Reklama
Strona 30 z 110 PierwszaPierwsza ... 2028293031324080 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 436 do 450 z 1640

Temat: Szukasz skryptu? Zajrzyj tutaj!

  1. #436
    Avatar MatikMatrix
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Rybnik
    Wiek
    33
    Posty
    814
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj MatikMatrix napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Potrzebuje Skrypt na minosy senja z lootdropem tzn że loota znosi w jedno miejsce gdzie niema clean floora

    Bot ng/blackd proxy
    help...............

  2. #437
    dernight

    Domyślny

    Witam.
    Potrzebuję skrypt do OTS:


    Gdy mnie kicknie to automatycznie reloga i expi dalej


    Gdy zostane zaatakowany przez postać to ucieka mi do wyznaczonego miejsca odczekuje 20 min i wraca na exp.

    Z góry thx
    Ostatnio zmieniony przez dernight : 16-03-2009, 16:19

  3. #438
    Fyrafozor

    Domyślny

    Witam.
    Potrzebuję skryptu(do ng), który będzie wrzucał kamyki z plecaka do ręki. A gdy brak kamyków to speary. Gdy znowu kamyki wylotuje to spowrotem kamyki ma rzucać. Z góry dzięki.
    Ostatnio zmieniony przez Fyrafozor : 15-03-2009, 23:06

  4. Reklama
  5. #439
    korekis

    Domyślny

    Szukam skrpytu o rzucanie sd w frosty... tibia bot ng ...

  6. #440
    Selius Tius

    Domyślny

    Siema, poterzebuje slrypta na expa na DC(Dark Catedral). Żeby zbierał kase, jadł fooda kiedy trzeba...itp wielkie dzieki.

    Przy okazji żeby nie chodzil na tarante...

  7. #441
    MisieQQKnw

    Domyślny ?

    podacie mi stronke z kad sciagnac najnowszą tibie auto do wer. tibii 8.41 ? z góry dziekuje ;)) !!
    ściągłem wersje beta i mi dalej wyskakuje błąd ze to nie jest ten client Tibi.. :// pomocy !! :( prosze o szybką odp. poki jest exp x2 .. !:P
    Ostatnio zmieniony przez MisieQQKnw : 20-03-2009, 11:32

  8. Reklama
  9. #442
    Muuciek

    Domyślny

    Tibiabot.com

    ng jest już i elf blackd nie wiem


    Teraz moja prośba potrzebuje skrypt/hot na światło w elf bocie żeby był lighthack lub ciągle utevo vis lux mowil..

  10. #443
    Avatar Manolo
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Venore
    Posty
    81
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    W Elfbocie:
    Shift + F11
    " Everybody Lies "
    Dr. House

  11. #444
    Poducha

    Domyślny

    Grayu , ja bym poprosił skrypt na to aby postać wrzucała np. 20 kamieni do prawej ręki gdy jest tam ich np. 10.
    Ostatnio zmieniony przez Poducha : 21-03-2009, 16:37

  12. Reklama
  13. #445
    Avatar danon17
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Widzew Łódź
    Posty
    332
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Ma Ktoś może skomplikowany scrypt do Ng , że np. Gdy Postać ma poniżej 500many zakłada Ss'a i Zdejmuje je jak postać ma powyżej 5k many ? Coś na takiej zasadzie.

    Do Elf Bota mam , lecz pilnie potrzebuje do Ng

  14. #446
    Muuciek

    Domyślny

    Kod :
    Const 
      SSA_ID = 3082 // Enter the amulet ID here and it will put it on amulet slot everytime it's empty. 
      AOL_ID = 3057 // Change the ID of the AOL
    
    function GetItemFromOpenBackpack(ID: integer): TItem;  
    var  
      x: integer;  
      y: integer;  
    begin  
      Result := nil;  
      for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do  
      begin  
        if x >= Self.Containers.Count then Break;  
        for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do  
        begin  
          if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;  
          if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then  
          begin  
            Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];  
            Exit;  
          end;  
        end;  
      end;  
    end;  
    
    while not terminated do 
    begin 
      UpdateWorld;
      SSA := GetItemFromOpenBackpack(SSA_ID); 
      if SSA <> nil then 
      begin
        UpdateWorld; 
        if Self.Amulet.ID = 0 
        then SSA.MoveToBody(Self.Amulet,0); 
        Sleep(500); 
      end; 
      else
      begin 
        SSA := GetItemFromOpenBackpack(AOL_ID);
        self.displayText('You Dont have SSA, So I will put AOL, Bye.'); 
        if SSA <> nil then
        SSA.MoveToBody(Self.Amulet,0); 
        else 
        begin
          sleep(1500);
          Self.Displaytext('LOL you dont even have aol! xD');
       end;
        break; 
      end; 
      sleep(100);
    end;
    Masz chyba to ??

    Teraz mój request chce hota do elfa gdy ktos mnie zatakuje (pk) to on zaczyna go bic

  15. #447
    Avatar Gray
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdańsk
    Posty
    2,847
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Muuciek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Masz chyba to ??
    Nie, to nie to -_-
    Gdzie Ty tu widzisz miejsce do wpisania many?

    &#64;danon
    Nie wiem czy będzie działać, bo przerobiłem trochę inny skrypt żeby działał z amuletami, ale spróbuj:
    Kod PHP:
    Const   
      // SSA // 
      SSAMANA = 500 // ponizej tej many wlozy ssa  
      SSAID = 3082 
      // Amulet //    
      AmuletMANA = 5000 // powyzej tej many wlozy inny amulet
      AmuletID = xxxx // wpisz ID jakiegos innego amuletu, ktory masz
    
    var   
    Amulet:TItem;   
    function GetItemFromOpenBackpack(ID: integer): TItem;   
    var   
      x: integer;   
      y: integer;   
    begin   
      Result := nil;   
      for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do   
      begin   
        if x >= Self.Containers.Count then Break;   
        for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do   
        begin   
          if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;   
          if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then   
          begin   
            Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];   
            Exit;   
          end;   
        end;   
      end;   
    end;   
    
    
    begin                 
      while not Terminated do   
      begin   
        updateworld;   
        If (Self.Mana <= SSAMANA) and (Self.Amulet.ID<>AmuletID) then         
        begin   
          Amulet := GetItemFromOpenBackpack(SSAID);   
          if Amulet<>nil then   
          Amulet.MoveToBody(Self.Amulet, 0);   
          else Self.DisplayText('SSA not found in backpack >.<'); 
        end;   
      If (Self.Mana >= AmuletMANA) and (Self.Amulet.ID<>SSAID) then   
       begin   
         Amulet:=GetItemFromOpenBackpack(AmuletID);   
         if Amulet<>nil then   
         Amulet.MoveToBody(Self.Amulet, 0);   
         else Self.DisplayText('Amulet not found in backpack >.<');      
       end;   
       Sleep(1000);   
     end;   
    end;
    Żeby działało musisz nosić na sobie jakiś inny amulet i wpisać do skryptu jego ID.
    Ostatnio zmieniony przez Gray : 21-03-2009, 14:07

  16. Reklama
  17. #448

    Notoryczny Miotacz Postów Visher jest teraz offline
    Avatar Visher
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Stalowa Wola.
    Posty
    1,253
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Dobry :)
    Czy ktoś z Was mógłby mi napisać skrypt do Elfbot NG, który:
    1. Idzie w xx miejsce, gdy ma mniej SD niż 100, lub mniej GMP niż 50
    2. Dodatkowo zakańcza skrypt CaveBota - bo moje waypointy są na różnych piętrach, i nie chcę, żeby SD skończyły się na niewłaściwym piętrze^^
    3. Na końcu daje xloga.
    Jeżeli ktoś by mógł to napisać - byłbym BARDZO wdzięczny^^

    Pozdrawiam, Visher

  18. #449

    Notoryczny Miotacz Postów Adisky jest teraz offline
    Avatar Adisky
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    30
    Posty
    1,326
    Siła reputacji
    17

    Domyślny Omijanie wybranych monsterów

    Jakiś skrypt, który omijałby ignorowałby danego monstera[w moim wypadku ghosta] i szedł poprostu dalej?
    Żeby scrypt działał tak jak w TibiaAuto "Monsters to ignore".
    TIBIA BOT NG

    Dziękuję z góry.

    Podsumując. Gray - świetny użytkownik, niezwykle pomocny. Dziękuję! :*
    Ostatnio zmieniony przez Adisky : 22-03-2009, 16:41

  19. #450
    Avatar Gray
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdańsk
    Posty
    2,847
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Adisky napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jakiś skrypt, który omijałby ignorowałby danego monstera[w moim wypadku ghosta] i szedł poprostu dalej?
    Żeby scrypt działał tak jak w TibiaAuto "Monsters to ignore".
    TIBIA BOT NG

    Dziękuję z góry.
    Kod PHP:
    Const 
     Ignore='Ghost'; // if the creature is a Ghost, we wont attack it. 
    var x : integer;  
    Looting:boolean;  
    
    function Attacking : boolean;  
    var x : integer;  
    begin  
    Result := False;  
    for x := 0 to Creatures.Count - 1 do  
    begin  
    if x >= Creatures.Count then Break;  
    if Creatures.Creature[x].Attacking then  
    begin  
    Result := True;  
    Exit;  
    end;  
    end;  
    end;  
    
    function PlayerOnScreen : Boolean;  
    var  
      x: integer;  
    begin  
      Result := False;  
      for x := 0 to Creatures.Count - 1 do  
      begin  
        if x >= Creatures.Count then Break;  
        if Creatures.Creature[x].z=self.z then  
        if Creatures.Creature[x].Name<>Self.Name then  
        if not Creatures.Creature[x].NPC then  
        begin  
          Result :=true;  
          Exit;  
        end;  
      end;  
    end;  
    
    function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;  
    var  
      x: integer;  
    begin  
      Result := nil;  
      for x := 0 to Creatures.Count - 1 do  
      begin  
        if x >= Creatures.Count then Break;  
        if Creatures.Creature[x].ID = ID then  
        begin  
          Result := Creatures.Creature[x];  
          Exit;  
        end;  
      end;  
    end;  
    
    
    function FindClosest : integer;  
    var i, l, closest_num, closest_range, last_closest_range : integer;  
    begin  
    if not attacking then  
    begin  
    closest_num := -1;  
    last_closest_range := 5000;  
    for i := 0 to Creatures.Count - 1 do  
    if (Creatures.Creature[i].Z = Self.Z) then  
    if (Creatures.Creature[i].NPC = true) then  
    if (Ignore<>Creatures.Creature[i].Name) then 
    begin  
    closest_range := Round(Sqrt(Sqr(Self.X - Creatures.Creature[i].X)) + Sqr(Self.Y - Creatures.Creature[i].Y));  
    if (closest_range < last_closest_range) then  
    begin  
    last_closest_range := closest_range;  
    closest_num := i;  
    end;  
    end;  
    Result := closest_num;  
    Exit;  
    end;  
    end;  
    
