Reklama
Strona 17 z 110 PierwszaPierwsza ... 715161718192767 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 241 do 255 z 1640

Temat: Szukasz skryptu? Zajrzyj tutaj!

  1. #241
    Adios666

    Domyślny

    Witam ;p Szukam skryptu na otwieranie drzwi :D proszę o pomoc
    Oczywiscie Tibia BOT NG

  2. #242
    Avatar Mag Samurai
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Szczecin
    Posty
    137
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Adios666 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Witam ;p Szukam skryptu na otwieranie drzwi :D proszę o pomoc
    Oczywiscie Tibia BOT NG
    Kod PHP:
    Const
      X1 = 32319
      Y1 = 32253
      
    Var
      Tile:TTile;
    
    function GetTileFromXYZ(X, Y, Z: integer): TTile;
    begin
      Result := nil;
      if abs((Self.X - 7) - X) > 14 then Exit;
      if abs((Self.Y - 5) - Y) > 11 then Exit;
      if Self.Z <> Z then Exit;
      Result := Screen.Tile[abs((Self.X - 7) - X), abs((Self.Y - 5) - Y)];
    end; 
    
    
    while not terminated do
    begin
      UpdateWorld;
      Tile := GetTileFromXYZ(X1,Y1,Self.Z);
      if Tile <> nil then
      if tile.count > 1 then  
      if Tile.Item[1].Properties.door then
      if not tile.item[1].properties.walkable then
        Tile.Item[1].Use;
      sleep(1000);    
    end;
    Gray jak tak robisz ze scrypt jest colorowy ?
    #down
    sorka zapomnialem sie :P
    Ostatnio zmieniony przez Mag Samurai : 16-01-2009, 21:09

  3. #243
    Avatar Gray
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdańsk
    Posty
    2,847
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    up
    Skoro już wrzucasz skrypta, to może byś wyjasnił jak go użyć ;)
    Bo imho 80% userów nie wie co wpisać jako X1 i Y1.

    Stajesz w drzwiach,
    Tools > Scripter, na samym dole masz taką linijkę:
    X: liczba, Y: liczba, Z: liczba
    Cyferkę obok X'a wpisujesz jako X1, cyferkę obok Y'a, jako Y1.

    Cytuj samuraj napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Gray jak tak robisz ze scrypt jest colorowy ?
    Używam tagu [php] zamiast [code].

  4. Reklama
  5. #244
    Adios666

    Domyślny

    Niestety nie działa ten skrypt na drzwi;/ Czy to dlatego że drzwi są od 8 lvla?

    #EDIT
    Proszę o zrobione skrypta ,żeby postać przechodziła przez Gate Expertise (bramkę lvlową)

    Zapłace doładowaniem 10zł.
    Ostatnio zmieniony przez Adios666 : 16-01-2009, 20:56

  6. #245
    Avatar Koksik
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    62
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Witam, minęły już 24 godziny więc piszę swoją prośbę.
    Pilnie poszukuję skryptu na uciekanie paladynem. tylko taki który działa bez błędów... Sprawdziłem wiele "takich" skryptow. jednak zaden nie spelnial moich oczekiwan. Dlatego dobrze by było gdyby ktoś taki podał i jeszcze żeby posta stawała na ukos. 2 w 1 jeżeli się da. Aaaa posta niech ucieka na 3 kratki. Będę bardzo wdzięczny :)

  7. #246
    Robi Wells

    Domyślny

    poszukuje takiego skryptu że gdy Postać X zostanie zraniona,przesunięta lub zobaczy kogoś wtedy wysyła prywatna wiadomość do Postaci Y . która to postać Y po dostaniu wiadomości akurat od postaci X wyloguje się bez śladu :P

  8. Reklama
  9. #247
    Avatar Gray
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdańsk
    Posty
    2,847
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj robbie williams napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    poszukuje takiego skryptu że gdy Postać X zostanie zraniona,przesunięta lub zobaczy kogoś wtedy wysyła prywatna wiadomość do Postaci Y . która to postać Y po dostaniu wiadomości akurat od postaci X wyloguje się bez śladu :P
    Ten skrypt odpalasz na postać, która ma wysłać PW:
    Kod PHP:
    Const 
      SafeList = ['Gracz1','Gracz2','Gracz3'] // podajesz nicki postaci, na ktore bot nie ma reagowac.
      PlayerToMessage = 'Nick drugiej postaci' 
      MessageToSend = 'bot bot bot'  // tego nie zmieniaj, musi zostac tak jak jest!!
    while not terminated do 
    begin 
      G := false; 
      UpdateWorld; 
      for i := 0 to Creatures.Count -1 do 
      begin 
        if i >= Creatures.Count then break; 
        if Creatures.Creature[i].Z = self.z then 
        if Creatures.Creature[i].NPC = false then 
        if Creatures.Creature[i].Name <> Self.Name then 
        begin 
          A := 0; 
          for B := Low(SafeList) to High(SafeList) do 
          begin 
            if SafeList[b] = Creatures.Creature[i].Name then 
            A := 1; 
            sleep(10); 
          end; 
          if A = 0 then  
          begin 
            G := true; 
            Creature := Creatures.Creature[i]; 
          end; 
        end; 
        sleep(10); 
      end; 
      if G then 
      begin 
        Self.PrivateMessage(PlayerToMessage,MessageToSend); 
        Sleep(2000); 
        PlaySound('C:/Windows/Media/Notify.wav'); 
      end; 
      sleep(100); 
    end;
    A ten na postać, która ma się wylogować:
    Kod PHP:
    procedure Event_Message(Channel:integer;Name,Text:String);
    begin
      if (channel = 1) or (channel = 4) then
      if pos('bot',text) then
      Self.Logout(true);
    end;
    
    while not terminated do
    begin
      UpdateWorld;
      ProcessEvents;
      sleep(100);
    end;

    Najpierw przetestuj, ja nie mam możliwości.

  10. #248
    jazo_tron

    Domyślny

    Siemq all. mam problemy z tymi otwieranymi drzwiami. kiedy staje w drzwiach mam oto liczby w scripterze: X:565 Y:564 Z:9

    Skrypt z drzwiami:

    Const
    X1 = 32319
    Y1 = 32253

    Var
    Tile:TTile;

    function GetTileFromXYZ(X, Y, Z: integer): TTile;
    begin
    Result := nil;
    if abs((Self.X - 7) - X) > 14 then Exit;
    if abs((Self.Y - 5) - Y) > 11 then Exit;
    if Self.Z <> Z then Exit;
    Result := Screen.Tile[abs((Self.X - 7) - X), abs((Self.Y - 5) - Y)];
    end;


    while not terminated do
    begin
    UpdateWorld;
    Tile := GetTileFromXYZ(X1,Y1,Self.Z);
    if Tile <> nil then
    if tile.count > 1 then
    if Tile.Item[1].Properties.door then
    if not tile.item[1].properties.walkable then
    Tile.Item[1].Use;
    sleep(1000);
    end;


    i teraz X1 to X, Y1 to Y. Kumam. A w dalszej części skryptu musze XYZ pozamieniać na X:565 Y:564 Z:9?

    np: ta linijka
    Tile := GetTileFromXYZ(X1,Y1,Self.Z); <--- ma tak zostać czy ma wyglądać tak:

    Tile := GetTileFromXYZ(565,564,Self.9);


    Oczywiście Tibia NG.


    Pozdro!!!



    #EDIT:
    GRAY ŁAP:
    img223.imageshack.us/my.php?image=uo0006di1.jpg
    Ostatnio zmieniony przez jazo_tron : 17-01-2009, 16:57

  11. #249
    Avatar Gray
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdańsk
    Posty
    2,847
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj jazo_tron napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    i teraz X1 to X, Y1 to Y.
    Powinno wyglądać tak:
    Kod PHP:
    X1 = 565
    Y1 = 564
    Cytuj jazo_tron napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A w dalszej części skryptu musze XYZ pozamieniać na X:565 Y:564 Z:9?

    np: ta linijka
    Tile := GetTileFromXYZ(X1,Y1,Self.Z); <--- ma tak zostać czy ma wyglądać tak:

    Tile := GetTileFromXYZ(565,564,Self.9);
    Resztę zostawiasz bez zmian, zamieniasz tylko te 2 pierwsze.

    Cytuj jazo_tron napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Głównie mi chodzi o ots, gdzie bedzie otwierac drzwi na trainy...
    A co to za drzwi? Bo ten skrypt otwiera tylko takie normalne drzwi.

  12. Reklama
  13. #250
    Avatar Mag Samurai
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Szczecin
    Posty
    137
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj jazo_tron napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Siemq all. mam problemy z tymi otwieranymi drzwiami. kiedy staje w drzwiach mam oto liczby w scripterze: X:565 Y:564 Z:9

    Skrypt z drzwiami:

    Const
    X1 = 32319
    Y1 = 32253

    Var
    Tile:TTile;

    function GetTileFromXYZ(X, Y, Z: integer): TTile;
    begin
    Result := nil;
    if abs((Self.X - 7) - X) > 14 then Exit;
    if abs((Self.Y - 5) - Y) > 11 then Exit;
    if Self.Z <> Z then Exit;
    Result := Screen.Tile[abs((Self.X - 7) - X), abs((Self.Y - 5) - Y)];
    end;


    while not terminated do
    begin
    UpdateWorld;
    Tile := GetTileFromXYZ(X1,Y1,Self.Z);
    if Tile <> nil then
    if tile.count > 1 then
    if Tile.Item[1].Properties.door then
    if not tile.item[1].properties.walkable then
    Tile.Item[1].Use;
    sleep(1000);
    end;


    i teraz X1 to X, Y1 to Y. Kumam. A w dalszej części skryptu musze XYZ pozamieniać na X:565 Y:564 Z:9?

    np: ta linijka
    Tile := GetTileFromXYZ(X1,Y1,Self.Z); <--- ma tak zostać czy ma wyglądać tak:

    Tile := GetTileFromXYZ(565,564,Self.9);


    Oczywiście Tibia NG.


    Pozdro!!!



    #EDIT:
    GRAY ŁAP:
    img223.imageshack.us/my.php?image=uo0006di1.jpg
    nie zadziala na te drzwi a na takie drzwi nie ma scryptu

  14. #251
    albert02

    Domyślny

    Minelo 24h wiec pisze :) Potrzebuje dwoch skryptow do NG, ktore pewnie przydadza sie kilku osoba do war/pk. Otoz cos jak w Elfie. Gdy wcisne ustalony przycisk w skrypcie bot strzela MW 1 sqm za plecy. I drugi skrypt pod innym klawiszem. Gdy wcisne bot strzela MW 2 sqm przed twarz. Jest mozliwosc wogole zrobienia tego w NG?

    @down

    Cos jest nie tak ; /

    [Error] Untitled(13): Syntax error

    Okey, wlaczyl sie. Cos musialem zle skopiowac za first razem.

    DZIALA! No to first zrobione. Teraz jeszcze skrypt do malych pomieszczen an stack battle. Czyli, zeby rzucalo MW 1 sqm za plecy. masz cos takiego?:)

    @Shutters

    Wbudowany licznik Ci nie starcza?;d
    Ostatnio zmieniony przez albert02 : 18-01-2009, 11:05

  15. #252
    Avatar Filia the Dragon
    Data rejestracji
    2004
    Posty
    11,565
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj albert02 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Minelo 24h wiec pisze :) Potrzebuje dwoch skryptow do NG, ktore pewnie przydadza sie kilku osoba do war/pk. Otoz cos jak w Elfie. Gdy wcisne ustalony przycisk w skrypcie bot strzela MW 1 sqm za plecy. I drugi skrypt pod innym klawiszem. Gdy wcisne bot strzela MW 2 sqm przed twarz. Jest mozliwosc wogole zrobienia tego w NG?

    Kod :
    Var
    Creature:TCreature;
    function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
    var
      x: integer;
    begin
      Result := nil;
      for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
      begin
        if x >= Creatures.Count then Break;
        if Creatures.Creature[x].ID = ID then
        begin
          Result := Creatures.Creature[x];
          Exit;
        end;
      end;
    end;
    procedure Event_KeyDown(Key: integer);
    Begin
    If key=$11 then //change the number here for any other virtul key number
       begin
       updateworld;
       Creature := GetCreatureByID(Self.Attacking);
          if Creature <> nil then
          begin
            case Creature.Direction of
              0:  Self.Containers.UseItemWithGround(3180, Creature.X, Creature.Y - 2, Creature.Z);
              1:  Self.Containers.UseItemWithGround(3180, Creature.X + 2, Creature.Y, Creature.Z);
              2:  Self.Containers.UseItemWithGround(3180, Creature.X, Creature.Y + 2, Creature.Z);
              3:  Self.Containers.UseItemWithGround(3180, Creature.X - 2, Creature.Y, Creature.Z);
            end;
          end;
        end;
    end;
    Begin
    while not terminated do
    begin
    ProcessEvents;
    Sleep(100);
    end;
    end;
    Nigdy tego nie używałem, ale z tego co wyczytałem to działa to tak, że strzela magic wall'a przed cel(czyli aby zablokować).
    Przycisk jest ustalony na 'control'(w skrypcie pomalowałem na czerwono). Jeśli chcesz to zmienić to pod tym adresem masz liste klawiszy z numerami:
    http://forums.tibiabot.com/showthread.php?t=10477
    Ogólnie to nie polecam 'kopiowania' skryptów Elfa do NG. Nie raz słyszałem, że skrypty zbugowały i np. bot leczył nie tylko członków party ale nawet wrogów ;d

    Mam nadzieję, że pomogłem ;)
    Ostatnio zmieniony przez Filia the Dragon : 18-01-2009, 10:18





  16. Reklama
  17. #253
    Avatar Shutters
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Lodz
    Posty
    63
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    OKEY!
    Więc tak- ja (do NG) szukam skryptu....już kiedyś taki miałem, ale format i poszło w pizdu xP

    Soł- było tak, że w lewym górnym rogu Tibii pojawiał się napis ile mi zostało do lvl xD a teraz najlepszy bayer- po wciśnięciu jakiegoś klawisza, w miejscu gdzie pojawiają się napisy "Sorry, not possible", "U Cannot throw there" Pokazywało się ile zebrałem expa od włączenia bota i skrypta :P Expię sam, więc chciałbym wiedzieć XD

    thx


    @EDIT!

    znalazłem! może komuś się przyda

    var
    seconds, min, hours, count:integer;
    mini, exp, AvargeExp, total:integer;

    procedure Event_Message(Channel: integer; Name, Text: String);
    begin
    updateworld;
    if Text='exppliz1' then
    begin
    updateworld;
    self.PrivateMessage(Name, 'Hunting for '+inttostr(Hours)+':'+inttostr(mini)+':'+inttostr( seconds));
    sleep(2000);
    self.PrivateMessage(Name, 'Level: '+IntToStr(self.level));
    sleep(2000);
    self.PrivateMessage(Name, 'Experience: '+IntToStr(self.Experience));
    sleep(2000);
    self.PrivateMessage(Name, 'Magic Level: '+IntToStr(self.Skills.Magic.level));
    sleep(2000);
    self.PrivateMessage(Name, 'Exp/Hour: ' +IntToStr(AvargeExp));
    sleep(2000);
    self.PrivateMessage(Name, 'Gained so far: ' +intTostr(total));
    end;
    end;

    begin
    updateworld;
    AvargeExp:=0;
    exp:=self.Experience;
    count:=0;
    seconds:=0;
    min:=0;
    hours:=0;
    while not terminated do
    begin
    sleep(1000);
    updateworld;
    count:=count+1;
    Seconds:=count mod 60;
    if count>=60 then
    min:=count div 60;
    mini:=min mod 60;
    if min>=60 then
    Hours:=min div 60;
    total:=(self.Experience-exp);
    AvargeExp:=(self.Experience-exp)/count*60*60;
    self.displayText('Running for '+inttostr(Hours)+':'+inttostr(mini)+':'+inttostr( seconds)+' EXP avarge '+inttostr(AvargeExp)+' Gaind so far:'+inttostr(total));
    ProcessEvents;
    end;
    end;
    Wystarczy dodać do NG, a w miejscu które opisałem pokazuje się napis...i napisane ile expimy ile zebrealismy expa XD
    Ostatnio zmieniony przez Shutters : 18-01-2009, 11:42

  18. #254
    Muuciek

    Domyślny

    taki bajer to w blackd jest

    ale moze sproboj tego item per hour

    na forums znajdziesz

    #Down
    jaki bot?
    Ostatnio zmieniony przez Muuciek : 18-01-2009, 13:36

  19. #255
    Virex

    Domyślny

    Muuciek nie prosił o skrypt więc chyba mogę napisać pomimo iż nie minęły 24h

    Potrzebuję skryptu mniej więcej takiego:
    Gdy postać stoi w jednym miejscu dłużej niż np. 30 sekund to się włącza alarm.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Szukasz teamu? Zajrzyj tutaj!
    Przez smakosz w dziale Open Tibia Server
    Odpowiedzi: 271
    Ostatni post: 17-02-2024, 17:40
  2. Odpowiedzi: 1156
    Ostatni post: 12-02-2023, 09:51
  3. Szukasz Mappera? Zajrzyj tu!
    Przez Pox w dziale Mapping
    Odpowiedzi: 109
    Ostatni post: 31-03-2017, 01:37
  4. [7.4] Szukasz oldschoolowego ots'a pod 7.4? Zajrzyj!
    Przez SlitasneZebro w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 299
    Ostatni post: 24-04-2013, 12:06
  5. Nie wiesz gdzie trenić? Zajrzyj tutaj!
    Przez Justysia_=* w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 105
    Ostatni post: 09-08-2008, 19:10

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •