Reklama
Strona 5 z 110 PierwszaPierwsza ... 345671555105 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 61 do 75 z 1640

Temat: Szukasz skryptu? Zajrzyj tutaj!

  1. #61
    Tosik

    Domyślny

    Cytuj artix1234 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    jaki cave bot? ng samo chodzi no i blackd...wiec nie widze problemu :P
    Niestety nie przechodzi przez parcele ani ognie ....

  2. #62
    Avatar Noru$
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    31
    Posty
    923
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    msisz zeedytowac tibia.dat przez np noxitu sprite editor




    Prosze o skrypta na smieciarza do blackd tzw raz rzuca gp a raz arrow :) z gory dziekuje

  3. #63
    Czerez

    Domyślny

    potrzebuje skryptu że nie atakuje potowrow które maja więcej niż x hp

  4. Reklama
  5. #64

    Notoryczny Miotacz Postów zbysio jest teraz offline
    Avatar zbysio
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    1,016
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Czerez napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    potrzebuje skryptu że nie atakuje potowrow które maja więcej niż x hp
    Const
    StopAt=40;//przestaje bic na 40%.
    AttackAt=45;// zaczyna bic jak ma 80% hp.
    TrainName=['Monk'];//zalezy o jakiego trainera chodzi ~
    var
    creature:tcreature;

    function GetCreatureByNameHPHIGH(Name: string): TCreature;
    var
    x: integer;
    begin
    Result := nil;
    for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
    begin
    if x >= Creatures.Count then Break;
    if ABS(Self.x-Creatures.Creature[x].x)<=1 then
    if ABS(Self.y-Creatures.Creature[x].y)<=1 then
    if Creatures.Creature[x].Name = Name then
    if Creatures.Creature[x].z=Self.Z then
    if Creatures.Creature[x].Health>AttackAt then
    begin
    Result := Creatures.Creature[x];
    Exit;
    end;
    end;
    end;
    function Attacking: boolean;
    var
    x: integer;
    begin
    Result := False;
    for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
    begin
    if x >= Creatures.Count then Break;
    if Creatures.Creature[x].Attacking then
    begin
    Result := True;
    Exit;
    end;
    end;
    end;
    function GetAttackedCreature:TCreature;
    var
    x: integer;
    begin
    Result := nil;
    for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
    begin
    if x >= Creatures.Count then Break;
    if Creatures.Creature[x].Attacking=true then
    begin
    Result := Creatures.Creature[x];
    Exit;
    end;
    end;
    end;


    begin

    while not Terminated do
    begin
    UpdateWorld;
    if not attacking then
    begin
    For x:=low(TrainName) to high(trainName) do
    begin
    If self.attacking<>0 then break;
    Creature:=GetCreatureByNameHPHIGH(TrainName[x]);
    if Creature <> nil then
    creature.attacking:=true;
    sleep(100); updateworld;
    end;
    end;
    if attacking then
    begin
    Creature:=GetAttackedCreature;
    if Creature <> nil then
    if creature.Health < StopAt then creature.attacking:=false;
    end;
    sleep(1000);
    end;
    end;
    x
    x
    x
    xxsadsa

  6. #65

    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    tam gdzie wszyscy znają mnie..
    Wiek
    31
    Posty
    173
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Hi.
    Szukam skryptu na trolle pod Ab, dokładniej niech postać chodzi z sword/clubem/axe gdy lotnie spera bije z niego.
    Proszę też o waypointy do tego.
    Jeśli napisałem coś źle lub coś niedobrze :D proszę mi to wybaczyć bo dopiero dzisiaj dostałem NG.

    Poprostu chce skrypta wkleić i włączyć.

  7. #66

    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Śląsk
    Posty
    28
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Witajcie, potrzebuje skryptu ktory zmnienia z broni do skilowania na mocna bron gdzy mam mniej niz x hp.

    Potrzebuje rowniez czegos takiego, jak mnie atakuja 2 potwory bije z slabej broni (sickle) a jak przyjdzie 3 potwor ubija go z mocnej broni tak aby zostaly tylko 2
    <<<O.A>>>

  8. Reklama
  9. #67
    kusior11

    Domyślny

    Siema potrzebuje skryptu ktory bedzie podnosil itemki ktore ja zechce w zaleznosci gdzie expie PRoSZe O SCTYPT BARDZO ;d :** pod tibie 8.1 ;=]

  10. #68

    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Wrocł█w/Środa Śląska
    Posty
    36
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Ściągnij TibiaBot NG (crackuj lub kup) lub TA, i ustaw żeby lootował itemki,tylko ustaw dobre ID..

  11. #69

    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    tam gdzie wszyscy znają mnie..
    Wiek
    31
    Posty
    173
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Mozzi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Hi.
    Szukam skryptu na trolle pod Ab, dokładniej niech postać chodzi z sword/clubem/axe gdy lotnie spera bije z niego.
    Proszę też o waypointy do tego.
    Jeśli napisałem coś źle lub coś niedobrze :D proszę mi to wybaczyć bo dopiero dzisiaj dostałem NG.

    Poprostu chce skrypta wkleić i włączyć.


    to samo...............

  12. Reklama
  13. #70

    Notoryczny Miotacz Postów zbysio jest teraz offline
    Avatar zbysio
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    1,016
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Mozzi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    to samo...............
    const
    WeaponID = 3319
    SpearID = 3277
    SpearOz = 20
    SpearAmount = 1
    Fluid = [99, 2886, 2887, 2887, 2888, 2889, 2890, 2891]


    Procedure PickUpSpears(Spears: TItem);
    begin
    if (Self.Capacity <= (Spears.Amount * SpearOz)) then
    begin
    if (Self.Capacity/SpearOz) > 1 then
    Spears.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, Int(Self.Capacity/SpearOz));
    end else Spears.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, 0);
    Sleep(500);
    end;

    Procedure FindSpears;
    var
    x, y, z, i, f: integer;
    Tile: TTile;
    begin
    for x := -1 to 1 do
    begin
    for y := -1 to 1 do
    begin
    Tile := Screen.Tile[x + 7, y + 5];
    begin
    for i := 0 to Tile.Count-1 do
    begin
    if i >= Tile.Count then Break;
    if Tile.Item[i].ID = SpearID then
    begin
    if i = 1 then PickUpSpears(Tile.Item[i]);
    else for f := Low(Fluid) to High(Fluid) do if Tile.Item[i-1].ID = Fluid[f] then PickUpSpears(Tile.Item[i]);
    else Tile.Item[i-1].MoveToGround(Self.X+Random(-2,3), Self.Y+Random(-2,3), Self.Z, 0);
    end;
    end;
    end;
    end;
    end;
    end;


    Function GetItemFromOpenBackpack(ID, Index: integer): TItem;
    var
    x: integer;
    y: integer;
    begin
    Result := nil;
    for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
    begin
    if x >= Self.Containers.Count then Break;
    if x = Index then Continue;
    for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
    begin
    if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
    if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then
    begin
    Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
    Exit;
    end;
    end;
    end;
    end;


    function CountItemAmountFromOpenBackpack(ID: integer): integer;
    var
    x: integer;
    y: integer;
    begin
    Result := 0;
    for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
    begin
    if x >= Self.Containers.Count then Break;
    for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do begin
    if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
    if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then begin
    Result := Result + Self.Containers.Container[x].Item[y].Amount;
    end;
    end;
    end;
    end;


    while not terminated do
    begin
    UpdateWorld;
    FindSpears;

    Weapon := GetItemFromOpenBackpack(WeaponID, Self.Containers.Count);
    if Weapon <> nil then Weapon.MoveToBody(Self.Arrow, 0);
    Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, 0);
    if Spear <> nil then Spear.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, 0);

    if (Self.RightHand.ID = SpearID) then
    begin
    if (Self.RightHand.Amount < 90) then
    begin
    Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, Self.Containers.Count);
    if Spear <> nil then Spear.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
    end;
    end else begin
    SpearCount := CountItemAmountFromOpenBackpack(SpearID);
    if SpearCount >= SpearAmount then
    begin
    Self.RightHand.MoveToBody(Self.Arrow, 0);
    Sleep(500);
    Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, Self.Containers.Count);
    if Spear <> nil then Spear.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
    end else if Self.RightHand.ID = 0 then Self.Arrow.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
    end;

    Sleep(500);
    end;
    to moze takie cacko...
    musisz miec bron w miejscu na strzaly, podnosi speary a jak nie masz spearow to uzywa broni
    trzymaj w prawiej rece

  14. #71

    Notoryczny Miotacz Postów Adisky jest teraz offline
    Avatar Adisky
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    30
    Posty
    1,326
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Poproszę o skrypt to TA 8.4 na Darashie [rotwormy] na północ od miasta.
    95% nastolatków w dzisiejszych czasach słucha rapu, hiphopu itp. Jeśli jesteś jednym z tych 5% słuchających PRAWDZIWEJ muzyki wstaw to w podpis.

  15. #72

    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    tam gdzie wszyscy znają mnie..
    Wiek
    31
    Posty
    173
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    szukam skrypta na small stonsy.. a dokładniej takiego w którym postać gdy lootnie small stonsa bierze go w rękę i bije z niego gdy nie będzie już stonsów zakłada znowu sworda..
    Please help

  16. Reklama
  17. #73
    Czerez

    Domyślny

    poporosze o Skrypt na anty-bot monster działający najlepiej na merkliny i kongry

  18. #74

    Notoryczny Miotacz Postów zbysio jest teraz offline
    Avatar zbysio
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    1,016
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Czerez napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    poporosze o Skrypt na anty-bot monster działający najlepiej na merkliny i kongry
    // Ignores anti-botter creatures based on time to kill
    // @since Dec 14, 2008
    // @author Pardall BR
    // @colaboration Fal Dragonheart, cavalogrande

    const
    // Time in seconds to kill a creature. If it takes more than it, script will assume that creature as an anti-botter.
    AverageTimeKill = 25;

    // Play alarm in case of an anti-botter detected? 1 = yes / 0 = no
    SoundAlarm = 1;
    // Alarm Path
    AlertSound = 'c:\windows\media\notify.wav';

    // Don't change this
    IgnoreLimit = 250;

    var
    CreaturesIgnore: array of integer;
    CreatureAttacking : integer;
    CreatureAttackingBefore : integer;
    TimeAttack, TimeStamp, TimeElapsed : integer;
    y : integer;

    // @credits http://forums.tibiabot.com/showthread.php?t=77814
    function TimeNow:integer;
    var
    hours, minutes, seconds, miliseconds:integer;
    begin
    DecodeTime(Now, hours, minutes, seconds, miliseconds);
    Result := hours * 60 * 60 * 1000 + minutes * 60 * 1000 + seconds * 1000 + miliseconds;
    end;

    procedure PlayAlarm;
    begin
    if SoundAlarm then
    begin
    if (Pos('.wav', AlertSound) <> 0) then
    begin
    try
    PlaySound(AlertSound);
    except
    ShowMessage('Please enter a valid path for the sound file!');
    end;
    end;
    end;
    end;

    // Check if player is attacking something, if yes return attacked creature id
    function CheckAttacking: integer;
    begin
    UpdateWorld;
    for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
    begin
    UpdateWorld;
    if Creatures.Creature[x].Attacking then
    begin
    if CreatureAttackingBefore > 0 and CreatureAttackingBefore <> Creatures.Creature[x].ID then
    CreatureAttackingBefore := CreatureAttacking;

    Result := Creatures.Creature[x].ID;
    Exit;
    end;
    end;
    Result := 0;
    Exit;
    end;

    //Check if an ID is in ignore list
    function CheckIgnored(ID : integer) : boolean;
    var x : integer;
    begin
    if y >= 1 then
    begin
    for x := 0 to y-1 do
    begin
    if ID = CreaturesIgnore[x] then // ignored creature
    begin
    Result := true;
    Exit;
    end;
    end;
    end;
    Result := false;
    end;


    // Add an ID to the ignore list
    procedure IgnoreCreature(ID : integer);
    begin
    Self.DisplayText('IgnoreCreature #' + IntToStr(ID));
    CreaturesIgnore[y] := ID;
    y := y + 1;
    if y > IgnoreLimit then y := 1;
    end;

    procedure StopAttack;
    begin
    for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
    begin
    UpdateWorld;
    if Creatures.Creature[x].Attacking then
    begin
    Creatures.Creature[x].Attacking := false;
    Exit;
    end;
    end;
    end;

    // Check if the player has been attacked, then attack the attacker if it isn't a player
    procedure Event_Attacked(ID: integer);
    begin
    if not CheckIgnored(ID) then
    begin
    for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
    begin
    UpdateWorld;
    if Creatures.Creature[x].ID = ID and
    (not Creatures.Creature[x].WhiteSkull and not Creatures.Creature[x].RedSkull and not Creatures.Creature[x].YellowSkull) // ignore player attack (is there a better way?)
    then
    begin
    TimeAttack := TimeNow;
    Creatures.Creature[x].Attacking := True;
    Exit;
    end;
    end;
    end;
    end;

    begin
    CreatureAttackingBefore := 0;
    CreatureAttacking := 0;
    y := 0;
    CreaturesIgnore := VarArrayCreate([y, IgnoreLimit], $C);

    UpdateWorld;
    while not Terminated do
    begin
    UpdateWorld;

    if not CheckAttacking then
    begin
    ProcessEvents;
    CreatureAttacking := CheckAttacking;
    end;

    if CheckAttacking then
    begin
    TimeStamp := TimeNow;
    TimeElapsed := TimeStamp - TimeAttack;

    if CreatureAttacking = CreatureAttackingBefore and (TimeElapsed > (AverageTimeKill*1000)) then
    begin
    IgnoreCreature(CreatureAttacking);
    StopAttack;
    PlayAlarm;
    end;

    CreatureAttackingBefore := CreatureAttacking;
    end;

    sleep(500);
    end;
    end;
    sprobuj tego. Pamietaj by miec alerty testujac ten skrypt, wrazie gdyby nie dzialal poprawnie.
    Skrypt dziala tak:
    bije moby ktore bija ciebie, jak po x czasie (zmienia sie w skrypcie) nie moze zabic dodaje go do ignore list.
    Nie zaznaczaj target all.

  19. #75
    twoja stara

    Domyślny

    szukam skryptu do ng zeby char automatycznie jedl co ma w backpacku

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Szukasz teamu? Zajrzyj tutaj!
    Przez smakosz w dziale Open Tibia Server
    Odpowiedzi: 271
    Ostatni post: 17-02-2024, 17:40
  2. Odpowiedzi: 1156
    Ostatni post: 12-02-2023, 09:51
  3. Szukasz Mappera? Zajrzyj tu!
    Przez Pox w dziale Mapping
    Odpowiedzi: 109
    Ostatni post: 31-03-2017, 01:37
  4. [7.4] Szukasz oldschoolowego ots'a pod 7.4? Zajrzyj!
    Przez SlitasneZebro w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 299
    Ostatni post: 24-04-2013, 12:06
  5. Nie wiesz gdzie trenić? Zajrzyj tutaj!
    Przez Justysia_=* w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 105
    Ostatni post: 09-08-2008, 19:10

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •