Dym napisał
Z góry mówię, że nie naskakuje na Was, bo cały projekt mi się podoba (szczególnie mapa i jej detale), ale "resetowanie" poziomów przy śmierci do 60 poziomu, to z góry przegrany pomysł.
Nie po to gracze będą się męczyć aby przy śmierci stracili cenny czas. Robiłem już nie raz war serwery i za każdym razem był ogromny płacz o to.
A i jeszcze pytanie: co ze skillami jak i mlvl przy śmierci?
Nigdy nie poczulibyśmy się atakowani po tak miłej wiadomości, cieszymy się, że wy gracze dzielicie się z nami swoimi spostrzeżeniami uwagami oraz sugestiami co może funkcjonować lepiej. Robimy serwer dla was przy pomocy naszych dłoni oraz umiejętnościom które posiadamy.
Wiele razy wspominaliśmy że krytyka oraz udzielanie się w temacie jest wskazane ponieważ chcemy dostarczyć produkt wysokiej jakości.
Głownem czynnikiem który wpływa na obrażenia jest skill oraz mlv dlatego nie będą one spadać jednak awansowanie będzie żmudnym zajęciem.Nie planujemy bawić się w formę comiesięcznych restartów gdyż to jest dopiero inwencja w której ludzie marnują swój czas.
Kwestia straty poziomu jest przemyślana i w obecnej koncepcji nie może ulec zmianie.
Poziom wbija się prosto i przyjemnie przy pomocy wielu form. Poziom w głónej mierze potrzebmy do zdobycia nowych ubiorów oraz dodatków jak i do wykonywania questów.
Ważnym elementem są księgi doświadczenia - oznacza to tyle że możemy je skupywać od innych graczy lub po prostu nie wykorzystywać tych które sami zdobędziemy. Po śmierci wtedy możemy szybko wrócić na wyższy poziom.
Nie możemy sobie pozwolić aby na serwerze biegały wysokie poziomy i każdy czuł się że nic nie traci. Decyzje graczy muszą być świadome i przemyślane. Na obecnych serwerach gra opiera się na bezmyślnym spamowaniu dwóch przycisków z nastawieniem że może coś z tego wyjdzie. Gracze ignorują możliwość wystąpienia tzw. "boxów" gdyż wiedzą że nie ponoszą konsekwencji głupich decyzji.
Z wyrazami szacunku,
Enitysoft
Zakładki