Przecież ten serwer nie miał nic poza grafikami tak na prawdę
Wersja do druku
Kwestia gustu ale dla mnie system mimic skrzynek i bossów był bardzo fajny i urozmaicał grindowanie + zapobiegał częściowo botowaniu a ponoć już go rozbudowałi(boss system) czy tam mają w planach rozbudować
Fajny system skillowania(niestety były bugi i niektórzy mocno na tym skorzystali- aktualnie "ponoc" juz naprawione)
System bonusów w itemach bardzo fajnie zrobiony i napędzał trade channel
System z łopatą prosty ale ciekawy
Ale to, na czym gra polega było słabe - grind był gorszy niż w klasycznej Tibii, a PvP tragiczne i zlagowane.
Skillowanie było słabe, po tygodniu skillowania fista/sworda już się nie chciało.
Bonusy w itemach były spoko, mimice też, łopata w sumie takie 5/10, całkiem spoko się latało
Skillowanie uważam ,że było super rozegrane,zamiast skillować chara jak w tibi przez miesiące tutaj wystarczyło poświęcić 40 minut tygodniowo na klikanie i 60minut tygodniowo na afku (4 dni treningu 3 dni time chamblera) co daje nam mniej niż te 15minut dziennie na trening i mieć to z głowy.
Brakowało bardzo contentu po 250 i moim zdaniem dalej go brakuje,dodali pare nowych miejsc i potworów ale nadal to za mało
Co do pvp to gdy już wszyscy dobili te 250lvle to pvp było bardziej grą w szachy niż jak na innych db spamowaniem spelli.Yellow system zmienił pvp tibijkie na szachy i mi sie akurat to podobało,bonusy od setów dawały ogromną różnicę w pvp co ze wzgledu na duża różnorodność bonusów było fajne
ale... tak jak mowie kwestia gustu,ja widzałem tu potencjał ale powinni się skupić na wydłużeniu gameplaya i jakims craftingu
wg mnie chujowe pvp bylo ze wzgledu na niski deathloss i mala oplacalnosc bicia kogo kolwiek - kinto gdzie wskakiwales i essa bezpieczenstwo + spamm senzu i aoe grind po 8 mobow wszedzie z profitem XD
sęk w tym że ten serwer nie miał nic oryginalnego w sobie, wszystko u brazuków już były, a i tak pobugowane i bez contentu o balansie nie mówiąc, a pvp to xD
graficzki były igła i dla nich samych warto było wbić, szkoda że na tym im się skończył budżet
jeszcze ten balans gdzie jedyna postac ktora sie skalowala z skillami to trunks (jednoczesnie skalowal sie tez z mlvl xD) i wykurwial potem na pvp ludzi na hita (autentyk) i zeby nie bylo za latwo przezyc to % potem se walil hp nawet tankom xD
Eee chyba na 90lvlach jak sam nosił best bizu, ogołnie to na tym 250lvlu nie było szansy zeby ktokowiek mnei zabił 1vs1 a grałem dpsem,sam tez nie zabiłbym nikogo kto by sie leczył co ture
Moze na lowlvl pvp nie było za piekne nie wiem bo grindowalem lvl i nie uczestniczylem w pvp przed 200 ale po 250+lvlu nie bylo szans na 1vs1 chyba ze ktos byl kompletnym noobem, a moim zdaniem gohan pod openki byl duzo lepszy niz trunks,trunks jedynie na single dawal rade
najpiekniejszy moment tego otsa to wpuszczenie graczy z torga na pierwsza closed bete
potem juz staczanie w dol ;/
@Wojtczak ;
O co chodzi w "system mimic skrzynek i bossów" i system łopaty?
Bo ja nie w temacie a zaciekawiło mnie to strasznie.
No nie do końca, zabijająć kazdego moba na mapie jest mała szansa ze po zabiciu moba zamiast tego moba po spawn time zrespi sie skrzynka zamiast niego- gdy na nią klikniesz to po prostu ona Cie atakuje,ma bardzo duzo hp i bije kilkarkotnie wiecej niz mob z ktorego sie zrespiła,jest kilka typów skrzynek,rożnia się one atakami i tym co robią, jedna cie stunuje,inna zatruwa itp. Po pokonaniu skrzynki dostajesz itemy z bonusami
Boss system bardzo podobny, po zabiciu kazdego moba jest szansa ze w jego miejscu od razu po zabiciu pojawi sie potwor z nowa grafika ktory jest kilkakrtonie mocniejszy od tego z kytorego sie zrespil,ma tyle hp i leczy sie ze zabice go samemu jest czesto niemozliwe, spadaja z niego itemy adekwatne do lvla moba z ktorego sie zrespil tez z bonusami
system wykopków to prosty system gdzie na mapie w losowych kratkach robi sie pekniecie,uzywajac na to lopaty masz 50% szansy na wydobycie skrzynki, skrzynke trzeba u bulmy odnowic i moze z niej zrobic sie bronze/silver/golden/platinium/diamond chest. czym lepsza tym lepsze nagrody i jest mniej spotykana
Te bossy jak i mimicy byly na prawde fajnych urozmaiceniem przy serverze typowo pod grind ale nie ma sie co oszukiwac to co przyciągało ludzi na ten server to zajebiste grafiki,1000 razy lepsze niz te ze znanych dragonballi ots
Dear Players!
For a long time, many of you have been expecting the next Universum. Now, it is the time to meet your expectations! We're happy to announce that new server called Universum II: Uranai Baba will be launched on November 27!
A fresh start is not all what we prepared for you. There will be lots of new things in the game as well as some changes. Speaking about changes - lots of them will be in Team Fight Event. We want TFE to be enjoyable and fun for everyone that's why we did some necessary changes in its balance. We hope you will like them!
In addition, the new server brings new systems. The most important is Clan & War system. Along with the launch of Universe II you will be able to create your own clans and participate in epic wars with others. Are you ready to face your enemies in the real battle?
Another big new thing will be Jewellery Upgrade. After completing a small task for a nice jeweller you will be able to Upgrade any Jewellery you want up to +3. It will be a huge boost for your statistics!
We'll bring you some more teasers in next few days, so stay tuned! We can't wait!
Ciekawe czy wbije tyle samo osob co na start uni1
a sagi dalej do 11 tylko?