Reklama
Strona 100 z 114 PierwszaPierwsza ... 50909899100101102110 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1,486 do 1,500 z 1701

Temat: [8.0] TorgOT - TEST SERWER {TEMAT ROKU 2014!}

  1. #1486

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    97
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    pall już teraz jest okej po zmianie dmg assassinki, ale przydałby się jakiś przyrost dmg wraz z levelem.

    zbugowane aole, kosztuja po 1k.
    Ostatnio zmieniony przez ONLYi : 16-11-2014, 18:40

  2. #1487

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,844
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj ONLYi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    pall już teraz jest okej po zmianie dmg assassinki, ale przydałby się jakiś przyrost dmg wraz z levelem.

    zbugowane aole, kosztuja po 1k.
    przeciez one specjalnie kosztują tyle na czas test serva...

  3. #1488
    Avatar Seyaelo
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Tybet
    Posty
    2,233
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    @up.
    Dokładnie Rysiek.

    DMG SD = (maglevel*9.5) + level/5

    DMG UE = (maglevel*13.5) + level/4

    8.0 Custom server

  4. Reklama
  5. #1489

    Ekspert: League of Legends Meo jest teraz offline
    Avatar Meo
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    2,868
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Jeśli zmieniłeś dmg ass starów, to polepsz hit chance, albo dodaj dmg per lvl. Bo 200 pallkiem rzucać sobie po średnio 100-180 w człowieka pudłując co 4 to będzie trochę śmiech. Szczególnie, że przy cenach/wytrzymałości assassinek to mag z sd będzie expił szybciej i taniej (każda runa po 700-800 dmg?) niż pallek ze starów.
    Ostatnio zmieniony przez Meo : 16-11-2014, 20:41

  6. #1490
    Avatar moth
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdańsk
    Wiek
    39
    Posty
    16,403
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    a ile ty byś chciał pallkiem bić?

  7. #1491

    Ekspert: League of Legends Meo jest teraz offline
    Avatar Meo
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    2,868
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj moth napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    a ile ty byś chciał pallkiem bić?
    więcej na 200 poziomie niż na 80 - to tam napisałem.

  8. Reklama
  9. #1492
    Avatar Aureos
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    32
    Posty
    6,788
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    to hity palka zaleza od poziomu a nie dista?

  10. #1493

    Ekspert: League of Legends Meo jest teraz offline
    Avatar Meo
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    2,868
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    W tym momencie nie, ale przy zmianie formuły dmgu ue/sd na zależący tak od mlvla jak i lvla powinny. Nawet nie tyle chodzi o maksymalny, średni powinien przy tak dużej różnicy lvl znacząco się różnić.

  11. #1494
    Avatar Masaker
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    piwnica.eu
    Wiek
    33
    Posty
    2,526
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    obrazenia kazdej profesji powinny zależeć również w mocnym stopniu od levela postaci, wtedy zdobywanie poziomu ma większy sens.

    Dla palka można by wtedy zastosować podobną formułę jaką rozpisałem wcześniej dla knighta tutaj:
    http://torg.pl/showthread.php?455991...=1#post8368557


    Dodatkowo u palka jest opcja

    Mocny maks damage ale z dużą rozrzutnością od 0 do powiedzmy 600, wtedy rozrzutnośc dmg jest spora i mogą paść 3 hity pod rząd za 50-120 i nagle hit za ~500-600
    albo zrobić go bardziej przewidywalnym dmg dealerem z min dmg zależącym od statystyk postaci i maks dośc mniejszym

    powiedzmy 150 palek z 100 distem bije od 125 do 500.

    Oczywiście musimy pamietac ze na to ma wplyw wiele czynników itp.

    Wszystko trzebaby rozpisac i przeanalizować.
    Ostatnio zmieniony przez Masaker : 16-11-2014, 21:14
    INEQUALITY ISN'T EVIL, EQUALITY IS.

  12. Reklama
  13. #1495
    Avatar Seyaelo
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Tybet
    Posty
    2,233
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Dobra o 22 włączam test server 70 postaci, mapa Edron.
    Wchodzimy na strone, zakładamy konto, tworzymy 4 postaci: Mag, druid, pal i knight i ściągamy nowego klienta.
    IP:http://185.49.14.164/

    8.0 Custom server

  14. #1496

    Ekspert: League of Legends Meo jest teraz offline
    Avatar Meo
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    2,868
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj Masaker napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    obrazenia kazdej profesji powinny zależeć również w mocnym stopniu od levela postaci, wtedy zdobywanie poziomu ma większy sens.

    Dla palka można by wtedy zastosować podobną formułę jaką rozpisałem wcześniej dla knighta tutaj:
    http://torg.pl/showthread.php?455991...=1#post8368557


    Dodatkowo u palka jest opcja

    Mocny maks damage ale z dużą rozrzutnością od 0 do powiedzmy 600, wtedy rozrzutnośc dmg jest spora i mogą paść 3 hity pod rząd za 50-120 i nagle hit za ~500-600
    albo zrobić go bardziej przewidywalnym dmg dealerem z min dmg zależącym od statystyk postaci i maks dośc mniejszym

    powiedzmy 150 palek z 100 distem bije od 125 do 500.

    Oczywiście musimy pamietac ze na to ma wplyw wiele czynników itp.

    Wszystko trzebaby rozpisac i przeanalizować.
    Dokładnie o takich rozważaniach mówiłem. Że można zrobić duży rozrzut dmgu, i przywrócić nawet te 80 ataku na starach, i liczyć się, że będą regularnie zdarzały się missy, albo idziemy w stronę niższego max hita, ale powinno to być zrekompensowane w średnim hicie (zwiększając minimalny + hit chance).
    Ostatnio zmieniony przez Meo : 16-11-2014, 21:18

  15. #1497
    Avatar Dzordz Klunej
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    172
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Nikt jakoś na tego test wara nie wbija.

  16. Reklama
  17. #1498
    Avatar Profesorek
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Białystok
    Posty
    8,226
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    mam wrazenie ze teraz dwoch ekow ustawionych w strategicznym miejscu moze wyciac 5msow na raz ale moze to tylko moje wrazenie xDD

  18. #1499

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,844
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    no dmg eka z exori grana nie zmieniony od tygodnia, czy 70 czy 470 lvl nadal tak samo

  19. #1500
    Avatar Seyaelo
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Tybet
    Posty
    2,233
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    DMG z exori gran jest zależny od broni i od skilli.

    8.0 Custom server

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. TorgOT - Test serwer
    Przez Seyaelo w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 130
    Ostatni post: 11-09-2019, 08:22
  2. TorgOT - Test server
    Przez Seyaelo w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 14-08-2016, 15:02
  3. Test serwer 06.2014 skrinujmy
    Przez BBsrv w dziale Zdjęcia
    Odpowiedzi: 59
    Ostatni post: 28-06-2014, 00:06
  4. Nowości 2014 roku
    Przez Urlak w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 08-04-2014, 21:35
  5. League of Legends Nagroda dla największego raka 2014 roku
    Przez Bubsztron w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 31-01-2014, 02:29

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •