To tak zacznijmy od poczatku. Ostatni mój post tutaj skora twórca nie chce zaśmiecać tematu. Rozumiem twoje zdanie na moje podpunkty i postaram się na nie odpowiedzieć. Jesli chcialbys dalej popisac to zalozcie jakiegos discorda, popiszemy.
@
ochmar
po 1. w wyspie studentów chodzi glownie o to zeby nie bylo milion postaci na 1 levelach kradnących looty/ robiących krzywe akcje jak blokowanie respa czy coś w tym stylu. Wiadomo, że nadal takie rzeczy się będą zdarzać ale już nie tak często jak bez tej wyspy.
Prawdziwynrtn napisał
To przecież można oskryptować, nie ma potrzeby przełamywać czwartej ściany i kazać adminowi prowadzić tego questa. Wykluczasz 80-90% ludzi z realnego progressu na 2 tygodnie (albo i dłużej, bo przecież nei jest powiedziane, że za 2 tygodnie to zda).
Ludzie się będą irytować, a przewaga pogłębiąc (jak mnienam, bycie "chunninem" daje jakieś plusy combatowe, tak?) więc gościu już 2 tygodnie sobie expi na lepszych mobach, bo ma silniejszą postać; wbija większy lvl w krótszym czasie, podczas gdy Ty oczekujesz kolejnego questa.
wlasnie o to chodzi ze jak prowadzi admin, a nie ze jest jakis skrypt oraz testy sa rzadziej to sa wieksze emocje. Jak bys mogl codziennie przystepowac do egzaminu, to tych emocji by nie bylo, bo wyjebane jutro zdam. Zastanów się masz taki teścik raz dziennie - przegrywasz czy wygrywasz = wyjebane. A jak byś miał co tydzień/dwa to chyba by się lepiej w takim czymś uczestniczyło, nie (oraz było by w hoj więcej ludzi co dodawało by pikanterii bo 4 ludzii ze skryptem a bez skryptu co 2 tygodnie dajmy na to 40 to różnica) ? Bycie chuninem wg. mnie nie powinno dawac wiekszych mozliwosci bojowych tak jak mowisz tylko wieksza regeneracje many/hp (ale nie jakos bardzo zeby wlasnie nie wplywalo to jakos bardzo na rozwiniecie postaci tak jak mówisz). Oczywiscie przyrost hp/many na lvl taki sam by byl dla genina i chunina.
Prawdziwynrtn napisał
No i znowu; jeżeli byłby ich limit na wioskę, a mieliby dodatkowe incombat statsy, to jest to krzywdzące dla casualowych graczy, którzy będa słabsi nie tylko ze względu na "mechanicsy", ale też dlatego, że pewien pułap (np. jonin) niebyłby przez nich osiągalny.
Genin/Chunin/Jonin oraz wszystkie inne rangi - nie różniło by ich więcej many/hp na lvl czy szybciej rosnące skille bo to tworzyło by dysproporcje tak jak mówisz, a tylko regeneracja many/hp - nie jakaś wielka (też o tym pomyślałem jak pisałem ten pomysł, tak samo o war teamkach - mam na to rozwiązania ale nie chciałem rozprawki pisać na torgu kumplu, ale wytłumaczę kilka kwestii co do twoich odpowiedzii)
Prawdziwynrtn napisał
Szybko by tworzyły się grupki, które by lizały tyłek kage, albo całe teamki które by sobie "rezerwowały" możliwość bycia joninem.
To jest społeczność tibii, gdzie zabijasz typka nie po to, żeby mieć jego backpack, ale po to, żeby on nie miał swojego backpacka. Moim zdaniem community nie to, i dlatego ryzykowny jest to pomysł.
Joninów mogło by być nawet milion, o ograniczoną ilość Saninów mi chodziło.
Ogólnie sądze rosnący regen powinien być tak genin>chunin>jonin i wszystkie inne wyższe rangi
Rozumiem twoje zdanie - wioskę przejmuje jakiś jebany dyktator i jego team, i koleżką daje rangę a pozostałym już nie - po prostu szlachta i murzyni - rozwiązanie do tego bardzo proste - możliwość opuszczenia wioskii i zostania missing-nin (tutaj myślę też jakiś podział lvlowy na te 3 poziomy regeneracjii powinien być tak jak mają ludzie w wiosce). Ponadto możliwość przejścia z bycia missing-nin do zostania mieszkańcem innej wioski (kage wioskii do której chcesz się przenieść musi się na to zgodzić)
1. Pomogło by to graczą z wioskii kontrolowanej przez "war team" przejście do wioskii która przez taką drużynę nie jest kontrolowana, jak i stworzenie wioskii składającej się z graczy, którzy nie nalezą do war teamów.
a) Tutaj też było by ciekawie bo takie przyjęcia mogły by wywołać wojny między różnymi wioskamii - dajmy na to biją się 2 war teamki - jedna drużyna kontroluje konohe a druga Wioskę Piasku - gracze z konohy którzy nie chcą walczyć dla war teamków odchodzą z wioskii i tutaj wlasnie mógł by się pojawić dla nich problem bo mogli by się stać "hunted" bo jakby nie patrzeć wioska straciła "siłę roboczą" aczkolwiek jeśli jakaś wioska zgodziła by się przyjąc ich to czy warto ryzykować dodatkowego przeciwnika np. w formie wioski deszczu dla 1 nooba skora ma się problem z przeciwnym war teamem ? Myślę że sytuacje wynikające z tego były by bardzo ciekawe
2. Dawało by to możliwość wysłania "kreta" do wrogiej wioskii, który mógł by się wkraść w łaskii i zdradzać plany i inne rzeczy, co również było by ciekawe
3. Dajmy na to że 3 z x (przyjmijmy że x = 6) więc 3 z 6 wiosek są kontrolowane przez war teamki - to daje możliwość przejścia graczom do 1z3 wiosek kontrolowanych przez osoby które do tych war teamków nie należą.
Prawdziwynrtn napisał
Nie ma znaczenia przez kogo byłby wybierany, bo "teamki" i tak by forsowały swojego; a taki casualowy gracz który gra z 3 osobami nie miałby realnego wpływu na wybór.
nawet jesli w takich teamkach gra dajmy na to 3x40 a casualowych graczy jest 200 - ludzie odchodza w większości z wiosek gdzie jest duzo war playersow i idą do wiosek gdzie jest ich mało i mają duży wpływ tym samym na rozgrywkę
Prawdziwynrtn napisał
Może i spoko z tymi eventami typu atak na bestie, ale znów, uzależniasz gameplay od jednej osoby, bo w jakiś randomowy sposób została jinchuriki?
nad tym idzie pomyśleć nie musi to byc stricte losowe - np. może go dostać losowo 1z5 osób z największym dmg/ inna opcja. Poza tym zawsze można odbić bestię.
Prawdziwynrtn napisał
w/e nawet nie wiem co to jest, ale serio "za real hajs"?
czekaj chodzi ci o to, że używam zwrotów angielski+polski ? chyba nie, więc pewnie opcja druga, że p2w - chodziło mi o to, że ludzie mogli by sobie wybierać jaki klan by chcieli a nie dostawać losowy (tak jak pisałeś z żywiołami - wkurwiało by to graczy). Myślę że 10-20pln za klan to nie byłoby jakoś dużo a lepiej klan w sklepie który tak naprawdę nie daje ci przewagi na starcie (a w late to już każdy by miał bo można by było kupić premium pointsy za kasę w grze) jak broń, niż właśnie broń. Oczywiście jeśli hoster by chciał mógł by je zrobić darmowe.
Prawdziwynrtn napisał
Fajny game end, gościu który ma jinchurikii stoi w depo 24/7.
Jak go złapiesz?
tutaj myślę jest dużo rzeczy, które można zrobić.
1. Tak jak pisał wyżej Prawdziwynrtn - wychodzenie za wioskę tylko że nie raz/24h bo prawie nikt tak często nie loguje ale np. raz na 2 tygodnie spędzić 1h lub więcej poza wioską w godzinach innych niż wieczorne tj. 1-7
2. Wyznaczyć godziny 2 razy w tygodniu w danym dniu np. w środę i sobotę (w każdy tydzień mogły by być inne dni) i były by to godziny np. 17-19 - w te dni nie było by kompletnie żadnego pz - nigdzie ani w dp ani nigdzie indziej - nie dało by się w tym czasie wchodzić do domków. I chociaż raz na 3 tygodnie taki jinchuriki musiał by być te 2h online i tylko w te dni można byłoby przechwycić demona przez zabicie jinchurikii - w inne dni śmierc nie powoduje utraty bestii.
Prawdziwynrtn napisał
Wykluczyłbym opcję losowości, ludzie się wściekną jak dostaną relatynie gorszy żywioł, więc będzie zakładanie postaci w kółko, aż nie 'trafią" dobrego żywiołu - i po co to, irytować gracza?
tu masz rację w 100% akurat xD
Prawdziwynrtn napisał
13.Brak pay2win w sklepie - tylko klan i pacc w sklepie
klan nie jest aż tak pay2win - słabe techniki early game by się dało, w miarę silny/użyteczne w late game, a w late już każdy powinien nazbierać punkty warte 20pln na klan co nie? hoster jakoś musi zarabiać też, a przecież nie chcemy mieć broni 100dmg czy full mana restore w sklepie.
LAST:
więc ogolnie jeśli chodzi o rangii - mała różnica nawet bardzo mała regen hp/mana. Bardziej chodziło by o frajdę z testu na chunnina + uzyskiwanie "szaczunku" oraz prawa głosu w wiosce. Genin mógł by być spokojnie silniejszy od jonina - tak jak naruto w anime od wszystkich joninów w sumie :D chodzi właśnie o te prawa głosu na kage itp.
dajmy na to przykładowe regen żeby zobrazować:
20many/10sek - genin
21many/10sek - chunin
22many/10sek - jonin+
przyrost hp i many /lvl tak samo. Skille rosną tak samo.
Pomyślał bym jeszcze o jakichś specjalizacjach - np. ktoś jest silniejszy w ninjutsu,ktoś w taijutsu,genjutsu a jeszcze ktoś inny ma super talent do leczenia. Tak żeby nie każdy był koksem we wszystkich dziedzinach.
Sorki za błędy itp. ale na szybko pisałem
@edit
Jeszcze dopiszę jeśli chodzi o moją opinię na temat tego czemu uważam ze randomowe outifty i czary były by lepsze niż takie coś że jesteś sasuke i masz określone spelle na level.
1. Same sasuki/naruto w wiosce niszczą wg. mnie klimat otsa rpg. Jak każdy ma inny outift to tak jakoś bardziej rpg mi się wydaje
2. Zdobywanie rare-czarów jak np. rasengan przez np. dropnięcie scrolla z jakiegoś potworka wydaje mi się lepsze, bo dajmy na to jest to rare-czar i oprócz ciebie na dajmn na to 1000 osób ma go tylko np. 15 - w takim przypadku nie liczy się tylko lvl a spelle jakie zdropiliśmy/ ścieżka jaką obraliśmy - np. genjutsu/ninjutsu / skille jakie wyskilowaliśmy (proponował bym brak offline trainingu - trenowanie na sobie jak w 7.4 bylo by zajebiste). A jak mamy z gory narzucone czary to tylko lvl sie liczy, zeby zdobyc czar z wyzszego lvla.
3. W sumie to co w pkt. 1 - 100 sasukow w wojnie, wszyscy z tym samym jutsu wydaje mi sie troche anty-klimatyczne. Nikt nie jest wyjatkowy, nikt sie niczym nie wyroznia. Kazdy jest tym samym sebiksem lysym spod bloku, jeden z wiekszymi miesniami (wiekszy lvl) jeden z mniejszymi
ps. przez early game mialem na mysli maly lv przez late game wysoki
Zakładki