Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: [lua] parametry funkcji addevent.

  1. #1
    Avatar GM Esio
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Mysłowice
    Wiek
    33
    Posty
    333
    Siła reputacji
    19

    Domyślny [lua] parametry funkcji addevent.

    Witam,
    mam problem z funkcją addevent, a dokładnie z ustawieniem parametrów.
    Oto kawałek skryptu:
    Kod :
    local parameters = {cid = cid, target = target, warid = warid}
    		if(getPlayerGuildId(cid) == firstgid and getPlayerGuildId(target) == secondgid or 
    getPlayerGuildId(target) == firstgid and getPlayerGuildId(cid) == secondgid) then
    			if(firstguildfrags == (completed - 1) or secondguildfrags == (completed - 
    1)) then
    				addEvent(insertWarFrag, 150, parameters)
    				doBroadcastMessage("Wojne pomiedzy " .. getPlayerGuildName(cid) 
    .. " oraz " .. getPlayerGuildName(target) .. " wygrala gildia " .. getPlayerGuildName(cid) .. 
    "!", MESSAGE_EVENT_ADVANCE)
    				db.executeQuery("UPDATE `war_system_list` SET `active` = 0 WHERE 
    `id` = " .. warId .. ";")
    				return true
    			else
    				addEvent(insertWarFrag, 150, parameters)
    				return true
    			end
    		end
    Oto funkcja:
    Kod :
    function insertWarFrag(parameters)
    local namet = getPlayerName(parameters.target)
    if getCreatureSkullType(parameters.cid,parameters.target) == SKULL_NONE then
    	db.executeQuery("UPDATE `killers` SET `unjustified` = 0 WHERE `id` IN (SELECT `kill_id` 
    FROM `player_killers` WHERE `player_id` = " .. getPlayerGUID(parameters.cid) .. ") ORDER BY 
    `death_id` DESC LIMIT 1;")
    	db.executeQuery("INSERT INTO `war_system_frags` (`killer`, `player`, `guild`, `level`, 
    `date`, `war_id`) VALUES (" .. getPlayerGUID(parameters.cid) .. ", " .. getPlayerGUID
    (parameters.target) .. ", " .. getPlayerGuildId(parameters.cid) .. ", " .. getPlayerLevel
    (parameters.cid) .. ", " .. os.time() .. " , " .. warId .. ")")
    doPlayerSendTextMessage(cidd, 21, "Frag from "..namet.." wasn't counted.")
    else
    doPlayerSendTextMessage(parameters.cid, 21, "test")
    end
    end
    Błąd w konsoli:
    Kod :
    [Error - CreatureScript Interface]
    In a timer event called from:
    data/creaturescripts/scripts/warsystem.lua:onKill
    Description:
    (luaGetCreatureName) Creature not found
    [Error - CreatureScript Interface]
    In a timer event called from:
    data/creaturescripts/scripts/warsystem.lua:onKill
    Description:
    (luaGetCreatureSkullType) Creature not found
    Z góry dziękuje za pomoc!
    http://ots.tibiaserver.pl/tibiaserver.gif

  2. #2
    Avatar Grim90
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Toruń / Brzozówka
    Wiek
    35
    Posty
    586
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Za dużo parametrów dałeś we funkcji:
    Kod :
    getCreatureSkullType
    Ta funkcja potrzebuje JEDNEGO parametru, chyba, że się coś zmieniło, ale to byłoby niedorzeczne.
    Piszę skrypty do OTS. Chcesz mieć unikalny quest, lub skrypt na swoim serwerze? Pisz do mnie. Na pewno się dogadamy.
    Piszę skrypty PHP, strony oraz gotowe serwisy, jeśli jesteś zainteresowany, napisz.
    http://radeg.pl

    Masz facebooka? Zapraszamy do grupy: Grim OTS!
    http://www.facebook.com/?ref=logo#!/...07707075989449

  3. #3
    Avatar GM Esio
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Mysłowice
    Wiek
    33
    Posty
    333
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    ale jak są podane dwa parametry to wtedy funkcja działa poprawnie, gdy podam samo target nie działa tak jak powinna, a cid mnie nie interesuje, natomiast jak podam to i to to działa.

    @edit
    sprawdziłem, i jak usunę cid to i tak wyskakuje ten sam błąd.
    Ostatnio zmieniony przez GM Esio : 23-11-2010, 07:08
    http://ots.tibiaserver.pl/tibiaserver.gif

  4. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [LUA] Krótsze odpowiedniki w lua - autorstwa Grimkka
    Przez Grimekk w dziale Artykuły developerskie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-01-2014, 18:36
  2. parametry aby szło więcej mc
    Przez Karollo222 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 12-11-2013, 16:11
  3. Nowy komp. Jakie parametry?
    Przez Heinrich Maneuver w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 16-03-2013, 15:21
  4. [Lua] Od zera do skryptera, czyli LUA: Pętle i tablice*
    Przez Grim90 w dziale Artykuły developerskie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 21-08-2010, 02:47
  5. [Lua] Od zera do skryptera, czyli LUA: PODSTAWY i Actions*
    Przez Grim90 w dziale Artykuły developerskie
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 02-08-2009, 01:05

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •