pall już teraz jest okej po zmianie dmg assassinki, ale przydałby się jakiś przyrost dmg wraz z levelem.
zbugowane aole, kosztuja po 1k.
Wersja do druku
pall już teraz jest okej po zmianie dmg assassinki, ale przydałby się jakiś przyrost dmg wraz z levelem.
zbugowane aole, kosztuja po 1k.
@up.
Dokładnie Rysiek.
DMG SD = (maglevel*9.5) + level/5
DMG UE = (maglevel*13.5) + level/4
Jeśli zmieniłeś dmg ass starów, to polepsz hit chance, albo dodaj dmg per lvl. Bo 200 pallkiem rzucać sobie po średnio 100-180 w człowieka pudłując co 4 to będzie trochę śmiech. Szczególnie, że przy cenach/wytrzymałości assassinek to mag z sd będzie expił szybciej i taniej (każda runa po 700-800 dmg?) niż pallek ze starów.
a ile ty byś chciał pallkiem bić?
to hity palka zaleza od poziomu a nie dista?
W tym momencie nie, ale przy zmianie formuły dmgu ue/sd na zależący tak od mlvla jak i lvla powinny. Nawet nie tyle chodzi o maksymalny, średni powinien przy tak dużej różnicy lvl znacząco się różnić.
obrazenia kazdej profesji powinny zależeć również w mocnym stopniu od levela postaci, wtedy zdobywanie poziomu ma większy sens.
Dla palka można by wtedy zastosować podobną formułę jaką rozpisałem wcześniej dla knighta tutaj:
http://torg.pl/showthread.php?455991...=1#post8368557
Dodatkowo u palka jest opcja
Mocny maks damage ale z dużą rozrzutnością od 0 do powiedzmy 600, wtedy rozrzutnośc dmg jest spora i mogą paść 3 hity pod rząd za 50-120 i nagle hit za ~500-600
albo zrobić go bardziej przewidywalnym dmg dealerem z min dmg zależącym od statystyk postaci i maks dośc mniejszym
powiedzmy 150 palek z 100 distem bije od 125 do 500.
Oczywiście musimy pamietac ze na to ma wplyw wiele czynników itp.
Wszystko trzebaby rozpisac i przeanalizować.
Dobra o 22 włączam test server 70 postaci, mapa Edron.
Wchodzimy na strone, zakładamy konto, tworzymy 4 postaci: Mag, druid, pal i knight i ściągamy nowego klienta.
IP:http://185.49.14.164/
Dokładnie o takich rozważaniach mówiłem. Że można zrobić duży rozrzut dmgu, i przywrócić nawet te 80 ataku na starach, i liczyć się, że będą regularnie zdarzały się missy, albo idziemy w stronę niższego max hita, ale powinno to być zrekompensowane w średnim hicie (zwiększając minimalny + hit chance).
Nikt jakoś na tego test wara nie wbija.
mam wrazenie ze teraz dwoch ekow ustawionych w strategicznym miejscu moze wyciac 5msow na raz ale moze to tylko moje wrazenie xDD
no dmg eka z exori grana nie zmieniony od tygodnia, czy 70 czy 470 lvl nadal tak samo
DMG z exori gran jest zależny od broni i od skilli.