Reklama
Strona 21 z 33 PierwszaPierwsza ... 11192021222331 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 301 do 315 z 486

Temat: [Poradnik] Jak napisać własne macro do Tibii

  1. #301
    Adam147852369

    Domyślny

    No to fajnie, wiadomo już, że packet.dll pod 7.6 nie ma. W takim razie jak napisać swój packet.dll byle by tylko z najprostszą funkcją (by powiedział "exura").

  2. #302
    Shothic

    Domyślny

    Pakiet.dll jest pod tibie 7.6 a mpa bot ?
    Ogólnie to wysyłanie pakietów do tibi 7.6 rożni się trochę od wysyłania do nowszych wersji.I dlatego mam pytanie:
    Kto wie jak odpowiednio zmienić procedurę send packet pod tibie 7.6 ?
    Wie tylko tyle ze tibia 7.6 nie koduje pakietów przez Xtea

  3. #303
    Maskot

    Domyślny

    Cos odemnie.
    Ktos napisal moze juz Cave Bota pod Delphiego? ;xx

  4. Reklama
  5. #304
    Avatar Szczeepan
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wawa/TGK
    Wiek
    37
    Posty
    81
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Co to za pokeball?
    Odnośnie pytania o packet.dll to napisac można pod assemblerem, każda wersja packet.dll różni się niewiele (adresami z tego co pamiętam). Sciagnij źródła packet.dll i ogarnij sobie starsze adresy (napewno XTea jest potrzebny).

  6. #305
    Maskot

    Domyślny

    @Up
    To Pokemon Online OTS

    @Shothic
    TProgramming Forums - tam masz rozne adresy + packet.dll tylko trzeba odpowiednio poszukac.
    Btw. packet.dll mozesz wziasc z innego bota pod 7.6 z tego co wiem.

  7. #306
    Lenson

    Domyślny

    a ja mam pytanie , czy terazniejszy system tibi "anty bot" nie wykryje czasami naszego programu ? i ewentualnie od razu prosil bym o wyjasnienie na jakiej zasadzie oni dowiaduja sie ze ktos uzywa bota :)

    Ps mam pytanie odnosnie tej Battle listy , nie rozumiem tego co to jest ta battle lista i z czym to sie je , ewentualnie na jakiej zasadzie sa obliczane te numery np to:
    Experience = $635F04;
    Im_Attackin= Experience-40;
    Player_Level= Experience-4;
    Player_CurrentHP= Experience+8;
    Player_Mana= Experience-20;
    Player_MagicLevel= Experience-8;
    Player_Percent_MagicLevel= Experience-16;
    Player_MaxHP= Experience+4;

    skad akurat wie ze Im tacking bedzie -40 ? chyba nie strzelal ?
    hp / mp itp jestem w stanie wyczytac z tsearchera , bo wystarczy ze jak spada mi hp to tam sie zmieniaja dane , ale jak mam odczytac pozycje np , swojego mięsa w plecaku ? badz wędki na pasku albo cos w tym stylu ?


    tak samo jak odczytac nick postaci , co nam da ze bedziemy wiedziec jakie miejsce mamy na battle liscie ?
    function pozycja:integer;
    var
    i,id_battle,id:integer;
    begin
    id:=readmeminteger(Player_id); //odczytanie naszego id z adresu
    for i:=1 to 149 do //przeszukanie wszystkich pozycji na battle list (minimalna 1 maxymanlna 149
    Begin
    id_battle:=Readmeminteger(Battlelist_start + (i*160)-4); //czytanie id z pozycji
    if id_battle=ID then //jezeli id z battle list zgadza sie z id z adresu
    Begin
    Result :=i; //wtedy wynikiem funkcji jest nasza pozycja na battle
    exit;
    end;
    end;
    end;
    Ostatnio zmieniony przez Lenson : 09-01-2010, 18:08

  8. Reklama
  9. #307
    Shothic

    Domyślny

    Jak odczytac 1 miejsce w battleliscie mam :
    BLStart = $4A12AC
    BattleMin=$4A12A0
    BattleMax=$4A129C
    na tprogramming nie mogę nic znajść.
    a ta funkcjia cos nie działa
    id := MemReadInt(address+i*156);

  10. #308
    Avixu

    Domyślny

    Ludzie to jest nieaktualne -.-
    Obecnie battle lista ma rozmiar 168 a nie 160.

    Pozycja
    Kod :
    function pozycja:integer;
      var
        i,id_battle,id:integer;
      begin
        id:=readMemInteger(PlayerID);
          for i:=1 to 250 do
            begin
              id_battle:=readMemInteger(BattlelistStart + (i*168));
                if id_battle=ID then
                  begin
                    Result :=i;
                    exit;
                  end;
            end;
    end;
    Odczytanie nicku:
    Kod :
    MemReadString(BattlelistStart+pozycja*168+4)
    To też wam się przyda:
    Kod :
      BattlelistStart = $635F70;
      BattlelistEnd = $63BD30;
      PlayerID = $635F10;
    Wszystko na 8.54.

    Teraz możecie mi dziękować :)

  11. #309
    Lenson

    Domyślny

    a powiedz mi co mi po pozycji na battle liscie ? bo mam w programie i tu w poradniku byla opcja do wyszukiwania wlasnej pozycji na battle liscie ? i nie rozumiem co mi to daje ? i tak samo nie rozumiem do czego sluzy poczatek battle listy i koniec , co sie tam w niej miesci

  12. Reklama
  13. #310
    Avixu

    Domyślny

    Yaboo wszystko wytłumaczył w poradniku. Nobo np. twój outfit nie jest zapisany pod jakiś konkretnym adresem tylko na którejś pozycji na battleliście.

  14. #311
    Lenson

    Domyślny

    czyli ma sie rozumiec ze kazda pozycja w grze nie ma swojego adresu ?
    bo ja wczesniej myslalem , ze kazda pozycja w tibi ma swoj adres a ta battle lista jest tylko pomocnicza , zeby ominac ten adres.

    w takim badz razie jak odpowiednio przeszukac battle liste zeby uzyskac numer outfitu , i od jakiego adresu mierzyc odleglosc

  15. #312
    Avixu

    Domyślny

    Nie nie nie. Np. hp masz zapisane pod jakimś stałym adresem. To samo z Levelem i maną. Ale np. Nick, outfit, addony, światło (kolor itp) NIE są zapisane pod jakimiś adresami (cały czas się zmieniają) tylko na BattleLiście. I wyobraź sobie, że masz:
    Kod :
    |-------------------|
    Coś takiego.
    Kod :
    |początek battlelisty - Dane - koniec|
    tam gdzie masz dane sa zapisane różne potwory i gracze. czyli
    Kod :
    |początek - Twoj char - dane twojego chara - Dragon - dane o dragu - elf scout - dane o elfie - koniec battlelisty|
    Ale może być też tak
    Kod :
    |początek - Dragon - dane o dragu - Twoj char - dane twojego chara - elf scout - dane o elfie - koniec battlelisty|
    I dane maja na 8.54 rozmiar 168. Pod kazdym takim "klockiem" (1 - 168 czyli masz 168 klockow) masz cos zapisane np. nick, outfit itp. Ale klocki maja rozne rozmiary, jeden ma 4, drugi 2, inny zas 8 bo np. zeby zapisac kolor swiatla wystarcza 2 klocki a zeby zapisac nick np 8. Nie wiem czy dobrze mowie jesli cos to wytykac palcami. Anyways jesli odczytasz swoj nick z jakiegos adresu i na battleliste wejdzie ci dragon to adres z twoim nickiem sie zmieni.

    Understand?
    Ostatnio zmieniony przez Avixu : 12-01-2010, 07:38

  16. Reklama
  17. #313
    Lenson

    Domyślny

    no dobra to rozumiem teraz powiedz mi skad mam wiedziec jak pozyskac numer np "blank runy" od jakiego adresu i co mam odjac , skad mam to wiedziec , skad wiedziec z jakiego adresu i z jaka wartoscia odejmowac od danych rzeczy. bo hp mp i cos co jest zwiazane z liczbami jest latwo znalesc , a jak znalesc rzeczy ktore nie maja liczb ? np tak jak pisalem wyrzej "blank rune"

    okej a nastepna sprawa jest taka , ze jak juz znajde np adres od hp i teraz skad mam wiedziec np ze -30 to jest odczytanie czegos tam

  18. #314

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    18
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Nie przypuszczałbym, że ktoś w ogóle czyta tego arta jeszcze, pisałem go za czasów gdy wydawało mi się, że potrafię programować. Dużo się w Tibii od tamtego czasu zmieniło.
    Jeżeli nikt tego nie napisał to teraz rozmiar struktury "Creature" z której zbudowana jest battle lista wynosi 168 bajtów. Doszło kilka rzeczy takich jak informacja czy postać uczestniczy w wojnie albo czy można przez nią przejść.

    Cytuj Lenson napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no dobra to rozumiem teraz powiedz mi skad mam wiedziec jak pozyskac numer np "blank runy" od jakiego adresu i co mam odjac , skad mam to wiedziec , skad wiedziec z jakiego adresu i z jaka wartoscia odejmowac od danych rzeczy. bo hp mp i cos co jest zwiazane z liczbami jest latwo znalesc , a jak znalesc rzeczy ktore nie maja liczb ? np tak jak pisalem wyrzej "blank rune"

    okej a nastepna sprawa jest taka , ze jak juz znajde np adres od hp i teraz skad mam wiedziec np ze -30 to jest odczytanie czegos tam
    wszystkie przedmioty w Tibii mają jakieś unikalne stałe ID. Istnieje wiele metod aby je sprawdzić ale na początek polecam polecam TibiaApi jako źródło informacji o adresach, przedmiotach i innych ciekawych rzeczach.

    code.google.com/p/tibiaapi/source/browse/trunk/tibiaapi

    Dodatkowo nie zaszkodziłaby przynajmniej podstawowa wiedza z zakresu engineeringu ;P

  19. #315
    Maskot

    Domyślny

    @Yaboomaster
    To moze teraz cos o TibiaApi?

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Jak napisać powieść w 30 minut
    Przez konto usunięte w dziale Artyści
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 05-12-2012, 16:49
  2. [Inne] Jak napisać bota?
    Przez t3hp0wn w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 06-03-2011, 12:10
  3. Jak napisać temat, aby otrzymać jak najszybciej pomoc?
    Przez Killavus w dziale Strefa developerska
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 29-05-2010, 11:51
  4. [Poradnik] <Jak napisac scrypt do Blackd>
    Przez Lee of Honera w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 08-03-2009, 15:08

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •