boryss napisał
Ale to, na czym gra polega było słabe - grind był gorszy niż w klasycznej Tibii, a PvP tragiczne i zlagowane.
Skillowanie było słabe, po tygodniu skillowania fista/sworda już się nie chciało.
Bonusy w itemach były spoko, mimice też, łopata w sumie takie 5/10, całkiem spoko się latało
Skillowanie uważam ,że było super rozegrane,zamiast skillować chara jak w tibi przez miesiące tutaj wystarczyło poświęcić 40 minut tygodniowo na klikanie i 60minut tygodniowo na afku (4 dni treningu 3 dni time chamblera) co daje nam mniej niż te 15minut dziennie na trening i mieć to z głowy.
Brakowało bardzo contentu po 250 i moim zdaniem dalej go brakuje,dodali pare nowych miejsc i potworów ale nadal to za mało
Co do pvp to gdy już wszyscy dobili te 250lvle to pvp było bardziej grą w szachy niż jak na innych db spamowaniem spelli.Yellow system zmienił pvp tibijkie na szachy i mi sie akurat to podobało,bonusy od setów dawały ogromną różnicę w pvp co ze wzgledu na duża różnorodność bonusów było fajne
ale... tak jak mowie kwestia gustu,ja widzałem tu potencjał ale powinni się skupić na wydłużeniu gameplaya i jakims craftingu
Zakładki