Czuję się pośrednio wywołany do tablicy, a więc śpieszę z odpowiedzią.
Jeżeli przed startem stworzyliśmy atmosferę bezbłędnego serwera - to bardzo przepraszam - celem Tekanii i tego beta-
test-servera było postawienie bezbłędnego
lowrate'a.
Nie chcemy wchodzić w żadną znaczeniowość, dla nas oczywistym było, że błędy pojawiać się będą - dlatego jeżeli nie napisałem tego bezpośrednio; a według kogoś powinienem - biorę to na siebie.
Moglibyśmy pisać elaboraty o tym, co sugerowało, że serwer będzie z błędami: nazwa "beta-test", brak reklamy na innych społecznościach, darmowy pacc, wszędzie rozsiane wiadomości o tym, jak reportować błędy itd., jednak nie chodzi nam w żadnym stopniu o to, by prowokować jakieś słowne przepychanki, a by polepszyć przyszły serwer.
Nie znaczy to jednak, że wypuściliśmy serwer z błędami z premedytacją - ich wyszło nieco więcej niż zakładaliśmy.
Do dywagacji na temat dlaczego różne serwery borykają się z takimi a takimi problemami zapraszamy, jeżeli ktoś ma jakieś bezpośrednie pytanie - też chętnie odpowiemy.
Większy patch, który poprawi gameplay jest zaplanowany na poniedziałek, w międzyczasie w miarę możliwości wpadać będą hotfixy.
Do pobrania został skompilowany i udostępniony także klient w 32bitach - z danych wynikało, że tylko ~0.20% graczy korzysta z systemu operacyjnego opartego na 32bitowej architekturze, dlatego nie było to naszym priorytetem. W praktyce okazało się, że to 99% Wenezueli - dlatego tak ważne jest przetestowanie wszystkiego na beta-testach, a nie tylko maszynie lokalnej.
Załącznik 367994
Zakładki