    var found, Bla,y : integer;  
    begin  
    updateworld;  
    Bla:=Self.Containers.Count;  
    Looting:=false;  
    while not terminated do  
    begin  
    UpdateWorld;  
    if Self.Containers.Count>Bla then begin D:=Self.Containers.Count; Looting:=true; end;  
    if (Looting=true) then  
                    begin  
                    updateworld;  
                    Z:=self.x;  
                    y:=self.y;  
                    Self.DisplayText('Looting');  
                    repeat  
                    sleep(200);  
                    updateworld;  
                    until (Z<>Self.x) or (y<>self.y);  
                    Looting:=false;  
                    Self.DisplayText('Finished looting');  
                    end;  
    updateworld;  
    found := FindClosest;  
    if (found <> -1) then  
    if (attacking=false) and (PlayerOnScreen=false) and (Looting=false) then  
    Creatures.Creature[found].Attacking := true;  
    Sleep(1000);  
    end;  
    end;
    Kod PHP:
    Const
    MonsterList = ['Ghost'];   //List of monsters to not attack
    var x : integer;
    Looting:boolean;
    
    function Attacking : boolean;
    var x : integer;
    begin
    Result := False;
    for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
    begin
    if x >= Creatures.Count then Break;
    if Creatures.Creature[x].Attacking then
    begin
    Result := True;
    Exit;
    end;
    end;
    end;
    
    function IsAttackable(Name: String): Boolean;
    var
      x: integer;
    begin
      Result := False;
      for x := Low(MonsterList) to High(MonsterList) do
      begin
        if Name = MonsterList[x] then
        begin
          Result := True;
          Break;
        end;
      end;
    end;
    
    function PlayerOnScreen : Boolean;
    var
      x: integer;
    begin
      Result := False;
      for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
      begin
        if x >= Creatures.Count then Break;
        if Creatures.Creature[x].z=self.z then
        if Creatures.Creature[x].Name<>Self.Name then
        if not Creatures.Creature[x].NPC then
        begin
          Result :=true;
          Exit;
        end;
      end;
    end;
    
    function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
    var
      x: integer;
    begin
      Result := nil;
      for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
      begin
        if x >= Creatures.Count then Break;
        if Creatures.Creature[x].ID = ID then
        begin
          Result := Creatures.Creature[x];
          Exit;
        end;
      end;
    end;
    
    
    function FindClosest : integer;
    var i, l, closest_num, closest_range, last_closest_range : integer;
    begin
    if not attacking then
    begin
    closest_num := -1;
    last_closest_range := 5000;
    for i := 0 to Creatures.Count - 1 do
    if (Creatures.Creature[i].Z = Self.Z) then
    if (Creatures.Creature[i].NPC = true) then
    if (IsAttackable(Creatures.Creature[i].Name) = False) then
    begin
    closest_range := Round(Sqrt(Sqr(Self.X - Creatures.Creature[i].X)) + Sqr(Self.Y - Creatures.Creature[i].Y));
    if (closest_range < last_closest_range) then
    begin
    last_closest_range := closest_range;
    closest_num := i;
    end;
    end;
    Result := closest_num;
    Exit;
    end;
    end;
    
    var found, Bla,y : integer;
    begin
    updateworld;
    Bla:=Self.Containers.Count;
    Looting:=false;
    while not terminated do
    begin
    UpdateWorld;
    if Self.Containers.Count>Bla then begin D:=Self.Containers.Count; Looting:=true; end;
    if (Looting=true) then
                    begin
                    updateworld;
                    Z:=self.x;
                    y:=self.y;
                    Self.DisplayText('Looting');
                    repeat
                    sleep(200);
                    updateworld;
                    until (Z<>Self.x) or (y<>self.y);
                    Looting:=false;
                    Self.DisplayText('Finished looting');
                    end;
    updateworld;
    found := FindClosest;
    if (found <> -1) then
    if (attacking=false) and (PlayerOnScreen=false) and (Looting=false) then
    Creatures.Creature[found].Attacking := true;
    Sleep(1000);
    end;
    end;
    Któryś z tych dwóch powinien zadziałać.

    Jeśli oba nie działają, to masz jeszcze to:
    Kod PHP:
    Const
    MonsterList = ['potworek1', 'potworek2','xxxxx','yyyyyy'];   //List of monsters to attack
    var x : integer;
    Looting:boolean;
    
    function Attacking : boolean;
    var x : integer;
    begin
    Result := False;
    for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
    begin
    if x >= Creatures.Count then Break;
    if Creatures.Creature[x].Attacking then
    begin
    Result := True;
    Exit;
    end;
    end;
    end;
    
    function IsAttackable(Name: String): Boolean;
    var
      x: integer;
    begin
      Result := False;
      for x := Low(MonsterList) to High(MonsterList) do
      begin
        if Name = MonsterList[x] then
        begin
          Result := True;
          Break;
        end;
      end;
    end;
    
    function PlayerOnScreen : Boolean;
    var
      x: integer;
    begin
      Result := False;
      for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
      begin
        if x >= Creatures.Count then Break;
        if Creatures.Creature[x].z=self.z then
        if Creatures.Creature[x].Name<>Self.Name then
        if not Creatures.Creature[x].NPC then
        begin
          Result :=true;
          Exit;
        end;
      end;
    end;
    
    function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
    var
      x: integer;
    begin
      Result := nil;
      for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
      begin
        if x >= Creatures.Count then Break;
        if Creatures.Creature[x].ID = ID then
        begin
          Result := Creatures.Creature[x];
          Exit;
        end;
      end;
    end;
    
    
    function FindClosest : integer;
    var i, l, closest_num, closest_range, last_closest_range : integer;
    begin
    if not attacking then
    begin
    closest_num := -1;
    last_closest_range := 5000;
    for i := 0 to Creatures.Count - 1 do
    if (Creatures.Creature[i].Z = Self.Z) then
    if (Creatures.Creature[i].NPC = true) then
    if (IsAttackable(Creatures.Creature[i].Name) = True) then
    begin
    closest_range := Round(Sqrt(Sqr(Self.X - Creatures.Creature[i].X)) + Sqr(Self.Y - Creatures.Creature[i].Y));
    if (closest_range < last_closest_range) then
    begin
    last_closest_range := closest_range;
    closest_num := i;
    end;
    end;
    Result := closest_num;
    Exit;
    end;
    end;
    
    var found, Bla,y : integer;
    begin
    updateworld;
    Bla:=Self.Containers.Count;
    Looting:=false;
    while not terminated do
    begin
    UpdateWorld;
    if Self.Containers.Count>Bla then begin D:=Self.Containers.Count; Looting:=true; end;
    if (Looting=true) then
                    begin
                    updateworld;
                    Z:=self.x;
                    y:=self.y;
                    Self.DisplayText('Looting');
                    repeat
                    sleep(200);
                    updateworld;
                    until (Z<>Self.x) or (y<>self.y);
                    Looting:=false;
                    Self.DisplayText('Finished looting');
                    end;
    updateworld;
    found := FindClosest;
    if (found <> -1) then
    if (attacking=false) and (PlayerOnScreen=false) and (Looting=false) then
    Creatures.Creature[found].Attacking := true;
    Sleep(1000);
    end;
    end;
    W tym skrypcie wpisujesz wszystkie potwory, jakie bot ma atakować i nie zaznaczasz w cavebocie atakowania potworów.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Szukasz teamu? Zajrzyj tutaj!
    Przez smakosz w dziale Open Tibia Server
    Odpowiedzi: 271
    Ostatni post: 17-02-2024, 17:40
  2. Odpowiedzi: 1156
    Ostatni post: 12-02-2023, 09:51
  3. Szukasz Mappera? Zajrzyj tu!
    Przez Pox w dziale Mapping
    Odpowiedzi: 109
    Ostatni post: 31-03-2017, 01:37
  4. [7.4] Szukasz oldschoolowego ots'a pod 7.4? Zajrzyj!
    Przez SlitasneZebro w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 299
    Ostatni post: 24-04-2013, 12:06
  5. Nie wiesz gdzie trenić? Zajrzyj tutaj!
    Przez Justysia_=* w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 105
    Ostatni post: 09-08-2008, 19:10

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •