Palkowi powinna zostać dodana exura gran san, bo na 1,6k hp 160lvl 23mlvl lecze sie exura san 600max gdzie defakto nie ma innego źródła leczenia dla palka (oprócz tam gsp 200+ hp)
Wersja do druku
Palkowi powinna zostać dodana exura gran san, bo na 1,6k hp 160lvl 23mlvl lecze sie exura san 600max gdzie defakto nie ma innego źródła leczenia dla palka (oprócz tam gsp 200+ hp)
Imo palek nie ma co upgradowac i tak ja bym upgrade widzial w roli zwiekszania dmg o x % w kazdej czesci eq albo % hp/many ciekawiej byloby bo ten atak tak naprawde TYLKO ekowi pomaga a ed/ms/rp nic nie ma z tego heh
Knight jest tu na serwie najbardziej op, moze to przez to ze mam raka rak, ale na lvlach 8-105 zdechlem druidem z 30 razy, w wiekszosci przez to, ze combo 2 potworkow to juz za duzo xd (pzdr warlocki XDD)
Nie mniej jednak gra sie spoko.
@Batutoks ;
Spoko ale to jest evo ots a nie 8.6 pzdr
Nie no tu granie rp nie ma wiekszego sensu moby ktore powinny byc wrazliwe na san w wiekszosci sa na niego odporne patrz np teraz hellspawny nie mowiac o tym ze souleatery sa WRAZLIWE na fizyczne zamiast prawie w calosci odporne(+ z sana dostaja normalny dmg a z sd zwiekszony lel) a phantasmy tworza swoje klony ktore maja taka sama sile jak orginal + lizardy lecza sie jak pokurwione high guard 300hp uleczonko hehe praktycznie co 3-4 tury.
Imo powinienes zrobic jakis resp tylko pod palka bo sytuacja na servie wyglada tak:
1. Ek luruje po kilka mobow i wali grany/exori bardzo szybko expi
2. Ms biega po banucie i wali po kilka serpentow medus z uekow tak jak to na 8.6 bylo i nie mam nic do tego
3. Ed ma problemy z hff bo nie ma fajnych respow hff i bija podobno zamiast beamy to wave xD Ale ogolnie tez da rade cos pobic z frigo np lc ale dalej brakuje mu expa pod mas tere
4. Palek moze sobie pobic 2-3 grimy jednoczesnie a respy samych grimow sa podobne do respow hff (no hff maja 1-3 sqm grimy 2-5) Nie ma jak biegac za bardzo ;s
Teraz moja propozycja zmiany jest taka:
1) Stworzenie nowych respow szerszych zeby mozna bylo z mobami na spokojnie biegac
2) Zmienienie odpornosci/expa/hp/dmg mobom tak zeby druid i palek tez mogl cos pobic sensownie np resp quar dac im odpornosc na visa zeby ms nie mogl korzystac i podkrecenie im troche hp/expa zeby mialy podobny do serpentow/medus czy grimow/hellow podkrecenie im bardziej wrazliwosci na sana jezeli koniecznie nie chcesz boostowac dmg/heala palkowi.
Obecnie zwykly mas san bije przyblizone wartosci co mas san na rl tibi z tym ze to evo ue spam a na tibi przed cd ms/ed mial raj z ue a jak jeszcze nie musi sie martwic o kase... Powiecie mi ze palek ma lepszego mas sana? Faktycznie 400 dmg w grima to ladnie tyle zeby z tego korzystac rp nie moze brac wiecej niz 2 grimow na 170lv i to grimow ktore bija tu mniej niz na 8.6 bily (nie starczy ci many na heal i bicie nawet duszac hota z gsp a troche te grimy hp maja)
Zastanowilbym sie tez nad podkreceniem formul na wszystkie spelle heal/dmg tak zeby lvl cos dawal bo powiedzmy sobie szczerze co innego tu robic mozna poza expieniem/questami a roznica miedzy 200 a 400 msem to hp/speed i moze 100 dmg w ueku bijacym po 1.4k w moby czyli praktycznie nic
Załącznik 354619
Passy: wrobson/frajer123
1. Knight'em rzeczywiście, fajnie się zbiera kilka mobów, ale osobiście nie znam innej miejscówki niż fury, gdzie i tak bez bonusowej staminy wyciągam ok 10 kk / h. Drop osłabiony, fajnie, ale i tak niektórzy w ogóle dropa nie zbierali. Fajnie by było mieć jakąś alternatywę, ale wygląda to tak, że jest: wszystko <<<<< fury na których exp zapierdziela bo padają za szybko i dają za dużo expa. Drakeny dają za mało expa, nawet zbierając po 6-7 nie wyciągam tyle co bym bił fury po 1-2. Inne potwory wspominałem już, uciążliwe bądź zbyt twarde i nie opłaca się na nich expić. Trzeba by i zbufować fury, osłabić z nich exp i polepszyć inne expowiska bo inaczej od 140 do 500 lvla będzie się opłacało bić tylo fury.
2. Nie grałem, ale widze co robią MSy na serwie, najwięcej expa/h, najwięcej dmg, o kasę się nie martwią bo to evo (no poza jednym co pożycza na okrągło xd). Czy to popieprzone odporności mobów, że praktycznie wszędzie mogą oni iśc i bić z ue? nie wiem, ale coś tu jest imo nie tak.
3. ED, może nie potrafię tym grać, ale od 50 do prawie 150 lvl obecnie klepie jedynie DL bo nic innego się nie opłaca. Frosty i hydry slowują, do tego potrafią nagle przywalić tak, że odwiedza się temple. HFF nie da się expić, 1-2 sqm pomieszczenia, a one mimo magma setu i fwb napierdzielają. Serio nie mam pojęcia jak tym dalej grać, frigo i tera daje bardzo mało możliwości do bicia z ue, fury niby są wrażliwe na tera, ale tym się bije mniej niż egranem EKa, który przy okazji ma 3k hp.
4. RP, nie grałem również, ale widzę, ze jest mocno przeciętny. 70-80 lvl ED szybciej biłem DL niż 90-100 RP.
Upgrade runy - imo tutaj troche zjebałeś. Mogło to wyglądać tak, że dają one coś lepszego, przykładowo + skille/magic lvl, ale zdobycie ich wymaga iść na jakieś mocne moby (pokroju juggernautów itp), gdzie trzeba zebrać te 2-3 osoby i dropić jakieś materiały do tego, tak że zdobycie tego max upgrade zajmie +/- tyle co zdobycie jakiegoś addona, a nie wystarczy trochę farta, trochę kasy i mam +5 atk axe...
Do tego jeszcze raz wspomnę, o jakimś korzystniejszym podziale expa na share PT, tak by expienie solo było porównywalne do expienia w grupach i opłacałoby się chodzić na inne moby.
mi też się znudziło stawiane bota ;d
112111/zasxzasx - 238 ek
i
113111/zasxzasx - 310 ms
@up
nightmary castos na bocie robilem 10kk/h, wiec manualnie bys wiecej wyciagnal xd
@edit
po chwili ktos wzial chary ;p
Dawno już o tym mówiłem ;p Przydałoby się, bo obecne respy nie sprzyjają profesjom uciekającym ;d
Zacytują sam siebie, bo nikt tego nie skomentował, a chciałbym wiedzieć, co myślą o tym gracze i co myśli admin:
@Aureos ;Cytuj:
Na realu ten system tasków jest fajnie zrobiony, bo mimo, że nie expimy tak szybko, jak moglibyśmy na czymś innym, to warto je robić. Dla spotkania z bossem - zazwyczaj jest to jakieś wyzwanie, dla szansy na zastrzyk gotówki - bo zazwyczaj boss może dropnąć coś fajnego, i w końcu dla punktów, żeby móc później spotkać się z kilkoma unikalnymi bossami, które dropią bardzo rzadkie i drogie przedmioty.
Tutaj przydałby się podobny system z punktami. Te wszystkie Ghazbarany, Morgarothy itd mogłyby być za punkty z tasków i dropić itemki do ulepszeń. Tak bym to widział :) Na ulepszenie zbroi +1 do arma potrzeba np 1kk i 10 odłamków jakiejś magicznej stali czy czegoś w ten deseń. Boss tarantul może dropnąć jeden odłamek, boss hydr ze 3, a taki ghazbaran 10, albo w ogóle gotowy itemek dla kowala.
Trzeba by dopracować część expowisk, poprawić drop niektórym potworom (i imo innym osłabić) i wtedy na każdym lvlu taski miałyby sens, uruchomiłoby się w ten sposób połowę expowisk, na które obecnie nikt nie zagląda. Co myślicie?
btw, przestało mi naliczać nightmary do taska. Wczoraj czy przedwczoraj normalnie liczyło, dzisiaj już nie, a task normalnie wzięty. Ze 200 mi zostało do zabicia i dupa ;d
Zwracam honor xDCytuj:
11:15 Hansen: prosze teraz zwrocic honor na torgu xDD
Imo bardzo dobry pomysl.
http://puu.sh/rl3zC/b24e0d75ee.jpg
@Aureos Lizardy
2 map bug jest w tym samym budynku na lewych schodach
i ta dziura na dole jest tak z dupy bo sie w nią nie wpada xD
Upgrade system
Cytuj:
Na OpenEvo.pl mozesz ulepszac swoje przedmioty uzywajac specjalnych runek. Upgrade Rune mozesz dostac z sms shopu, lub od NPC Sweaty Cyclops w zamian za 40cc i upgrade token.
Upgrade tokeny to przedmioty które możemy zdobyć z wielu źródeł:
- Jako rzadki loot z potworow: quara predator, sea serpent, serpent spawn, hellspawn, juggernaut, plaguesmith, demon, hydra, behemoth, hellfire fighter, wyrm, draken elite, draken abomination, draken warmaster, infernalist, medusa
- Za kazdym razem leca z bossow: brutus bloodbeard, deadeye devious, lethal lissy, ron the ripper, the handmaiden, the old widow, the horned fox, minishabaal, dracola, dharalion, demodras, morgaroth, zugurosh, orshabaal, latrivan, hellgorak, ferumbras
- Jako dodatkowa nagroda z nastepujacych taskow: dragons, war golems, necromancers, quaras, warlocks, nightmares, medusa, grim reapers,giant spiders, hydras, sea serpents, serpent spawns, wyrms, demons, behemoths. Wystarczy napisac do NPC Grizzlyego Adamsa "token for X", gdzie X to nazwa taska, np. "token for grim reapers"
Aby zupgradowac item po prostu uzyj runy na nim. Szanse na powodzenie przedstawiaja sie nastepujaco:
Level 1 and 2 - 100% chance,
level 3 - 62% chance
level 4 - 44% chance
level 5 - 34% chance