Zapraszam do testowania BETY RBP 1.3.0
Hello guys.
Zajęło to nieco czasu by dostosować wszystko do tej wersji, ale możemy już zacząć beta testy.
Pamiętajcie że jest to wersja BETA i mogą się pojawić jakieś bugi więc jeśli chcecie bocić 100% afk używajcie ostatniej oficjalnej wersji czyli 1.2.9.1. Jeśli i tak siedzicie przy kompie bocąc a chcecie pomoc w testach nowej wersji to zapraszam do sciągania.
Kiedy wyjdzie nowa wersja bety bot nie zaalarmuje was, jeśli chcecie być na bieżąco musicie śledzić ten temat.
Jak reportować błedy? Najlepiej w
TYM temacie.
Pamiętajcie by podać info według poniższego wzoru:
Naciskacie CTRL+ALT+DEL > Menadżer zadań > Wydajność > Pamięć fizyczna.
Przepisujecie tam info jak z screena:
http://www.thebuzzmedia.com/wp-conte...sk-manager.png
Total:
Cached:
Available:
Free:
Windows Version:
Example:
Total: 2046
Cached: 168
Available: 1665
Free: 1504
(analogicznie jeśli macie wersję polską)
Jak zwykle nie pamiętam całego changeloga =,(. Nie znaczy to że jakieś niewymienione drobne bugi nie zostały naprawione, po prostu dajcie znać jeśli znajdziecie jakiegoś buga.
Beta 1 -
www.tibiaredbot.com.br/RedBeta1.exe
• Naprawiono funkcję cancast() która powodowała konflikt z cast()
• Naprawiono Shovel waypoints nie omijające jeśli pozycja była nieosiągalna.
• Naprawiono kilka funkcji w skrypterze które nie zwracały właściwych funkcji w niektórych przypadkach.
• Usprawniono wszystkie funkcje odczytujące mapę:
- Distance
- Walker
- Wewnętrzne "Reachable" -> Powinien atakować potwory szybciej na słabych kompach. Dajcie znać czy lepiej wam działa.
• Dodano "Advanced Looting"
- Zauważycie że GUI(Graphic User Interface) zmienił się nieco w Cavebocie, teraz klikając "Add"(looting) wyskoczy okienko gdize możecie skonfigurować loot.
• Dodano 3 nowe konfiguracje alarmów do przedmiotów w lootowaniu:
- No - Domyślna wartość. Skrypty z przed tej wersji bota będą miały ją domyślnie podczas ładowania.
- Yes - Klient będzie piszczał i migał (jeśli Options > Flash client w alarmach jest zaznaczony) jeśli potwór dropnie dany item.
- Couldn't Loot - Klient będzie piszczał i migał jeśli potwór dropnie a bot z jakiegoś powodu nie może podnieść itemka.
• Dodano 3 metody lootowania w oknie Cavebota:
- Open all monsters -> Otworzy wszystkie zabite potwory, tak jak do tej pory.
- Open corpses with listed items -> Otworzy tylko potwory które zdropowały coś z twojej listy loota. (nie filtruje jeszcze potworów zabitych z run/czarów obszarowych)
- Ignore only empty monsters -> Nie otworzy potworów które nic nie zdropowały (Loot of X: nothing). (nie filtruje jeszcze potworów zabitych z run/czarów obszarowych)
Link do newsa:
http://tibiaredbot.pl/showthread.php?tid=1529
Link do newsa ENG:
http://forums.tibiaredbot.com.br/sho...-1-3-0?p=91615
Zakładki