Reklama
Strona 52 z 110 PierwszaPierwsza ... 242505152535462102 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 766 do 780 z 1640

Temat: Szukasz skryptu? Zajrzyj tutaj!

  1. #766
    mol1818

    Domyślny

    hej potrzebuje takiego skryptu. szukam go juz kilka godzin i niemoge znalesc;/. a wiec chodzi o to ze mam na jedej SQM bardzo duzo items a na drugiej backpack. w tym bp jest inny bp w ktorym tez jest bp i w tym tez jest bp itd. i chodzi mi o to zeby bot pakowal te itemy do tych bp. ze jak zaladuje te 19 items do jednego bp to otwiera bp w tym bp. z gory dziekuje mam nadzieje ze mi ktos pomoze. pozdrawiam

    EDIT//
    mam pyton skrypt do TA dzieki ktoremu po zapelnieniu 19 miejsc w bp otwiera nastepny bp i tam wklada. umieszcze go tu bo innym sie przyda:
    Kod PHP:
    class ModuleNextBackpackOpener:
        BPID = range (0xb25,0xb38+1);#contains ID's for ALL BP and bags
        BPID+= [0x1726,0x1727,0x173d,0x173e,0x1CAE,0x1CAF];
    
        def getName(self):
            return "Next Backpack Opener"
    
        def getVersion(self):
            return "1.0";
    
        def getFunDef(self,nr):
            if (nr==0): return (0,5000,self.open);
            return ();
    
        def getConfigParam(self,nr):
            #Can't figure out the number of the BP you have open? Check the auto looter to see which ones are open.
            if (nr==0): return ('backpackNumber','Def:All; Integer:Only does this for BP# (first=1)')
            return ();
    
        def open(self,params):
            totCont = 16;
            for contNr in range(totCont):#check each open container
                cont=tareader.readContainer(contNr);
                if cont['flagOnOff']:#if container is open
                    try: bpNum = int(params['backpackNumber'])-1;
                    except: bpNum = -1;
                    print bpNum,contNr;
                    if (bpNum == -1 or contNr == bpNum) and cont['itemsInside'] >= cont['size']:
                        for itemNr in range(cont['itemsInside']-1,-1,-1):#Go backwards through items
                            item=tareader.readContainerItem(contNr,itemNr);
                            if self.BPID.count(item['objectId']) !=0:#if items is a backpack
                                tasender.openContainerFromContainer (item['objectId'],0x40+contNr,itemNr,contNr);
                                return();
            return();
    
    tibiaauto.registerPlugin(ModuleNextBackpackOpener);
    a wiec potrzebuje tylko tego zeby zbieral z danej sqm itemy do mojego otwartego bp. bardzo prosze o pomoc
    Ostatnio zmieniony przez mol1818 : 01-09-2009, 19:52

  2. #767
    dawid_killer

    Domyślny Soft boots

    Poszukuję jeszcze skryptu po którym bot automatycznie gdy skonczy sie jedna para soft boots zmienił ją na drugą pare!
    Mam tibiabot ng.

  3. #768
    matik2

    Domyślny

    Szukam scrpyta do Elfbota z loot dropem na Ofa.
    Szukalem na stronie i nic nie znalazlem.

    Z Gory dziekuje.
    Pozdrawiam Matik.

  4. Reklama
  5. #769
    NarVany

    Domyślny

    Szukam scrypta do NG żeby mnie leczył exura jak mniej 730 hp żeby manasował Smp gdy mniej niż 700 many i żeby leczył Shp gdy mniej niż 450 hp.

  6. #770
    Avatar mazda313
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    1,004
    Siła reputacji
    18

    Domyślny k?

    Cytuj NarVany napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Szukam scrypta do NG żeby mnie leczył exura jak mniej 730 hp żeby manasował Smp gdy mniej niż 700 many i żeby leczył Shp gdy mniej niż 450 hp.
    do tego nie trzeba miec Skryptu

    Leczenie exurom przy 730hp- Tools-Self healting - miniimum health wpisz 730 pozniej nizej exura i jeszcze nizej 20 najlepiej...

    Tools-Mana restore wpsiujesz 700


    tutaj masz na uzywanie healtow tylko zmien liczby...

    const
    MinHealth = 100;
    ID_Potion = 266;
    NumberOfVialsToDrink = 1;
    Delay = 2;

    var
    I: Integer;

    begin
    while not Terminated do
    begin
    UpdateWorld;
    if Self.Health <= MinHealth then
    for I:=1 to NumberOfVialsToDrink do
    begin
    if (Terminated) then break;
    Self.Containers.UseItemWithSelf(ID_Potion);
    Sleep(Delay*1000);
    end;
    Sleep(500);
    end;
    end;

  7. #771
    Avatar Mati ms
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Kraków
    Wiek
    28
    Posty
    126
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Potrzebuje kilku skryptów do ng.

    1.Gdy zjedzie jednego monka do 20% hp zacznie atakować drugiego jeżeli ma ponad 80% hp.
    2.Będzie brał z baga/bp spery do ręki na full capa gdy mu się skończą.
    3.Jeśli ktoś zatakuje niech ucieka do najbliższego pz.

  8. Reklama
  9. #772
    Evó

    Domyślny

    Cytuj Mati ms napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Potrzebuje kilku skryptów do ng.

    1.Gdy zjedzie jednego monka do 20% hp zacznie atakować drugiego jeżeli ma ponad 80% hp.
    2.Będzie brał z baga/bp spery do ręki na full capa gdy mu się skończą.
    3.Jeśli ktoś zatakuje niech ucieka do najbliższego pz.


    Const
    PercentToStopAttacking = 20 // how much % monster should have to stop attacking it?
    PercentToAttackAgain = 40

    var
    Creature : TCerature;

    function GetAttackedCreature:TCreature;
    var
    x: integer;
    begin
    Result := nil;
    for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
    begin
    if x >= Creatures.Count then Break;
    if Creatures.Creature[x].Attacking=true then
    begin
    Result := Creatures.Creature[x];
    Exit;
    end;
    end;
    end;

    While not terminated do
    begin
    if PercentToStopAttacking > PercentToAttackAgain then
    begin
    Self.DisplayText('You must have the PercentToStopAttacking LOWER then the PercentToAttackAgain!');
    exit;
    end;
    UpdateWorld;
    Creature := GetAttackedCreature;
    if Creature <> nil then
    begin
    if Creature.health <= PercentToStopAttacking then
    begin
    Creature.attacking := false;
    repeat
    If Creature.Health > PercentToAttackAgain then
    Creature.Attacking := true;
    UpdateWorld;
    sleep(500);
    until (Creature.Health = 0) or (Creature.health >= PercentToAttackAgain) or (terminated);
    if Creature <> nil then
    if Creature.health >= PercentToAttackAgain then Creature.Attacking := true;
    end;
    end;
    sleep(500);
    end;
    Posprawdzaj bo nie wiem czy działa


    const
    PercentToChange = 25
    WeaponID = 1781
    SpearID = 1781
    SpearOz = 20
    SpearAmount = 2
    Fluid = [99, 2886, 2887, 2887, 2888, 2889, 2890, 2891]

    Procedure PickUpSpears(Spears: TItem);
    begin
    if (Self.Capacity <= (Spears.Amount * SpearOz)) then
    begin
    if (Self.Capacity/SpearOz) > 1 then
    Spears.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, Int(Self.Capacity/SpearOz));
    end else Spears.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, 0);
    Sleep(500);
    end;

    Function GetAttackedCreature:TCreature;
    begin
    updateworld;
    Result := nil;
    for i := 0 to creatures.count -1 do
    begin
    if i >= Creatures.Count then break;
    if Creatures.Creature[i].Attacking = true
    then
    begin
    Result := Creatures.Creature[i]
    exit;
    end;
    end;
    end;
    Procedure FindSpears;
    var
    x, y, z, i, f: integer;
    Tile: TTile;
    begin
    for x := -1 to 1 do
    begin
    for y := -1 to 1 do
    begin
    Tile := Screen.Tile[x + 7, y + 5];
    begin
    for i := 0 to Tile.Count-1 do
    begin
    if i >= Tile.Count then Break;
    if Tile.Item[i].ID = SpearID then
    begin
    if i = 1 then PickUpSpears(Tile.Item[i]);
    else for f := Low(Fluid) to High(Fluid) do if Tile.Item[i-1].ID = Fluid[f] then PickUpSpears(Tile.Item[i]);
    else Tile.Item[i-1].MoveToGround(Self.X+Random(-2,3), Self.Y+Random(-2,3), Self.Z, 0);
    end;
    end;
    end;
    end;
    end;
    end;


    Function GetItemFromOpenBackpack(ID, Index: integer): TItem;
    var
    x: integer;
    y: integer;
    begin
    Result := nil;
    for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
    begin
    if x >= Self.Containers.Count then Break;
    if x = Index then Continue;
    for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
    begin
    if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
    if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then
    begin
    Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
    Exit;
    end;
    end;
    end;
    end;


    function CountItemAmountFromOpenBackpack(ID: integer): integer;
    var
    x: integer;
    y: integer;
    begin
    Result := 0;
    for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
    begin
    if x >= Self.Containers.Count then Break;
    for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do begin
    if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
    if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then begin
    Result := Result + Self.Containers.Container[x].Item[y].Amount;
    end;
    end;
    end;
    end;


    while not terminated do
    begin
    UpdateWorld;
    FindSpears;

    Weapon := GetItemFromOpenBackpack(WeaponID, Self.Containers.Count);
    if Weapon <> nil then Weapon.MoveToBody(Self.Arrow, 0);
    Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, 0);
    if Spear <> nil then Spear.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, 0);

    if (Self.RightHand.ID = SpearID) then
    begin
    if (Self.RightHand.Amount < 90) then
    begin
    Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, Self.Containers.Count);
    if Spear <> nil then Spear.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
    end;
    end else begin
    SpearCount := CountItemAmountFromOpenBackpack(SpearID);
    Updateworld;
    Creature1 := GetAttackedCreature;
    if Creature1<> nil then
    if (SpearCount >= SpearAmount) and (Creature1.Health > PercentToChange) then
    begin
    Self.RightHand.MoveToBody(Self.Arrow, 0);
    Sleep(500);
    Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, Self.Containers.Count);
    if Spear <> nil then Spear.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
    end else if Self.RightHand.ID = 0 then Self.Arrow.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
    end;

    Sleep(500);
    end;
    Zmien na początku id speara i cap (miej wolną prawą rękę oraz arrow slot)


    Const
    WaypointFilePath ='D:\pz.wpt'

    Var
    Run: Boolean

    function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
    var
    x: integer;
    begin
    Result := nil;
    for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
    begin
    if x >= Creatures.Count then Break;
    if Creatures.Creature[x].ID = ID then
    begin
    Result := Creatures.Creature[x];
    Exit;
    end;
    end;
    end;

    procedure Event_Attacked(ID: integer);
    Var
    Creature: TTCreature
    begin
    if Self.Attacking = ID then Exit;
    Creature := GetCreatureByID(ID);
    if Creature <> nil then
    begin
    if not Creature.NPC then Run := True;
    end;
    end;


    Function GetTileFromXYZ(X, Y, Z: integer): TTile;
    begin
    Result := nil;
    if abs((Self.X - 7) - X) > 14 then Exit;
    if abs((Self.Y - 5) - Y) > 11 then Exit;
    if Self.Z <> Z then Exit;
    Result := Screen.Tile[abs((Self.X - 7) - X), abs((Self.Y - 5) - Y)];
    end;

    Procedure UseLadder(X,Y,Z: Integer);
    Var
    Tile: TTile;
    begin
    if Z = Self.Z then
    begin
    Tile := GetTileFromXYZ(X, Y, Z);
    Tile.Item[1].Use;
    end;
    else Unreachable := True;
    end;

    Procedure UseRope(X,Y,Z: Integer);
    begin
    if Z = Self.Z then
    begin
    Self.Containers.UseItemWithGround(3003, X, Y, Z);
    end;
    else Unreachable := True;
    end;

    Procedure MoveTo(X,Y,Z: Integer);
    begin
    if Z = Self.Z then
    begin
    Self.MoveTo(X,Y,Z);
    end;
    else Unreachable := True;
    end;

    Procedure UseShovel(X,Y,Z: Integer);
    begin
    if Z = Self.Z then
    begin
    Self.Containers.UseItemWithGround(3457, X, Y, Z);
    Self.Containers.UseItemWithGround(5710, X, Y, Z);
    Sleep(1000);
    Self.MoveTo(X, Y, Z);
    end;
    else Unreachable := True;
    end;


    Procedure WaypointToAction(X,Y,Z,Action :Integer);
    begin
    UpdateWorld;
    Case Action of
    1: UseRope(X,Y,Z);
    2: UseLadder(X,Y,Z);
    3: MoveTo(X, Y+1, Z+1);
    4: MoveTo(X, Y-1, Z-1);
    5: MoveTo(X, Y, Z-1);
    6: MoveTo(X, Y, Z);
    7: UseShovel(X,Y,Z-1);
    8: MoveTo(X, Y, Z);
    9: Sleep(X*1000);
    else
    MoveTo(X,Y,Z);
    end;
    end;


    Function WaypointReached(X,Y,Z,Action :Integer): Boolean;
    begin
    UpdateWorld;
    Result := False;
    Case Action of
    1: if (Z = Self.Z + 1) then Result := True;
    2: if (Z = Self.Z + 1) then Result := True;
    3: if (Z = Self.Z) then Result := True;
    4: if (Z = Self.Z) then Result := True;
    5: if (Z = Self.Z) then Result := True;
    6: if ((X = Self.X) and (Y = Self.Y) and (Z = Self.Z)) then Result := True;
    7: if (Z = Self.Z) then Result := True;
    8: if (abs(Z - Self.Z) = 1) then Result := True;
    9: Result := True;
    else
    if ((X = Self.X) and (Y = Self.Y) and (Z = Self.Z)) then Result := True;
    end;
    end;


    Function CountWaypoints(FilePath: String): Integre;
    Var
    i: Integer
    WaypointFile: TextFile
    begin
    i := 0
    AssignFile(WaypointFile, FilePath);
    ReSet(WaypointFile);
    while not EoF(WaypointFile) do
    begin
    temp:= ReadLn(WaypointFile);
    i := i+1;
    end;
    Result:= (i/4);
    end;


    Function ExtractWaypointsFromFile(FilePath: String; Count: Integer): Integre;
    Var
    i: Integr
    WaypointsArray: Integer
    WaypointFile: TextFile
    begin
    WaypointsArray := VarArrayCreate([0, Count - 1, 0, 3], $C);
    AssignFile(WaypointFile, FilePath);
    ReSet(WaypointFile);
    for i:=0 to Count-1 do
    begin
    WaypointsArray[i,0] := StrToInt(ReadLn(WaypointFile));
    WaypointsArray[i,1] := StrToInt(ReadLn(WaypointFile));
    WaypointsArray[i,2] := StrToInt(ReadLn(WaypointFile));
    WaypointsArray[i,3] := StrToInt(ReadLn(WaypointFile));
    end;
    CloseFile(WaypointFile);
    Result := WaypointsArray;
    end;

    Var
    Waypoint: Integer
    WaypointsCount: Integer
    Index: Integer
    begin
    Index := 0;
    Run := False;
    WaypointsCount := CountWaypoints(WaypointFilePath);
    WP := ExtractWaypointsFromFile(WaypointFilePath, WaypointsCount);
    while not Terminated do
    begin
    UpdateWorld;
    ProcessEvents

    if Run then
    Repeat
    Sleep(500);
    if WaypointReached(WP[Index,0],WP[Index,1],WP[Index,2],WP[Index,3]) then Index := Index +1;
    WaypointToAction(WP[Index,0],WP[Index,1],WP[Index,2],WP[Index,3]);
    UpdateWorld;
    until ((Index = WaypointsCount) or Terminated)

    Sleep(100);
    end;
    end;
    Musisz ustawic waypoitsy do pz. Plik musi byc zapisany "pz.wpt" i nie polecam zmiany dysku z ktorego ma byc otwierany bo nie działa.

    A tak wgl to polecam troche poszukać (1 link w google)

    forum.tibia.org.pl/showthread.php?t=227230
    Ostatnio zmieniony przez Evó : 02-09-2009, 22:56

  10. #773
    Avatar sp0x
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    160
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Dzieńdobry poproszę tym razem o skrypt do ng, żeby w zwykłe trole waliło się z knife, a w czempiony aby waliło się je spike

  11. #774
    Evó

    Domyślny

    Cytuj sp0x napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dzieńdobry poproszę tym razem o skrypt do ng, żeby w zwykłe trole waliło się z knife, a w czempiony aby waliło się je spike


    Const
    NumberOfMonsters = 3 /// Number of monsters to change weapon
    StrongWeapon = 3324 /// ID of your strong weapon
    WearWeapon = 3304 /// ID of your skill weapon

    function GetItemFromOpenBackpack(ID: integer): TItem;
    var
    y: integer;
    begin
    Result := nil;
    for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
    begin
    if x >= Self.Containers.Count then Break;
    for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
    begin
    if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
    if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then
    begin
    Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
    Exit;
    end;
    end;
    end;
    end;


    function CountMonstersBesideYou:Integer;
    begin
    Result := 0;
    UpdateWorld;
    for i := 0 to creatures.Count -1 do
    begin
    if i >= Creatures.Count then break
    for x := -1 to 1 do
    begin
    if x >= 2 then break
    for y := -1 to 1 do
    begin
    if y > 1 then break;
    if Creatures.Creature[i].NPC then
    if (Creatures.Creature[i].x = Self.X +x) and (Creatures.Creature[i].y = Self.y + y) and (Creatures.Creature[i].Z = Self.Z) then
    Result := Result + 1;
    end;
    end;
    end;
    end;

    while not terminated do
    begin
    UpdateWorld;
    if CountMonstersBesideYou >= NumberOfMonsters then
    begin
    if Self.RightHand.ID <> StrongWeapon then
    begin
    Boots := GetItemFromOpenBackpack(StrongWeapon);
    if Boots <> nil then
    Boots.MoveToBody(Self.RightHand,0);
    else Self.Displaytext('Strong Weapon werent found in open backpack!');
    end;
    end;
    if CountMonstersBesideYou < NumberOfMonsters then
    begin
    if Self.RightHand.ID <> WearWeapon then
    begin
    Boots := GetItemFromOpenBackpack(WearWeapon);
    if Boots <> nil then
    Boots.MoveToBody(Self.RightHand,0);
    else Self.Displaytext('Wear Weapon werent found in open backpack!');
    end;
    end;
    End;
    Z tego co mi wiadomo trzeba id broni ustawic i chyba nie ma jakos specjalnie na te trolle, znam jednak że moża ustawić że jak jest powyżej x potworów to zmienia broń i ten skrypt właśnie do tego chyba jest.

  12. Reklama
  13. #775
    Evó

    Domyślny

    Mam problem w NG. Jak ustawić żeby bot atakował potwory z hmm, na attack combo nie działa, na aimbot musze sam klikać ;/

  14. #776
    Avatar mazda313
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    1,004
    Siła reputacji
    18

    Domyślny z

    Cytuj Evó napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mam problem w NG. Jak ustawić żeby bot atakował potwory z hmm, na attack combo nie działa, na aimbot musze sam klikać ;/

    Sproboj w atack combo dac swoj name?

  15. #777
    Avatar GaryTroy
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    32
    Posty
    5,830
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Potrzebuje Wpt na darashie dragi (same dragi) [Elfbot]
    Impossible Is Nothing

  16. Reklama
  17. #778
    Evó

    Domyślny

    Cytuj mazda313 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Sproboj w atack combo dac swoj name?
    Pisalem że nie działa, mam orginalna wersje...

  18. #779
    Heron89

    Domyślny Problem

    Potrzebuje skryptu do Tibi Ng. Jak zrobic zeby podczas skilowania na slimie gdy koncza sie kamienie uzupelnil je sobie?

  19. #780
    Evó

    Domyślny

    Cytuj Heron89 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Potrzebuje skryptu do Tibi Ng. Jak zrobic zeby podczas skilowania na slimie gdy koncza sie kamienie uzupelnil je sobie?

    const
    PercentToChange = 25
    WeaponID = 1781
    SpearID = 1781
    SpearOz = 20
    SpearAmount = 2
    Fluid = [99, 2886, 2887, 2887, 2888, 2889, 2890, 2891]

    Procedure PickUpSpears(Spears: TItem);
    begin
    if (Self.Capacity <= (Spears.Amount * SpearOz)) then
    begin
    if (Self.Capacity/SpearOz) > 1 then
    Spears.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, Int(Self.Capacity/SpearOz));
    end else Spears.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, 0);
    Sleep(500);
    end;

    Function GetAttackedCreature:TCreature;
    begin
    updateworld;
    Result := nil;
    for i := 0 to creatures.count -1 do
    begin
    if i >= Creatures.Count then break;
    if Creatures.Creature[i].Attacking = true
    then
    begin
    Result := Creatures.Creature[i]
    exit;
    end;
    end;
    end;
    Procedure FindSpears;
    var
    x, y, z, i, f: integer;
    Tile: TTile;
    begin
    for x := -1 to 1 do
    begin
    for y := -1 to 1 do
    begin
    Tile := Screen.Tile[x + 7, y + 5];
    begin
    for i := 0 to Tile.Count-1 do
    begin
    if i >= Tile.Count then Break;
    if Tile.Item[i].ID = SpearID then
    begin
    if i = 1 then PickUpSpears(Tile.Item[i]);
    else for f := Low(Fluid) to High(Fluid) do if Tile.Item[i-1].ID = Fluid[f] then PickUpSpears(Tile.Item[i]);
    else Tile.Item[i-1].MoveToGround(Self.X+Random(-2,3), Self.Y+Random(-2,3), Self.Z, 0);
    end;
    end;
    end;
    end;
    end;
    end;


    Function GetItemFromOpenBackpack(ID, Index: integer): TItem;
    var
    x: integer;
    y: integer;
    begin
    Result := nil;
    for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
    begin
    if x >= Self.Containers.Count then Break;
    if x = Index then Continue;
    for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
    begin
    if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
    if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then
    begin
    Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
    Exit;
    end;
    end;
    end;
    end;


    function CountItemAmountFromOpenBackpack(ID: integer): integer;
    var
    x: integer;
    y: integer;
    begin
    Result := 0;
    for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
    begin
    if x >= Self.Containers.Count then Break;
    for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do begin
    if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
    if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then begin
    Result := Result + Self.Containers.Container[x].Item[y].Amount;
    end;
    end;
    end;
    end;


    while not terminated do
    begin
    UpdateWorld;
    FindSpears;

    Weapon := GetItemFromOpenBackpack(WeaponID, Self.Containers.Count);
    if Weapon <> nil then Weapon.MoveToBody(Self.Arrow, 0);
    Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, 0);
    if Spear <> nil then Spear.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, 0);

    if (Self.RightHand.ID = SpearID) then
    begin
    if (Self.RightHand.Amount < 90) then
    begin
    Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, Self.Containers.Count);
    if Spear <> nil then Spear.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
    end;
    end else begin
    SpearCount := CountItemAmountFromOpenBackpack(SpearID);
    Updateworld;
    Creature1 := GetAttackedCreature;
    if Creature1<> nil then
    if (SpearCount >= SpearAmount) and (Creature1.Health > PercentToChange) then
    begin
    Self.RightHand.MoveToBody(Self.Arrow, 0);
    Sleep(500);
    Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, Self.Containers.Count);
    if Spear <> nil then Spear.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
    end else if Self.RightHand.ID = 0 then Self.Arrow.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
    end;

    Sleep(500);
    end;
    Skrypt jest mojej roboty (przerabiany ze spear) ale działa, musisz mieć wolny arrow slot i prawa (>) rekę patrząc od nas :)

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Szukasz teamu? Zajrzyj tutaj!
    Przez smakosz w dziale Open Tibia Server
    Odpowiedzi: 271
    Ostatni post: 17-02-2024, 17:40
  2. Odpowiedzi: 1156
    Ostatni post: 12-02-2023, 09:51
  3. Szukasz Mappera? Zajrzyj tu!
    Przez Pox w dziale Mapping
    Odpowiedzi: 109
    Ostatni post: 31-03-2017, 01:37
  4. [7.4] Szukasz oldschoolowego ots'a pod 7.4? Zajrzyj!
    Przez SlitasneZebro w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 299
    Ostatni post: 24-04-2013, 12:06
  5. Nie wiesz gdzie trenić? Zajrzyj tutaj!
    Przez Justysia_=* w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 105
    Ostatni post: 09-08-2008, 19:10

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •