Reklama
Strona 18 z 110 PierwszaPierwsza ... 816171819202868 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 256 do 270 z 1640

Temat: Szukasz skryptu? Zajrzyj tutaj!

  1. #256
    Avatar Gray
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdańsk
    Posty
    2,847
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Virex napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Muuciek nie prosił o skrypt więc chyba mogę napisać pomimo iż nie minęły 24h

    Potrzebuję skryptu mniej więcej takiego:
    Gdy postać stoi w jednym miejscu dłużej niż np. 30 sekund to się włącza alarm.
    Masz 2 do NG, któryś powinien działać.
    Kod PHP:
    const  
       Time = 30;  
    
    var  
       CurrentPos, OldPos: Array of Integer;  
       Count: Integer;  
    
    begin  
       OldPos := [Self.X, Self.Y, Self.Z];  
       CurrentPos := [Self.X, Self.Y, Self.Z];  
       Count := 0;  
       while not Terminated do  
       begin  
          UpdateWorld;  
          CurrentPos := [Self.X, Self.Y, Self.Z];  
          Count := Count + 1;  
          if (CurrentPos[0] <> OldPos[0]) or (CurrentPos[1] <> OldPos[1]) or (CurrentPos[2] <> OldPos[2]) then  
          begin  
             Count := 0;  
             OldPos := CurrentPos;  
          end;  
          if Count >= Time then  
             PlaySound('C:\WINDOWS\Media\Notify.wav');  
          Sleep(1000);  
       end;  
    end;
    Kod PHP:
    Const
    CheckTime = 30 //How often to check if it is still in the same position. In seconds
    Alert = 'c:\windows\media\notify.wav' //What sound to play. Must be WAV file
    
    while not terminated do
    begin
    UpdateWorld;
    X := Self.X;
    Y := Self.Y;
    Z := Self.Z;
    Sleep(CheckTime*1000);
    UpdateWorld;
    if (X = Self.X) and (Y = Self.Y) and (Z = Self.Z) then
    begin
    PlaySound (Alert);
    end;
    end;

  2. #257
    Mietek321

    Domyślny

    Prosze o skrypt do ng na skillowanie na 2 ghoulach i zeby przelaczal gdy ghoul ma ponizej 40% hp na 2 i tak ciagle

  3. #258
    Avatar Gray
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdańsk
    Posty
    2,847
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Mietek321 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Prosze o skrypt do ng na skillowanie na 2 ghoulach i zeby przelaczal gdy ghoul ma ponizej 40% hp na 2 i tak ciagle
    Kod PHP:
    Const 
    StopAt=40;//Stop Atack at 40% hp  
    AttackAt=XX;//wpisz przy ile %hp ma znow atakowac
    TrainName=['Ghoul'];// 
    var 
    creature:tcreature; 
    
    function GetCreatureByNameHPHIGH(Name: string): TCreature; 
    var 
    x: integer; 
    begin 
    Result := nil; 
    for x := 0 to Creatures.Count - 1 do 
    begin 
    if x >= Creatures.Count then Break; 
    if Creatures.Creature[x].Name = Name then 
    if Creatures.Creature[x].z=Self.Z then 
    if Creatures.Creature[x].Health>AttackAt then 
    begin 
    Result := Creatures.Creature[x]; 
    Exit; 
    end; 
    end; 
    end; 
    function Attacking: boolean; 
    var 
    x: integer; 
    begin 
    Result := False; 
    for x := 0 to Creatures.Count - 1 do 
    begin 
    if x >= Creatures.Count then Break; 
    if Creatures.Creature[x].Attacking then 
    begin 
    Result := True; 
    Exit; 
    end; 
    end; 
    end; 
    function GetAttackedCreature:TCreature; 
    var 
    x: integer; 
    begin 
    Result := nil; 
    for x := 0 to Creatures.Count - 1 do 
    begin 
    if x >= Creatures.Count then Break; 
    if Creatures.Creature[x].Attacking=true then 
    begin 
    Result := Creatures.Creature[x]; 
    Exit; 
    end; 
    end; 
    end; 
    
    
    begin 
    
    while not Terminated do 
    begin 
    UpdateWorld; 
    if not attacking then 
    begin 
    For x:=low(TrainName) to high(trainName) do 
    begin 
    If self.attacking<>0 then break; 
    Creature:=GetCreatureByNameHPHIGH(TrainName[x]); 
    if Creature <> nil then 
    creature.attacking:=true; 
    sleep(100); updateworld; 
    end; 
    end; 
    if attacking then 
    begin 
    Creature:=GetAttackedCreature; 
    if Creature <> nil then 
    if creature.Health < StopAt then creature.attacking:=false; 
    end; 
    sleep(1000); 
    end; 
    end;

  4. Reklama
  5. #259
    Virex

    Domyślny

    Potrzebuję skryptu mniej więcej takiego:
    Gdy postać stoi w jednym miejscu dłużej niż np. 30 sekund to się włącza alarm.


    NG BOT

  6. #260
    Avatar czo_opek
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    98
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Virex napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Potrzebuję skryptu mniej więcej takiego:
    Gdy postać stoi w jednym miejscu dłużej niż np. 30 sekund to się włącza alarm.


    NG BOT
    Masz odpowiedz wyzej


    Teraz ja
    Potrzebuje skryptu do FACC Tomba na same mumie,crypty beholdery i ghoule
    Blackd Proxy

  7. #261
    Avatar BenyHawk
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Bolesławiec
    Posty
    657
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    #Up
    Ja za bardzo ci nie moge pomoc bo mam ng;s Mam nadzieje, ze ci ktos pomoze;]
    Btw sam nie mozesz poustawiac waypointow?

    #Topic
    Potrzebuje skrypta do ng, dzieki ktoremu postac bedzie sobie sama brala kamyki z bp lub z baga spod siebie, gdy sie skoncza i wlozy do lapy

    Potrzebuje jeszcze numer nose ringa, w razie kiedy boss sie zaloguje na minosach.
    Z gory dziekuje;>

  8. Reklama
  9. #262
    Max_Payne86

    Domyślny

    Numer do nose ringa:

    Nose Ring 5804

  10. #263
    Avatar Mag Samurai
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Szczecin
    Posty
    137
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj BenyHawk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    #Up
    Ja za bardzo ci nie moge pomoc bo mam ng;s Mam nadzieje, ze ci ktos pomoze;]
    Btw sam nie mozesz poustawiac waypointow?

    #Topic
    Potrzebuje skrypta do ng, dzieki ktoremu postac bedzie sobie sama brala kamyki z bp lub z baga spod siebie, gdy sie skoncza i wlozy do lapy

    Potrzebuje jeszcze numer nose ringa, w razie kiedy boss sie zaloguje na minosach.
    Z gory dziekuje;>
    musisz ustawic zeby lootowal speary badz kamyki dp BP i skrypt wrzuca je na prawa reke ;D Ja to stosowalem na spiry

    Kod PHP:
    const 
      WeaponID = 3285 
      SpearID = 1781    <<<(to ID kamienia )  wpisz ID speara 
      SpearOz = 20 
      SpearAmount = 3 
    
    Procedure PickUpSpears(Spears: TItem); 
    begin 
      if (Self.Capacity <= (Spears.Amount * SpearOz)) then 
      begin 
        if (Self.Capacity/SpearOz) > 1 then 
          Spears.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, Int(Self.Capacity/SpearOz)); 
      end else Spears.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, 0); 
      Sleep(500); 
    end; 
    
    Function GetItemFromOpenBackpack(ID, Index: integer): TItem; 
    var 
      x: integer; 
      y: integer; 
    begin 
      Result := nil; 
      for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do 
      begin 
        if x >= Self.Containers.Count then Break; 
        if x = Index then Continue; 
        for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do 
        begin 
          if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break; 
          if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then 
          begin 
            Result := Self.Containers.Container[x].Item[y]; 
            Exit; 
          end; 
        end; 
      end; 
    end; 
    
    
    function CountItemAmountFromOpenBackpack(ID: integer): integer; 
    var 
      x: integer; 
      y: integer; 
    begin 
      Result := 0; 
      for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do 
      begin 
        if x >= Self.Containers.Count then Break; 
        for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do begin 
          if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break; 
          if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then begin 
            Result := Result + Self.Containers.Container[x].Item[y].Amount; 
          end; 
        end; 
      end; 
    end; 
    
    
    while not terminated do 
    begin 
      UpdateWorld; 
      Weapon := GetItemFromOpenBackpack(WeaponID, Self.Containers.Count); 
      if Weapon <> nil then Weapon.MoveToBody(Self.Arrow, 0); 
      Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, 0); 
      if Spear <> nil then Spear.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, 0); 
      if (Self.RightHand.ID = SpearID) then 
      begin 
        if (Self.RightHand.Amount < 90) then 
        begin 
          Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, Self.Containers.Count); 
          if Spear <> nil then Spear.MoveToBody(Self.RightHand, 0); 
        end; 
      end else begin 
        SpearCount := CountItemAmountFromOpenBackpack(SpearID); 
        if SpearCount >= SpearAmount then 
        begin 
          Self.RightHand.MoveToBody(Self.Arrow, 0); 
          Sleep(500); 
          Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, Self.Containers.Count); 
          if Spear <> nil then Spear.MoveToBody(Self.RightHand, 0); 
        end else if Self.RightHand.ID = 0 then Self.Arrow.MoveToBody(Self.RightHand, 0); 
      end; 
      Sleep(500); 
    end;
    Ostatnio zmieniony przez Mag Samurai : 19-01-2009, 10:59

  11. #264
    jazo_tron

    Domyślny

    A ja szukam skrypta, gdzie jak bede miec 500 many to założy softy, a jak 1000 many to założy bohy.

    Z góry thx.

  12. Reklama
  13. #265
    Avatar Mag Samurai
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Szczecin
    Posty
    137
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj jazo_tron napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A ja szukam skrypta, gdzie jak bede miec 500 many to założy softy, a jak 1000 many to założy bohy.

    Z góry thx.
    NG
    Kod PHP:
    Const  
    Soft = 6529; //SoftBoots ID  
    Boh = 3079; //BoH ID  
    Mana = 600 //Mana na zmiane z softow na bohy
    
    function GetItemFromOpenBackpack(ID: integer): TItem;  
    var  
      x: integer;  
      y: integer;  
    begin  
      Result := nil;  
      for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do  
      begin  
        if x >= Self.Containers.Count then Break;  
        for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do  
        begin  
          if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;  
          if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then  
          begin  
            Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];  
            Exit;  
          end;  
        end;  
      end;  
    end;  
    
    while not terminated do  
    begin  
      updateworld;  
      SoftBoots := GetItemFromOpenBackpack(Soft);  
      if self.mana <= Mana then  
      if SoftBoots <> nil then  
      SoftBoots.MoveToBody(Self.Feet, 0);  
      sleep(2000);  
      if SoftBoots = nil then  
      self.displaytext('SoftBoots not found');  
      sleep(2000);  
    end;  
    
    while not terminated do  
    begin  
      updateworld;  
      BootsHaste := GetItemFromOpenBackpack(BoH);  
      if BootsHaste <> nil then  
      if self.mana > Mana then  
      BootsHaste.MoveToBody(Self.Feet, 0);  
      sleep(2000);  
      if BootsHaste = nil then  
      Self.DisplayText('Boh not found');  
      sleep(2000);  
    end;
    wiem ale tylko to mialem :P ale za to ty pomogles
    Ostatnio zmieniony przez Mag Samurai : 19-01-2009, 17:00

  14. #266
    Avatar Gray
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdańsk
    Posty
    2,847
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    up
    Prawie dobrze, ale nie dokładnie o to chodziło ; )
    Skrypt ma zakładać Softy przy <500, a Bohy przy >1000, u Ciebie jest tylko jedna dana na manę :)
    Kod PHP:
    Const 
      // Boots to use if LESS then Min_Mana // 
      Min_Mana = 500
      SoftBoots_ID = 6529 
      SoftBoots_InUse_ID = 3549
      // Boots to use if you have MORE then Max_Mana // 
      Max_Mana = 1000
      Boh_ID = 3079
    
    function GetItemFromOpenBackpack(ID: integer): TItem;  
    var  
      y: integer;  
    begin  
      Result := nil;  
      for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do  
      begin  
        if x >= Self.Containers.Count then Break;  
        for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do  
        begin  
          if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;  
          if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then  
          begin  
            Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];  
            Exit;  
          end;  
        end;  
      end;  
    end; 
    
    if Max_Mana <= Min_Mana then 
    begin 
      Self.DisplayText('Min health higher then max health? lol noob'); 
      A := 1; 
    end; 
    else A := 0; 
    while not terminated do 
    begin 
      if A then break; 
      UpdateWorld; 
      if Self.Mana <= Min_Mana then 
      begin 
        if Self.Feet.ID  <> SoftBoots_InUse_ID then 
        begin 
          Boots := GetItemFromOpenBackpack(SoftBoots_ID); 
          if Boots <> nil then 
          Boots.MoveToBody(Self.Feet,0); 
          else Self.Displaytext('Boots werent found in open backpack!'); 
        end; 
      end; 
      if Self.Mana >= Max_Mana then 
      begin 
        if Self.Feet.ID <> Boh_ID then 
        begin 
          Boots := GetItemFromOpenBackpack(Boh_ID); 
          if Boots <> nil then 
          Boots.MoveToBody(Self.Feet,0); 
          else Self.Displaytext('Boots werent found in open backpack!'); 
        end; 
      end; 
      Sleep(500); 
    end;

  15. #267
    jazo_tron

    Domyślny

    Cytuj Gray napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    up
    Prawie dobrze, ale nie dokładnie o to chodziło ; )
    Skrypt ma zakładać Softy przy <500, a Bohy przy >1000, u Ciebie jest tylko jedna dana na manę :)
    Kod PHP:
    Const 
      // Boots to use if LESS then Min_Mana // 
      Min_Mana = 500
      SoftBoots_ID = 6529 
      SoftBoots_InUse_ID = 3549
      // Boots to use if you have MORE then Max_Mana // 
      Max_Mana = 1000
      Boh_ID = 3079
    
    function GetItemFromOpenBackpack(ID: integer): TItem;  
    var  
      y: integer;  
    begin  
      Result := nil;  
      for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do  
      begin  
        if x >= Self.Containers.Count then Break;  
        for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do  
        begin  
          if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;  
          if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then  
          begin  
            Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];  
            Exit;  
          end;  
        end;  
      end;  
    end; 
    
    if Max_Mana <= Min_Mana then 
    begin 
      Self.DisplayText('Min health higher then max health? lol noob'); 
      A := 1; 
    end; 
    else A := 0; 
    while not terminated do 
    begin 
      if A then break; 
      UpdateWorld; 
      if Self.Mana <= Min_Mana then 
      begin 
        if Self.Feet.ID  <> SoftBoots_InUse_ID then 
        begin 
          Boots := GetItemFromOpenBackpack(SoftBoots_ID); 
          if Boots <> nil then 
          Boots.MoveToBody(Self.Feet,0); 
          else Self.Displaytext('Boots werent found in open backpack!'); 
        end; 
      end; 
      if Self.Mana >= Max_Mana then 
      begin 
        if Self.Feet.ID <> Boh_ID then 
        begin 
          Boots := GetItemFromOpenBackpack(Boh_ID); 
          if Boots <> nil then 
          Boots.MoveToBody(Self.Feet,0); 
          else Self.Displaytext('Boots werent found in open backpack!'); 
        end; 
      end; 
      Sleep(500); 
    end;


    HULA AZ MIŁO, DZIEKI MAG SAMURAJ I GRAY!!! JESTESCIE BOSCY ;]

  16. Reklama
  17. #268
    Avatar maciek1253
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    35
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Przeszukałem wszystkie 27 stron i nie znalazłem. Szukam skrypta na uciekanie paladynem. Tibia Bot NG

  18. #269
    Avatar Serllo
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    2,380
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    @up
    ng nie ucieka, kup elfa.
    @szukam skryptu na jumpowanie (starhopping) ale zeby automatycznie wystrzeliwalo rune icicle. Tibia NGBot ewentualnie Elf
    Ostatnio zmieniony przez Serllo : 20-01-2009, 17:24

  19. #270
    Avatar maciek1253
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    35
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Jest taka możliwość na 100% Nie mów tego czego nie jesteś pewien.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Szukasz teamu? Zajrzyj tutaj!
    Przez smakosz w dziale Open Tibia Server
    Odpowiedzi: 271
    Ostatni post: 17-02-2024, 17:40
  2. Odpowiedzi: 1156
    Ostatni post: 12-02-2023, 09:51
  3. Szukasz Mappera? Zajrzyj tu!
    Przez Pox w dziale Mapping
    Odpowiedzi: 109
    Ostatni post: 31-03-2017, 01:37
  4. [7.4] Szukasz oldschoolowego ots'a pod 7.4? Zajrzyj!
    Przez SlitasneZebro w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 299
    Ostatni post: 24-04-2013, 12:06
  5. Nie wiesz gdzie trenić? Zajrzyj tutaj!
    Przez Justysia_=* w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 105
    Ostatni post: 09-08-2008, 19:10

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •