Reklama
Strona 2 z 2 PierwszaPierwsza 12
Pokazuje wyniki od 16 do 25 z 25

Temat: [Poradnik] [Poradnik] - obrażenia i obrona! Sprawdz po ile bijesz i jak się bronisz!

  1. #16
    Avatar Sir Own3d
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Łódź
    Posty
    19
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj Blues Man napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Niemożliwe jest, aby 1 pkt arm przekładał się na 1hp.
    Wtedy żaden knight nie zmieniłby DSM na MPA aby dostać 1 hp mniej a zapłacić ~300k ;M
    Signed
    Kiedy jeszcze gralem w tibie (7.6 - end) czytalem wiele poradnikow.
    Przez pamiec przewija mi sie 1, w ktorym rowniez rozpatrywany byl temat dmg.
    Wedlug autora, 1 pkt obrony ekwipunku w zaleznosci od czynnika losowego (nie zapominajmy, ze tibia to rpg) redukuje obrazenia zadane przez stworka o 1,2,3 lub 4.

    #Topic

    Jestem prawie pewien, ze Twoja teoria z dwarfem i pkt obrazen jest bledna.
    W czasie treningu zauwazane sa hity: na tarcze, na pancerz, na "zycie".
    Wydaje mi sie, ze armor, ktory posiadamy nie w kazdym wypadku bedzie redukowal obrazenia.
    Jesli sie myle, prosze mnie poprawic ; p

  2. #17
    Avatar Kamracik5
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    łódź
    Posty
    1,187
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    może w zależności od ilości otrzymanych obrażeń def działa %'owo?

  3. #18
    Avatar Shaolineq
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    234
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    [(0,5xy+10x+10y+l):100]*d
    x-atak broni
    y-poziom skilla
    l-poziom gracza
    d- full attack=10
    balance=7
    defense=5

    100 kina z 100 skillem z sca (50atk) z full attack
    [(0,5*50*100+10*50+10*100+100):100]*10=
    [(2500+500+1000+100):100]*10=
    (4100:100)*10=410
    410 to max dmg takiego knighta o.O

  4. Reklama
  5. #19
    Avatar Sir Montharon
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Bielsko-Biala
    Wiek
    33
    Posty
    316
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Ja moim 103 ekiem uderzyłem z avengerem za 436 w gsa(skill 89) . Pomimo tego, że od tego czasu wbiłem trochę skilli, leveli(aktualnie 141), to nie udało mi się powtórzyć tego wyczynu.

    Chodzenie z avengerem bardzo opłaca się w expieniu, ale na wyższych levelach NAPRAWDĘ będziecie żałowali, że nie używaliście shielda...

  6. #20
    Partyzant_Felix

    Domyślny

    kompletne bzdury ;p równie dobrze moglibyśmy to przeliczać atak + skill + tyle ile pudzian bierze na klate jak ma dobry dzien. zreszta według twojego poradnika powinniśmy pójść na demona i obserwować hity gratz

  7. #21
    Homer

    Domyślny

    Kaukulator hitow sie zgadza w 99,999999%


    Atak avengera50
    skill sworda 98
    50 +98 x 3 = 444
    best hit = 445

    teraz mam zagadke czy mam wziasc sova + mms w lape czy dalej biegac z ave
    skille 98(zaraz99)/97
    prosze o pomoc :D

  8. Reklama
  9. #22
    Avatar Noxen
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    65
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    @up
    zależy od kasy. Lepiej mms + shield bo rośnie Ci shielding a jest to takie samo jak ave.
    najlepsze sposoby na trądzik !
    Lato się zbliża. Rozwiń swoje mięśnie brzucha - zobacz aerobiczna 6 weidera efekty i zacznij ćwiczyć
    Inne moje strony: http://brepair.co.uk

  10. #23

    Data rejestracji
    2007
    Posty
    11
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Bardzo interesujaca teoria jak zarazem praktyka :) szczerze mowiac zainteresowalo mnie to :) masz u mnie plusa :)
    I Love Hardcor :)

  11. #24
    Verminoor

    Domyślny

    z tym ze 1 arm redukuje 1 obrażeń to się niezgadzam powiem tak:

    -min. obrona arm*0,475
    -max. obrona (arm*0,95)-1
    -sr. obrona (arm*0,7125)-0,5

    jeśli chodzi o obrażenia może później postaram się to zbadać

  12. Reklama
  13. #25

    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    33
    Posty
    1,495
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Dużo tutaj herezji. Armor broni randomowo 50-100% swojej wartości. Innymi słowy MPA (arm 17) broni stale od 8-17 hp.

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 04-05-2012, 19:38
  2. Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 30-05-2010, 14:33
  3. [7.92][C++] Inventory item odbija obrażenia
    Przez Balnarus w dziale Skrypty i technika
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 25-06-2009, 22:35
  4. Czy UE ma na każdej kratce takie same obrażenia ?
    Przez Shaolin Drex w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 28-02-2007, 16:54

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •