Jak bedzie tu wygladal balans?
W sensie czy np jakies 1v1 da rade robic? Czy np sorc/druid i pallek beda sie nawzajem zabijac, a knighta ani nie zabija ani knight nikogo nie zabije?
Jakies wlasne czary dodajecie?
Wersja do druku
Jak bedzie tu wygladal balans?
W sensie czy np jakies 1v1 da rade robic? Czy np sorc/druid i pallek beda sie nawzajem zabijac, a knighta ani nie zabija ani knight nikogo nie zabije?
Jakies wlasne czary dodajecie?
Z racji tego, że dużo mamy zapytań w różnej formie postanowiliśmy na bieżąco stremować projekt aby wysłuchać waszych zapytań i dać możliwość jeszcze lepiej przedstawić system projektu amber.
Streamujemy projekt ! :) Oraz wyjaśniamy wątpliwości
twitch.tv/enitysoft
Z wrazami szacunku,
Enitysoft
Dzisiejszego dnia dopracowaliśmy podstawowe wyposażenie dla profesji
Współczynniki obrony zostały zmodyfikowane względem serwera pvp.
https://i.imgur.com/921UUSc.jpg
Z wyrazami szacunku,
Enitysoft
niezle sie zapowiada, ale jak na tym kliencie to musi byc jakis anti-bot, nie wyobrazam sobie pvp z samymi botami, przeciez z tego nie ma zadnej radochy
Streamujemy projekt ! :) Oraz wyjaśniamy wątpliwości
twitch.tv/enitysoft
Z wrazami szacunku,
Enitysoft
Z góry mówię, że nie naskakuje na Was, bo cały projekt mi się podoba (szczególnie mapa i jej detale), ale "resetowanie" poziomów przy śmierci do 60 poziomu, to z góry przegrany pomysł.
Nie po to gracze będą się męczyć aby przy śmierci stracili cenny czas. Robiłem już nie raz war serwery i za każdym razem był ogromny płacz o to.
A i jeszcze pytanie: co ze skillami jak i mlvl przy śmierci?
Lul przeciez na kazdym dobrym war otsie sie resetowal lvl po dedku
to nie rpg ziom
Nigdy nie poczulibyśmy się atakowani po tak miłej wiadomości, cieszymy się, że wy gracze dzielicie się z nami swoimi spostrzeżeniami uwagami oraz sugestiami co może funkcjonować lepiej. Robimy serwer dla was przy pomocy naszych dłoni oraz umiejętnościom które posiadamy.
Wiele razy wspominaliśmy że krytyka oraz udzielanie się w temacie jest wskazane ponieważ chcemy dostarczyć produkt wysokiej jakości.
Głownem czynnikiem który wpływa na obrażenia jest skill oraz mlv dlatego nie będą one spadać jednak awansowanie będzie żmudnym zajęciem.Nie planujemy bawić się w formę comiesięcznych restartów gdyż to jest dopiero inwencja w której ludzie marnują swój czas.
Kwestia straty poziomu jest przemyślana i w obecnej koncepcji nie może ulec zmianie.
Poziom wbija się prosto i przyjemnie przy pomocy wielu form. Poziom w głónej mierze potrzebmy do zdobycia nowych ubiorów oraz dodatków jak i do wykonywania questów.
Ważnym elementem są księgi doświadczenia - oznacza to tyle że możemy je skupywać od innych graczy lub po prostu nie wykorzystywać tych które sami zdobędziemy. Po śmierci wtedy możemy szybko wrócić na wyższy poziom.
Nie możemy sobie pozwolić aby na serwerze biegały wysokie poziomy i każdy czuł się że nic nie traci. Decyzje graczy muszą być świadome i przemyślane. Na obecnych serwerach gra opiera się na bezmyślnym spamowaniu dwóch przycisków z nastawieniem że może coś z tego wyjdzie. Gracze ignorują możliwość wystąpienia tzw. "boxów" gdyż wiedzą że nie ponoszą konsekwencji głupich decyzji.
Z wyrazami szacunku,
Enitysoft
A karamy war ?
Są war serwery gdzie przy śmierci nie resetuje się poziom, ale za to traci się ich dużo - no ale szanuje zadnie twórców tego OTSa, ich projekt, ich zasady :P Ja tylko wyraziłem swoją opinię na ten temat.
Podoba mi się "system" z tym EQ, że można wybierać pomiędzy słabe/średnie/mocne - a czasem nie uważacie że te ceny za najlepsze przedmioty są za wysokie? Tym bardziej że będą tylko na 4 godziny.
Z drugiej strony, osobiście nie wiem jak szybko się tam zbiera kasę i czy te 500~k to będzie cholernie dużo na 4 godziny, czy też bez problemu wyjdzie się "na zero" po tych 4 godzinach.
Wszystko wyjdzie w praniu :P
TO JEST WAR NIE RPG DYMEK
To jest item czasowy na 4h wiec wiadomo ze w 4h mu się nie zwróci i nie wyjdzie na 0 bo gdyby tak było nosiłby go 24/7 prawda?
Ofc takie itemy maja być na tyle drogie by się nie zwracały a jedynie raz na jaki czas dawały kopa jak już się na nie nazbiera...
z zalozenia to jest git ze lvl resetuje, zostaja natomiast itemy dzieki ktorym mamy boost od nwoej gry, za to co zdzialalismy w porpzednej. dla mnie 11/10
Cieszy nas tak zażarta dyskusja w temacie gdyż pomaga nam ona przeanalizować nasze założenia oczami osób trzecich.
Prezentujemy ostatnie modyfikacje w systemie przedmiotów.
Dodaliśmy nowe przedmioty dla paladyna, różdżki dla magów, lepiej zbalansowaliśmy przedmioty oraz wymieniliśmy grafiki.
https://i.imgur.com/O0DgQo2.jpg
Z wyrazami szacunku,
Enitysoft
twitch.tv/enitysoft
Wyjaśniamy wątpliwości oraz prezentujemy nasz serwer :)