• Naprawione otwieranie zabitych potworów jeśli były zabite przez "Spells Area" w Tools a looting był wyłączony.
• Naprawione nie sięganie bota do potworów jeśli były ustawione w miejscach na skos.
• Naprawione nie omijanie Nooda jeśli był nieosiągalny.
• Naprawione ładowanie "Reach & Diagonal" poprawnie.
• Naprawione "Only if trapped" które nie działało z Noodami.
• Naprawione "itemcount()" ignorujące itemy wewnątrz Depo Chest.
• "Special Areas" podzielone na save, load i clear osobno.
• Bot przestanie atakować jeśli z jakiegoś powodu atakuje niewłasciwego potwora.
• Usprawnione chodzenie, nie będzie skosował jak szalony w niektórych przypadkach.
• Usprawnione poruszanie w atakach dystansowych.
• Usprawnione "Reach" i "Reach & Diagonal".
• Usprawnione zaznaczanie potworów.
•
Dodane Persistent Hotkeys.
•
Dodane Global Variables.
• Zmienione hotkeye w Targeting i Tools.
--- Teraz nie musicie wybierać konkretnie "F1", "F2" etc. Wystarczy wybrać nazwę ataku na przykład "Exori vis" a bot automatycznie znajdzie przyporządkowany do niego hotkey i użyje go, a jeśli nie znajdzie to wpisze ręcznie.Więc pamiętajcie żęby zmienić wasz targeting żeby nie spamował wam na przykład na "Local Channel" czegoś co macie pod na przykłąd "F1" :P
Nowe Zmienne:
• $target.name - Zwraca name Twojego aktualnego celu.
• $target.hppc - Zwraca ilość życia aktualnego celu w procentach.
• $target.posx - Zwraca pozycje X aktualnego celu.
• $target.posy - Zwraca pozycje Y aktualnego celu.
• $target.posz - Zwraca pozycje Z aktualnego celu.
Nowe Funkcje:
• Say(string Channel, string phrase):
Na przykład:
say("Advertising", "Sell mace");
lub wysyłanie msg do graczy
say("Maozao", "Hey what's up?!");
• Cast(string spell): Puszczanie wybranego zaklęcia.Jeśli masz go w hotkeyach bot naciśnie hotkey, jeśli nie bot napisze go ręczne.
Na przykład:
cast("Exura ico");
• Stopattack(): Przestanie atakować aktualny target.
• settools(string path, string newValue): Ścierzka musi być taka sama jaką widzisz w bocie. Pełną listę zrobię wkrótce.
-
settools("Area Spells\\Spell 1\\Enabled", "yes"); -> Aktywuje Spell 1 w Tools/ Można użyć "yes" lub "true", "no" lub "false" żeby zablokować/odblokować w tools.
-
settools("Area Spells\\Spell 1\\Hotkey", "Exori vis"); -> Zmieni hotkey z "spell 1" na "exori vis".
-
settools("Refill Ammo\\Belt", "true"); -> Sprawdzi pas i ustawi uzupełnianie amunicji. Można użyć "yes" lub "true", "no" lub "false" żeby zablokować/odblokować w tools.
• setmonster(string path, string newValue): Ścieżka ZAWSZE zaczyna się od nazwy potwora. Możesz zmienić właściwości używając tych samuch opcji które masz w targetingu.
Na przykład:
-
setmonster("Dragon\\Movement", "Distance");
-
setmonster("Demon\\Mode", "Stand/Defence");
-
setmonster("Demon\\First Spell", "Icicle Rune");
Przykład zaawansowanego hotkeya targetingu:
Kod :
if($target.hppc < 15)
{
setmonster("Serpent Spawn\\First Spell", "Exori vis");
}
else
{
setmonster("Serpent Spawn\\First Spell", "Sudden death rune");
}
• setsetting(string path, string newValue): Jak na razie tylko główne funkcje będą z tym działać, Wkrótce przedstawię pełną listę i przykłady.
-
setsetting("Cavebot\\Pathfinding\\Walking method", "Arrow Key");
-
setsetting("Looting\\Gold Coin\\Destination", "ground"); -Notka: Nazwa itemu musi być dokładnie taka sama jak ta dodana wcześniej.
-
setsetting("Targeting\\Range Distance", "4");
-
setsetting("Healer\\Exura ico\\Health", "50-90");
Zakładki