Reklama
Strona 4 z 4 PierwszaPierwsza ... 234
Pokazuje wyniki od 46 do 49 z 49

Temat: Loot a siła potwora.

  1. #46
    Avatar Deep
    Data rejestracji
    2004
    Wiek
    34
    Posty
    2,283
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    @thread
    Nie sądze, żeby to był przypadek. Tibia jest o wiele bardziej skomplikowana niż Wy, powergamerzy, myślicie. To jest gra roleplay, dopracowana pod każdym względem. Być może przy każdym spawnie jest losowany jeden 'charakter' danego potwora i zmieniana jest szansa na dany loot.


    Cytuj Bezimienny73 napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    jest ustalona regula jaki jest % na lotniecie potwora i koniec
    smok to smok - nie ma extra smokow z ktorych leca RARE
    Pracujesz w CipSofcie? Nie? To skąd masz takie informacje? Używaj czasem wyrazow takich jak 'moim zdaniem' itp.
    Cytuj Bezimienny73 napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    poprostu to by dodatkowo obciazlo system gry - a kazdy kto cos wymysla dazy do plynnego dzialania
    powstaje smok i mozesz lotnac z niego % takie a takie rzeczy i kropka
    Jak to mowi Ferdynand Kiepski: "A dupa tam!"
    A na poważnie, nie zgodze się z Tobą. Tibia jest płynna, ze względu na jej szczątkową grafikę... No człowieku, tym, żeby gra była płynna, muszą martwić się, a właściwie wywarzać pomiędzy niskimi wymaganiami sprzętowymi(bo może okazać się, że gra nie będzie działać płynnie na kompie zwykłego zjadacza chleba) a komplikacją, programerzy np.: WoW i innych wysoko ocenianych, trójwymiarowych i w zasadzie nowych, Roleplays.

    Cytuj Bezimienny73 napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    inna sprawa jest czy Itemy rare sa dawane do zwlok w chwili smierci czy juz sa przypisane od chwili narodzin
    Jeżeli skrypty są chociaż szczątkowo podobne do tych z OTS, to plik monstera decyduje o loocie. Nie widze żadnego problemu, aby przy spawnie maszyna losowała charakter danego potwora, czyli losowała z kilku plików jeden. W takim razie może być np.: Dragon <Firebreather>, Dragon <healer>, Dragon <weak> itp. Z każdego leci to samo, tylko jest inna szansa na dane itemki.

    Pozdrawiam,
    Deep.

  2. #47
    Avatar Amia Acor
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Szczecin
    Posty
    28
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Nie warto o tym pisać... Ja wiem, że to prawda :D Przesiedziałem na skale z Mino na Rooku swoim Rookstayerem około miesiąca, dzień w dzień zabijałem około 20-30 mino na skale. Przed updatem mogłem powiedzieć z którego Mino wypadnie Chain Armor albo Plate Shield.

    Zrobiłem taki temat ponad rok temu i wszyscy mnie wyśmiali, niewielu zgadzało się z moją teorią. Jednak byli tacy, któym chciało się to sprawdzić i potwierdzili moją teorię.

    Z Mino, który bił mnie do reda ZAWSZE, BEZ WYJĄTKU wypadał CHain Armor. Z troche słabszego, który przeważnie zjeżdżał mi HP na yellow wypadał Plate Shield. Teraz jednak hity są zupełnie inne i czyszcze Mino Hell ze stratą kilkudziesięciu HP i nie wiem jak jest z tą zależnością.

    Ale Twoja prawda jest najtwojsza :D I oboje wiemy, że mamy rację... Ci co nie wierzą niech nie wierzą dalej.. Ich problem... ;]

  3. #48
    Bezimienny73

    Domyślny

    DEEP- jestes jedyny ktory wnosi cos sensownego do rozmowy

    ale

    wskaze ci kilka niescislosci w twoich tezach

    kazdy informatyk dazy do uproszczenia dzialani programu
    tibia powstala uuuuu i moze dluzej na kompy sam wiesz jakie - nie sadze aby sobie zasmiecali program wrzucaniem w niego *.* rodzajow smokow . Zauwaz ida Twoja teza dochodzimy do sytuacji ze jest nie wiem z 30 lub WIECEJ rodzajow smokow ktore losowo wybiera program .
    DOWOD - bierzesz pod uwage ze wypada tylko 1 rare przedmiot w ciele, a przeciez wypadaja rzadko ale wypadaja po 2 po 3 RARE np z DL wylecialo mi DSM -fire sword - i czerwona luska, wiec wedlug twojej tezy w programi musie siedziec GOTOWE ustawienia jak ma sie zachowywac KAZDY z tych potworow . Czy to jest sensowne??Czy to jest uproszczenie ??? Pomnoz to przez ilosc potworow na serwie z kazdego rodzaju a otrzymasz bezwartosciowe obciazenie srodowiska gry na same respy.
    nie prosciej dac wlasnie % szanse na LOT rare i spokoj
    powstaje smok daje sie % i zapomina o wszystkim a to jak sie on zachowuje to tylko SUBIEKTYWNE odczucie gracza ktory na niego trafi
    --jeden zabije smoka na 3 hity i nic nie poczuje 2 bedzie go meczyl 5 min i powie ale bestia :>:>
    NIE twierdze ze tak jest na 100% - Ale oto jeszcze jeden dowod

    jak walczysz z innym graczem i go zabijasz :>:> od czego zalezy ze spanie mu helm - tarcza -bron ????????
    -od tego jak sie bronil? --NIE
    --od tego jak atakowal ??--NIE
    ---od tego jak uciekał ???--NIE
    sa ustalone % szanse na spadniecie danego przedmiotu
    Jak PRZYPUSZCZAM własnie na % szansie LOTU opiera sie ta gra-bo tak jest najprosciej

  4. Reklama
  5. #49
    Avatar Quaresma
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Kielce
    Wiek
    31
    Posty
    95
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Zależy. Zawzwyczaj jak sedze na Beho i mnie napierdala jak oszalaly to leci dobry loot, lecz nie zawsze. Pare razy drzadyloio mi sie ze 3 grany na jednego bh uzylem i polecialo 4gp i wooden shield...

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Eksperci - nowa siła na Torgu
    Przez Masaker w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 61
    Ostatni post: 16-05-2012, 18:23
  2. Shadow of yalahar/ Def. a arm./ Celność a siła.
    Przez qwerty1610 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 15-09-2010, 14:32
  3. Zdjecie nieznanego potwora O.o
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 150
    Ostatni post: 03-03-2007, 16:02

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •