Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Desert Dungeons

  1. #1
    Veneos

    Domyślny Desert Dungeons

    Nigdzie nie zauwazylem porzadnego tematu o Jakundaf Desert, w ktorym moznaby sie dzielic pomyslami wiec zamieszczam swoj. Oczywiscie Avarion zrobil niezle opracowanie ale jak dla mnie to brakuje mu tam duzo rzeczy. Mam nadzieje, ze razem odkryjemy cos nowego.


    Fakty:

    Quest I
    Dzwignia do panpipe questu na harmonijke. Dzwignia sluzy do aktywowania mostu. Drzwi do tego pomieszczenia z mostem nalezy otworzyc crowbarem. Na koncu korytarza znajduje sie notatka na temat dziwnego pustego kamienia na pustyni, w ktorym znajduje sie skrytka. Chodzi o kamien hallow stone. W kamieniu tym znajdujemy klucz potrzebny do otworzenia drzwi gdzie znajduje sie skrzynka z harmonijka (panpipe quest).


    Pomoce do Quest I.
    1. Dzwignia do mostu. (tibia.pl/earth.php?x=32698&y=32120&z=9&q=302.78)
    2. Miejsce pojawienia sie mostu. (tibia.pl/earth.php?x=32686&y=32084&z=9&q=173.30)
    3. Miejsce kamienia (hallow stone) z kluczem nr 4055. (tibia.pl/earth.php?x=32652&y=32107&z=7&q=94.11)
    4. Drzwi, ktore otwiera klucz nr 4055. (tibia.pl/earth.php?x=32644&y=32131&z=8&q=322.31)

    Quest II
    Nastepny quest to slynny vocation quest. Zaczyna sie od znalezienia ciala podroznika Morrina (Nie pamietam gdzie to cialo z nonatka sie znajduje niestety), ktory pisze ze dostal sie do biblioteki. Wspomina tez o dziwnym lowcy w czerwonych butach, ktory lubi bulki (chodzi oczywiscie o NPC Hagora). Idziemy do Hagora i mowimy mu o Morrinie i kluczu. Zdobywamy w ten sposob klucz numer 4009. Prowadzi on nas do drzwi za ktorymi jest skrzynia. W skrzyni za nimi znajduje sie klucz 4022 ktory otwiera nam biblioteke. W bibliotece tej znajdujemy kilka ksiazek, ktore pomagaja nam wykonac nastepna "misje". Sa to ksiazki z serii Dangers of Adventures by Netlios. Nekromanta Adrenius nie wierzy Netliosowi we wszystkie te przygody. Trzeba mu podac wyjasnienie. Jest 6 ksiazek napisanych przez Netliosa, w tym 4 w bibliotece. Aby dostac pozostale dwie nalezy stanac na przelaczniku w bibliotece. Przelacznik ten otwiera nam jedna ze scian, za ktora znajduja sie trumny i dziura. W dziurze jest cialo z jedna z zagubionych ksiag. Druga ksiega jest w pokoju z fire devilami. Aby zdobyc klucz do pomieszczenia musimy dostac sie do pomieszczenia ukrytego za kamieniem. Kamien rozlupujemy kilofem. Gdy uzbieramy juz wszystkie ksiazki, rozwiazujemy zagadke ktora zadaje nam Adrenius. Kazda proba kosztuje 1k. Za poprawne rozwiazanie NPC daje nam klucz numer 4023 pasujacy do drzwi z teleportami. Do kazdego wchodzi inna profesja i na koncu sa podane wskazowki co trzeba polozyc na oltarzach w final roomie vocation questa.

    Pomoce do Quest II.

    1. NPC Hagor. ( tibia.pl/earth.php?x=32653&y=32152&z=10&q=48.31 )
    2. Drzwi do ktorych pasuje klucz nr 4009. Za nimi skrzynia z kluczem nr 4022. ( tibia.pl/earth.php?x=32679&y=32085&z=11&q=374.97 )
    3. Wejscie do biblioteki. Potrzebny klucz nr 4022. ( tibia.pl/earth.php?x=32628&y=32098&z=11&q=340.95 )
    4. NPC Adrenius - nekromanta. ( tibia.pl/earth.php?x=32660&y=32112&z=8&q=89.84 )
    5. Dzialajacy przelacznik w bibliotece. ( tibia.pl/earth.php?x=32632&y=32091&z=10&q=227.32 )
    6. Sciana otwierana za pomoca przelacznika w bibliotece. ( tibia.pl/earth.php?x=32692&y=32102&z=10&q=199.83 )
    7. Pokoj z Fire Devilami. ( tibia.pl/earth.php?x=32690&y=32129&z=10&q=216.75 )
    8. Kamien niszczony za pomoca kilofa. ( tibia.pl/earth.php?x=32648&y=32134&z=10&q=249.75 )
    9. Pokoj z teleportami. ( tibia.pl/earth.php?x=32642&y=32141&z=11&q=229.94 )



    Zagadka.

    Ta sa sprawdzone fakty wiec teraz zajmiemy sie tym co tajemnicze. Podczas moich podrozy po podziemiach pustyni sprawdzilem kilka rzeczy.Dzwignia kolo lawy otwiera kraty na spike sword quescie. Wyciagajac logiczne wnioski mozna twierdzic, ze potrzebna bedzie jeszcze jakas dzwignia do mostu i usuniecia magic walli. Jedna znajduje sie prawie na pewno w pokoju z banshee i teleportem. Druga nieosiagalna dzwignia jest na samym spikesword quescie. Dostac mozna sie tam tylko za pomoca mostu, tak wiec cos ten most musi aktywowac. Mozliwe, ze sa to pozostale 3 switche w bibliotece lub ten u Adreniusa.
    Jest jeszcze wyspa na ktorej znajduje sie cialo oraz ksiazka, mowiaca o podnoszeniu ladu tak zeby mozna bylo wejsc na wyspe. Mysle jednak, ze to jest albo osobny quest albo koncowka tego na spikeswordzie. W Carlin kraza plotki ze da sie obnizyc poziom wody i przejsc na druga strone lecz zaden NPC w Carlin nic o tym nie wie.

    Pomoce do Zagadka.

    1. Dzwignia kolo lawy. ( tibia.pl/earth.php?x=32602&y=32094&z=11&q=512.08 )
    2. Kraty, m-walle, lawa + 3 smoki. ( tibia.pl/earth.php?x=32568&y=32078&z=12&q=214.11 )
    3. Pokoj z banshee i teleportem. ( tibia.pl/earth.php?x=32619&y=32104&z=12&q=134.94 )
    4. Dzwignia na spikesword quescie. ( tibia.pl/earth.php?x=32580&y=32091&z=12&q=528.99 )



    Odkrycie I.

    To co przede wszystkim odkrylem to Hall Of The Lost Doors. Klucz do niego mozna dostac od Nemala, jesli przyniesie mu sie skladniki na potion of regained vision. Doszedlem do pewnych wnioskow bedac w Hall Of The Lost Doors. Sa tam 4 tabliczki z podpowiedziami jak trzeba wybierac drzwi. Wydaje mi sie, ze jest to zagadka oparta na Paradoksie Halla
    (pl.wikipedia.org/wiki/Paradoks_Monty_Halla). W skrocie:
    I. Po kazdym ssie mamy 2 szanse na przejscie przez dobre drzwi.
    II. Nie moga byc to te drzwi na samym dole.
    III. Drzwi moga sie powtarzac.
    IV. Nagroda jest prawdopodobnie wcisniecie sie switcha przez ktory z kazdym razem przechodzimy i uktywnienie czegos.


    Pomoce do Odkrycie I.
    1. Hall OF The Lost Doors.
    ( tibia.pl/earth.php?x=32665&y=32141&z=12&q=245.68 )
    2. NPC Nemal. ( tibia.pl/earth.php?x=32614&y=32107&z=10&q=49.97 )

    Odkrycie II.

    Druga sprawa jest tajemniczy jezyk Gharonk. Ojciec Nemala napisal wszystkie te kasiazki o Gharonk wiec ow lud zamieszkaly to male miasto musial istniec stosunkowo niedawno. Jak wynika z ksiazek byla to mala osada w poblizu pustyni. Ich przywodca nie mial tronu ale zwykle miejsce, z ktorego przemawial. Wydaje mi sie, ze znalazlem ta wioske i jest nia Outlaw Camp. Probowalem porozmawiac z mieszkancami OC o ich przeszlosci ale bezskutecznie. Jest tam jeden NPC H.L. Nie znam jego prawdziwego imienia i proby zgadniecia nic nie daly. Sadze, ze moze to byc ojciec Nemala.

    Pomoce do Odkrycie II.

    1. Miejsce wodza. ( tibia.pl/earth.php?x=32654&y=32204&z=6&q=242.32 )

    Podsumowanie.
    Probowalem juz wielu rzeczy. Powiazania miedzy miejscami jakie opisalem wydaja sie byc logiczne. Mam nadzieje, ze znajdzie sie chociaz jedna osoba naprawde interesujaca sie tym.
    Have fun! See You in Tibia! ;)



    PS. Pomysly i poprawki mile widziane.

    EDYTA: Pozniej zamieszcze screenshoty z tych miejsc zeby bylo od razu wiadomo o co chodzi.
    Druga Edyta: Gdybym mial 100 postow... to bym dawal linki i zdjecia. Zdjecia dodam napewno pozniej jak skompletuje wszystkie. Narazie mam jakies 70%. Poprawilem czytelnosc calego tekstu.
    Ostatnio zmieniony przez Veneos : 17-08-2007, 15:05

  2. #2
    mati304

    Domyślny

    Kompedium tibijskich mitów i sekretów
    Tam jest wsio napisane, więc nie wiem po co się męczyłeś...
    Ale całkiem dobre.
    #edit
    Uuups nie zauważyłem, że to wiesz, sorry jestem trochę zmulony.
    #edit2 (tym razem przeczytałem 3 razy)
    Zaraz będę czytał o tym paradoksie, mamy 2 szanse przy każdym ss, a ile jest drzwi do wybrania?

  3. #3
    Avatar 666MzR666
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    102
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Parę literówek typu "napewno". To słowo pisze się "na pewno".

    Napracowałeś się. Widać, że próbujesz rozwiązac zagadkę i to się liczy xD Do tego dowiedziałem się paru rzeczy o których nie piszą w innych tematach (albo mam problem ze wzrokiem).

    Ogólnie jest dobrze ale powinieneś polepszyć widoczność tekstu. Trochę dziwnie mi się to czytało gdy co chwile widziałem link do jakiejś strony. Może pogrób cały tekst ?

  4. Reklama
  5. #4
    konto usunięte

    Domyślny

    Nie rozumiem za bardzo oco tutaj chodzi! Ale niech będzie!

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-07-2021, 20:01
  2. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 16-10-2020, 11:28
  3. Jere Dungeons - Classic 2D ORPG
    Przez Notsu w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post: 15-02-2013, 12:38
  4. [FACC] Jakundaf Desert - Podziemia Pustyni
    Przez paweł w dziale Expowiska
    Odpowiedzi: 103
    Ostatni post: 12-09-2010, 11:43
  5. Jakundaf Desert
    Przez Paceq13 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 17-06-2007, 18:12

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •