durel napisał
Upgrade'y dobry pomysł, przykładowo z jakichś lategame (250+lvl) potworków można by jakieś materiały dropić potrzebne do ulepszania itemów.
Do tego zapłacić cyclopowi kupę hajsu za próbę ulepszenia - żeby była szansa na zniszczenie itemu xD - i będzie fajny system. +1 arm/def, albo + 1 odporności za każde ulepszenie i będzie co robić z hajsem.
durel napisał
Zróżnicowanie potworów to inny problem, ciężko będzie zrobić tak by na każdych potworach dało się expić, DL i potem fury po prostu mają zbyt dobry stosunek hp do expa. Niektóre potwory zwyczajnie za dużo się leczą, bądź są za twarde by się opłacało je bić. Jak ktoś wspomniał, sea serpenty byłby fajne, ale ten slow je po prostu wyklucza, choćby ich najebać jak na typowym orsh evo i podwoić im exp. Drakeny mogłby dawać nieco więcej expa, bijąc 200 ek po 4-7 z exori mas grana wyciągałem do 7-8kk / h nie zbierając nic. To i tak gorzej niż fury bez mas grana (9kk) zbierając wszystko... Frosty czy hydry znowu dają pieprzonego slowa i o ile się nie jest EK to expienie tam jest ciężkie (a i tak wtedy bardziej się opłaca DL).
To normalne, że na niektórych mobach expi się dużo szybciej, niż na innych, w tym to akurat niczego złego ani dziwnego nie ma. Ale ile można klepać te dle/fury dla samego lvla? Ja tam lubię sobie poexpić na różnych mobach: jednego dnia dragi, drugiego wilkołaki, a jeszcze innego quary. Na realu ten system tasków jest fajnie zrobiony, bo mimo, że nie expimy tak szybko, jak moglibyśmy na czymś innym, to warto je robić. Dla spotkania z bossem - zazwyczaj jest to jakieś wyzwanie, dla szansy na zastrzyk gotówki - bo zazwyczaj boss może dropnąć coś fajnego, i w końcu dla punktów, żeby móc później spotkać się z kilkoma unikalnymi bossami, które dropią bardzo rzadkie i drogie przedmioty.
Tutaj przydałby się podobny system z punktami. Te wszystkie Ghazbarany, Morgarothy itd mogłyby być za punkty z tasków i dropić itemki do ulepszeń. Tak bym to widział :) Na ulepszenie zbroi +1 do arma potrzeba np 1kk i 10 odłamków jakiejś magicznej stali czy czegoś w ten deseń. Boss tarantul może dropnąć jeden odłamek, boss hydr ze 3, a taki ghazbaran 10, albo w ogóle gotowy itemek dla kowala.
Trzeba by dopracować część expowisk, poprawić drop niektórym potworom (i imo innym osłabić) i wtedy na każdym lvlu taski miałyby sens, uruchomiłoby się w ten sposób połowę expowisk, na które obecnie nikt nie zagląda. Co myślicie?
durel napisał
na innym serwerze widziałem też fajną opcję, za expienie w party było więcej expa, jakby to dobrze rozegrać to można by urozmaicić nieco gre. W teamie opłacało by się bić mocniejsze moby jak demony, poi, itp, a solo dalej można by było klepać fury i dl ;>
Na realu też chyba jest coś takiego, bardzo fajna opcja.
Zakładki