Witamy wszystkich użytkowników forum, na wstępie wypadałoby się chociaż pobieżnie przedstawić i opisać politykę projektu.
Nie jesteśmy młodym zespołem, z grą związani jesteśmy od 8 lat, i tyle samo z tworzeniem serwerów. W naszej grupie znajduje się programista Lua, C++, C#, Ruby on Rails, grafik, webdesigner, programista PHP oraz mapper.
W zamyśle tworzymy stabilny i wielojęzykowy projekt, który stawia na bezpieczeństwo i komunikację z graczem. A to wszystko ulokowane pod nietypową nazwą:

Nie jesteśmy młodym zespołem, z grą związani jesteśmy od 8 lat, i tyle samo z tworzeniem serwerów. W naszej grupie znajduje się programista Lua, C++, C#, Ruby on Rails, grafik, webdesigner, programista PHP oraz mapper.
W zamyśle tworzymy stabilny i wielojęzykowy projekt, który stawia na bezpieczeństwo i komunikację z graczem. A to wszystko ulokowane pod nietypową nazwą:

Informacje ogólne
- Strona WWW: www.tibiamassive.com,
- Wersja klienta gry: 8.6,
- Serwer dedykowany: 8 wątków, 32GB RAM, dysk SSD, łącze 1Gbps,
- Usługi dodatkowe: serwer głosowy dla graczy, forum,
- Komunikacja z graczami: strona WWW, forum, Facebook oraz Twitter,
- Język w rozgrywce: angielski,
- Język na stronie: angielski, polski,
- Planowany start: wrzesień 2014.

Rozgrywka
Planujemy szybką i płynną rozgrywkę, duży nacisk kładziemy na potyczki pomiędzy graczami.
- Dynamika rozgrywki:
- zwiększona częstotliwość ciosów zadawanych przez graczy,
- zmniejszony exhausted.
- Punktacja i waluty:
- Experience - standardowe określenie postępu gry (nie jest brane pod uwagę w głównym rankingu),
- Game Score - główna punktacja przyznawana za zabójstwa potworów (w zależności od trudności) lub za wybrane osiągnięcia (wymagane do odblokowania elementów rozgrywki),
- Game Funds - fundusze premium do zdobycia w płatnościach oraz bezpośrednio w grze.
- Mnożniki doświadczenia:
- Aktualnie nie możemy precyzyjnie określić mnożnika doświadczenia, ze względu na prowadzone prace nad zawartością rozgrywki. Mnożnik zostanie dopasowany do finalnego środowiska rozgrywki.
W przybliżeniu planujemy przyspieszyć rozgrywkę około 100-200 razy na początkowych etapach poziomowych.
- Aktualnie nie możemy precyzyjnie określić mnożnika doświadczenia, ze względu na prowadzone prace nad zawartością rozgrywki. Mnożnik zostanie dopasowany do finalnego środowiska rozgrywki.
- Amunicja i runy:
Ze względu na to, że chcemy urozmaicać, a nie upraszczać rozgrywkę - zdecydowaliśmy się pozostawić w obiegu amunicję i runy, czyli mówiąc krótko, te dwie rzeczy będą się zużywać podczas eksploatacji. - Wydarzenia globalne:
System obsługi jak i same wydarzenia od strony technicznej zostały opracowane przez nas. Mimo podobnego nazewnictwa ich zasady różnią się.
- Last Man Standing
- Lost item
- Defend the castle
- Fifty-fifty
- Zombie
- Thunderstorm
- Unikalny system outfitów i addonów
- Autorskie questy RPG
- Codzienne zadania
- Najazdy
- Ulepszanie przedmiotów
- System aukcji przedmiotów w grze
- System achievmentów
- Nowe potwory


Mapa
Autorska mapa z wykorzystaniem gotowych lokacji. Aktualnie rozgrywka będzie się odbywać na jednym kontynencie tzw. "czterech żywiołów". Oznacza to, że pieszo można dojść do lokacji zimowych, pustynnych jak i tych z klimatu umiarkowanego. Mapa charakteryzuje się dużym zagęszczeniem lokacji, wielkością przypomina kontynent Mainland z oryginalnej wersji gry. Na całym kontynencie znajduje się tylko jedno miasto, które jest około dwa, trzy razy większe od oryginalnego Thais. Chcieliśmy w ten sposób scentralizować rozgrywkę. Do wszystkich lokacji można dotrzeć pieszo lub wykorzystać przygotowane teleporty.


Strona WWW
Ze względu na to, że tworzymy naszą stronę od podstaw (bez wykorzystania jakichkolwiek gotowych materiałów), aktualnie uruchomione jest przekierowanie na naszą stronę na Facebooku.

Więcej informacji w najbliższych dniach, dziękujemy za zainteresowanie i zapraszamy do dyskusji.
Zakładki