Reklama
Strona 1 z 4 123 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1 do 15 z 48

Temat: [8.6] TibiaMassive.com

  1. #1
    Avatar Jethro
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    12
    Siła reputacji
    0

    Domyślny [8.6] TibiaMassive.com

    Witamy wszystkich użytkowników forum, na wstępie wypadałoby się chociaż pobieżnie przedstawić i opisać politykę projektu.

    Nie jesteśmy młodym zespołem, z grą związani jesteśmy od 8 lat, i tyle samo z tworzeniem serwerów. W naszej grupie znajduje się programista Lua, C++, C#, Ruby on Rails, grafik, webdesigner, programista PHP oraz mapper.
    W zamyśle tworzymy stabilny i wielojęzykowy projekt, który stawia na bezpieczeństwo i komunikację z graczem. A to wszystko ulokowane pod nietypową nazwą:


    Informacje ogólne
    • Strona WWW: www.tibiamassive.com,
    • Wersja klienta gry: 8.6,
    • Serwer dedykowany: 8 wątków, 32GB RAM, dysk SSD, łącze 1Gbps,
    • Usługi dodatkowe: serwer głosowy dla graczy, forum,
    • Komunikacja z graczami: strona WWW, forum, Facebook oraz Twitter,
    • Język w rozgrywce: angielski,
    • Język na stronie: angielski, polski,
    • Planowany start: wrzesień 2014.



    Rozgrywka
    Planujemy szybką i płynną rozgrywkę, duży nacisk kładziemy na potyczki pomiędzy graczami.

    • Dynamika rozgrywki:
      • zwiększona częstotliwość ciosów zadawanych przez graczy,
      • zmniejszony exhausted.



    • Punktacja i waluty:
      • Experience - standardowe określenie postępu gry (nie jest brane pod uwagę w głównym rankingu),
      • Game Score - główna punktacja przyznawana za zabójstwa potworów (w zależności od trudności) lub za wybrane osiągnięcia (wymagane do odblokowania elementów rozgrywki),
      • Game Funds - fundusze premium do zdobycia w płatnościach oraz bezpośrednio w grze.

    • Mnożniki doświadczenia:
      • Aktualnie nie możemy precyzyjnie określić mnożnika doświadczenia, ze względu na prowadzone prace nad zawartością rozgrywki. Mnożnik zostanie dopasowany do finalnego środowiska rozgrywki.
        W przybliżeniu planujemy przyspieszyć rozgrywkę około 100-200 razy na początkowych etapach poziomowych.

    • Amunicja i runy:
      Ze względu na to, że chcemy urozmaicać, a nie upraszczać rozgrywkę - zdecydowaliśmy się pozostawić w obiegu amunicję i runy, czyli mówiąc krótko, te dwie rzeczy będą się zużywać podczas eksploatacji.
    • Wydarzenia globalne:
      System obsługi jak i same wydarzenia od strony technicznej zostały opracowane przez nas. Mimo podobnego nazewnictwa ich zasady różnią się.
      • Last Man Standing
      • Lost item
      • Defend the castle
      • Fifty-fifty
      • Zombie
      • Thunderstorm

    • Unikalny system outfitów i addonów
    • Autorskie questy RPG
    • Codzienne zadania
    • Najazdy
    • Ulepszanie przedmiotów
    • System aukcji przedmiotów w grze
    • System achievmentów
    • Nowe potwory






    Mapa
    Autorska mapa z wykorzystaniem gotowych lokacji. Aktualnie rozgrywka będzie się odbywać na jednym kontynencie tzw. "czterech żywiołów". Oznacza to, że pieszo można dojść do lokacji zimowych, pustynnych jak i tych z klimatu umiarkowanego. Mapa charakteryzuje się dużym zagęszczeniem lokacji, wielkością przypomina kontynent Mainland z oryginalnej wersji gry. Na całym kontynencie znajduje się tylko jedno miasto, które jest około dwa, trzy razy większe od oryginalnego Thais. Chcieliśmy w ten sposób scentralizować rozgrywkę. Do wszystkich lokacji można dotrzeć pieszo lub wykorzystać przygotowane teleporty.




    Strona WWW
    Ze względu na to, że tworzymy naszą stronę od podstaw (bez wykorzystania jakichkolwiek gotowych materiałów), aktualnie uruchomione jest przekierowanie na naszą stronę na Facebooku.


    Więcej informacji w najbliższych dniach, dziękujemy za zainteresowanie i zapraszamy do dyskusji.
    Ostatnio zmieniony przez Jethro : 24-08-2014, 14:44 Powód: Edycja źródła zdjęcia.

  2. #2

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,584
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Na pewno wejde, podoba mi się iż jest to coś nowego, zobaczymy czy się sprawdzi ale optymistycznie patrzę na to!
    Znana data dokładnego startu? początek-koniec sierpnia?

  3. #3
    Avatar Jethro
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    12
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Górna granica to koniec sierpnia, ale podajemy to na wyrost. Mapa jest ukończona, oskrypt również. Zostawiamy sobie czas na dopięcie zawartości, by gra nie była oparta, mówiąc kolokwialnie, na pustej planszy bez atrakcji. Niedługo wrzucimy kilka zdjęć i więcej szczegółów, potem oddamy stronę i uruchomimy forum, w międzyczasie wewnętrzne testy.

  4. Reklama
  5. #4

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    479
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    No jak wyjdzie coś porządnego to można pograć, tylko już kupę czasu czekam na jakiś RPG, szkoda, że na początek będzie exp x100. :(

  6. #5
    Avatar Jethro
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    12
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Sami jeszcze nie wiemy jaki finalnie będzie mnożnik, po prostu dostosujemy go tak, aby osiągnąć planowane tempo rozgrywki. Wkrótce podrzucimy jakieś informacje.

  7. #6
    Avatar Klamer
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    18
    Posty
    2,820
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    >8.6
    >elfbot

    chyba nie zagram

  8. Reklama
  9. #7

    Data rejestracji
    2011
    Posty
    989
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    macie w planach taski ? ktore beda wymagaly wysilku ( a nie 3 ue i po tasku) exp na poczatku za duzy .

  10. #8

    Data rejestracji
    2011
    Posty
    989
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Wlasnie zapomnialem elf bot , rozwali cala gre z rpg zrobi sie bot server

  11. #9
    Avatar Jethro
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    12
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj Klamer napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    >8.6
    >elfbot

    chyba nie zagram
    Cytuj darde napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wlasnie zapomnialem elf bot , rozwali cala gre z rpg zrobi sie bot server
    Dzięki za sugestie. Wybraliśmy tą wersję klienta gry ze względu na jej popularność, ale będziemy bacznie obserwować ten aspekt gry.
    Jeszcze chcielibyśmy nadmienić, gwoli ścisłości, serwer nastawiony jest na rozrywkę i taki ma charakter. Elementy RPG, które będziemy wplatać to części questów i NPC, więc zainteresowani będą mogli poczuć przygodę.
    Myślę, że po starcie sytuacja się wyklaruje, bo w aktualizacji mamy plany wprowadzić większy quest, w który zaangażowanych będzie wielu NPC.


    Cytuj darde napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    macie w planach taski ? ktore beda wymagaly wysilku ( a nie 3 ue i po tasku) exp na poczatku za duzy .
    Tak, jesteśmy nastawieni raczej na długofalową rozgrywkę, więc raczej nie chcemy oddawać graczowi żadnych profitów bez odpowiedniego wysiłku.
    Co do mnożnika, został podany orientacyjnie, będziemy go dostosowywać na samym końcu. Nie damy ręki uciąć, że się nie zmniejszy, lub w co wątpimy, zwiększy.
    Nie chcemy doprowadzić do sytuacji, gdzie poziom będzie zdobywany zbyt szybko.

    Niedługo udostępnimy mapę świata.
    Ostatnio zmieniony przez Jethro : 30-07-2014, 11:29

  12. Reklama
  13. #10
    krorensu

    Domyślny TibiaMassive.com - Mapa

    Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych projektem TibiaMassive.com, dla uściślenia - jestem głównym administratorem i programistą przedstawianego w tym temacie serwera.
    Zgodnie z obietnicami Jethro udostępniam pełną mapę, na której toczyć się będzie rozgrywka. Główne i jedyne miasto widoczne w centrum faktycznie znajduje się na poziomie +1, jednak aby przedstawić jego strukturę, zostało umieszczone na poziomie gruntu.

    Ostatnio zmieniony przez krorensu : 02-08-2014, 18:22

  14. #11
    Avatar Byczek
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Koszalin
    Wiek
    33
    Posty
    12,862
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    przy takiej mapie jak bedzie mniej niz 200 graczy a pewnie bedzie to tragedia ;d

  15. #12
    Avatar Jethro
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    12
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Mógłbyś trochę sprecyzować? Bo albo zarywamy za dużo nocek, albo ze mną coś jest nie tak, bo nie mogę zrozumieć Twojego postu. :D

  16. Reklama
  17. #13

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,584
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Chodzi mu o to że, jak będzie mało osób na serwerze to mapa nie będzie dobrze wykorzystywana w takim sensie że po prostu odludniona bedzie. Podoba mi się zamysł z jednym miastem.

    @down
    to super oczekuje startu :)
    Ostatnio zmieniony przez Deathfully : 02-08-2014, 23:19

  18. #14
    Avatar Jethro
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    12
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Mapa nie jest aż tak duża, jak mogłoby się wydawać. Jest na niej kontynent podstawowy, dlatego jest przeznaczona do rozszerzenia o lokacje dodatkowe. Naszym, jak każdego twórcy celem jest zapełnienie serwera satysfakcjonującą liczbą graczy. Dlatego w swoim czasie zwiększymy aktywność kontaktu ze społecznością i rozpoczniemy akcje promujące serwer. Wkrótce programista przedstawi jeden z autorskich systemów.
    Ostatnio zmieniony przez Jethro : 02-08-2014, 20:50

  19. #15
    krorensu

    Domyślny

    Naszym celem jest nagrodzenie i wyłonienie graczy, którzy prowadzą najbardziej zróżnicowaną rozgrywkę, podejmują się nowych wyzwań i śmielej stawiają czoła silniejszym mobom. Punktacja Game Score, w zestawieniu z podstawowymi statystykami ma za zadanie obrazować jaki styl gry preferuje i realizuje każdy z graczy:

    A. Gracz dąży tylko do zdobywania doświadczenia/poziomu magicznego/rozwijania umiejętności walki, polując na potwory, które nie stanowią wyzwania dla jego poziomu i/lub umiejętności.
    B. Gracz prowadzi zróżnicowaną rozgrywkę, walczy z potworami znacznie silniejszymi od siebie, wykonuje liczne zadania, questy.

    Gracz preferujący styl gry B otrzyma więcej punktów Game Score. Osoby używające programów wspomagających rozgrywkę, w tym przypadku - zdobywających doświadczenie za gracza, będą otrzymywały mniej punktów Game Score.


    Nasz system przyznaje punkty Game Score w szczególności za:

    • Walkę z potworami - ilość otrzymywanych punktów jest dynamicznie obliczana w zależności od poziomu gracza, umiejętności, profesji i używanej broni. Pod uwagę są również brane praktycznie wszystkie atrybuty potwora, ilość życia, doświadczenie przyznawane za jego zabicie, ilość, rodzaj i siła ataków jakimi dysponuje, sposób w jaki się broni oraz to czy przyzywa inne potwory,
    • Questy - obok zróżnicowanych nagród, z każdej misji możemy otrzymać stałą co do wartości ilość punktów,
    • Osiągnięcia (achievementy) - za każde zdobyte osiągnięcie, na nasze konto również zostaną dodane punkty,
    • Eventy - za wzięcie udziału w regularnie organizowanych eventach, automatycznie przyznawane zostają punkty Game Score,
    • Daily tasks - wykonując specjalnie przygotowane, uniwersalne zadania codziennie otrzymamy stałą ilość Game Score.
    Ostatnio zmieniony przez krorensu : 08-08-2014, 20:28

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •