@thread
Nie sądze, żeby to był przypadek. Tibia jest o wiele bardziej skomplikowana niż Wy, powergamerzy, myślicie. To jest gra roleplay, dopracowana pod każdym względem. Być może przy każdym spawnie jest losowany jeden 'charakter' danego potwora i zmieniana jest szansa na dany loot.
Pracujesz w CipSofcie? Nie? To skąd masz takie informacje? Używaj czasem wyrazow takich jak 'moim zdaniem' itp.Cytuj:
Bezimienny73 napisał
Jak to mowi Ferdynand Kiepski: "A dupa tam!"Cytuj:
Bezimienny73 napisał
A na poważnie, nie zgodze się z Tobą. Tibia jest płynna, ze względu na jej szczątkową grafikę... No człowieku, tym, żeby gra była płynna, muszą martwić się, a właściwie wywarzać pomiędzy niskimi wymaganiami sprzętowymi(bo może okazać się, że gra nie będzie działać płynnie na kompie zwykłego zjadacza chleba) a komplikacją, programerzy np.: WoW i innych wysoko ocenianych, trójwymiarowych i w zasadzie nowych, Roleplays.
Jeżeli skrypty są chociaż szczątkowo podobne do tych z OTS, to plik monstera decyduje o loocie. Nie widze żadnego problemu, aby przy spawnie maszyna losowała charakter danego potwora, czyli losowała z kilku plików jeden. W takim razie może być np.: Dragon <Firebreather>, Dragon <healer>, Dragon <weak> itp. Z każdego leci to samo, tylko jest inna szansa na dane itemki.Cytuj:
Bezimienny73 napisał
Pozdrawiam,
Deep.