No to fajnie, wiadomo już, że packet.dll pod 7.6 nie ma. W takim razie jak napisać swój packet.dll byle by tylko z najprostszą funkcją (by powiedział "exura").
Wersja do druku
No to fajnie, wiadomo już, że packet.dll pod 7.6 nie ma. W takim razie jak napisać swój packet.dll byle by tylko z najprostszą funkcją (by powiedział "exura").
Pakiet.dll jest pod tibie 7.6 a mpa bot ?
Ogólnie to wysyłanie pakietów do tibi 7.6 rożni się trochę od wysyłania do nowszych wersji.I dlatego mam pytanie:
Kto wie jak odpowiednio zmienić procedurę send packet pod tibie 7.6 ?
Wie tylko tyle ze tibia 7.6 nie koduje pakietów przez Xtea
Cos odemnie.
Ktos napisal moze juz Cave Bota pod Delphiego? ;xx
Co to za pokeball?
Odnośnie pytania o packet.dll to napisac można pod assemblerem, każda wersja packet.dll różni się niewiele (adresami z tego co pamiętam). Sciagnij źródła packet.dll i ogarnij sobie starsze adresy (napewno XTea jest potrzebny).
@Up
To Pokemon Online OTS
@Shothic
TProgramming Forums - tam masz rozne adresy + packet.dll tylko trzeba odpowiednio poszukac.
Btw. packet.dll mozesz wziasc z innego bota pod 7.6 z tego co wiem.
a ja mam pytanie , czy terazniejszy system tibi "anty bot" nie wykryje czasami naszego programu ? i ewentualnie od razu prosil bym o wyjasnienie na jakiej zasadzie oni dowiaduja sie ze ktos uzywa bota :)
Ps mam pytanie odnosnie tej Battle listy , nie rozumiem tego co to jest ta battle lista i z czym to sie je , ewentualnie na jakiej zasadzie sa obliczane te numery np to:
Experience = $635F04;
Im_Attackin= Experience-40;
Player_Level= Experience-4;
Player_CurrentHP= Experience+8;
Player_Mana= Experience-20;
Player_MagicLevel= Experience-8;
Player_Percent_MagicLevel= Experience-16;
Player_MaxHP= Experience+4;
skad akurat wie ze Im tacking bedzie -40 ? chyba nie strzelal ?
hp / mp itp jestem w stanie wyczytac z tsearchera , bo wystarczy ze jak spada mi hp to tam sie zmieniaja dane , ale jak mam odczytac pozycje np , swojego mięsa w plecaku ? badz wędki na pasku albo cos w tym stylu ?
tak samo jak odczytac nick postaci , co nam da ze bedziemy wiedziec jakie miejsce mamy na battle liscie ?
function pozycja:integer;
var
i,id_battle,id:integer;
begin
id:=readmeminteger(Player_id); //odczytanie naszego id z adresu
for i:=1 to 149 do //przeszukanie wszystkich pozycji na battle list (minimalna 1 maxymanlna 149
Begin
id_battle:=Readmeminteger(Battlelist_start + (i*160)-4); //czytanie id z pozycji
if id_battle=ID then //jezeli id z battle list zgadza sie z id z adresu
Begin
Result :=i; //wtedy wynikiem funkcji jest nasza pozycja na battle
exit;
end;
end;
end;
Jak odczytac 1 miejsce w battleliscie mam :
BLStart = $4A12AC
BattleMin=$4A12A0
BattleMax=$4A129C
na tprogramming nie mogę nic znajść.
a ta funkcjia cos nie działa
id := MemReadInt(address+i*156);
Ludzie to jest nieaktualne -.-
Obecnie battle lista ma rozmiar 168 a nie 160.
Pozycja
Odczytanie nicku:Kod:function pozycja:integer;
var
i,id_battle,id:integer;
begin
id:=readMemInteger(PlayerID);
for i:=1 to 250 do
begin
id_battle:=readMemInteger(BattlelistStart + (i*168));
if id_battle=ID then
begin
Result :=i;
exit;
end;
end;
end;
To też wam się przyda:Kod:MemReadString(BattlelistStart+pozycja*168+4)
Wszystko na 8.54.Kod:BattlelistStart = $635F70;
BattlelistEnd = $63BD30;
PlayerID = $635F10;
Teraz możecie mi dziękować :)
a powiedz mi co mi po pozycji na battle liscie ? bo mam w programie i tu w poradniku byla opcja do wyszukiwania wlasnej pozycji na battle liscie ? i nie rozumiem co mi to daje ? i tak samo nie rozumiem do czego sluzy poczatek battle listy i koniec , co sie tam w niej miesci
Yaboo wszystko wytłumaczył w poradniku. Nobo np. twój outfit nie jest zapisany pod jakiś konkretnym adresem tylko na którejś pozycji na battleliście.
czyli ma sie rozumiec ze kazda pozycja w grze nie ma swojego adresu ?
bo ja wczesniej myslalem , ze kazda pozycja w tibi ma swoj adres a ta battle lista jest tylko pomocnicza , zeby ominac ten adres.
w takim badz razie jak odpowiednio przeszukac battle liste zeby uzyskac numer outfitu , i od jakiego adresu mierzyc odleglosc
Nie nie nie. Np. hp masz zapisane pod jakimś stałym adresem. To samo z Levelem i maną. Ale np. Nick, outfit, addony, światło (kolor itp) NIE są zapisane pod jakimiś adresami (cały czas się zmieniają) tylko na BattleLiście. I wyobraź sobie, że masz:
Coś takiego.Kod:|-------------------|
tam gdzie masz dane sa zapisane różne potwory i gracze. czyliKod:|początek battlelisty - Dane - koniec|
Ale może być też takKod:|początek - Twoj char - dane twojego chara - Dragon - dane o dragu - elf scout - dane o elfie - koniec battlelisty|
I dane maja na 8.54 rozmiar 168. Pod kazdym takim "klockiem" (1 - 168 czyli masz 168 klockow) masz cos zapisane np. nick, outfit itp. Ale klocki maja rozne rozmiary, jeden ma 4, drugi 2, inny zas 8 bo np. zeby zapisac kolor swiatla wystarcza 2 klocki a zeby zapisac nick np 8. Nie wiem czy dobrze mowie jesli cos to wytykac palcami. Anyways jesli odczytasz swoj nick z jakiegos adresu i na battleliste wejdzie ci dragon to adres z twoim nickiem sie zmieni.Kod:|początek - Dragon - dane o dragu - Twoj char - dane twojego chara - elf scout - dane o elfie - koniec battlelisty|
Understand?
no dobra to rozumiem teraz powiedz mi skad mam wiedziec jak pozyskac numer np "blank runy" od jakiego adresu i co mam odjac , skad mam to wiedziec , skad wiedziec z jakiego adresu i z jaka wartoscia odejmowac od danych rzeczy. bo hp mp i cos co jest zwiazane z liczbami jest latwo znalesc , a jak znalesc rzeczy ktore nie maja liczb ? np tak jak pisalem wyrzej "blank rune"
okej a nastepna sprawa jest taka , ze jak juz znajde np adres od hp i teraz skad mam wiedziec np ze -30 to jest odczytanie czegos tam
Nie przypuszczałbym, że ktoś w ogóle czyta tego arta jeszcze, pisałem go za czasów gdy wydawało mi się, że potrafię programować. Dużo się w Tibii od tamtego czasu zmieniło.
Jeżeli nikt tego nie napisał to teraz rozmiar struktury "Creature" z której zbudowana jest battle lista wynosi 168 bajtów. Doszło kilka rzeczy takich jak informacja czy postać uczestniczy w wojnie albo czy można przez nią przejść.
wszystkie przedmioty w Tibii mają jakieś unikalne stałe ID. Istnieje wiele metod aby je sprawdzić ale na początek polecam polecam TibiaApi jako źródło informacji o adresach, przedmiotach i innych ciekawych rzeczach.
code.google.com/p/tibiaapi/source/browse/trunk/tibiaapi
Dodatkowo nie zaszkodziłaby przynajmniej podstawowa wiedza z zakresu engineeringu ;P
@Yaboomaster
To moze teraz cos o TibiaApi?