Cave Hunting
Chyba najważniejsza funkcja bota, której działania nie muszę wyjaśniać ; )
Current Waypoints - aktualne waypointy, po których porusza się postać.
Ustawianie trasy:
a) Ręczne ustawianie waypointów
Aby dodać waypoint, należy stanąć w odpowiednim miejscu, PPM na pole Current Waypoints > Add:
* Ground - zwykłe pole
* Hole - dziura, należy użyć po zejściu
* Ladder - drabina, należy użyć na polu z drabiną
* Rope - miejsce, w którym potrzebna jest lina, należy użyć na dole
* Shovel - dziura, która wymaga łopaty, należy użyć stojąc na zasypanej dziurze
* Ramp - rampa w wybranym kierunku, należy użyć przed wejściem na rampę
* Upstairs - schody do góry, należy użyć po wejściu
* Downstairs - schody w dół, należy użyć po zejściu
* Delay - tym przyciskiem można ustawić jak długo postać ma pozostać na danym waypoincie
* Script - skrypt, którego postać ma użyć na danym waypoincie
b) Learn
PPM na pole Current Waypoints > Learn
Z zaznaczoną opcją przechodzimy całą trasę. Gdy jesteśmy w punkcie końcowym odznaczamy opcję Learn i waypointy gotowe :)
c) Gotowe Waypointy
Jeśli mamy już gotowy plik z waypointami, PPM na Current Waypoints > Load i wybieramy odpowiedni plik.
Zakładki