Reklama
Strona 2 z 4 PierwszaPierwsza 1234 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 16 do 30 z 48

Temat: [8.6] TibiaMassive.com

  1. #16
    Avatar Taca
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Kraków
    Posty
    10,461
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    kiedy start?

  2. #17
    Avatar Jethro
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    12
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Planujemy w drugiej połowie sierpnia. Myślę, że rzucając tą datą niejako się zabezpieczamy. Jesteśmy na ostatniej prostej, lecz zostawiamy sobie nieco czasu na zapas.
    Powoli będziemy zwiększać aktywność i prezentować więcej zapowiedzi.
    Ostatnio zmieniony przez Jethro : 09-08-2014, 17:03

  3. #18
    krorensu

    Domyślny

    Zgodnie z zapowiedziami, zwiększamy aktywność na forum. Dlatego już dziś mamy dla was kolejną zapowiedź.
    Dziś prezentujemy jedno z wydarzeń globalnych, oczywiście nie zabraknie przy tym nowinek technicznych.



    Event Defend the Castle polega na ochronie królowej. Zadaniem graczy jest powstrzymanie kolejnych inwazji potworów przed dostaniem się do sali tronowej.
    Gra odbywa się na polu kwadratu z czterema korytarzami prowadzącymi do niego.

    The Queen - obiekt podatny na ataki potworów, lecz odporny na ataki graczy. Potwory traktują ten obiekt jako przeciwnika.
    Royal Guard - obiekt podatny na ataki potworów, lecz odporny na ataki graczy. Potwory traktują ten obiekt jako przeciwnika. Jest to obiekt pomocniczy wydarzenia, który przyciąga potwory do sali tronowej.



    Gdy wydarzenie zakończy się niepowodzeniem, zostajemy przeniesieni do widocznej na zdjęciu świątyni.

  4. Reklama
  5. #19
    Avatar Seyaelo
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Tybet
    Posty
    2,233
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Jaki rozpierdol ;o czemu wcześniej nic nie słyszałem o tym serwerze?
    Kto pracuje nad mapą?

  6. #20
    Avatar Jethro
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    12
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Z publikacją projektu wstrzymywaliśmy się do ostatniej chwili, nie chcieliśmy miesiącami zwodzić użytkowników i rzucać co rusz innymi datami startu. :)
    Mapa to między innymi moja działka.

  7. #21
    Avatar Lord
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Kąkolewnica
    Wiek
    30
    Posty
    11,647
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Za 50zł mogę wam prostego anti bot klienta zrobić, a za więcej lepszego.
    Napisz PM jeśli "myślisz o tym aspekcie gry"


  8. Reklama
  9. #22

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,015
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Czekam, ots zapowiada się niesamowicie

  10. #23

    Data rejestracji
    2011
    Posty
    989
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    zrobcie wlasnego bo nawet jak bedziecie kontrolowali botow , to elf bot zapewnia doskonale leczenie , czary , amulety ,

  11. #24

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    238
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Szkoda ze to nie będzie miedzy 7.4-8.0 Tibia a 8.6 na której kazdy boci do oporu - zero gry

  12. Reklama
  13. #25
    Avatar Bubsztron
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Bydgoszcz
    Wiek
    31
    Posty
    884
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    crack do elfa na 8.6 moze ogarnac doslownie kazdy
    bardzo ciekawy projekt i sprawdziłbym z wielką chęcią, ale 8.6 mnie odstrasza bardziej niż grube kobiety

  14. #26

    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    34
    Posty
    177
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Zapowiedź świetna, oprawa graficzna piękna, ale...

    1. Klient 8.6 - ElfBot power! Bez AntyBOT Klienta serwer upadnie za nim wystartuje tak naprawdę. Z AntyBOT Klientem będziecie mieli 20 graczy, taka jest specyfika tego klienta niestety.
    2. "Niewiele dodatków z gotowych map" - gdzie połowa tej mapy to kopia
    - Lodowa wyspa:
    * Skopiowane całe Okolnir
    * Widzę Frost Trolle z Foldy, pięknie chcieliście to schować, ale wam nie wyszło
    * Cały Tyrsung

    Czyli 60% lodowej wyspy to kopia z Global Mapy

    - Dżungla
    * Skopiowana niemal cała Banuta
    * Pięknie wklejony Trapwood z Dworcami (trudno wyłapać dla dzieci, które jarają się projektem)

