    else
       setposition(5, 20)
    end
    
    setfontstyle("Tahoma", fontsize, "white")
    -- [[ Botting ]]
    if showBotting then
       setfontcolor("white")
       addtext('-----------------------------------------', 0, y)
       setfontcolor("yellow")
       y = y + 10
       addtext('             [ Botting ]', 15, y)
       y = y + 10
       setfontcolor("white")
       addtext('-----------------------------------------', 0, y)
       y = y + 10
       addtext('Exp Per Hour', x, y)
       addtext('- ' .. exphour, 120, y)
       y = y + 15
       addtext('Exp Left', x, y)
       addtext('- ' .. exptolevel(), 120, y)
       y = y + 15
       addtext('Exp Gained', x, y)
       addtext('- ' .. expgained, 120, y)
       y = y + 15
       addtext('Time To Next Level', x, y)
       addtext('- ' .. timetolevel, 120, y)
       y = y + 15
       addtext('Stamina', x, y)
       addtext('- ', 120, y)
       if stamina >= 2400 then
          setfontcolor("green")
       else if stamina < 2400 and (stamina > 840) then
             setfontcolor("orange")
          else if stamina <= 840 then
             setfontcolor("red")
             end
          end
       end
       if RaphaelLibrary then
          addtext(time(stamina), 130, y)
       else
          addtext(stamina, 130, y)
       end
       y = y + 15
       setfontcolor("white")
       addtext('Time Played', x, y)
       addtext('- ' .. timehunt, 120, y)
       y = y + 15
       addtext('Cavebot', x, y)
       addtext('- ', 120, y)
       if cavebot then
          setfontcolor("green")
          addtext('ON', 130, y)
       else
          setfontcolor("red")
          addtext('OFF', 130, y)
       end
       y = y + 15
       setfontcolor("white")
       addtext('- ', 120, y)
       addtext('Targeting', x, y)
       if targeting then
          setfontcolor("green")
          addtext('ON', 130, y)
       else
          setfontcolor("red")
          addtext('OFF', 130, y)
       end
       y = y + 15
       setfontcolor("white")
       addtext('Looting', x, y)
       addtext('- ', 120, y)
       if looting then
          setfontcolor("green")
          addtext('ON', 130, y)
       else
          setfontcolor("red")
          addtext('OFF', 130, y)
       end
       y = y + 15
       setfontcolor("white")
       addtext('Walk Through', x, y)
       addtext('- ', 120, y)
       if getsettings("Settings/CaveBot/Pathfinding/WalkThroughPlayers") == 'yes' then
          setfontcolor("green")
          addtext('ON', 130, y)
       elseif getsettings("Settings/CaveBot/Pathfinding/WalkThroughPlayers") == 'no' then
          setfontcolor("red")
          addtext('OFF', 130, y)
       else
          setfontcolor("yellow")
          addtext('???', 130, y)
       end
       y = y + 15
       setfontcolor("white")
       addtext('Balance', x, y)
       addtext('- ', 120, y)
       if balance == -1 then
          addtext('?', 130, y)
       else
          addtext(balance, 130, y)
       end
       y = y + 10
    end
    
    -- [[ Position ]]
    
    if showPosition then
       setfontcolor("white")
       addtext('-----------------------------------------', 0, y)
       setfontcolor("yellow")
       y = y + 10
       addtext('            [ Position ]', 15, y)
       y = y + 10
       setfontcolor("white")
       addtext('-----------------------------------------', 0, y)
       y = y + 10
       addtext("Position X ", x, y)
       addtext("- "..posx, 120, y)
       y = y + 15
       addtext("Position Y ", x, y)
       addtext("- "..posy, 120, y)
       y = y + 15
       addtext("Position Z ", x, y)
       addtext("- "..posz, 120, y)
       y = y + 15
       addtext("Cursor ID", x, y)
       addtext('- '..cursorinfo().id, 120, y)
       y = y + 10
    end
    
    -- [[ Supplies ]]
    
    if showSupplies then
       setfontcolor("white") 
       addtext('-----------------------------------------', 0, y)
       setfontcolor("yellow")
       y = y + 10
       addtext('            [ Supplies ]', 15, y)
       y = y + 10
       setfontcolor("white")
       addtext('-----------------------------------------', 0, y)
       y = y + 10
       for i, j in pairs(items) do
          if itemid(items[i].name) == ammo then
             cont = itemcount(items[i].name) + ammoamount
          elseif itemid(items[i].name) == weapon then
             cont = itemcount(items[i].name) + weaponamount
          else
             cont = itemcount(items[i].name)
          end
          addtext(items[i].name, x, y)
          addtext('-', 120, y)
          if cont <= items[i].min then
             setfontcolor("red")
          elseif cont <= (items[i].buy/2) then
             setfontcolor("yellow")
          elseif cont < items[i].buy then
             setfontcolor("white")
          else
             setfontcolor("green")
          end
          if itemid(items[i].name) == ammo then
             addtext(cont, 130, y)
          elseif itemid(items[i].name) == weapon then
             addtext(cont, 130, y)
          else
             addtext(cont, 130, y)
          end
          setfontcolor("white")
          y = y + 15
       end
       y = y - 5
    end
    
    -- [[ Supplies Wasted ]]
    
    if showSuppliesWasted then
       setfontcolor("white")
       addtext('-----------------------------------------', 0, y)
       y = y + 10
       setfontcolor("yellow")
       addtext('       [ Supplies wasted ]', 15, y)
       y = y + 10
       setfontcolor("white")
       addtext('-----------------------------------------', 0, y)
       y = y + 10
       local supps = getitems(unpack(suppliesitems))
       local qtds = supps.count-1
       for i=0,qtds do
          if string.len(supps[i].name) > 17 then
             addtext(string.sub((supps[i].name), 1, sub).."...", x, y)
          else
             addtext(supps[i].name, x, y)
          end
          addtext("- "..supps[i].usage.." ("..(math.floor(supps[i].usage*suppsvalue[i+1] / 100)/10).."k)", 120, y)
          totals = totals + supps[i].usage*suppsvalue[i+1]
          y = y + 15
       end
       addtext("Total", x, y)
       addtext("-", 120, y)
       addtext(totals.." GPs", 130, y)
       y = y + 10
    end
    
    -- [[ Loots ]]
    
    if showLoots then
       setfontcolor("white")
       addtext('-----------------------------------------', 0, y)
       setfontcolor("yellow")
       y = y + 10
       addtext('         [ Items looted ]', 15, y)
       y = y + 10
       setfontcolor("white")
       addtext('-----------------------------------------', 0, y)
       y = y + 10
       local loots = getitems(unpack(lootitems))
       local qtdl = loots.count-1
       for i=0,qtdl do
          if loots[i].loot > 0 then
             if string.len(loots[i].name) > 17 then
                addtext(string.sub(loots[i].name, 1, sub).."..", x, y)
             else
                addtext(loots[i].name, x, y)
             end
             addtext("- "..loots[i].loot.." ("..(math.floor(loots[i].loot*lootsvalue[i+1] / 100)/10).."k)", 120, y)
             totall = totall + loots[i].loot*lootsvalue[i+1]
             y = y + 15
          end
       end
       addtext("Total", x, y)
       addtext("-", 120, y)
       addtext(totall.." GPs", 130, y)
       y = y + 10
    end
    
    if showSuppliesWasted and showLoots then
       setfontcolor("white")
       addtext('-----------------------------------------', 0, y)
       y = y + 10
       total = totall - totals
       if totall-totals > 0 then
          setfontcolor("green")
          addtext("PROFIT:", x, y)
       else
          setfontcolor("red")
          addtext("WASTE:", x, y)
       end
       setfontcolor("white")
       addtext(total.." GPs ("..(math.floor((total/(tosec(timehunt)/3600))/100)/10).."k/h)", x + 50, y)
       y = y + 10
    end
    
    setfontcolor("white")
    addtext('-----------------------------------------', 0, y)
    if myname then
       setfontcolor("yellow")
       y = y + 10
       addtext('          [ HUD by RevoltZ ]', 5, y)
       y = y + 10
       setfontcolor("white")
       addtext('-----------------------------------------', 0, y)
    end

  7. #1161
    Nedox

    Domyślny

    wg. mnie najlepszy z hudów - wystarczy tylko wpisać nazwy potworów w kod php nastepnie wkleic to w huda i masz już wszystko z dropem :D
    http://www.tibiaibot.com/forum/showt...-Hunting-v1-0& <- HUD
    http://www.tibiaibot.com/forum/showt...emlist-Creator <- Item liste tym robisz
    Musisz mieć konto na oficialnej stronie ibota.

  8. Reklama
  9. #1162
    Avatar Criss26
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Płock
    Wiek
    33
    Posty
    3,076
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj beny123 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A jak mam skrypt z waypointami, a nie wiem gdzie jest pierwszy i skąd startuje, to co zrobić ?
    Cytuj Eternal Spark napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ja też jak odpalam cavebota to nie wiem gdzie jest pierwszy waypoint. Po ide sobie normalnie charem na miejsce, gdzie będę bocił, tam go puszczam i sobie swobodnie chodzi
    Zczytajcie wspolrzedne pierwszego wpt i sprawdzcie, gdzie to jest np na map.tibiaml.com i po sprawie.

  10. #1163
    Avatar Eternal Spark
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    31
    Posty
    1,915
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Young Worrior napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie ma żadnych labeli w stylu 'dp' 'hunt' 'bank' itd? ;d Jeśli są to po nich się rozpoznaje, a powinny być ;d



    Ja mam takiego:
    Ja używam tego i działa git:
    Kod :
    -- [[ General Info HUD by ToadZ v0.3 ]]                              
    
    -- [[ Settings ]]
    local RaphaelLibrary = false
    
    -- [[ Botting Status by PV! ]]
    local showBotting = true
    
    -- [[ Position ]]
    local showPosition = false
    
    -- [[ Supplies Counter ]]
    local showSupplies = true
    local item1 = {name = "Mana Potion", buy = 1200, min = 100}
    local item2 = {name = "Strong health Potion", buy = 1200, min = 100}
    local items = {item1, item2}
    
    -- [[ Supplies Wasted ]]
    local showSuppliesWasted = true
    local suppliesitems = {'mana potion'}
    local suppsvalue = {80}
    
    -- [[ Items looted ]]
    local showLoots = true
    local lootitems = {"Gold Coin", "Platinum Coin", "Strong Health Potion", "Strong Mana Potion", "Great Health Potion", "Great Mana Potion", "Spiked Iron Ball", "Cursed Shoulder Spikes", "Corrupted Flag", "Lizard Scale", "Small Diamond", "Dragon Priest's Wandtip", "Tower Shield", "Lizard Leather", "Scale of Corruption", "Zaoan Shoes", "Zaoan Legs", "Zaoan Armor", "Zaoan Helmet", "High Guard Shoulderplates", "High Guard Flag", "Small Emerald", "Life Ring", "Small Amethyst", "Wand of Inferno", "Terra Rod", "Yellow Gem", "Zaoan Robe", "Focus Cape", "Halberd", "Medicine Pouch"}
    local lootsvalue = {1, 100, 0, 0, 0, 0, 100, 320, 700, 120, 300, 175, 8000, 150, 680, 5000, 14000, 14000, 45000, 130, 550, 250, 400, 200, 3000, 2000, 1000, 12000, 6000, 400, 300}
    
    local myname = true -- DO NOT DISABLE, make your char stop healing :P
    
    local fontsize = 10
    local fontspacing = fontsize+2
    
    -- [[ ENGINE ]] -- do not change it below
    
    local cont = 0
    local x = 5
    local y = 0
    local z = 0
    local totals = 0
    local totall = 0
    local total = 0
    local sub = 17
    
    if clientwin.x ~= nil or clientwin.y ~= nil then
       setposition(clientwin.x+13, clientwin.y+30)
    else
       setposition(5, 20)
    end
    
    setfontstyle("Tahoma", fontsize, "white")
    -- [[ Botting ]]
    if showBotting then
       setfontcolor("white")
       addtext('-----------------------------------------', 0, y)
       setfontcolor("yellow")
       y = y + 10
       addtext('             [ Botting ]', 15, y)
       y = y + 10
       setfontcolor("white")
       addtext('-----------------------------------------', 0, y)
       y = y + 10
       addtext('Exp Per Hour', x, y)
       addtext('- ' .. exphour, 120, y)
       y = y + 15
       addtext('Exp Left', x, y)
       addtext('- ' .. exptolevel(), 120, y)
       y = y + 15
       addtext('Exp Gained', x, y)
       addtext('- ' .. expgained, 120, y)
       y = y + 15
       addtext('Time To Next Level', x, y)
       addtext('- ' .. timetolevel, 120, y)
       y = y + 15
       addtext('Stamina', x, y)
       addtext('- ', 120, y)
       if stamina >= 2400 then
          setfontcolor("green")
       else if stamina < 2400 and (stamina > 840) then
             setfontcolor("orange")
          else if stamina <= 840 then
             setfontcolor("red")
             end
          end
       end
       if RaphaelLibrary then
          addtext(time(stamina), 130, y)
       else
          addtext(stamina, 130, y)
       end
       y = y + 15
       setfontcolor("white")
       addtext('Time Played', x, y)
       addtext('- ' .. timehunt, 120, y)
       y = y + 15
       addtext('Cavebot', x, y)
       addtext('- ', 120, y)
       if cavebot then
          setfontcolor("green")
          addtext('ON', 130, y)
       else
          setfontcolor("red")
          addtext('OFF', 130, y)
       end
       y = y + 15
       setfontcolor("white")
       addtext('- ', 120, y)
       addtext('Targeting', x, y)
       if targeting then
          setfontcolor("green")
          addtext('ON', 130, y)
       else
          setfontcolor("red")
          addtext('OFF', 130, y)
       end
       y = y + 15
       setfontcolor("white")
       addtext('Looting', x, y)
       addtext('- ', 120, y)
       if looting then
          setfontcolor("green")
          addtext('ON', 130, y)
       else
          setfontcolor("red")
          addtext('OFF', 130, y)
       end
       y = y + 15
       setfontcolor("white")
       addtext('Walk Through', x, y)
       addtext('- ', 120, y)
       if getsettings("Settings/CaveBot/Pathfinding/WalkThroughPlayers") == 'yes' then
          setfontcolor("green")
          addtext('ON', 130, y)
       elseif getsettings("Settings/CaveBot/Pathfinding/WalkThroughPlayers") == 'no' then
          setfontcolor("red")
          addtext('OFF', 130, y)
       else
          setfontcolor("yellow")
          addtext('???', 130, y)
       end
       y = y + 15
       setfontcolor("white")
       addtext('Balance', x, y)
       addtext('- ', 120, y)
       if balance == -1 then
          addtext('?', 130, y)
       else
          addtext(balance, 130, y)
       end
       y = y + 10
    end
    
    -- [[ Position ]]
    
    if showPosition then
       setfontcolor("white")
       addtext('-----------------------------------------', 0, y)
       setfontcolor("yellow")
       y = y + 10
       addtext('            [ Position ]', 15, y)
       y = y + 10
       setfontcolor("white")
       addtext('-----------------------------------------', 0, y)
       y = y + 10
       addtext("Position X ", x, y)
       addtext("- "..posx, 120, y)
       y = y + 15
       addtext("Position Y ", x, y)
       addtext("- "..posy, 120, y)
       y = y + 15
       addtext("Position Z ", x, y)
       addtext("- "..posz, 120, y)
       y = y + 15
       addtext("Cursor ID", x, y)
       addtext('- '..cursorinfo().id, 120, y)
       y = y + 10
    end
    
    -- [[ Supplies ]]
    
    if showSupplies then
       setfontcolor("white") 
       addtext('-----------------------------------------', 0, y)
       setfontcolor("yellow")
       y = y + 10
       addtext('            [ Supplies ]', 15, y)
       y = y + 10
       setfontcolor("white")
       addtext('-----------------------------------------', 0, y)
       y = y + 10
       for i, j in pairs(items) do
          if itemid(items[i].name) == ammo then
             cont = itemcount(items[i].name) + ammoamount
          elseif itemid(items[i].name) == weapon then
             cont = itemcount(items[i].name) + weaponamount
          else
             cont = itemcount(items[i].name)
          end
          addtext(items[i].name, x, y)
          addtext('-', 120, y)
          if cont <= items[i].min then
             setfontcolor("red")
          elseif cont <= (items[i].buy/2) then
             setfontcolor("yellow")
          elseif cont < items[i].buy then
             setfontcolor("white")
          else
             setfontcolor("green")
          end
          if itemid(items[i].name) == ammo then
             addtext(cont, 130, y)
          elseif itemid(items[i].name) == weapon then
             addtext(cont, 130, y)
          else
             addtext(cont, 130, y)
          end
          setfontcolor("white")
          y = y + 15
       end
       y = y - 5
    end
    
    -- [[ Supplies Wasted ]]
    
    if showSuppliesWasted then
       setfontcolor("white")
       addtext('-----------------------------------------', 0, y)
       y = y + 10
       setfontcolor("yellow")
       addtext('       [ Supplies wasted ]', 15, y)
       y = y + 10
       setfontcolor("white")
       addtext('-----------------------------------------', 0, y)
       y = y + 10
       local supps = getitems(unpack(suppliesitems))
       local qtds = supps.count-1
       for i=0,qtds do
          if string.len(supps[i].name) > 17 then
             addtext(string.sub((supps[i].name), 1, sub).."...", x, y)
          else
             addtext(supps[i].name, x, y)
          end
          addtext("- "..supps[i].usage.." ("..(math.floor(supps[i].usage*suppsvalue[i+1] / 100)/10).."k)", 120, y)
          totals = totals + supps[i].usage*suppsvalue[i+1]
          y = y + 15
       end
       addtext("Total", x, y)
       addtext("-", 120, y)
       addtext(totals.." GPs", 130, y)
       y = y + 10
    end
    
    -- [[ Loots ]]
    
    if showLoots then
       setfontcolor("white")
       addtext('-----------------------------------------', 0, y)
       setfontcolor("yellow")
       y = y + 10
       addtext('         [ Items looted ]', 15, y)
       y = y + 10
       setfontcolor("white")
       addtext('-----------------------------------------', 0, y)
       y = y + 10
       local loots = getitems(unpack(lootitems))
       local qtdl = loots.count-1
       for i=0,qtdl do
          if loots[i].loot > 0 then
             if string.len(loots[i].name) > 17 then
                addtext(string.sub(loots[i].name, 1, sub).."..", x, y)
             else
                addtext(loots[i].name, x, y)
             end
             addtext("- "..loots[i].loot.." ("..(math.floor(loots[i].loot*lootsvalue[i+1] / 100)/10).."k)", 120, y)
             totall = totall + loots[i].loot*lootsvalue[i+1]
             y = y + 15
          end
       end
       addtext("Total", x, y)
       addtext("-", 120, y)
       addtext(totall.." GPs", 130, y)
       y = y + 10
    end
    
    if showSuppliesWasted and showLoots then
       setfontcolor("white")
       addtext('-----------------------------------------', 0, y)
       y = y + 10
       total = totall - totals
       if totall-totals > 0 then
          setfontcolor("green")
          addtext("PROFIT:", x, y)
       else
          setfontcolor("red")
          addtext("WASTE:", x, y)
       end
       setfontcolor("white")
       addtext(total.." GPs ("..(math.floor((total/(tosec(timehunt)/3600))/100)/10).."k/h)", x + 50, y)
       y = y + 10
    end
    
    setfontcolor("white")
    addtext('-----------------------------------------', 0, y)
    if myname then
       setfontcolor("yellow")
       y = y + 10
       addtext('          [ HUD by RevoltZ ]', 5, y)
       y = y + 10
       setfontcolor("white")
       addtext('-----------------------------------------', 0, y)
    end
    Jak go odpalam to tylko miga mi ekran, nic więcej

  11. #1164
    Avatar Criss26
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Płock
    Wiek
    33
    Posty
    3,076
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Eternal Spark napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jak go odpalam to tylko miga mi ekran, nic więcej
    W Hud->List->Show zmien na "If Focused" lub "Always". Na ktoryms powinno byc ok.

  12. Reklama
  13. #1165
    Avatar Eternal Spark
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    31
    Posty
    1,915
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Criss26 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W Hud->List->Show zmien na "If Focused" lub "Always". Na ktoryms powinno byc ok.
    Zrobiłem tak teraz i w oknie tibii nic nie mam, ale jak ją zminimalizowałem i mam teraz otwartego torga to jest ten hud pokazany. Nawet ss zrobie

  14. #1166
    Avatar Criss26
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Płock
    Wiek
    33
    Posty
    3,076
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    To zmien na "If focused" i wlacz jeszcze raz bota. Mi sie tak dzieje, bo okolo kilku godzinach bocenia. HUD znika i pojawia sie tylko gdy zminimalizuje tibie. Wtedy musze wlaczyc bota od nowa i dziala. To chyba blad bota taki.

  15. #1167

    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Podkarpacie
    Posty
    80
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cześć, mam problem z actionami, bo robię skrypt i mi potrzeba action w banku na wybieranie kasy na poty : mp, hp i shp, tylko taki który będzie obliczał ile ich zostało z hunta i tylko wybierał kasę potrzebną na dokupienie do 50 potów każdego rodzaju :D
    i jeżeli można to hotkey na zbieranie meetów do 50 capa, jak mniej cap to już żeby nie zbierał :P
    Ostatnio zmieniony przez Maly Kozak : 21-10-2012, 18:20 Powód: poprawka

  16. Reklama
  17. #1168
    Avatar Criss26
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Płock
    Wiek
    33
    Posty
    3,076
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Robisz wpt z actionem:
    Kod :
    local a1 = buymana - itemcount(mana_name)
    local b1 = a1 * manaprice
    local c1 = b1
    
    wait(1000) 
    say("hi") 
    wait(1500) 
    npcsay('deposit all') 
    wait(1500)
    npcsay('yes')
    wait(1000)
    npcsay('withdraw')
    wait(1000)
    npcsay(c1)
    wait(1000)
    npcsay('yes')
    wait(1000)
    npcsay('balance')
    wait(1000)
    A w actions wpisujesz:

    Kod :
    buymana = 170
    manaprice = 50
    mana_name = 'mana potion'
    Przerob sobie, zeby kupowal kilka rodzai potow.

  18. #1169
    Avatar Astiliapl
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Polska B
    Wiek
    30
    Posty
    955
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Proszę was o pomoc. Kilka stron wcześniej była mowa o różnych tego typu rzeczach jak haki. Nie podejrzewam Darka ani nikogo ale kolega mi mówił że mam coś w pliku hosts zmienić i że się nie będzie łączył z serwerem jakimś co automatycznie zmniejsza ryzyko haka. Może mi ktoś wytłumaczyć co mam zrobić żeby tego dokonać. Dzięki z góry. Nikogo nie oskarżam. Mam win xp jak coś.

  19. #1170
    Avatar --Dark--
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Polska
    Posty
    243
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Astiliapl napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Proszę was o pomoc. Kilka stron wcześniej była mowa o różnych tego typu rzeczach jak haki. Nie podejrzewam Darka ani nikogo ale kolega mi mówił że mam coś w pliku hosts zmienić i że się nie będzie łączył z serwerem jakimś co automatycznie zmniejsza ryzyko haka. Może mi ktoś wytłumaczyć co mam zrobić żeby tego dokonać. Dzięki z góry. Nikogo nie oskarżam. Mam win xp jak coś.

    i mam takie wpisy jeśli chodzi o boty

    Kod :
    #127.0.0.1 tibiaredbot.com.br
    #127.0.0.1 www.tibiaredbot.com.br
    127.0.0.1 tibiaibot.dominiotemporario.com
    127.0.0.1 trainbot.comule.com
    127.0.0.1 www.trainbot.comule.com
    plik znajduje się w x:\windows\system32\driver\etc

    x - to lpartycja gdzie jest win np C
    Crack do ibot:
    Kod :
    http://torg.pl/showthread.php?423508-SPRZEDAM-BOT-IBOT-Crack-Wszystkie-wersje

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [Elfbot NG] Oficjalny temat, poradnik
    Przez Bartek111 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 181
    Ostatni post: 02-05-2015, 19:06
  2. Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 16-09-2014, 14:08

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •