SKISŁEM XDDDDDDD
na 8.0 140 mag solował 100 rpka to primo
secundo, w KAŻDEJ turze combo rpka we mnie wchodziło po 500~,
Nie wiem co brałeś, ale jak chcesz na openkach korzystać z ue, to już widzę jak cię ktoś do teamu bierze XDDDDDD
Wersja do druku
Słuchajcie, może sprawdzicie jak wygląda PVP na równych normalnych poziomach, skillach i magic lvlach? Niepotrzebnie zakładacie, że każdy rp będzie miał 90~skille a mag 70mlvl...
Dzisiaj postaram się uruchomić War-server.
no tak, tylko już na 200+ levelach palek dmg z assassina ma ten sam, mag za to będzie bić po 1000 z sd w potwory
lekko zmiejszyć hity z assassinek i będzie git
i popraw hity knighta z czarów, raz żeby się w jakiś sposób zwiększały, dwa - żeby attack mode(full atk/def) nie miał wpływu na dmg z czarów
Ale wlasnie dmg maga tez praktycznie nie rosnie z lvlem XD wiec im wieksze lvl tym gorsze pvp bo palek nie dosc ze bedzie wastowal magow to jeszcze zabicie go bedzie wyzwaniem natomiast taki mag zawsze bedzie kapciem :>
Z tego co seya pokazal to roznica 100-200lv bedzie wygladac mniej wiecej tak ze z sd uderzy w MOBA o 20 wiecej xDD lvl/5 za to mlvli pewnie wbijesz z 10 max 15 czyli mlv x 9 140-150 dmg w potwora roznicy o ja pierdole XDD a gosc bedzie mial 2 tysiace zycia i bedzie dostawal kule po 400 to ja juz to widze jak rpka zabijasz haha
@edit
Bedzie pvp aka spamm hotkeyow tylko ze przez slabego manasa ms bedzie w plecy w pvp tak ze jakbym chcial spamowac hotkeye to bym poszedl na 8.6+ tibie eloszka
panowie RP ma w chuj duży dmg z assassinek, ale ja przypominam że assassinki nawet jak będą w cenie 10k za 100 jak na rl to i tak będzie ciężko profitować bo one bardzo szybko się kończą.
na dzień dzisiejszy jest problem z tym robieniem balansu na późniejszych lvlach, bo jak dmg zależy od m lvla to praktycznie wgl nie rośnie, jest jakiś chujowy przelicznik totalnie aktualnie trzeba to wymyślić tak, żeby ten dmg rósł w miare lvla, ale żeby nie zależał tylko od lvla.
Haha 140 ms solowal 100 rp, nie no dobre. daje okejke
Raz jeszcze powtarzam: poczekajcie na war server, wtedy wszystko wyjdzie w praniu.
Oczywiście mam pewną koncepcje jak ma wyglądać PVP i chce wprowadzić jeszcze parę małych zmian do systemu czarów nim uruchomię testy (silniejsze ue).
Jeżeli któraś z profesji będzie za silna/słaba to poprawimy to, jestem osobą otwartą i rozważę każdą propozycje, no chyba, że zdanie zaczyna się od "Seya znowu zjebałeś", dlatego proszę was o wyrozumiałość i cierpliwość.
Z tego co wiem, to w tibii formuła dla maga zawsze była taka:
1 mlvl = 4 levele
czyli 80 mag z 60 mlv zadaje tyle samo obrażeń co 100 mag z 55 mlvl
(60*4 + 80 = 320 (przelicznik) ; 55*4 + 100 = 320)
jak jest tutaj?
edit
Formuły obrażeń, leczeń oraz inne:
http://tibia.wikia.com/wiki/Formula#...mage.2FHealing
Problem chyba w tym, że w którymś update zmienili tą formułę i chyba to było właśnie w okolicach 8 xd
Problem w tym aby stworzyć swoja własną i dobrze zbalansowaną formułę :)
http://tibia.wikia.com/wiki/Updates
Właśnie w 8.0 został ustawiony ten wzór bardziej zależy od mlvl, wcześniej był ten bardziej zależy od levela.Cytuj:
Update 8.0 napisał
PS. Ten od mlvl jest lepszy.
meh, myślałem że to w 8.1+
mi bardziej odpowiada stary wzór, 2 lvl = 3 mlvl, ale to już sami zdecydujcie jak chcecie ;p
btw
You lose 65 hitpoints due to an attack by a carrion worm.
trochę za mocno ;d
Oczywiście, że dmg z run powinien zależeć głównie od mlev. Jeśli paladyn ma dostęp do assasin starów to jego dmg z SD powinien być symboliczny; co nie zmienia faktu, że hity z tego po 600~ to przesada.
Nie wiem co Wy macie do dmg palka z assassinek, ale śmieje sie xD Sd mnie cisnie równo, a ja gówno zrobie w pvp asskami, wiec nie ruszajcie tego najlepiej, bo palek gównem bedzie. Moze w ogole mu asski zabierzmy.
Prawda jest tez taka, ze palkiem w pvp moge uzywac JEDYNIE assek, bo nawet exori con od poczatku bije tyle samo, 60-80 w moby