Z uwagi na szacunek do grupy osób zainteresowanych tym projektem jesteśmy skłonni odpowiedzieć na mity, które wysypał z rękawa Pan baxcrow. Mimo że jesteśmy wdzięczni za obszerną analizę i bardzo dokładne wyliczenia procentowe, musimy sprostować Pana odpowiedź. Myślimy, że w ten sposób uzgodnimy z recenzentem wspólną wersję, a wówczas rzetelność Pana informacji wzrośnie.
Gdyby naszym celem było ukrycie zawartości mapy, bylibyśmy niepoważni udostępniając jej szczegółowy podgląd w postaci mapy całego kontynentu. Czy umieszczenie w temacie informacji o wykorzystaniu gotowych lokacji świadczy o chęci ukrycia tego?
Jestem niemal przekonany że ta mapa to sklejka Global Mapy + Mapy OTSowe innych tworców + kilka waszych poprawek.
Jesteśmy przekonani, że Pana stwierdzenia są chybione. My jednak przekażemy użytkownikom w pełni prawdziwe informacje i wytłumaczymy kilka kwestii.
* Zaraz obok Darashia i wejście na Necro Questa
Niestety to prawda nie jest, ocena terenu na podstawie minimapy nie zawsze jest trafna i tak też jest w tym przypadku.
* Od razu widzę Yalahar świątynię z Nightmare i Zombie syfem z lewej do tego niemal cała tamta mapa to kopia całej północy Yalahar tylko ją zmieniliście, ale kontynent ma niemal ten sam kształt
Nie chcemy się targować, lecz w tym przypadku wykorzystaliśmy jedynie świątynie i skrawek ziemi wokół. Stwierdzenia o kopii całej północy to kompletne bzdury, otoczenie tej świątyni zostało wykonane przez nas. Świadczy o tym sam fakt, że cała ta lokacja jest kilkukrotnie większa od tej części Yalahar.
* Demon Oak pięknie się tam prezentuje
Zgadzamy się z Panem.
* Bog Ridery z Yalhar też ładnie ukryliście pod Demon Oakiem, wygląda ciekawie, niby inaczej, ale jak się spojrzy to Bog Ridery Yalahar jak się patrzy
Kolejne błędne stwierdzenie, na tym obszarze nie znajdują się żadne Bog Raidery, to w ogóle nie ten typ terenu.
* Góry po prawej od miasta to odwrócone Behemoty z Libery Bay i trochę waszej pseudokreatywności
Niestety nie, ale powoli nas zaczyna interesować Pańska wyobraźnia.
* Bagna Venore skopiowane, ładnie przemienione i wyglądają jak nowe, a jak na nie wejdę to będą dziwnie znajome
Wstyd nam to pisać kolejny raz, ale wypisuje Pan totalne bzdury i bezpodstawne insynuacje. Dla pełnego zrozumienia, bagna są na pewno nasze.
Czyli 60% lodowej wyspy to kopia z Global Mapy
Tak, to prawda, objaśnienia na końcu posta.
Czyli 85% dżungli to kopia Global Mapy
Nieco przesadzone, ale po części możemy się zgodzić.
Czyli ok. 30% pustyni to kopia Global Mapy
Niestety nie jest to prawda, pustynia to znikome ilości gotowych lokacji.
Czyli umiarkowana wyspa to ok 60-70% kopii Global Mapy
Kompletna bzdura, na tym terenie wykorzystane lokacje powinien Pan liczyć w promilach.
Faktycznie tylko kilka dodatków. Myśleliście że nikt nie sprawdzi jak to wygląda w praktyce?
Biorąc pod uwagę ilość kopiowanych elementów na tej mapie, śmiem wątpić czy poza miastem cokolwiek nie jest kopią innych prac OTS.
Więc do zapowiedzi dajcie inny wpis - "Skopiowana mapa, sklejona w całość z kilkoma naszymi poprawkami".
Jak chcecie oszukiwać ludzi to róbcie to chociaż dobrze. Paranoja, autorska mapa... też mi coś.
Sam Pan przypisuje nam stwierdzenia, których nie użyliśmy. Nie ukrywamy mapy ani tego, że adaptujemy gotowe lokacje. To Pan próbuje wmówić ludziom, że ich oszukujemy. Niestety, w ten sposób sam Pan ich oszukuje. My na nieuczciwości nic nie zyskujemy. Tak jak na początku w temacie było stwierdzone, wykorzystujemy gotowe lokacje. Są to miejsca naszym zdaniem nieistotne. Adaptowaliśmy gotowe lokacje, lecz tworzą one spójną całość, a ich zawartość, dostępność i potwory są dopasowane do rozgrywki. W zestawieniu z innymi projektami, które nawet nie podejmują próby edycji czegokolwiek, nasze zapożyczenia to kropla w morzu.
Zakładki