    Czyli 85% dżungli to kopia Global Mapy

    - Pustynia
    * Od razu rzuca się w oczy cała Laguna Island z żółwiami
    * Zaraz obok Darashia i wejście na Necro Questa
    * Zaraz obok Tarpid Tomb i nie zdziwi mnie obecność innych Tombów na pustyni

    Czyli ok. 30% pustyni to kopia Global Mapy

    - Umiarkowana
    * Od razu widzę Yalahar świątynię z Nightmare i Zombie syfem z lewej do tego niemal cała tamta mapa to kopia całej północy Yalahar tylko ją zmieniliście, ale kontynent ma niemal ten sam kształt
    * Demon Oak pięknie się tam prezentuje
    * Bog Ridery z Yalhar też ładnie ukryliście pod Demon Oakiem, wygląda ciekawie, niby inaczej, ale jak się spojrzy to Bog Ridery Yalahar jak się patrzy
    * Góry po prawej od miasta to odwrócone Behemoty z Libery Bay i trochę waszej pseudokreatywności
    * Bagna Venore skopiowane, ładnie przemienione i wyglądają jak nowe, a jak na nie wejdę to będą dziwnie znajome

    Czyli umiarkowana wyspa to ok 60-70% kopii Global Mapy


    Faktycznie tylko kilka dodatków. Myśleliście że nikt nie sprawdzi jak to wygląda w praktyce?
    Biorąc pod uwagę ilość kopiowanych elementów na tej mapie, śmiem wątpić czy poza miastem cokolwiek nie jest kopią innych prac OTS.
    Jestem niemal przekonany że ta mapa to sklejka Global Mapy + Mapy OTSowe innych tworców + kilka waszych poprawek.
    Więc do zapowiedzi dajcie inny wpis - "Skopiowana mapa, sklejona w całość z kilkoma naszymi poprawkami".

    Jak chcecie oszukiwać ludzi to róbcie to chociaż dobrze. Paranoja, autorska mapa... też mi coś.
    Ostatnio zmieniony przez baxcrow : 11-08-2014, 08:49

  15. #27
    Avatar Jethro
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    12
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Z uwagi na szacunek do grupy osób zainteresowanych tym projektem jesteśmy skłonni odpowiedzieć na mity, które wysypał z rękawa Pan baxcrow. Mimo że jesteśmy wdzięczni za obszerną analizę i bardzo dokładne wyliczenia procentowe, musimy sprostować Pana odpowiedź. Myślimy, że w ten sposób uzgodnimy z recenzentem wspólną wersję, a wówczas rzetelność Pana informacji wzrośnie.

    Gdyby naszym celem było ukrycie zawartości mapy, bylibyśmy niepoważni udostępniając jej szczegółowy podgląd w postaci mapy całego kontynentu. Czy umieszczenie w temacie informacji o wykorzystaniu gotowych lokacji świadczy o chęci ukrycia tego?

    Jestem niemal przekonany że ta mapa to sklejka Global Mapy + Mapy OTSowe innych tworców + kilka waszych poprawek.
    Jesteśmy przekonani, że Pana stwierdzenia są chybione. My jednak przekażemy użytkownikom w pełni prawdziwe informacje i wytłumaczymy kilka kwestii.

    * Zaraz obok Darashia i wejście na Necro Questa
    Niestety to prawda nie jest, ocena terenu na podstawie minimapy nie zawsze jest trafna i tak też jest w tym przypadku.

    * Od razu widzę Yalahar świątynię z Nightmare i Zombie syfem z lewej do tego niemal cała tamta mapa to kopia całej północy Yalahar tylko ją zmieniliście, ale kontynent ma niemal ten sam kształt
    Nie chcemy się targować, lecz w tym przypadku wykorzystaliśmy jedynie świątynie i skrawek ziemi wokół. Stwierdzenia o kopii całej północy to kompletne bzdury, otoczenie tej świątyni zostało wykonane przez nas. Świadczy o tym sam fakt, że cała ta lokacja jest kilkukrotnie większa od tej części Yalahar.

    * Demon Oak pięknie się tam prezentuje
    Zgadzamy się z Panem.

    * Bog Ridery z Yalhar też ładnie ukryliście pod Demon Oakiem, wygląda ciekawie, niby inaczej, ale jak się spojrzy to Bog Ridery Yalahar jak się patrzy
    Kolejne błędne stwierdzenie, na tym obszarze nie znajdują się żadne Bog Raidery, to w ogóle nie ten typ terenu.

    * Góry po prawej od miasta to odwrócone Behemoty z Libery Bay i trochę waszej pseudokreatywności
    Niestety nie, ale powoli nas zaczyna interesować Pańska wyobraźnia.

    * Bagna Venore skopiowane, ładnie przemienione i wyglądają jak nowe, a jak na nie wejdę to będą dziwnie znajome
    Wstyd nam to pisać kolejny raz, ale wypisuje Pan totalne bzdury i bezpodstawne insynuacje. Dla pełnego zrozumienia, bagna są na pewno nasze.

    Czyli 60% lodowej wyspy to kopia z Global Mapy
    Tak, to prawda, objaśnienia na końcu posta.

    Czyli 85% dżungli to kopia Global Mapy
    Nieco przesadzone, ale po części możemy się zgodzić.

    Czyli ok. 30% pustyni to kopia Global Mapy
    Niestety nie jest to prawda, pustynia to znikome ilości gotowych lokacji.

    Czyli umiarkowana wyspa to ok 60-70% kopii Global Mapy
    Kompletna bzdura, na tym terenie wykorzystane lokacje powinien Pan liczyć w promilach.


    Faktycznie tylko kilka dodatków. Myśleliście że nikt nie sprawdzi jak to wygląda w praktyce?
    Biorąc pod uwagę ilość kopiowanych elementów na tej mapie, śmiem wątpić czy poza miastem cokolwiek nie jest kopią innych prac OTS.

    Więc do zapowiedzi dajcie inny wpis - "Skopiowana mapa, sklejona w całość z kilkoma naszymi poprawkami".

    Jak chcecie oszukiwać ludzi to róbcie to chociaż dobrze. Paranoja, autorska mapa... też mi coś.
    Sam Pan przypisuje nam stwierdzenia, których nie użyliśmy. Nie ukrywamy mapy ani tego, że adaptujemy gotowe lokacje. To Pan próbuje wmówić ludziom, że ich oszukujemy. Niestety, w ten sposób sam Pan ich oszukuje. My na nieuczciwości nic nie zyskujemy. Tak jak na początku w temacie było stwierdzone, wykorzystujemy gotowe lokacje. Są to miejsca naszym zdaniem nieistotne. Adaptowaliśmy gotowe lokacje, lecz tworzą one spójną całość, a ich zawartość, dostępność i potwory są dopasowane do rozgrywki. W zestawieniu z innymi projektami, które nawet nie podejmują próby edycji czegokolwiek, nasze zapożyczenia to kropla w morzu.

  16. Reklama
  17. #28
    Avatar Lord
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Kąkolewnica
    Wiek
    30
    Posty
    11,647
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    @Jethro ;
    50zł za zablokowanie Elfa i innych botów to nie duży wydatek a zyskacie szacunek graczy i długoletniość serwera.
    Bo szkoda żeby twoja autorska mapa się zmarnowała, z resztą spójrz kilka postów wyżej


  18. #29
    Avatar Jethro
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    12
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj LordCompi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @Jethro ;
    50zł za zablokowanie Elfa i innych botów to nie duży wydatek a zyskacie szacunek graczy i długoletniość serwera.
    Bo szkoda żeby twoja autorska mapa się zmarnowała, z resztą spójrz kilka postów wyżej
    Nasz programista wkrótce udzieli odpowiedzi Tobie i wszystkim tym osobom, które są zainteresowane tą kwestią. :)

  19. #30
    Avatar moth
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdańsk
    Wiek
    39
    Posty
    16,400
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    przecież wszystkie te antyboty to syf który każdy sobie może odblokować w prosty sposób. nie widzę powodu żeby coś takiego robic. leczenie i hotkeye w elfie co najwyżej umilają grę, a tych full afk to można regularnie wybanowywać i nie ma problemu. takie moje zdanie.

    serwer zapowiada się całkiem przyjemnia. przypomina się grim ots który jednak w ostatecznej wersji nie wyszedł. a był to najbardziej oczekiwany projekt przez wielu fanów rpg w tibii

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •