Reklama
Strona 11 z 15 PierwszaPierwsza ... 910111213 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 151 do 165 z 219

Temat: Nadchodzący UpDate ...

  1. #151
    Avatar Roid
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    287
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Aver napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jeżeli tylko z tego powodu uważasz, że Mag jest najsilniejszy to pozdro ;/

    Już się nie będę udzielał w tym temacie.
    Pozdrawiam.
    Ja pierdol* jakie żal3 tutaj są...
    TO BYŁ TYLKO PRZYKŁAD! BO ŻADNA INNA PROFESJA TEGO DOKONAĆ NIE MOŻE.

    Ktoś tam up ma racje, sorc potrzebuje jakiś czarów nowych, zresztą to już sugerowałem.
    Ostatnio zmieniony przez Roid : 10-01-2010, 15:54
    Nomam no

  2. #152
    Avatar Lord Agropol
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    50
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Co starszy gracz będzie pamiętał jak bodajże przed tibią 8.0 znalezienie palka do deserta graniczyło z cudem..Po tamtym updatcie praktycznie znikły komentarze o faworyzacji jednej z profesji...Cipsoft sam wywołuje sobie wojnę domową. Moim zdaniem zmiany nie mogą znacząco wpłynąć na rozgrywkę danymi postaciami, raczej to powinna być delikatna regulacja hitów oraz many potrzebnej na dany czar, ewentualnie delikatne zmiany w systemie leczenia. Warto także zauważyć, że balansacja profesji nie wpływa dobrze na przyrost graczy widać to po tym, że kiedy znikło trenowanie palkiem za darmo (mowa o śnieżkach) wiele osób zrezygnowało z gry. To samo się tyczy kiedy dodano wandy i rody dla profesji magicznych, wtedy była ewidentna dominacja tych profesji.

  3. #153
    Avatar Roid
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    287
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Lord Agropol napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Co starszy gracz będzie pamiętał jak bodajże przed tibią 8.0 znalezienie palka do deserta graniczyło z cudem..Po tamtym updatcie praktycznie znikły komentarze o faworyzacji jednej z profesji...Cipsoft sam wywołuje sobie wojnę domową. Moim zdaniem zmiany nie mogą znacząco wpłynąć na rozgrywkę danymi postaciami, raczej to powinna być delikatna regulacja hitów oraz many potrzebnej na dany czar, ewentualnie delikatne zmiany w systemie leczenia. Warto także zauważyć, że balansacja profesji nie wpływa dobrze na przyrost graczy widać to po tym, że kiedy znikło trenowanie palkiem za darmo (mowa o śnieżkach) wiele osób zrezygnowało z gry. To samo się tyczy kiedy dodano wandy i rody dla profesji magicznych, wtedy była ewidentna dominacja tych profesji.
    Pamiętam ... wtedy paladyn był niczm rar ; d... tak samo druid, on to już w ogóle był zły. W ogóle to też żle zrobili, że sio druida jest takie drogie. Pamiętam jak kosztowało ono niespełna 70 many... .
    Wtedy druid był sorcem bez ue a teraz sorc jest druidem bez sio ; d.
    Jakby sorc dostał pare nowych czarów to sprawa pomiędzy druidem a sorcem by się wyrównała, tyle że nie powinny na tym cierpieć pozostałe profesje jak tu inni to sugerują :).
    Ostatnio zmieniony przez Roid : 10-01-2010, 16:51
    Nomam no

  4. Reklama
  5. #154
    Avatar Gray
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdańsk
    Posty
    2,847
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    #Quote
    Widać że żadne argumenty do Ciebie nie docierają, więc postawmy sprawę tak.

    Skoro wszyscy oprócz Ciebie twierdzą że Knight jest najsłabszy, a MS najsilniejszy, to przyjmij wreszcie do wiadomości że bez względu na to co uważasz, to Ty nie masz racji, a nie cała reszta.

    Albo nigdy nie grałeś innmi profesjami i wydaje Ci się że tak świetnie się nimi gra, szczególnie knightem, albo po prostu nie umiesz grać sorcem, dlatego chcesz go jeszcze wzmacniać.

    A nawet jeśli masz rację, a wszyscy inni się mylą, to CipSoft nie będzie ustawiał gry pod jednego gracza, tylko zrobi tak żeby pasowało większości.

  6. #155
    Avatar Interstellar Overdrive
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Holy City
    Wiek
    32
    Posty
    128
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Gray napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    CipSoft nie będzie ustawiał gry pod jednego gracza, tylko zrobi tak żeby pasowało większości.
    ...A raczej żeby w ten sposób więcej zarobić.

    Moim skromnym zdaniem najlepszą profesją jest paladyn- na wyższym lvlu bez problemu wyciąga duży exp i profit

    mag i druid są postaciami specyficznymi-bez sponsora ciężko się gra na niższych poziomach, potem mogą wyciągnąć profit i exp lepszy od paladyna.

    Rycerz zaś wymaga sporej ilości czasu, żeby skutecznie expić musi wbić wysokie skille. Postać zwykle wyciąga najniższy exp za to spory profit a zwykłe robienie kasy nie wymaga żadnego zużycia potionów/amunicji.

    Samemu gram rycerzem i stwierdzam iż: Postać jest dramatycznie nudna, jeśli jednak potrafi się nią expić nie jest taka zła.
    elo

  7. #156

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    277
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Roid napisał:
    Przykładem tego jest pokonanie Ushuriela solo przez 233 msa! (na hunted pisze)..
    Jaka inna prof. dałaby rade solo zabić to coś? rp nie, ek nie, ed raczej nie.
    Ja uważam, że RP dałby radę rozwalić Ushuriela, bo używa tylko manę na leczenie się, a nie na wave'y. To moje zdanie ;)

    Maxio Maxius napisał:
    Nie widziałem, żeby jakiś palek terroryzował miasto.
    Chyba nie wiesz jakie hity wchodzą z assassinek w ludzi.
    Ale też mało jest broni dla Palka.
    Chyba wystarczająca ilość wg mnie.
    No, ale każda profesja jest w czymś dobra
    Knight- bloker, na hunta bez niego ani rusz
    Drut - leczy, też na team hunta nie idzie bez niego iść
    Sorc - do pekowania
    Pall - może sam spokojnie expić
    Z tym się zgodzę w 100%.
    Ale jak wyrównają profesje i mogli by dodać jakieś nowe żywioły, to jeszcze by mogli dać więcej tasków, bo jak się wykonuje jeden 5 razy to już sie nudne staje...
    Jakie żywioły? Chyba są już wszystkie możliwe.
    Ostatnio zmieniony przez Johny Tran : 10-01-2010, 17:45

  8. Reklama
  9. #157
    Avatar Mistyk
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Mruwkuw
    Wiek
    31
    Posty
    648
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Interstellar Overdrive napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    knight- Postać zwykle wyciąga najniższy exp.
    nom ok





    masz_racje.

  10. #158
    Avatar Lord Agropol
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    50
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Moim zdaniem dodanie exp sharingu to był sporu ukłon w stronę knightów...Nie zapominajmy o tym aspekcie.

  11. #159
    Avatar Arti102
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Z Oka Saurona
    Wiek
    31
    Posty
    272
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Ale wy wywyższacie tych magów.
    Gram knightem 45 lvl skile 75 i co exp 50k to już cudo jest (ale zawsze zarobek jest jak expie mając 45k expa/h).
    Kumpel magiem gra 50 lvl i ma 60k expa bez waste (na 0 wychodzi)
    KAŻDE uderzenie z visa i rózgi to 33many! 3 takie tury i nie ma manaska czyli 50 gp! Knight bije trochę słabiej ale za darmo (chociaż hity ponad 100 to u mnie nic nadzwyczajnego). Z visa bije on po jakieś 120 ale za 20 many czyli 10gp. Licząc średnio że z frigo w draga bije 120 łatwo obliczyć, że na jego zabcie potrzebuje jakieś 8 strzałów a to jest 80 gp! Knight na draga żeby mieć tak samo musiałby użyć 8 razy exury a co przy leczeniu po średnio 35 daje 280 hp (ciekawe komu drag tyle hp zabiera na ~50 lvlu ze skilami 75/75...).

  12. Reklama
  13. #160
    Quote

    Domyślny

    Cytuj Arti102 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ale wy wywyższacie tych magów.
    Gram knightem 45 lvl skile 75 i co exp 50k to już cudo jest (ale zawsze zarobek jest jak expie mając 45k expa/h).
    Kumpel magiem gra 50 lvl i ma 60k expa bez waste (na 0 wychodzi)
    KAŻDE uderzenie z visa i rózgi to 33many! 3 takie tury i nie ma manaska czyli 50 gp! Knight bije trochę słabiej ale za darmo (chociaż hity ponad 100 to u mnie nic nadzwyczajnego). Z visa bije on po jakieś 120 ale za 20 many czyli 10gp. Licząc średnio że z frigo w draga bije 120 łatwo obliczyć, że na jego zabcie potrzebuje jakieś 8 strzałów a to jest 80 gp! Knight na draga żeby mieć tak samo musiałby użyć 8 razy exury a co przy leczeniu po średnio 35 daje 280 hp (ciekawe komu drag tyle hp zabiera na ~50 lvlu ze skilami 75/75...).
    dokładnie, +10

    sorc powinien przynajmniej mieć wandy do 100lvla które by biły coraz wieksze dmg i nie brały w ogóle many lub hity zależały by od mlvla, jednak trzeba by wprowadzic mozliwosc trenowanie mlvla tak jak knight moze skillować

    sorc musi brać więcej potionów na hunta bo duuużo wiecej zużywa i ma mniej capa... świetnie...
    Ostatnio zmieniony przez Quote : 10-01-2010, 22:51

  14. #161
    Avatar Maxio Maxius
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    31
    Posty
    144
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Johny Tran napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Chyba nie wiesz jakie hity wchodzą z assassinek w ludzi.
    A wiesz jakie wchodzą z sd ?

  15. #162

    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Sosnowiec
    Wiek
    32
    Posty
    570
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Quote napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    dokładnie, +10

    sorc powinien przynajmniej mieć wandy do 100lvla które by biły coraz wieksze dmg i nie brały w ogóle many lub hity zależały by od mlvla, jednak trzeba by wprowadzic mozliwosc trenowanie mlvla tak jak knight moze skillować
    Ciagle gadasz o tych wandach, przeciez na 100+ prawie wcale sie nie uzywa, a i tak sie duzo bije z runek i czarow...
    A to jeszce lepsze ;o twoim zdaniem magiczne profesje nie moga skillowac mlvla ?

  16. Reklama
  17. #163
    Quote

    Domyślny

    Cytuj maselkolubie napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ciagle gadasz o tych wandach, przeciez na 100+ prawie wcale sie nie uzywa, a i tak sie duzo bije z runek i czarow...
    A to jeszce lepsze ;o twoim zdaniem magiczne profesje nie moga skillowac mlvla ?
    czego sie nie używa? wanda? używa sie ale sie bije z niego żałosne hity, takie same jak na tym 33lvlu, i to własnie trzeba zmienić. Powiedziałem że DO 100 lvla powinni je wprowadzić, DO 100 lvla bicie z runek jest nieopłacalne, potem nie bedzie nowych wandów juz

    A to jeszce lepsze ;o twoim zdaniem magiczne profesje nie moga skillowac mlvla ?
    nie mogą dobrze skillować mlvla, nie mogą usiąsc nie expiac i dobrze trenić mlvla tak jak knight skillów. Najlepszą metodą wbijania mlvla jest bardzo szybki waste gdzie sie zużywa potiony, wiec żeby trenowac mlvl trzeba expic a wtedy nie tlyko mlvl ale i lvl idą w góre i cały czas mlvl nie jest proporcjonalny do lvla, pozatym knight po tygodniu skillowania bije juz zwykle potwory po 100+ ZA DARMO, a sorc po tygodniu wastowania many non stop walnie z runy może za 5 dmg więcej...

  18. #164

    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Leżąco-olewające
    Wiek
    33
    Posty
    689
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    @up
    A knight będzie skillował 2 tygodnie i będzie bił o 1,5 więcej... Normalny ek zabiera ze sobą 1,5~k mp na expa, ale nie używa on ich bo bije tylko z axe za darmo, prawda? I kto to słyszał żeby ms miał mlvl proporcjonalny do lvl'a. Głupotą jest skillowanie shieldingu równego ze skillem sworda/axe, a co tu mówić o mlvl'u. Mówisz, że jesteś doświadczonym graczem, a z tego co widzę(i pewnie nie tylko ja) to błaźnisz się tutaj coraz bardziej, sorry.

    @down
    Mówią tu o rycerzyku, która pracuje 2 tygodnie na 1 skilla. ;]

    chce przypomniec ze przy spalaniu many lvl mi nie rośnie a przy trenowaniu axe shielding tak
    A ja chcę powiedzieć, że normalny sorc bijąc lvl'e potrafi bardzo dobrze trenić mlvl.

    knight skillując wbija równomiernie shielding i axe a sorc trenujac mlvl (zużywanie jak najwiekszej liczby potów) expi wiec jego lvl rośnie i nie bardzo mozna to powstrzymać
    Po co powstrzymywać się przed expieniem panie pro skoro im większy lvl tym lepsze hity? Po to żeby powiedzieć kolegom w szkole "a ja mam 30 mlvl na 12 lvl'u"? Z resztą o jakim wbijaniu tutaj mówimy... wydaje mi się, że cały czas mówisz tutaj o 30 lvl'ach, a balansacja potrzebna jest wysokim. Miej sobie 100 skilla pójdź expić, a po miesiącu zauważysz, że skill wzrósł Ci aż o 30%. A teraz inna sytuacja 240 ms idzie na banute na serpent spawny ma 800k/h, profit i wbija 3% mlvl'a na hunta ponieważ ma 93 mlvl(którego według ciebie nie da się trenować).
    Ostatnio zmieniony przez Miczel : 10-01-2010, 23:54

  19. #165
    Quote

    Domyślny

    Cytuj Miczel napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @up
    A knight będzie skillował 2 tygodnie i będzie bił o 1,5 więcej... Normalny ek zabiera ze sobą 1,5~k mp na expa, ale nie używa on ich bo bije tylko z axe za darmo, prawda? I kto to słyszał żeby ms miał mlvl proporcjonalny do lvl'a. Głupotą jest skillowanie shieldingu równego ze skillem sworda/axe, a co tu mówić o mlvl'u. Mówisz, że jesteś doświadczonym graczem, a z tego co widzę(i pewnie nie tylko ja) to błaźnisz się tutaj coraz bardziej, sorry.
    ej wybacz ale nie używaj ironi bo troszkę nie potrafisz sie nią posługiwać, prosze.
    Tak knight jak zaczenie skillować na 20lvlu i będzie skillował 2 tygodnie to jego hity wzrosną nie o 1.5 wiecej jak to powiedziales (nie wiem czy tu wogole byla jaka ironia czy co?) ale o 500%
    natomiast gdy 25 sorc zacznie trenowac mlvl to po tygodniu jego hit z wanda nie zmieni sie a hit z hmma wzrośnie o 5~


    Głupotą jest skillowanie shieldingu równego ze skillem sworda/axe
    ty porównujesz lvl i mlvl do shieldingu i axe?
    chce przypomniec ze przy spalaniu many lvl mi nie rośnie a przy trenowaniu axe shielding tak

    knight skillując wbija równomiernie shielding i axe a sorc trenujac mlvl (zużywanie jak najwiekszej liczby potów) expi wiec jego lvl rośnie i nie bardzo mozna to powstrzymać

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Update... A co w nim?
    Przez spleen w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 118
    Ostatni post: 16-11-2005, 23:05
  2. Update - ostatnie informacje
    Przez Minsafo w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 48
    Ostatni post: 28-08-2005, 00:23
  3. Nowy teren przed update.
    Przez Nethar w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post: 31-07-2005, 10:04
  4. Anty hack project-Update
    Przez Maniaks w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 08-07-2005, 13:45

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •