Reklama
Strona 91 z 114 PierwszaPierwsza ... 41818990919293101 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1,351 do 1,365 z 1701

Temat: [8.0] TorgOT - TEST SERWER {TEMAT ROKU 2014!}

  1. #1351

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    53
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Cytuj Drake. napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tak bylo na 8.0 . Nic dziwnego że sam nie zabijesz rpa grając msem. Zresztą ms i tak bije mocniej jak summnie jakies 2 summonki, a jeżeli ktoś powie że na openkach nie summnie, to tak czy siak na openkach ms lepiej sie sprawuje niż palek. palek może walnąć od 100-300 (albo 1% na 400-500 hit ) w ludzi z assasinki + 100 sd gdzie ms bije po 250 sd ZA KAŻDYM RAZEM! + 350-400 z ue, wiec nie wiem skąd ten ból dupska.
    SKISŁEM XDDDDDDD

    na 8.0 140 mag solował 100 rpka to primo
    secundo, w KAŻDEJ turze combo rpka we mnie wchodziło po 500~,
    Nie wiem co brałeś, ale jak chcesz na openkach korzystać z ue, to już widzę jak cię ktoś do teamu bierze XDDDDDD

  2. #1352
    Avatar Seyaelo
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Tybet
    Posty
    2,233
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Słuchajcie, może sprawdzicie jak wygląda PVP na równych normalnych poziomach, skillach i magic lvlach? Niepotrzebnie zakładacie, że każdy rp będzie miał 90~skille a mag 70mlvl...
    Dzisiaj postaram się uruchomić War-server.

    8.0 Custom server

  3. #1353

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,844
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    no tak, tylko już na 200+ levelach palek dmg z assassina ma ten sam, mag za to będzie bić po 1000 z sd w potwory

    lekko zmiejszyć hity z assassinek i będzie git


    i popraw hity knighta z czarów, raz żeby się w jakiś sposób zwiększały, dwa - żeby attack mode(full atk/def) nie miał wpływu na dmg z czarów
    Ostatnio zmieniony przez rysiekk : 14-11-2014, 23:54

  4. Reklama
  5. #1354
    Avatar Profesorek
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Białystok
    Posty
    8,226
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Ale wlasnie dmg maga tez praktycznie nie rosnie z lvlem XD wiec im wieksze lvl tym gorsze pvp bo palek nie dosc ze bedzie wastowal magow to jeszcze zabicie go bedzie wyzwaniem natomiast taki mag zawsze bedzie kapciem :>

    Z tego co seya pokazal to roznica 100-200lv bedzie wygladac mniej wiecej tak ze z sd uderzy w MOBA o 20 wiecej xDD lvl/5 za to mlvli pewnie wbijesz z 10 max 15 czyli mlv x 9 140-150 dmg w potwora roznicy o ja pierdole XDD a gosc bedzie mial 2 tysiace zycia i bedzie dostawal kule po 400 to ja juz to widze jak rpka zabijasz haha

    @edit
    Bedzie pvp aka spamm hotkeyow tylko ze przez slabego manasa ms bedzie w plecy w pvp tak ze jakbym chcial spamowac hotkeye to bym poszedl na 8.6+ tibie eloszka
    Ostatnio zmieniony przez Profesorek : 15-11-2014, 00:08

  6. #1355

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    97
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    panowie RP ma w chuj duży dmg z assassinek, ale ja przypominam że assassinki nawet jak będą w cenie 10k za 100 jak na rl to i tak będzie ciężko profitować bo one bardzo szybko się kończą.
    na dzień dzisiejszy jest problem z tym robieniem balansu na późniejszych lvlach, bo jak dmg zależy od m lvla to praktycznie wgl nie rośnie, jest jakiś chujowy przelicznik totalnie aktualnie trzeba to wymyślić tak, żeby ten dmg rósł w miare lvla, ale żeby nie zależał tylko od lvla.
    Ostatnio zmieniony przez ONLYi : 15-11-2014, 00:23

  7. #1356

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,844
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Adposatnr napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ale wlasnie dmg maga tez praktycznie nie rosnie z lvlem XD wiec im wieksze lvl tym gorsze pvp bo palek nie dosc ze bedzie wastowal magow to jeszcze zabicie go bedzie wyzwaniem natomiast taki mag zawsze bedzie kapciem :>

    Z tego co seya pokazal to roznica 100-200lv bedzie wygladac mniej wiecej tak ze z sd uderzy w MOBA o 20 wiecej xDD lvl/5 za to mlvli pewnie wbijesz z 10 max 15 czyli mlv x 9 140-150 dmg w potwora roznicy o ja pierdole XDD a gosc bedzie mial 2 tysiace zycia i bedzie dostawal kule po 400 to ja juz to widze jak rpka zabijasz haha

    @edit
    Bedzie pvp aka spamm hotkeyow tylko ze przez slabego manasa ms bedzie w plecy w pvp tak ze jakbym chcial spamowac hotkeye to bym poszedl na 8.6+ tibie eloszka
    no niech zmieni formułę czarów

    2% od lvla, 3% od magic levela, tak jak było kiedyś

  8. Reklama
  9. #1357
    Avatar Drake.
    Data rejestracji
    2014
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    31
    Posty
    683
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Haha 140 ms solowal 100 rp, nie no dobre. daje okejke

  10. #1358
    Avatar Seyaelo
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Tybet
    Posty
    2,233
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Raz jeszcze powtarzam: poczekajcie na war server, wtedy wszystko wyjdzie w praniu.
    Oczywiście mam pewną koncepcje jak ma wyglądać PVP i chce wprowadzić jeszcze parę małych zmian do systemu czarów nim uruchomię testy (silniejsze ue).
    Jeżeli któraś z profesji będzie za silna/słaba to poprawimy to, jestem osobą otwartą i rozważę każdą propozycje, no chyba, że zdanie zaczyna się od "Seya znowu zjebałeś", dlatego proszę was o wyrozumiałość i cierpliwość.

    8.0 Custom server

  11. #1359
    Avatar Mandarke
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Mielec
    Posty
    2,977
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Z tego co wiem, to w tibii formuła dla maga zawsze była taka:

    1 mlvl = 4 levele

    czyli 80 mag z 60 mlv zadaje tyle samo obrażeń co 100 mag z 55 mlvl
    (60*4 + 80 = 320 (przelicznik) ; 55*4 + 100 = 320)

    jak jest tutaj?

    edit
    Formuły obrażeń, leczeń oraz inne:
    http://tibia.wikia.com/wiki/Formula#...mage.2FHealing
    Ostatnio zmieniony przez Mandarke : 15-11-2014, 01:57

  12. Reklama
  13. #1360
    Avatar dright
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Płock
    Wiek
    33
    Posty
    1,582
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Problem chyba w tym, że w którymś update zmienili tą formułę i chyba to było właśnie w okolicach 8 xd

  14. #1361
    Avatar Masaker
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    piwnica.eu
    Wiek
    33
    Posty
    2,526
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Problem w tym aby stworzyć swoja własną i dobrze zbalansowaną formułę :)
    INEQUALITY ISN'T EVIL, EQUALITY IS.

  15. #1362
    Avatar Mandarke
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Mielec
    Posty
    2,977
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj dright napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Problem chyba w tym, że w którymś update zmienili tą formułę i chyba to było właśnie w okolicach 8 xd
    http://tibia.wikia.com/wiki/Updates

    Cytuj Update 8.0 napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Some vocation balancing in the form of increasing attack damage for Knights and Paladins, making attack spell/rune damage more based on magic level, and implementing level requirements for many weapons.
    Właśnie w 8.0 został ustawiony ten wzór bardziej zależy od mlvl, wcześniej był ten bardziej zależy od levela.

    PS. Ten od mlvl jest lepszy.
    Ostatnio zmieniony przez Mandarke : 15-11-2014, 03:34

  16. Reklama
  17. #1363

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,844
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    meh, myślałem że to w 8.1+

    mi bardziej odpowiada stary wzór, 2 lvl = 3 mlvl, ale to już sami zdecydujcie jak chcecie ;p


    btw

    You lose 65 hitpoints due to an attack by a carrion worm.

    trochę za mocno ;d
    Ostatnio zmieniony przez rysiekk : 15-11-2014, 10:04

  18. #1364
    Avatar Filia the Dragon
    Data rejestracji
    2004
    Posty
    11,565
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Oczywiście, że dmg z run powinien zależeć głównie od mlev. Jeśli paladyn ma dostęp do assasin starów to jego dmg z SD powinien być symboliczny; co nie zmienia faktu, że hity z tego po 600~ to przesada.





  19. #1365
    Avatar Visioon
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    znienacka
    Wiek
    31
    Posty
    1,435
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Nie wiem co Wy macie do dmg palka z assassinek, ale śmieje sie xD Sd mnie cisnie równo, a ja gówno zrobie w pvp asskami, wiec nie ruszajcie tego najlepiej, bo palek gównem bedzie. Moze w ogole mu asski zabierzmy.

    Prawda jest tez taka, ze palkiem w pvp moge uzywac JEDYNIE assek, bo nawet exori con od poczatku bije tyle samo, 60-80 w moby
    Ostatnio zmieniony przez Visioon : 15-11-2014, 10:43

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. TorgOT - Test serwer
    Przez Seyaelo w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 130
    Ostatni post: 11-09-2019, 08:22
  2. TorgOT - Test server
    Przez Seyaelo w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 14-08-2016, 15:02
  3. Test serwer 06.2014 skrinujmy
    Przez BBsrv w dziale Zdjęcia
    Odpowiedzi: 59
    Ostatni post: 28-06-2014, 00:06
  4. Nowości 2014 roku
    Przez Urlak w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 08-04-2014, 21:35
  5. League of Legends Nagroda dla największego raka 2014 roku
    Przez Bubsztron w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 31-01-2014, 02:29

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •