esik napisał
Tak trochę odbiegając od tematu, ale ja po rebrandingu tp na orange zauważam znaczną poprawę w obsłudze klienta, mimo że nie jest idealnie to jest duuużo lepiej niż było. Może po prostu trafiłeś na jakiegoś lipnego konsultanta? : d
Raczej wątpie, spora ilośc osób ma problem z tym internetem do 10mb, mi najpierw codziennie po 5-10 razy odcinał się interent więc zadzwoniłem i rozwiązali ten problem lecz od tego momentu zaczęły się skoki pingu jak nigdy i znowu dzwoniłem ale tym razem gadałem z jakąś babka tępa była nieziemsko ja do niej, że ping skacze ona każe mi robić speed testy (już wtedy wiedziałem, że bedzie ciężko) podaje mi jaki biedacki speed test bez jittera ale myśle sobie ok zrobie. Zrobiłem, ona kazała mi podać predkość pobierania (???) zresetować router i znowu zrobić po tym mówi, że to nie z ich winy aż dostałem raka, próbowałem dzwonić jeszcze raz ale znowu na nią trafiłem to wkurwiony od razu się rozłączyłem.
@ a ze starą tp to nie miałem żadnych problemów ani razu na techniczny nie musiałem dzwonić a z neo jestem od 2004r.
@napisałem maila do centrali z opisem, może to pomoże
Zakładki