No to fajnie, wiadomo już, że packet.dll pod 7.6 nie ma. W takim razie jak napisać swój packet.dll byle by tylko z najprostszą funkcją (by powiedział "exura").
Ostatnio zmieniony przez Lenson : 09-01-2010, 18:08
function pozycja:integer;
var
i,id_battle,id:integer;
begin
id:=readMemInteger(PlayerID);
for i:=1 to 250 do
begin
id_battle:=readMemInteger(BattlelistStart + (i*168));
if id_battle=ID then
begin
Result :=i;
exit;
end;
end;
end;
MemReadString(BattlelistStart+pozycja*168+4)
BattlelistStart = $635F70;
BattlelistEnd = $63BD30;
PlayerID = $635F10;
|-------------------|
|początek battlelisty - Dane - koniec|
|początek - Twoj char - dane twojego chara - Dragon - dane o dragu - elf scout - dane o elfie - koniec battlelisty|
|początek - Dragon - dane o dragu - Twoj char - dane twojego chara - elf scout - dane o elfie - koniec battlelisty|
Ostatnio zmieniony przez Avixu : 12-01-2010, 07:38
Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)
Zakładki