pentosman napisał
@up
Zamień logout() na closetibia() :)
@Cris23 , powiedz o co chodzi z depositerem to ci zrobię zaawansowany depositer który nie opuszcza itemów :]
Pozdrawiam.
Mam taki kod przy depo:
<w049>Action 33017 32049 7 reachgrounditem("depot") ;wait (2000) ;openitem("depot") ;wait (2000) ;openitem(3502, "locker") ;wait (2000);openitem(dpBP, "depot chest");wait (2000);moveitemsonto("medicine pouch", medicinesBP, dpBP, 100, lastonto);wait (500);moveitemsonto("medicine pouch", medicinesBP, dpBP, 100, lastonto);wait (500);moveitemsonto("medicine pouch", medicinesBP, dpBP, 100, lastonto);wait (500);moveitemsonto("medicine pouch", medicinesBP, dpBP, 100, lastonto);wait (500);moveitemsonto("medicine pouch", medicinesBP, dpBP, 100, lastonto);wait (500);moveitemsonto("medicine pouch", medicinesBP, dpBP, 100, lastonto);wait (500);moveitemsonto("medicine pouch", medicinesBP, dpBP, 100, lastonto);wait (500);moveitemsonto("medicine pouch", medicinesBP, dpBP, 100, lastonto);wait (500);moveitemsonto("medicine pouch", medicinesBP, dpBP, 100, lastonto);wait (500);moveitemsonto("medicine pouch", medicinesBP, dpBP, 100, lastonto);wait (500);moveitemsonto("medicine pouch", medicinesBP, dpBP, 100, lastonto);wait (500);moveitemsonto("medicine pouch", medicinesBP, dpBP, 100, lastonto);wait (500)</w049>
<w050>Action 33020 32060 7 if itemcount("medicine pouch") > 1 then gotolabel("depot") end</w050>
Bot podchodzi, otwiera dp, otwiera bp w depo, wrzuca jednego medicina, chwile czeka i odchodzi.
A gdy zmienilem na:
reachgrounditem("depot")
wait (2000)
openitem("depot")
wait (2000)
openitem(3502, "locker")
wait (2000)
openitem(dpBP, "depot chest")
wait (2000)
depotdeposit(medicinesBP,"medicine pouch")
wait (3000)
Ciagle rusza ta rolka w main bp w gore i w dol xD
Pumpkin napisał
siema, chciałbym aby bot bił guardy z woia i z gran vis luxa. Jednak z gran vis luxa tylko przy pierwszym przejściu (gdy wchodzę do kopalni i jest full resp)
Czy da się takie coś ustawić w zależności od zmiennej?
Chciałbym to zrobić w ten sposób że zmienną odpowiedzialną za atak vis luxem ustawiam na 'true', później daje waypointy po jaskini, po nich ustawiam zmienną na 'false' i daję pętle na początek waypointów. Dzięki czemu bot będzie bił tylko z gran vis luxów przez pierwsze przejście.
Ustawiasz actiona, zeby walil z vis luxa, nastepnego standa nazywasz np "start" i na koncu robisz, zeby zaczynal od "start" a nie od poczatku. Mam nadzieje, ze wiesz co mam na mysli :)
Zakładki