serwer ma bledy ale jest jak najbardziej grywalny, zobaczymy jak bedzie dalej po usunieciu tych dotychczas zgloszonych
Wersja do druku
serwer ma bledy ale jest jak najbardziej grywalny, zobaczymy jak bedzie dalej po usunieciu tych dotychczas zgloszonych
czekam na gotowy serwer, polecam wyłożyć 5złotych dla inwalidów typu wózek inwalidzki żeby stestował wam serwer i zaoszczędzić sporo czasu
Bo najwazniejsze jest pierdolenie marketingowe xD
Jak chcecie mieć grywalny serwer to zaproście na niego odpowiednie osoby, które ogarniaja każdego sqm na tym cliencie, npcka i tricki oraz bugi powielane przez inne serwy. Wpuszczacie jakichs war grajków ktorzy bocili non stop i chcecie aby wam bugów szukali.
Za statuetke z chlebkiem to nikt wam nic poważnego nie wynajdzie xD
Nie wiem jak to wygląda faktycznie czy jest tak źle jak piszecie, ale jak widzę kto testował i zgłaszał błędy to na pewno nic dobrego nie może być, znam z 70% tych ludzi i może z 2 osoby się nadają reszta ma za małe pojęcie o tibi a 7,4 to już wgl xd
Fajnie by było widzieć coś nowego na rynku ale z tego co tu widać to jeszcze trochę zejdzie :(
Nawet jak ktoś znajdzie jakiś bug dający mu przewagę to prędzej go wykorzysta niż zglosi
Czyli monarchia v2 normalnie szok i niedowierzanie
Jak to jest ze za każdym razem ten def jest z jebany i nikt nie zwraca na to uwago
Czuję się pośrednio wywołany do tablicy, a więc śpieszę z odpowiedzią.
Jeżeli przed startem stworzyliśmy atmosferę bezbłędnego serwera - to bardzo przepraszam - celem Tekanii i tego beta-test-servera było postawienie bezbłędnego lowrate'a.
Nie chcemy wchodzić w żadną znaczeniowość, dla nas oczywistym było, że błędy pojawiać się będą - dlatego jeżeli nie napisałem tego bezpośrednio; a według kogoś powinienem - biorę to na siebie.
Moglibyśmy pisać elaboraty o tym, co sugerowało, że serwer będzie z błędami: nazwa "beta-test", brak reklamy na innych społecznościach, darmowy pacc, wszędzie rozsiane wiadomości o tym, jak reportować błędy itd., jednak nie chodzi nam w żadnym stopniu o to, by prowokować jakieś słowne przepychanki, a by polepszyć przyszły serwer.
Nie znaczy to jednak, że wypuściliśmy serwer z błędami z premedytacją - ich wyszło nieco więcej niż zakładaliśmy.
Do dywagacji na temat dlaczego różne serwery borykają się z takimi a takimi problemami zapraszamy, jeżeli ktoś ma jakieś bezpośrednie pytanie - też chętnie odpowiemy.
Większy patch, który poprawi gameplay jest zaplanowany na poniedziałek, w międzyczasie w miarę możliwości wpadać będą hotfixy.
Do pobrania został skompilowany i udostępniony także klient w 32bitach - z danych wynikało, że tylko ~0.20% graczy korzysta z systemu operacyjnego opartego na 32bitowej architekturze, dlatego nie było to naszym priorytetem. W praktyce okazało się, że to 99% Wenezueli - dlatego tak ważne jest przetestowanie wszystkiego na beta-testach, a nie tylko maszynie lokalnej.
Załącznik 367994
Ale pytanie brzmi co wy testowaliście na alfs testach jak po 15 minutach gry ludzie wyłapują błedy takie które już dawno powinny być naprawione
Chuja tesotwali farmazoniarze i tyle.
Moje zdanie na temat testowania serwerów wygląda tak że wszystkie serwery są testowane w sposób taki.. wchodzi kilku znajomych mówią ej daj 100cc daj lvl daj coś tam, wtedy idą na dle, demony itp. postrzelają 15min, tu jest wszystko ok z nimi, lecą do miasta ty znalazłem buga tu brak drzwi, tu drzewo jest na pół przecięte a tu się lampy nie da zapalić i tym sposobem mamy 500 bugów znalezione które w sumie nic nie wnoszą. A żeby przetestować większosc rzeczy, trzeba mieć kilka osób które będą od zera normalnie grać na serwerze z 1x czy tam 2 rate po np. 5h dziennie różnymi profami wbijać lvl, zbierać loota zmieniać respy wraz ze wzrostem lvla itp. tak jak wygląda gra na nowym serwie i wtedy się najwięcej takich poważnych błędów wylapuje, no i oczywiście muszą to być ludzie co mają pojęcie co jak powinno wyglądać.
Pełnej listy przeznaczonej do testów niestety nie możemy udostępnić, ale wysyłam przykładowe rzeczy, które wymagały poprawki (sprawdzane było więcej, tylko na przykład nie wykazało tam błędów). Server-side:
https://imgur.com/jAGuQYN
https://imgur.com/XdS0OKl
https://imgur.com/4FKmCDT
https://imgur.com/xIMlFaL
https://imgur.com/hKvLi31
Wiadomo, że do tego dochodzi jeszcze client-side i website.
Tak, były osoby, które "wpadły na chwilę" przetestować tylko konkretne miasto, zobaczyć tylko ogół mapy. Wiadomo też, że server alpha nie jest interesujący, dlatego też nie mieliśmy do nikogo pretensji jeżeli po tygodniu mu się znudziło, ale było też pare osób, które "grały normalnie" i długo w tym wytrwały.
https://i.imgur.com/m5h0Fyf.png
:thinking:
po co ktoś udostępnił ten silnik jak tam nic nie działa na początku z tego co widze xD