Oki, kapuje
Mam takie kurewskie lagi że ciągle padam przez to.
Wersja do druku
mozliwe, ze ktos nas ddosuje(?)
szczerze mówiąc nie wiem, niby sporo ludzi mówi ze nie ma lagow ale niektorzy sie skarza
za pare dni bede przedluzac serwer to wybiore nieco lepszy, chociaz watpie zeby o to chodzilo
może będzie jutro, w sumie powinno działać
tylko na 5 wymienionych w sms shopie
myślałem jak to zrobić, żeby z jednej strony dało się kupić jakieś addony w shopie, a z drugiej żeby nie dawać zwykłego addon dolla na outfity na które ludzie zbierają itemki tyle czasu
@Aureos
Myślałeś nad jakimś systemem upgradowania broni ekwipunku itd.? Przydał by się ze względu na to, że waluta w tej grze by w końcu miała jakiś sens bo obecnie ludzie się tylko bogacą i nie mają na co wydawać kasy.
zobaczę co się da zrobić
Loot z Sea Serpentów: Spirit Cloak, Crystalline Armor, Leviathan's Amulet - nie ma ich na liście Aragorna; Glacier Amulet jest, a mimo to nie da się go sprzedać ;d
I tak na dobrą sprawę, to trzeba albo znacząco zwiększyć prędkość poruszania się pod wodą (co i tak byłoby spoko, nie ma chyba sensu udawanie tu rpg, żeby się ludzie wkurwiali na prędkość postaci bardziej, niż po założeniu nowej na 8 lvlu xD) albo mocno zagęścić ich resp, bo są teraz zbytnio porozrzucane, łażenie od jednego do drugiego trwa nieraz i dobrą minutę ;d A szkoda, bo fajny, klimatyczny potworek.
Blue Legów nie da się sprzedać chyba?
Co do wilkołaków, to ich też przydałoby się tam więcej. Fajnie byłoby zrobić po prostu expowisko z nimi, je też się przyjemnie na rlu klepało. Im więcej expowisk do wyboru, tym lepiej :) No a to, co jest teraz, to za małe niestety ;d I jeśli chcesz, żeby to miejsce zostało w takiej formie, jak teraz, czyli na jednego wilkołaka przypada z pięć nietoperzy, to przydałoby się nadać temu jakiś sens. Nie wiem, jakiś dojebany boss batów po zrobieniu taska, albo wrzucić im w loot coś dobrego/ciekawego. Bo na razie to one są tam trochę jak kara dla tych, co chcieli werewolfy poklepać - gówno z tych nietoperzy leci, expa dają mało, a przeszkadzają, bo blokują przejścia i w grupie to jednak potrafią przypieprzyć ;d
I słusznie ktoś wyżej zauważył, że przydałby się system ulepszania eq lub cokolwiek innego, na co można by wydawać kasę. Jej wszyscy mają jak lodu i kwitnie handel wymienny xD Nie, żebym nie lubił tej opcji, w Diablo II to było zajebiste, ale tutaj chciałbym jednak mieć możliwość kupna itemków do addonu za zarobione pieniądze, zamiast uganiać się na 140 lvlu za żółwiami, bo hajsu nikt nie chce, tylko turtle shelle ludziom potrzebne ;p
No, na razie to tyle z moich spostrzeżeń :)
No, nie po to skubię ludzi w kasynie na kilka kk dziennie żeby sobie leżalo :kappa
Przydałby się może jakiś resp wymów bo ten trochę mały i praktycznie nie ma gdzie uciekać na skałkach więc praktycznie tylko dla eka jest. Chyba ze ktoś lubi czekać na resp 4 potworów i zabić ich 500 w ten sposób
Upgrade'y dobry pomysł, przykładowo z jakichś lategame (250+lvl) potworków można by jakieś materiały dropić potrzebne do ulepszania itemów.
Zróżnicowanie potworów to inny problem, ciężko będzie zrobić tak by na każdych potworach dało się expić, DL i potem fury po prostu mają zbyt dobry stosunek hp do expa. Niektóre potwory zwyczajnie za dużo się leczą, bądź są za twarde by się opłacało je bić. Jak ktoś wspomniał, sea serpenty byłby fajne, ale ten slow je po prostu wyklucza, choćby ich najebać jak na typowym orsh evo i podwoić im exp. Drakeny mogłby dawać nieco więcej expa, bijąc 200 ek po 4-7 z exori mas grana wyciągałem do 7-8kk / h nie zbierając nic. To i tak gorzej niż fury bez mas grana (9kk) zbierając wszystko... Frosty czy hydry znowu dają pieprzonego slowa i o ile się nie jest EK to expienie tam jest ciężkie (a i tak wtedy bardziej się opłaca DL).
Co z tym zrobić? Ciężko powiedzieć, trzeba by zarówno znerfić większość uciążliwych potworków (slow pod wodą, zagęszczenie mobów, slow czy heal od niektórych mobów, zwiększenie nieco expa za niektóre) jak i zbuffować DL i fury. 50 ED (co prawda z magma setem aczkolwiek bez niego też bym dał radę) poszedłem klepać DL i w półtorej godziny wbiłem 100 i jeszcze przyniosłem więcej kasy niż włożyłem. Fury może i potrafią przypierdolić, ale wyciąga się tam o wiele za dużo gp i expa przez to, że padają w 2 sekundy i dają w cholere expa.
Jeszcze co do questów, pisałem już o tym, ale zmieniłbym (dodał po 1-2 punkty armoru, albo jakąś unikalną statystykę) questowe nagrody za te 150+. Dwarven legi i tak jedynie do domku się nadają, demon legi z gran anni tyle samo defa co g legi, HOTA (cancer quest xD) wygasł i o ile da się zdobyć enchanted ruby to spoko, ale jak nie to mam fajny hełm z 8 armoru.
No i co do sms shopu, pisałem wczoraj, że nic potwierdzenia nie mam, ale dzisiaj już git, dostałem kod.
edit#
na innym serwerze widziałem też fajną opcję, za expienie w party było więcej expa, jakby to dobrze rozegrać to można by urozmaicić nieco gre. W teamie opłacało by się bić mocniejsze moby jak demony, poi, itp, a solo dalej można by było klepać fury i dl ;>
Siemanko ;-)
OTS całkiem przyjemny, fakt trochę rzeczy jest do ogarnięcia - ale na tą chwile po mojej 2dniowej przygodzie jest git.
Jak będę miał jakieś spostrzeżenia to podzielę się nimi, ale na to trzeba więcej niż 2 dni.
@@Astinus
Co do wilkołaków to zgadzam się w 100%.
Do tego zapłacić cyclopowi kupę hajsu za próbę ulepszenia - żeby była szansa na zniszczenie itemu xD - i będzie fajny system. +1 arm/def, albo + 1 odporności za każde ulepszenie i będzie co robić z hajsem.
To normalne, że na niektórych mobach expi się dużo szybciej, niż na innych, w tym to akurat niczego złego ani dziwnego nie ma. Ale ile można klepać te dle/fury dla samego lvla? Ja tam lubię sobie poexpić na różnych mobach: jednego dnia dragi, drugiego wilkołaki, a jeszcze innego quary. Na realu ten system tasków jest fajnie zrobiony, bo mimo, że nie expimy tak szybko, jak moglibyśmy na czymś innym, to warto je robić. Dla spotkania z bossem - zazwyczaj jest to jakieś wyzwanie, dla szansy na zastrzyk gotówki - bo zazwyczaj boss może dropnąć coś fajnego, i w końcu dla punktów, żeby móc później spotkać się z kilkoma unikalnymi bossami, które dropią bardzo rzadkie i drogie przedmioty.
Tutaj przydałby się podobny system z punktami. Te wszystkie Ghazbarany, Morgarothy itd mogłyby być za punkty z tasków i dropić itemki do ulepszeń. Tak bym to widział :) Na ulepszenie zbroi +1 do arma potrzeba np 1kk i 10 odłamków jakiejś magicznej stali czy czegoś w ten deseń. Boss tarantul może dropnąć jeden odłamek, boss hydr ze 3, a taki ghazbaran 10, albo w ogóle gotowy itemek dla kowala.
Trzeba by dopracować część expowisk, poprawić drop niektórym potworom (i imo innym osłabić) i wtedy na każdym lvlu taski miałyby sens, uruchomiłoby się w ten sposób połowę expowisk, na które obecnie nikt nie zagląda. Co myślicie?
Na realu też chyba jest coś takiego, bardzo fajna opcja.
Dam greenbaga za wytlumaczenie mi gdzie jest sweaty cyclop
Dodałem upgrade system. Runki mozna wziac od NPC Sweaty Cyclops (35cc each - nie wiem czy to odpowiednia cena) albo z SMS Shopu
Level 1 and 2 - 100% chance, level 3 - 71% chance, level 4 - 49% chance, level 5 - 37% chance
https://i.imgur.com/gXP1YMd.png
http://i63.tinypic.com/2n008k5.png
Łatwy ten system upgrade ;<
w sumie miałem 3 czy 4 faile podczas ulepszania do +5.
Nowy update
openevo.plCytuj:
- Lepszy loot z Wyrmow, Warlockow, Hydr. Oslabiony loot z fury i black knightow
- Nowe tereny: tarantule, djiny, trolle, ghoule, wyrmy
- Poszerzone expowiska cyklopow i malp
- Upgrade System - runka do kupienia u NPC Sweaty Cyclops lub w SMS shopie
- Nowy czar dla druida: exevo mas tera
- Poprawione nagrody z Pits of Inferno
- 2 nowe przedmioty w sms shopie: manashield ring i fur speed boots
- Assassin stary 2x rzadziej znikaja, dragon robe moze nosic druid
https://i.imgur.com/7Z06F45.png
aha i durel dodałem ci te okna do obszaru domku ale juz po update wiec bedzie pozniej xd
zmniejszyłem szanse na upgrade o jakieś 5-6%
zaq12wsx/zaq12wsx jak ktos ma ochote zacząć polecam. fajny serwer