Reklama
Strona 92 z 114 PierwszaPierwsza ... 42829091929394102 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1,366 do 1,380 z 1701

Temat: [8.0] TorgOT - TEST SERWER {TEMAT ROKU 2014!}

  1. #1366
    Avatar Filia the Dragon
    Data rejestracji
    2004
    Posty
    11,565
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Shany napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    lol niby dlaczego? to jest 8.1 nie 11.80



    zrobcie stara formule i dodajcie nowa dla skalowania sie obrazen melee od lvl
    Otóż nie to jest silnik na kliencie 8.1, a nie 8.1 a to duża różnica.
    Balans nie polega na tym, że wszystko napierdala po 800.





  2. #1367

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,844
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Shany napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    lol niby dlaczego? to jest 8.1 nie 11.80



    zrobcie stara formule i dodajcie nowa dla skalowania sie obrazen melee od lvl
    this


    albo stara formuła, albo ta nowa + możliwość uzywania czarów ofensywnych i defensywnych naraz.
    niech palek bije mocno z sd, w koncu to najmocniejsza runa, po prostu dmg z assassinek zmiejszyć o ~20%
    ludzi właśnie przyciąga stary system spelli :P
    niech @Seyaelo ; się wypowie jak jest lub zrobi ankietę

  3. #1368
    Avatar Byczek
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Koszalin
    Wiek
    33
    Posty
    12,862
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    wiadomo ze nie dogodzimy kazdemu, wsyscy chca zeby jego profka byla najlepsza..

  4. Reklama
  5. #1369

    Data rejestracji
    2012
    Posty
    1,551
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Dlatego nalezy zrobic tak, zeby KAZDA byla NAJLEPSZA (w swojej dziedzinie).
    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tak na prawdę wszyscy jesteśmy pedofilami.
    Cytuj Aver napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Chłopaki, laski są pojebane. Kto normalny bierze siurka do mordy xD

  6. #1370
    Avatar Masaker
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    piwnica.eu
    Wiek
    33
    Posty
    2,526
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Ale przestańcie patrzeć na inne protokoło, albo najlepiej usuńcie sobie te zjebane numery protokołów z głowy i wbijcie sobie do niej, że protokół który omawiamy to TorgOT 1.0

    I teraz musimy wykombinować jak powinno to wyglądać zbalansowane na protokole TorgOT 1.0, bo patrzenie po protokołach tibijskich jest chuja warte.
    INEQUALITY ISN'T EVIL, EQUALITY IS.

  7. #1371
    Avatar Filia the Dragon
    Data rejestracji
    2004
    Posty
    11,565
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Jeśli chodzi o sorka i druida to fajnei byłoby jeśli ten pierwszy miał większy dmg z SD, GFB, HMM; a dla druida dać jakieś inne runki z lepszymi przelicznikami.





  8. Reklama
  9. #1372
    Avatar Byczek
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Koszalin
    Wiek
    33
    Posty
    12,862
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    ok
    ek - bloker, healing czarami slaby, runy lecznicze, dmg z melee dobry, sredni ze spelli
    rp - w zwarciu pada jak szmata, healing czarami dobry, runami dobry, dmg na dystans mocny, sredni ze spelli
    ed - healer, dobry def (na pewno lepszy niz ms), b dobry healing, jako jedyny moze summony robic, dodac jeden spell ofensywny i bedize git
    ms - dmger, slaby def, dobry healing, duzo spelli ofensywnych, mocny dmg


    tak to widze

  10. #1373
    Avatar polek asty
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    w mieszkaniu
    Wiek
    29
    Posty
    5,563
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Tak na moje oko, bez znaczenia jaki to protokół czy inne chuje muje, obrażenia powinny zależeć też od lvla. Na zdrowy rozsądek po to wbija się lvl żeby postać była silniejsza.
    Może to być mały wzrost o wiele mniejszy niż ten od skilli np w stosunku 1 do 4, ale niech będzie, żeby wbijanie cyferek w jakimś tam momencie gry dalej miało sens.

    I to powinno tyczyć się wszystkich profesji.

  11. #1374
    Avatar Masaker
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    piwnica.eu
    Wiek
    33
    Posty
    2,526
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Problem polega na tym, że balansacja nie polega tylko na martwych obliczeniach dmg poszczególnych postaci.
    Jeśli ma to być serwer RPG (w jakimś stopniu) to na balansację trzeba patrzczeć pod różnymi kątami, szczególnie jeśli mówimy o sorcu i druidzie.

    A) W jakich sytuacjach potrzebny jest sorcer na ile moze pozwolic sobie solo w PVE

    B) Stworzyć sytuacje w których potrzebny jest druid - raid bossy na których knight się nie wyhealuje

    C) Zrobić odpowiednio słabsze uhy dla knightów aby sio druida było potrzebne



    Nie wiem co jeszcze, muszę się przysiąść i popatrzeć na formuły, poobliczać porozmyślać...
    INEQUALITY ISN'T EVIL, EQUALITY IS.

  12. Reklama
  13. #1375
    Avatar Filia the Dragon
    Data rejestracji
    2004
    Posty
    11,565
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj polek asty napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tak na moje oko, bez znaczenia jaki to protokół czy inne chuje muje, obrażenia powinny zależeć też od lvla. Na zdrowy rozsądek po to wbija się lvl żeby postać była silniejsza.
    Może to być mały wzrost o wiele mniejszy niż ten od skilli np w stosunku 1 do 4, ale niech będzie, żeby wbijanie cyferek w jakimś tam momencie gry dalej miało sens.

    I to powinno tyczyć się wszystkich profesji.
    Dmg ze spelli powinien zależyć od magic levela. Wyjątkiem jest exori i inne spelle ofensywne knighta, które powinny zależeć od levela, skill i broni.





  14. #1376

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,844
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Byczek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ok
    ek - bloker, healing czarami slaby, runy lecznicze, dmg z melee dobry, sredni ze spelli
    rp - w zwarciu pada jak szmata, healing czarami dobry, runami dobry, dmg na dystans mocny, sredni ze spelli
    ed - healer, dobry def (na pewno lepszy niz ms), b dobry healing, jako jedyny moze summony robic, dodac jeden spell ofensywny i bedize git
    ms - dmger, slaby def, dobry healing, duzo spelli ofensywnych, mocny dmg


    tak to widze
    o to to

    druid powinien miec jakiś czar na zwiększanie shieldingu dla siebie + może jakiś buff dla teamu? +2-3 magic levele dla party albo jakiś bardzo szybki regen?
    no i exevo gran mas poxa zmienić żeby biło z poisona tak 2/3 - 3/4 tego co mag z ue, za to zatruwało silnie(40-100 dmg per turn?), nie każdy ma exane na hotkeyu, w sam raz manę by magom potrafiło zjeść w walce.
    co do rp to nie wiem, ale imo knightowi powinny się z levelem lekko zwiększać hity z melee, z czarów tak samo

  15. #1377
    Avatar Masaker
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    piwnica.eu
    Wiek
    33
    Posty
    2,526
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Imo DMG też powinien zależeć od lvl'a
    INEQUALITY ISN'T EVIL, EQUALITY IS.

  16. Reklama
  17. #1378
    Avatar polek asty
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    w mieszkaniu
    Wiek
    29
    Posty
    5,563
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Filia the Dragon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dmg ze spelli powinien zależyć od magic levela. Wyjątkiem jest exori i inne spelle ofensywne knighta, które powinny zależeć od levela, skill i broni.
    Możesz to jakoś uargumentować? Ja osobiście, nie widzę sensu dalszej gry po osiągnięciu 60-70 mlvla czy 90 skill meele/dista, gdzie wbijasz 1 mlvl/skill na 15 lvli, a Twój dmg między 150, a 250 lvlem różni się o 15 - To tylko przykład oczywiście.
    Postać w raz z lvlem powinna rosnąć w siłę chociaż oczywiście proporcjonalnie mniej niż ma to się w przypadku wzrostu skilli/mlvla.

  18. #1379

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,844
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Masaker napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Imo DMG też powinien zależeć od lvl'a
    tak, w końcu chcemy stary protokół również z tego powodu.

    osłabiony uh dla knighta to głupia opcja.

    ciekawą sprawą byłoby gdyby druid mógł używać czarów ofensywnych i defensywnych w tym samym czasie (tak jak na rl). wtedy nie potrzebowałby innych usprawnień. mógłby siochać knighta i bić hmm/sd/explo jednocześnie


    @polek asty ;
    zgadzam się w 100%, szczególnie gdy na tej tibii expi się głównie z run bo manasy nie dają za dużo many.
    niech w końcu @Seyaelo ; się wypowie
    Ostatnio zmieniony przez rysiekk : 15-11-2014, 12:39

  19. #1380
    Avatar Visioon
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    znienacka
    Wiek
    31
    Posty
    1,435
    Siła reputacji
    16


  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. TorgOT - Test serwer
    Przez Seyaelo w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 130
    Ostatni post: 11-09-2019, 08:22
  2. TorgOT - Test server
    Przez Seyaelo w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 14-08-2016, 15:02
  3. Test serwer 06.2014 skrinujmy
    Przez BBsrv w dziale Zdjęcia
    Odpowiedzi: 59
    Ostatni post: 28-06-2014, 00:06
  4. Nowości 2014 roku
    Przez Urlak w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 08-04-2014, 21:35
  5. League of Legends Nagroda dla największego raka 2014 roku
    Przez Bubsztron w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 31-01-2014, 02:29

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •