Reklama
Strona 5 z 43 PierwszaPierwsza ... 3456715 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 61 do 75 z 633

Temat: [8.6]AMBER.ENITYSOFT.COM

  1. #61

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    533
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Jak bedzie tu wygladal balans?
    W sensie czy np jakies 1v1 da rade robic? Czy np sorc/druid i pallek beda sie nawzajem zabijac, a knighta ani nie zabija ani knight nikogo nie zabije?
    Jakies wlasne czary dodajecie?

  2. #62
    Avatar Kregox
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Katowice
    Posty
    567
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Z racji tego, że dużo mamy zapytań w różnej formie postanowiliśmy na bieżąco stremować projekt aby wysłuchać waszych zapytań i dać możliwość jeszcze lepiej przedstawić system projektu amber.

    Streamujemy projekt ! :) Oraz wyjaśniamy wątpliwości

    twitch.tv/enitysoft

    Z wrazami szacunku,
    Enitysoft

  3. #63
    Avatar Kregox
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Katowice
    Posty
    567
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Dzisiejszego dnia dopracowaliśmy podstawowe wyposażenie dla profesji

    Współczynniki obrony zostały zmodyfikowane względem serwera pvp.


    Z wyrazami szacunku,
    Enitysoft
    Ostatnio zmieniony przez Kregox : 02-11-2015, 20:21

  4. Reklama
  5. #64

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,789
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    niezle sie zapowiada, ale jak na tym kliencie to musi byc jakis anti-bot, nie wyobrazam sobie pvp z samymi botami, przeciez z tego nie ma zadnej radochy

  6. #65
    Avatar Kregox
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Katowice
    Posty
    567
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Streamujemy projekt ! :) Oraz wyjaśniamy wątpliwości

    twitch.tv/enitysoft

    Z wrazami szacunku,
    Enitysoft

  7. #66

    Notoryczny Miotacz Postów Dymek jest teraz offline
    Avatar Dymek
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Piła
    Wiek
    32
    Posty
    1,333
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Z góry mówię, że nie naskakuje na Was, bo cały projekt mi się podoba (szczególnie mapa i jej detale), ale "resetowanie" poziomów przy śmierci do 60 poziomu, to z góry przegrany pomysł.
    Nie po to gracze będą się męczyć aby przy śmierci stracili cenny czas. Robiłem już nie raz war serwery i za każdym razem był ogromny płacz o to.

    A i jeszcze pytanie: co ze skillami jak i mlvl przy śmierci?

  8. Reklama
  9. #67
    Avatar Wojtczak
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    1,802
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Lul przeciez na kazdym dobrym war otsie sie resetowal lvl po dedku
    to nie rpg ziom

  10. #68
    Avatar Kregox
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Katowice
    Posty
    567
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Dym napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Z góry mówię, że nie naskakuje na Was, bo cały projekt mi się podoba (szczególnie mapa i jej detale), ale "resetowanie" poziomów przy śmierci do 60 poziomu, to z góry przegrany pomysł.
    Nie po to gracze będą się męczyć aby przy śmierci stracili cenny czas. Robiłem już nie raz war serwery i za każdym razem był ogromny płacz o to.

    A i jeszcze pytanie: co ze skillami jak i mlvl przy śmierci?
    Nigdy nie poczulibyśmy się atakowani po tak miłej wiadomości, cieszymy się, że wy gracze dzielicie się z nami swoimi spostrzeżeniami uwagami oraz sugestiami co może funkcjonować lepiej. Robimy serwer dla was przy pomocy naszych dłoni oraz umiejętnościom które posiadamy.
    Wiele razy wspominaliśmy że krytyka oraz udzielanie się w temacie jest wskazane ponieważ chcemy dostarczyć produkt wysokiej jakości.

    Głownem czynnikiem który wpływa na obrażenia jest skill oraz mlv dlatego nie będą one spadać jednak awansowanie będzie żmudnym zajęciem.Nie planujemy bawić się w formę comiesięcznych restartów gdyż to jest dopiero inwencja w której ludzie marnują swój czas.
    Kwestia straty poziomu jest przemyślana i w obecnej koncepcji nie może ulec zmianie.

    Poziom wbija się prosto i przyjemnie przy pomocy wielu form. Poziom w głónej mierze potrzebmy do zdobycia nowych ubiorów oraz dodatków jak i do wykonywania questów.
    Ważnym elementem są księgi doświadczenia - oznacza to tyle że możemy je skupywać od innych graczy lub po prostu nie wykorzystywać tych które sami zdobędziemy. Po śmierci wtedy możemy szybko wrócić na wyższy poziom.

    Nie możemy sobie pozwolić aby na serwerze biegały wysokie poziomy i każdy czuł się że nic nie traci. Decyzje graczy muszą być świadome i przemyślane. Na obecnych serwerach gra opiera się na bezmyślnym spamowaniu dwóch przycisków z nastawieniem że może coś z tego wyjdzie. Gracze ignorują możliwość wystąpienia tzw. "boxów" gdyż wiedzą że nie ponoszą konsekwencji głupich decyzji.

    Z wyrazami szacunku,
    Enitysoft
    Ostatnio zmieniony przez Kregox : 04-11-2015, 00:31

  11. #69

    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    34
    Posty
    177
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Dym napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Z góry mówię, że nie naskakuje na Was, bo cały projekt mi się podoba (szczególnie mapa i jej detale), ale "resetowanie" poziomów przy śmierci do 60 poziomu, to z góry przegrany pomysł.
    Nie po to gracze będą się męczyć aby przy śmierci stracili cenny czas. Robiłem już nie raz war serwery i za każdym razem był ogromny płacz o to.

    A i jeszcze pytanie: co ze skillami jak i mlvl przy śmierci?

    Nie znam War Servera na którym nie było restartu poziomu postaci. To normalne. Po to jest WAR OTS, żeby każdy miał te same warunki.

  12. Reklama
  13. #70

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,789
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    A karamy war ?

  14. #71

    Notoryczny Miotacz Postów Dymek jest teraz offline
    Avatar Dymek
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Piła
    Wiek
    32
    Posty
    1,333
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Są war serwery gdzie przy śmierci nie resetuje się poziom, ale za to traci się ich dużo - no ale szanuje zadnie twórców tego OTSa, ich projekt, ich zasady :P Ja tylko wyraziłem swoją opinię na ten temat.
    Podoba mi się "system" z tym EQ, że można wybierać pomiędzy słabe/średnie/mocne - a czasem nie uważacie że te ceny za najlepsze przedmioty są za wysokie? Tym bardziej że będą tylko na 4 godziny.

    Z drugiej strony, osobiście nie wiem jak szybko się tam zbiera kasę i czy te 500~k to będzie cholernie dużo na 4 godziny, czy też bez problemu wyjdzie się "na zero" po tych 4 godzinach.

    Wszystko wyjdzie w praniu :P

  15. #72
    Avatar Wojtczak
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    1,802
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    TO JEST WAR NIE RPG DYMEK
    To jest item czasowy na 4h wiec wiadomo ze w 4h mu się nie zwróci i nie wyjdzie na 0 bo gdyby tak było nosiłby go 24/7 prawda?
    Ofc takie itemy maja być na tyle drogie by się nie zwracały a jedynie raz na jaki czas dawały kopa jak już się na nie nazbiera...

  16. Reklama
  17. #73
    Avatar Byczek
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Koszalin
    Wiek
    33
    Posty
    12,862
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    z zalozenia to jest git ze lvl resetuje, zostaja natomiast itemy dzieki ktorym mamy boost od nwoej gry, za to co zdzialalismy w porpzednej. dla mnie 11/10

  18. #74
    Avatar Kregox
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Katowice
    Posty
    567
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cieszy nas tak zażarta dyskusja w temacie gdyż pomaga nam ona przeanalizować nasze założenia oczami osób trzecich.

    Prezentujemy ostatnie modyfikacje w systemie przedmiotów.
    Dodaliśmy nowe przedmioty dla paladyna, różdżki dla magów, lepiej zbalansowaliśmy przedmioty oraz wymieniliśmy grafiki.



    Z wyrazami szacunku,
    Enitysoft
    Ostatnio zmieniony przez Kregox : 04-11-2015, 15:02

  19. #75
    Avatar Kregox
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Katowice
    Posty
    567
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    twitch.tv/enitysoft

    Wyjaśniamy wątpliwości oraz prezentujemy nasz serwer :)

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Współpraca z Amber OTS
    Przez alien w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 97
    Ostatni post: 23-06-2016, 20:19
  2. Amber
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 03-08-2008, 16:37

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •