Otóż nie to jest silnik na kliencie 8.1, a nie 8.1 a to duża różnica.
Balans nie polega na tym, że wszystko napierdala po 800.
Wersja do druku
this
albo stara formuła, albo ta nowa + możliwość uzywania czarów ofensywnych i defensywnych naraz.
niech palek bije mocno z sd, w koncu to najmocniejsza runa, po prostu dmg z assassinek zmiejszyć o ~20%
ludzi właśnie przyciąga stary system spelli :P
niech @Seyaelo ; się wypowie jak jest lub zrobi ankietę
wiadomo ze nie dogodzimy kazdemu, wsyscy chca zeby jego profka byla najlepsza..
Dlatego nalezy zrobic tak, zeby KAZDA byla NAJLEPSZA (w swojej dziedzinie).
Ale przestańcie patrzeć na inne protokoło, albo najlepiej usuńcie sobie te zjebane numery protokołów z głowy i wbijcie sobie do niej, że protokół który omawiamy to TorgOT 1.0
I teraz musimy wykombinować jak powinno to wyglądać zbalansowane na protokole TorgOT 1.0, bo patrzenie po protokołach tibijskich jest chuja warte.
Jeśli chodzi o sorka i druida to fajnei byłoby jeśli ten pierwszy miał większy dmg z SD, GFB, HMM; a dla druida dać jakieś inne runki z lepszymi przelicznikami.
ok
ek - bloker, healing czarami slaby, runy lecznicze, dmg z melee dobry, sredni ze spelli
rp - w zwarciu pada jak szmata, healing czarami dobry, runami dobry, dmg na dystans mocny, sredni ze spelli
ed - healer, dobry def (na pewno lepszy niz ms), b dobry healing, jako jedyny moze summony robic, dodac jeden spell ofensywny i bedize git
ms - dmger, slaby def, dobry healing, duzo spelli ofensywnych, mocny dmg
tak to widze
Tak na moje oko, bez znaczenia jaki to protokół czy inne chuje muje, obrażenia powinny zależeć też od lvla. Na zdrowy rozsądek po to wbija się lvl żeby postać była silniejsza.
Może to być mały wzrost o wiele mniejszy niż ten od skilli np w stosunku 1 do 4, ale niech będzie, żeby wbijanie cyferek w jakimś tam momencie gry dalej miało sens.
I to powinno tyczyć się wszystkich profesji.
Problem polega na tym, że balansacja nie polega tylko na martwych obliczeniach dmg poszczególnych postaci.
Jeśli ma to być serwer RPG (w jakimś stopniu) to na balansację trzeba patrzczeć pod różnymi kątami, szczególnie jeśli mówimy o sorcu i druidzie.
A) W jakich sytuacjach potrzebny jest sorcer na ile moze pozwolic sobie solo w PVE
B) Stworzyć sytuacje w których potrzebny jest druid - raid bossy na których knight się nie wyhealuje
C) Zrobić odpowiednio słabsze uhy dla knightów aby sio druida było potrzebne
Nie wiem co jeszcze, muszę się przysiąść i popatrzeć na formuły, poobliczać porozmyślać...
o to to
druid powinien miec jakiś czar na zwiększanie shieldingu dla siebie + może jakiś buff dla teamu? +2-3 magic levele dla party albo jakiś bardzo szybki regen?
no i exevo gran mas poxa zmienić żeby biło z poisona tak 2/3 - 3/4 tego co mag z ue, za to zatruwało silnie(40-100 dmg per turn?), nie każdy ma exane na hotkeyu, w sam raz manę by magom potrafiło zjeść w walce.
co do rp to nie wiem, ale imo knightowi powinny się z levelem lekko zwiększać hity z melee, z czarów tak samo
Imo DMG też powinien zależeć od lvl'a
Możesz to jakoś uargumentować? Ja osobiście, nie widzę sensu dalszej gry po osiągnięciu 60-70 mlvla czy 90 skill meele/dista, gdzie wbijasz 1 mlvl/skill na 15 lvli, a Twój dmg między 150, a 250 lvlem różni się o 15 - To tylko przykład oczywiście.
Postać w raz z lvlem powinna rosnąć w siłę chociaż oczywiście proporcjonalnie mniej niż ma to się w przypadku wzrostu skilli/mlvla.
tak, w końcu chcemy stary protokół również z tego powodu.
osłabiony uh dla knighta to głupia opcja.
ciekawą sprawą byłoby gdyby druid mógł używać czarów ofensywnych i defensywnych w tym samym czasie (tak jak na rl). wtedy nie potrzebowałby innych usprawnień. mógłby siochać knighta i bić hmm/sd/explo jednocześnie
@polek asty ;
zgadzam się w 100%, szczególnie gdy na tej tibii expi się głównie z run bo manasy nie dają za dużo many.
niech w końcu @Seyaelo ; się wypowie