Reklama
Strona 10 z 15 PierwszaPierwsza ... 89101112 ... OstatniaOstatnia
Pokazuję wątki od 361 do 400 z 571

Forum: Strefa developerska

Ogólne gadki o tworzeniu OTS: pytania, problemy, download etc.

Pod-fora Ostatni post

  1. C++, LUA itp.

    Akcje forum:

    Statystyki Forum:

    • Tematy: 136
    • Posty: 2,529
  2. Galerie, poszukiwania, download

    Akcje forum:

    Statystyki Forum:

    • Tematy: 207
    • Posty: 3,693
  3. Forum z włączoną akceptacją tematów

    Akcje forum:

    Statystyki Forum:

    • Tematy: 44
    • Posty: 1,514
  1. [lua] tworzenie przedmiotu z action/unique id

    Czesc, pytanie takie ze pewnie szkoda temat zakladac, ale nie wiem jak to zrobic. Normalnie jak chce zeby item pojawial sie w jakims miejscu nazywanym gatepos wpisuje doCreateItem(id przedmiotu,1,gatepos) a co jezeli chce zeby ten item mial jakies action/unique id? Prosze o pomoc

    Rozpoczęte przez fracek91
    • Odpowiedzi: 5
    • Wyświetleń: 1,641
    21-11-2010, 15:06 Idź do ostatniego posta
  2. [LUA][7.6]Różne efekty czaru dla różnych mlvl

    Dawno nie bawiłem się z OTS-ami, ale ostatnio przyszła mi chęć. Postanowiłem zrobić zaklęcie przywołujące światło zależne od profesji gracza, jednak uznałem, że lepiej byłoby zrobić zależne od magic lvl. Więc wziąłem skrypt utevo lux i nieco zeedytowałem, pogrzebałem w necie itd. Ale gdy odpalam...

    Rozpoczęte przez Rysiek
    • Odpowiedzi: 4
    • Wyświetleń: 1,613
    20-11-2010, 23:50 Idź do ostatniego posta
  3. [lua] usuwanie fragów

    Witam, mam problem odnośnie usuwania fragów: * gdy gracz A zabija gracza B (gracz A ma białą czachę, gracz B nie ma czachy) to dostaje fraga i skrypt powinien usuwać tego fraga. * jednak gdy gracz A zabija gracza B (obaj gracze mają czaszki) to gracz nie dostaje fraga lecz skrypt usuwa mu fraga....

    Rozpoczęte przez GM Esio
    • Odpowiedzi: 3
    • Wyświetleń: 1,462
    20-11-2010, 11:25 Idź do ostatniego posta
  4. [8.54][C++] Dodawanie własnych skili

    Czy wie może ktoś jak dodać do silnika własne skile. Chodzi mi o wszystko poza wyświetlaniem ich w kliencie, czyli po prostu skill widoczny tylko po uzyciu komendy getPlayerSkill. Sam probowalem, ale po moich tzw. probach fajny bug w kliencie wyszedł ;). Z góry dzięki za każdą wskazówke.

    Rozpoczęte przez GM Alan
    • Odpowiedzi: 4
    • Wyświetleń: 1,838
    15-11-2010, 21:59 Idź do ostatniego posta
  5. [7.4] Support Files dla RME

    Poszukuję Support 7.4 dla RME. Jeśli ktoś ma, prosiłbym o bezpośredni link. Szukałem już wszędzie (wujek google), w większości wygasły.

    Rozpoczęte przez NinjaTaro
    • Odpowiedzi: 0
    • Wyświetleń: 1,528
    13-11-2010, 16:47 Idź do ostatniego posta
  6. [7.6] Acc Maker, błędy i nie poprawne wyświetlanie strony.

    Witam poszukuje sprawny acc maker do Ots'a 7.6 a dobrze bedzie jak dacie Mazurski ACC Maker. Bo jak inne znajduje i wgrywam to strona ma pełno błędów, nie pokazuje kategorii, tylko jakies napisy na srodku ktore są wypisane w conflig.php..

    Rozpoczęte przez lifous
    • Odpowiedzi: 0
    • Wyświetleń: 1,577
    13-11-2010, 13:52 Idź do ostatniego posta
  7. [C++][8.6] Błąd przy kompilowaniu.

    Witam! Posiadam source OTServ (0.6.3) r.5795 - edytowałem plik game.cpp i chciałem skompilować. Wywaliło mi błędy: ------------- Build: Debug Windows in otserv --------------- Compiling: ..\actions.cpp In file included from F:\Program Files (x86)\SOURCE\scheduler.h:25,

    Rozpoczęte przez Zalbar
    • Odpowiedzi: 1
    • Wyświetleń: 1,593
    12-11-2010, 19:08 Idź do ostatniego posta
  8. [8.6][RME] Czy da się zrobić okrągły/czworoboczny dach?

    Witam! Od pewnego czasu bawię się RME, i mam problem. Czy da się zrobić (a jeśli tak to jak) okragły/czworoboczny dach? Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam, Exploodeex.

    Rozpoczęte przez Exploodeex
    • Odpowiedzi: 1
    • Wyświetleń: 2,694
    12-11-2010, 14:17 Idź do ostatniego posta
  9. [8.54] [addmonster] Cannot find...

    Mam problem (znowu) - otóż przekopiowałem folder monsters do serweru z dedykiem, ale potem nie wczytywalo zwyklych potworow, a te nowe wczytywało. Kiedy dodałem do monsters.xml oryginalną treśc z tfsa, normalne potwory działały, a z nowych tylko niektóre. Na moim PC wszystko działa, nie działa...

    Rozpoczęte przez Shaft
    • Odpowiedzi: 1
    • Wyświetleń: 2,791
    10-11-2010, 16:55 Idź do ostatniego posta
  10. [8.6][RME] Nie czyta plik Tibia.dat i/lub spr

    Mam taki problem a mianowicie jak odpalam nowy RME to wyskakuje że mam "pokazać" gdzie są pliki dat i spr, ale jak nakieruje program na te pliki wskakuje błąd że ich nie znaleziono, dawałem pliki do folderu z rme i to też nie zadziałało, jak to naprawić? SME działa mi normalnie.

    Rozpoczęte przez Elor Tulot
    • Odpowiedzi: 4
    • Wyświetleń: 6,676
    08-11-2010, 18:36 Idź do ostatniego posta
  11. [8.54]Problem z zalogowaniem

    Witam! Mam problem z zalogowaniem na wszystkie otsy pod tibie 8.54-8.55. Gdy wpisze passy i wybiore chara, pojawia się okno "connecting to the game world. please wait" i dalej nic. Co mam zrobić?

    Rozpoczęte przez Bigi27
    • Odpowiedzi: 1
    • Wyświetleń: 1,285
    07-11-2010, 16:03 Idź do ostatniego posta
  12. [8.54]TFS - raidy

    <raid name="demodras" file="demodras.xml" interval2="600" margin="0"/> chodzi mi o jednostke czy 600 to 600min, sekund czy jeszcze jakas inna jednostka? Prosze o szybką pomoc.

    Rozpoczęte przez ANBU
    • Odpowiedzi: 6
    • Wyświetleń: 3,110
    07-11-2010, 00:39 Idź do ostatniego posta
  13. [8.6][TFS] Obiekty

    Mam "drobny" problem z obiektami na serwerze. Są one inne niż map edytorze (wiem, zmieniają się te itemsy). Skopiowałem items.otb i .xml z RME do TFSa, ale nic - zła wersja. Da się jakoś to przekombinować?

    Rozpoczęte przez Zipper
    • Odpowiedzi: 4
    • Wyświetleń: 1,829
    06-11-2010, 22:52 Idź do ostatniego posta
  14. [Gesior ACC][8.54] Fatal errors

    Przy tworzeniu postaci: Fatal error: Call to a member function query() on a non-object in /var/www/pot/OTS_Player.php on line 135 Przy tworzeniu nazwy acc: Fatal error: Call to a member function query() on a non-object in /var/www/pot/OTS_Account.php on line 247 OTS_player.php line 137 ...

    Rozpoczęte przez Shaft
    • Odpowiedzi: 5
    • Wyświetleń: 2,062
    05-11-2010, 18:37 Idź do ostatniego posta
  15. [7.6]Silnik

    Witam poszukuję Silnika który by odpalił Rl mapę miałem kiedyś Silnik i mapę lecz silnik gdzieś mi się zapodział mapa była nie dokończona więc postanowiłem dokończyć i na sam koniec się zorientowałem że nie mam Silnik a szukam i szukam i nici z tego. Proszę was o pomoc ;D z góry dziękuję....

    Rozpoczęte przez Ulrich
    • Odpowiedzi: 2
    • Wyświetleń: 1,931
    30-10-2010, 16:36 Idź do ostatniego posta
  16. [8.54]TFS 0.3.6 source

    Witam Ma ktoś może linka do TFS 0.3.6 (8.54) ale do kodu źródłowego? Szukam wszędzie i ciągle jakieś problemy mam z ściągnięciem.

    Rozpoczęte przez Collins
    • Odpowiedzi: 1
    • Wyświetleń: 3,673
    29-10-2010, 14:53 Idź do ostatniego posta
  17. [8.50]Item czar

    Witam potrzebuje pomocy, muszę zrobić coś takiego, że mam item i klikam na niego i rzucam czar na cel lub na siebie. Męczę się z tym 2 dzień i nie potrafię zrobić więc poproszę o dokładny opis co i jak zrobić. Tu ss dla tych co nie wiedzą o co chodzi. Po kliknięciu w czar w spell booku...

    Rozpoczęte przez Collins
    • Odpowiedzi: 10
    • Wyświetleń: 3,464
    26-10-2010, 00:49 Idź do ostatniego posta
  18. [Dystrybucje OTS][8.6] Który silnik najlepszy?

    Nie wiedziałem gdzie dokładnie umieścić ten temat, a ten dział pasował mi najbardziej. Otóż chciałbym się dowiedzieć, który silnik, według was jest najlepszy? W sensie ma najmniej błędów, jest najbardziej elastyczny, itd. Chodzi mi o nowe silniki dla wersji 8.6-8.6+

    Rozpoczęte przez BenTouch
    • Odpowiedzi: 10
    • Wyświetleń: 10,569
    26-10-2010, 00:29 Idź do ostatniego posta
  19. [8.54][TFS] Muted na kanale NPC.

    Witam, czy wie ktoś jak usunąć muted na kanale NPC, gdyż gracze jak za szybko piszę na tym kanale dostają muted na bardzo długo - do 10 minut. Silnik to TFS 0.3.6 Z góry dziękuje za pomoc.

    Rozpoczęte przez GM Esio
    • Odpowiedzi: 0
    • Wyświetleń: 1,330
    24-10-2010, 15:16 Idź do ostatniego posta
  20. [8.54][TFS] Gdzie zapisują się addony?

    Witam, gdzie zapisują się wykonane addony w bazie danych? Przeszukałem wszystkie tabele, ale nie znalazłem nic na ten temat. Z góry dziękuje za pomoc.

    Rozpoczęte przez GM Esio
    • Odpowiedzi: 2
    • Wyświetleń: 1,565
    24-10-2010, 11:29 Idź do ostatniego posta
  21. [8.54]Tekst po użyciu runy

    Witam mam pytanie da rade jakoś wyłączyć tekst który się nam wyświetla po użyciu runy albo potiona? Chodzi o ten w którym pisze ile zostało nam użyć.

    Rozpoczęte przez Collins
    • Odpowiedzi: 2
    • Wyświetleń: 1,350
    23-10-2010, 14:35 Idź do ostatniego posta
  22. [7.6 & 8.1] Konwertowanie mapy

    Witam, mam problem mianowicie chcial bym skonwertować mape z 8.1 na 7.6 i problem bo nie iwem jak to zrobić, uzywajac RME mapa nie chce dzialać na Devlandzie, i wyskakuje mi ze nie moze odczytac formatu mapy, co mam zrobić z tym fantem? a chodzi mi o mape bo jest to RL mapka z przeróbkami, no chyba...

    Rozpoczęte przez Aterves
    • Odpowiedzi: 0
    • Wyświetleń: 2,463
    21-10-2010, 14:18 Idź do ostatniego posta
  23. [8.54][TFS][WINDOWS] Kompilacja

    Witam. Mam problem z przekompilowaniem źródeł TFS 0.3.6pl1. Posiadam najnowszy kompilator do TFS The Forgotten Dev-Cpp. Przy próbie kompilacji wyskakują mi błędy w logach: Kompilator: Default compiler Building Makefile: "D:\OTS\TFS\0.3.6pl1.r83\dev-cpp\Makefile.win" Wykonywanie make clean rm...

    Rozpoczęte przez Jarofir
    • Odpowiedzi: 6
    • Wyświetleń: 4,203
    15-10-2010, 22:29 Idź do ostatniego posta
  24. [8.54][Spells] Czar teleportacji.

    Witam, chciałbym kogoś prosić w stworzeniu czaru dla potwora, który miałby możliwość teleportacji w danej strefie (działania czaru) a dana teleportacja była określona losowo. Chwila zniknięcia i pojawienia miałby posiadać określony efekt. Dałoby radę?

    Rozpoczęte przez Naruto-XNE
    • Odpowiedzi: 6
    • Wyświetleń: 2,265
    12-10-2010, 20:03 Idź do ostatniego posta
  25. [8.54] Problem z Annihilator Questem

    Witam, jestem nowy w 'otsowaniu' postawiłem serwer i nie działa Anni, po prostu po naciśnięciu dźwigni nic się nie dzieje. Tu macie mój skrypt na anni, rzućcie okiem czy wszystko w porządku, jak dotąd rozkminiłem tylko, że entry -x, y , z (współrzędne płytek obok dźwigni) są nie takie jak w rme,...

    Rozpoczęte przez Punky <33
    • Odpowiedzi: 2
    • Wyświetleń: 1,744
    05-10-2010, 20:13 Idź do ostatniego posta
  26. [dbko] Multiclient

    Witam , niemam pojęcia jak stworzyć multiclienta do tej gry, może wie ktoś i mógłby sie podzielić?

    Rozpoczęte przez Wavendable
    • Odpowiedzi: 6
    • Wyświetleń: 4,415
    04-10-2010, 21:33 Idź do ostatniego posta
  27. [8.54] Problem z drzwiami do domków.

    Mam taki problem, drzwi w domku są normalne i każdy może je otwierać, jak zrobić żeby był to domek do kupienia? Z góry dzięki. @dół Jest git, dzięki. Temat do zamknięcia ; )

    Rozpoczęte przez Punky <33
    • Odpowiedzi: 1
    • Wyświetleń: 1,557
    04-10-2010, 20:54 Idź do ostatniego posta
  28. [8.54+]Monstery z 4 Areny

    Mógłby mi ktos dac paczkę z monsterami z 4 areny? Bardzo dziękuje

    Rozpoczęte przez ANBU
    • Odpowiedzi: 5
    • Wyświetleń: 2,581
    02-10-2010, 23:36 Idź do ostatniego posta
  29. [8.54] Problem z accem

    Mam taki problem z accem, nwm jak to zrobić prosze o szybką odp. STEP 1 Check server configuration Warning: syntax error, unexpected '(' in D:/Documents and Settings/Szczepan/Moje dokumenty/Pobieranie/cryingdamson6pl1-gui/config.lua on line 17 in...

    Rozpoczęte przez Alfonsik
    • Odpowiedzi: 2
    • Wyświetleń: 2,549
    02-10-2010, 23:34 Idź do ostatniego posta
  30. [8.6 Map Edytor] Problem z uruchomieniem.

    Poprzedni źle otagowałem, zapomniałem. :P Ok. Ostatnio wzięło mnie na mapowanie. Ściągnąłem sobie RME i SimOne pod Tibie 8.6. Niestety nie mogę odpalić żadnego z nich. Wcześniej nie miałem z nimi żadnych problemów. Komputer jest czysty, sprawdzałem wsio hijackami, antywirusami itp. Błąd pokazany...

    Rozpoczęte przez KoH
    • Odpowiedzi: 2
    • Wyświetleń: 2,422
    29-09-2010, 20:32 Idź do ostatniego posta
  31. [8.6][TFS] Spell "Aura"

    Witam, czy mógłby ktoś wspomóc mnie, jak zrobić czar który trwa np. 60 sekund i przez ten czas np. (oczywiście albo, albo) - zwiększa szybkość odzyskiwania hp przez całą drużynę (coś jak softy) - zadaje wszystkim wrogą w promieniu np. 5 sqm x dmg od np. ognia - zwieksza szybkosc ataku calej...

    Rozpoczęte przez hefalump
    • Odpowiedzi: 0
    • Wyświetleń: 1,712
    26-09-2010, 20:55 Idź do ostatniego posta
  32. [C++]Kompilacja 7.6

    Problem rozwiazany.

    Rozpoczęte przez mejo33
    • Odpowiedzi: 0
    • Wyświetleń: 2,975
    26-09-2010, 17:21 Idź do ostatniego posta
  33. [8.x] Combat Area w skryptach

    Jak w skrypcie actions itp. napisać efekt wielkości jak w czarach. Wielkość np Groundshaker, z resztą to jest do zmienienia, chodzi o to jak to zrobić? Na pewno (chyba) z funkcją doSendMagicEffect tylko jak zrobić na obszarze a nie tylko w miejscu gracza?

    Rozpoczęte przez Canibaal
    • Odpowiedzi: 3
    • Wyświetleń: 1,773
    25-09-2010, 15:13 Idź do ostatniego posta
  34. [8.54]problem Z Komendami

    Witam, mam taki problem ponieważ niedziałają niektóre komendy <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <talkactions> <!-- Gods --> <talkaction log="yes" words="/addskill" access="4" event="function" value="addSkill"/> <talkaction log="yes" words="/attr" access="4" event="function"...

    Rozpoczęte przez Arakon Arke
    • Odpowiedzi: 0
    • Wyświetleń: 2,928
    25-09-2010, 12:03 Idź do ostatniego posta
  35. [8.5] Funkcja "doDecayItem"

    Witam, prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu problemu. O tuż zmodernizowałem skrypt w TFS z Kosy na łom do trumny. Zamienia otwartą trumnę na trumnę ze schodami. Niestety, ustawiłem by "rozpadała" się ona w zwyczajną w ciągu minuty. Niestety funkcja w items.xml nie działa (chyba, że stworzę za pomocą...

    Rozpoczęte przez Naruto-XNE
    • Odpowiedzi: 0
    • Wyświetleń: 1,847
    24-09-2010, 00:20 Idź do ostatniego posta
  36. [8.54] hotkeys - potiony

    Witam, mam dość dziwny problem z potionami u mnie na serwerze. Problem polega na tym, że gdy mam na przykład plecak potionów po 100 użyć. Wyświetla mi się komunikat Powinno pisać, że jest ich 2000, a pisze 98 natomiast gdy się w jednej kupce skończą ponownie odlicza od 100. Sprawdzałem czy...

    Rozpoczęte przez GM Esio
    • Odpowiedzi: 5
    • Wyświetleń: 2,136
    23-09-2010, 09:24 Idź do ostatniego posta
  37. [8.x] Funkcja - odejmowanie skill

    Znalazłem pełno funkcji które dodają skille ale nie ma lub nie działa żadna która odejmuje. Nie ważne czy skill czy skill tries ważne żeby po prostu zabrało, może nawet całe zabrać. Cel jest taki żeby skille wyzerować. Próbowałem też dać liczbę ujemną ale nic nie daje....

    Rozpoczęte przez Canibaal
    • Odpowiedzi: 2
    • Wyświetleń: 2,078
    20-09-2010, 19:56 Idź do ostatniego posta
  38. [8.54] Funkcja Drzwi.

    Potrzebuje pomocy w postaci, uzupełnienia skryptu. Jest to skrypt na drzwi w TFS 8.54 (wersja 6.5.0.3502). Otwieranie za pomocą systemu kluczy działa, jednak nie działa zamykanie. Trzeba ręcznie, zaś jak trzasną ręcznie pokazuje od razu że zablokowane. Proszę o modyfikacje do zamykania z klucza,...

    Rozpoczęte przez Naruto-XNE
    • Odpowiedzi: 0
    • Wyświetleń: 1,988
    18-09-2010, 20:38 Idź do ostatniego posta
  39. [8.0]Funkcja lua - co znaczy?

    Witam, moze ktos pomoc i opisac co oznacza ta funkcja? addOutfitCondition(condition, 0, 71, 0, 0, 0, 0) Z gory dziekuje.

    Rozpoczęte przez mejo33
    • Odpowiedzi: 1
    • Wyświetleń: 1,506
    18-09-2010, 18:47 Idź do ostatniego posta
  40. [8.5] Problem z baza

    Podczas importowania pliku SQL wyskakuje: zapytanie SQL: CREATE TABLE "server_config"( "config"VARCHAR( 35 ) NOT NULL DEFAULT '', "value"INTEGER NOT NULL , UNIQUE ( "config" )

    Rozpoczęte przez Waromir
    2 Strony
    1 2
    • Odpowiedzi: 18
    • Wyświetleń: 4,475
    16-09-2010, 22:31 Idź do ostatniego posta

Informacje i opcje forum

Użytkownicy przeglądający forum

Aktualnie 2 użytkowników przegląda to forum. (1 użytkowników i 1 gości)

  1. Chemiann
Reklama

Opcje wyświetlania tematów

Użyj tej opcji, aby wyświetlić tylko tematy napisane po wybranej dacie.

Pozwala wybrać kryterium, według którego będzie wyświetlana lista tematów.

Sortuj tematy...

Uwaga: przy sortowaniu według daty w kolejności malejącej, jako pierwsze będą pokazane najnowsze wyniki.

Objaśnienie ikon

Zawiera nowe posty
Zawiera nowe posty
Brak nowych postów
Brak nowych postów
Więcej niż 100 odpowiedzi lub 2000 wyświetleń
Popularny temat z nowymi postami
Więcej niż 100 odpowiedzi lub 2000 wyświetleń
Popularny temat bez nowych postów
Temat zamknięty
Temat zamknięty
Temat zawiera wiadomość napisaną przez Ciebie
Udzielałeś się w tym temacie

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •