Reklama
Strona 263 z 391 PierwszaPierwsza ... 163213253261262263264265273313363 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 3,931 do 3,945 z 5857

Temat: Zestawy komputerowe i podzespoły bazowe

  1. #3931
    Avatar Justakas
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Azeroth
    Posty
    1,069
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    CPU: Może być inny pentium to akurat jak kto woli, może być i K. Bardzo ładnie się kręci, nawet na tej płycie i stockowym chłodzeniu podbił by sobie trochę względem P3240. Gdyby jeszcze zainwestował parę zł w lepsze chłodzenie to nawet lepiej.
    Nie wiem czy widziałeś co ten procesorek potrafi zrobić :)
    MOBO: Obsługa 32gb ramu to przerost formy nad treścią. Złącza USB ma 4x 2.0 i 2x -3.0 do tego dobrą sekcje zasilania. Coś Ci się musiało pomylić.
    Ram: http://www.morele.net/pamiec-geil-ge...00c11s-551156/
    Case: Cooler Master N200 to bardzo dobra obudowa, fajnie wykonana. Jak na Mini tower dużo miejsca w środku. Kolejne 2x USB 2.0 i USB 3.0. Co Ci w niej nie pasuje? Zawsze można wziąć Brutusa m23 albo jakiegoś Zalmana Z3, ale akurat ten cooler master też jest fajny :).
    Zasilacz: Nie dałem mu 600 watowego zasilacza za 500zł, tylko 500 W zasilacz który jest dość tani i dobrej jakości. Do jakiegoś starszego prądożernego radeona albo lekkiego OC na pewno się przyda.

    Przerost formy nad treścią kolego to jest obsługa 32GB RAM...! Ani to potrzebne ani 4 sloty na pamięć.

    Także IMO nic ciekawego nie powiedziałeś, a typkowi na starcie już karzesz zlewać.
    Ostatnio zmieniony przez Justakas : 18-09-2014, 22:39

  2. #3932
    Avatar kuba_k31
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    30
    Posty
    2,322
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Przemo napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Justakasa i jego propozycje możesz zlać zupełnie imo, Kuby za to ok(można kupić słabszy zasilacz to z 30-40zł zostanie w kieszeni, pytanie jak bardzo cienko u Ciebie z kasą). Nie kupuj imo tylko tej karty za 200zł bo osiągi to ona ma żadne i sprzedaj stary zestaw i za 400(albo mniej jak używka) kupujesz r7 260x.
    Karta jedna z lepszych w swojej cenie. I tak już nie zmieściłem się w budżecie, nie mogłem mu zaproponować niczego lepszego.

    Cytuj Pacyfic napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Budżet zwiększył mi się do 1,500 zł i ze starego kompa mogę wziąć jedynie -> CD-ROM :D
    @kuba_k31 ; @Przemo ;
    W takim razie trzeba kupić obudowe. W związku z dodatkową gotówką wymieniłbym procesor albo karte graficzną - ja optowałbym za tym pierwszym i zmienił na i3. Moja propozycja wyglądała by wtedy tak:
    Procesor: http://www.morele.net/procesor-intel...-promo-603029/
    Płyta główna: http://www.morele.net/plyta-glowna-a...b85m-g-581279/
    Dysk: http://www.morele.net/dysk-western-d...10ezex-479659/
    RAM: http://www.morele.net/pamiec-goodram...4l9-4g-386916/
    Karta graficzna: http://www.morele.net/karta-graficzn...2gd3-l-599417/
    Zasilacz: http://www.morele.net/zasilacz-fortr...-60hcn-627105/
    Obudowa: http://www.morele.net/obudowa-zalman...czarna-605202/
    Razem: 1515,61 zł

    Można ewentualnie (jakby ci brakowalo) wziąć minimalnie słabszy i zarazem tańszy o 30 zł procesor albo zamówić karte z allegro, bo widziałem że są taniej.
    Ostatnio zmieniony przez kuba_k31 : 18-09-2014, 23:39
    Cytuj Minsafo napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    domknąłem

  3. #3933

    Ekspert: Sprzęt i oprogramowanie Przemo jest teraz offline
    Avatar Przemo
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Łódź
    Posty
    3,598
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    @Justakas
    Chyba nadal się nie rozumiemy, ja wyraziłem swoje zdanie(IMO = In My Opinion = Moim zdaniem)NIE KAZAŁEM nic. A Ty wybitnie się zachłysnąłeś jakbym na Ciebie naskoczył. Też uważam, ze jakby mógł zainwestować parę złoty to zawsze lepiej i tu się zgadzamy(o czym będzie niżej). Ale ja nie jestem zwolennikiem kręcenia na BOXie bo mało co nań osiągnie, zwłaszcza w miniTowerze(A i tbh. Pacyfic raczej nie kręcący mi się wydaje) więc po co dokładać mu do takiej możliwości? Co do MOBO - faktycznie namieszałem, błędnie, co do portów USB - zwracam honor. Zresztą tak jak mówiłem - nie negowałem akurat tego wyboru w zupełności. Prosiłeś o komentarz więc go nawet i do niej dałem. Ram - toć za 10zł więcej dostaje CL9tkę. Obudowa - nie mówię, ze jest zła. Ale dla mnie to wybór średni, przy Twoim założeniu o kręceniu. Mniej przestrzeni, a więc i zupełnie inna cyrkulacja powietrza. Standard by mi się tu lepiej widział. Co do zasilacza - miałem na myśli, że jak dla mnie 500W to za dużo przy braku GPU dedykowanego/budżetówce, co innego teraz z większym budżetem.

    Więc raz jeszcze - nie naskoczyłem na Ciebie, odpisałem specjalnie z pazurem w celu wywołania dyskusji. W SiO momentami bywa nudnawo zwłaszcza przy samym rzucaniu linkami. ; )


    @Pacyfic
    Za 1,5 mogę coś już proponować, acz na przekór znowu przekroczę i potem wytłumaczę dlaczego:
    http://www.morele.net/inventory/info/k8i9mm/
    1,6k zł z hakiem.

    Czemu?
    Jeśli nie planujesz szybko wymieniać procesora - warto imo dołożyć do i3. W innym przypadku(szybki upgrade CPU) bierz Pentiuma G.
    Dysku nie ma co zmieniać, taniej ani lepiej się nie da.
    Obudowa - tanio, standardowy midi, ładny, pojemny i przewiewny z fajnymi filtrami antykurzowymi. Dwa całkiem sprawne i dość ciche wentylatory w zestawie.
    Pamięci - CL9, 1600MHz, ręcznie da się bez szkód obniżyć napięcie do 1.5V -> Profit.
    MOBO - Nie ma co komentować, po prostu wybrałem budżetową opcja.
    Grafika - droższa, to fakt. Ale około 2-3 razy wydajniejsza od r7 240.
    PSU - Markowy, dobre zabezpieczenia, certyfikat Bronze 80, sensowne okablowanie.

    Dodatkowo w zestawie dostajesz dwie gry do wyboru, które poniekąd Ci zwracają przekroczenie budżetu. Moim zdaniem to najtańsza możliwa konfiguracja, w której możesz cieszyć się nowym monitorem, graniem w produkcje bez problemów na lepszych czy gorszych ustawieniach i nie martwieniem się o wymienianie czegoś za pół roku. Dodatkowo śmiało mogę powiedzieć, że to najwydajniejsza(i niestety najdroższa) propozycja jak narazie.
    Potrzebujesz pomocy z komputerem, laptopem? Coś nie działa, szukasz nowego PCta? Pisz PW lub mnie mentionuj.

  4. Reklama
  5. #3934
    Avatar kuba_k31
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    30
    Posty
    2,322
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Przemo napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @Pacyfic
    Za 1,5 mogę coś już proponować, acz na przekór znowu przekroczę i potem wytłumaczę dlaczego:
    http://www.morele.net/inventory/info/k8i9mm/
    1,6k zł z hakiem.

    Czemu?
    Jeśli nie planujesz szybko wymieniać procesora - warto imo dołożyć do i3. W innym przypadku(szybki upgrade CPU) bierz Pentiuma G.
    Dysku nie ma co zmieniać, taniej ani lepiej się nie da.
    Obudowa - tanio, standardowy midi, ładny, pojemny i przewiewny z fajnymi filtrami antykurzowymi. Dwa całkiem sprawne i dość ciche wentylatory w zestawie.
    Pamięci - CL9, 1600MHz, ręcznie da się bez szkód obniżyć napięcie do 1.5V -> Profit.
    MOBO - Nie ma co komentować, po prostu wybrałem budżetową opcja.
    Grafika - droższa, to fakt. Ale około 2-3 razy wydajniejsza od r7 240.
    PSU - Markowy, dobre zabezpieczenia, certyfikat Bronze 80, sensowne okablowanie.

    Dodatkowo w zestawie dostajesz dwie gry do wyboru, które poniekąd Ci zwracają przekroczenie budżetu. Moim zdaniem to najtańsza możliwa konfiguracja, w której możesz cieszyć się nowym monitorem, graniem w produkcje bez problemów na lepszych czy gorszych ustawieniach i nie martwieniem się o wymienianie czegoś za pół roku. Dodatkowo śmiało mogę powiedzieć, że to najwydajniejsza(i niestety najdroższa) propozycja jak narazie.
    Przy okazji ograniczona do standardów PCI-E 2.0.
    Ogólnie, żeby podsumować, Przemo proponuje Ci praktycznie to samo co zaproponowałem ja, z tą różnicą że wziął 2x droższą karte graficzną (nic dziwnego ze ma byc 2 razy wydajniejsza... ;d) i tańszą (gorszą) płyte główną. Poza tym nasze zestawy są właściwie takie same.
    Cytuj Minsafo napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    domknąłem

  6. #3935

    Ekspert: Sprzęt i oprogramowanie Przemo jest teraz offline
    Avatar Przemo
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Łódź
    Posty
    3,598
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    W tym przypadku nie ma mowy o wystąpieniu bottlenecka.
    Potrzebujesz pomocy z komputerem, laptopem? Coś nie działa, szukasz nowego PCta? Pisz PW lub mnie mentionuj.

  7. #3936
    Avatar zakius
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    The Internets
    Wiek
    34
    Posty
    11,076
    Siła reputacji
    25

    Domyślny

    Cytuj Przemo napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    CASE - Mini Tower, żartujesz prawda?
    nie wiem jak z jej jakością, ale od CM tragiczna nie będzie, a i cena spoko, to czego się czepiasz?
    Cytuj Justakas napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Przerost formy nad treścią kolego to jest obsługa 32GB RAM...! Ani to potrzebne ani 4 sloty na pamięć.
    o totototto

    95% użytkowników zadowoliłoby się czymś ze slotem pcie x16, jednym slotem na ram i tyle

    ja dla siebie nawet ten pcie bym wywalił :D
    Cytuj kuba_k31 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    tragedia: wielkie bydle, do tego miałem do czynienia z tanim zalmanem, nie iwem, czy nie tym... oj bez sensu
    @Przemo ; po co proponujesz takie bydle (budę) jak na razie pakuje tam sprzęt za 1.5k, a zaraz będą skylake i nowe maxwelle i TDP zestawu zleci w dół o połowę, jak nie więcej? Zestaw gamingowy będzie wydzielać tyle samo, lub mniej ciepła od zabaweczki za 1500, zwłaszcza, że pakujesz do niej radka

    btw: http://pclab.pl/art59679-27.html
    no i największe cudo: http://pclab.pl/art59688-25.html

    jedyne zastosowanie bud jak i płyt ATX teraz to sli/cx

    nawet tanie mATX mają dość usb i sata na wielki magazyn
    Ostatnio zmieniony przez zakius : 19-09-2014, 06:46
    Problem z komputerem? Instrukcja diagnostyczna
    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Baby maja wymagania jak windows vista, takze nigdy nie wiesz.
    Cytuj Dzzej napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Moje posty to esencja głupoty.
    "Don't worry, I'm just a pervert"

  8. Reklama
  9. #3937
    Avatar Justakas
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Azeroth
    Posty
    1,069
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Przemo napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Chyba nadal się nie rozumiemy, ja wyraziłem swoje zdanie(IMO = In My Opinion = Moim zdaniem)NIE KAZAŁEM nic. A Ty wybitnie się zachłysnąłeś jakbym na Ciebie naskoczył. Też uważam, ze jakby mógł zainwestować parę złoty to zawsze lepiej i tu się zgadzamy(o czym będzie niżej). Ale ja nie jestem zwolennikiem kręcenia na BOXie bo mało co nań osiągnie, zwłaszcza w miniTowerze(A i tbh. Pacyfic raczej nie kręcący mi się wydaje) więc po co dokładać mu do takiej możliwości? Co do MOBO - faktycznie namieszałem, błędnie, co do portów USB - zwracam honor. Zresztą tak jak mówiłem - nie negowałem akurat tego wyboru w zupełności. Prosiłeś o komentarz więc go nawet i do niej dałem. Ram - toć za 10zł więcej dostaje CL9tkę. Obudowa - nie mówię, ze jest zła. Ale dla mnie to wybór średni, przy Twoim założeniu o kręceniu. Mniej przestrzeni, a więc i zupełnie inna cyrkulacja powietrza. Standard by mi się tu lepiej widział. Co do zasilacza - miałem na myśli, że jak dla mnie 500W to za dużo przy braku GPU dedykowanego/budżetówce, co innego teraz z większym budżetem.

    Więc raz jeszcze - nie naskoczyłem na Ciebie, odpisałem specjalnie z pazurem w celu wywołania dyskusji. W SiO momentami bywa nudnawo zwłaszcza przy samym rzucaniu linkami. ; )
    No napisałeś to dość specyficznie ;), ale dajmy już temu spokój. Jeśli chodzi o tamten zestaw to właśnie miałem na myśli kręcenie na BOXie lub jakimś tanim chłodzeniu. Ludzie ten procek na Boxie kręcą do 4Mhz. Jak dla mnie takie 4MHz to już wystarczająco, żeby poczuć przyrost mocy (zwłaszcza względem P3240), nie trzeba kręcić od razu do miliona i chłodzić cieczą, budżetowy procek na budżetowe kręcenie :P.

    Ram to można dać każdy za 150zł, CL 11 a CL9 nie zrobi mu żadnej różnicy.

    Zasilacz dałem taki duży, jak już mówiłem z myślą o jakiejś mocniejszej używanej karcie, tani bo tani a zapas mocy nigdy nie zaszkodzi. Po co brać mu coś na styk (bo on bedzie miał zintegrowaną karte na początku), jak zaraz przy zakupie innej karty może potrzebować większego zasilacza.

    Obudowa wydaje mi się fajna, w cale nie jest jakaś mega mała zobacz sobie na wymiary. Jest tylko trochę niższa. Ja czytałem o niej dobre opinie, jest przewiewna. Masz 2 wentylatory i sporo miejsca na kolejne. Bardzo dobre wykonanie (cała metalowa tylko panel przedni plastik), filtry i extra wygląd. Na necie są recenzje gdzie przy potężnym OC z i5 sobie daje rade więc czemu miała by być zła dla jakiegoś tam 2 rdzeniowego pentiuma :) Nie wiem skąd twoje uprzedzenia Przemek.

    Składałem bratu komputer z Zalmanem Z3 plus. Też bardzo fajna obudowa, dużo wiatraków ale bardzo plastikowa.
    Ostatnio zmieniony przez Justakas : 19-09-2014, 12:48

  10. #3938
    Avatar Pacyfic
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Bydgoszcz
    Posty
    1,148
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Ja przede wszystkim chce żeby był cichy bo mój chodzi jak traktor i budzi córkę w nocy xd
    [SURYKATKA][/SURYKATKA]

  11. #3939
    Avatar kuba_k31
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    30
    Posty
    2,322
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Przemo napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W tym przypadku nie ma mowy o wystąpieniu bottlenecka.
    Czemu nie?
    Cytuj zakius napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    95% użytkowników zadowoliłoby się czymś ze slotem pcie x16, jednym slotem na ram i tyle
    chyba jestem w tych 5%, bo w zyciu nie kupilbym plyty glownej z jednym slotem RAM ;d

    Cytuj zakius napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    tragedia: wielkie bydle, do tego miałem do czynienia z tanim zalmanem, nie iwem, czy nie tym... oj bez sensu
    nie wiem skąd te uprzedzenia, ale ta buda jest dobra. spokojnie bym ja dla siebie kupil ;d
    moze jest troche ciezka, bo az 6kg, ale przeciez to nie ma byc do cwiczen tylko do stania na podlodze ;dd
    Zawsze moze wziac np. tego SilentiumPC Brutus M23, ktorego na purepc polecaja, ale to jest imo kwestia tego ktora sie bardziej podoba, bo kazda z nich ma swoje plusy i minusy.
    Cytuj Justakas napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ram to można dać każdy za 150zł, CL 11 a CL9 nie zrobi mu żadnej różnicy.
    Po co brac CL11 jak mozna CL9 za te sama cene, a beda lepsze :P
    Cytuj Minsafo napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    domknąłem

  12. Reklama
  13. #3940
    Avatar Justakas
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Azeroth
    Posty
    1,069
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj kuba_k31 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    chyba jestem w tych 5%, bo w zyciu nie kupilbym plyty glownej z jednym slotem RAM ;d
    To dobrze bo takich nie produkują ;) ale 2 sloty w takim budżetowcu to za świat ;)

    Cytuj kuba_k31 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Po co brac CL11 jak mozna CL9 za te sama cene, a beda lepsze :P
    Może masz rację, ale mógł byś mi jeszcze jakoś pokazać co znaczy będą lepsze. Jakie to będzie miało przełożenie w użytkowaniu? Dużo jest opinii, że 1600Mhz to CL8/CL9, a 1833+ to już powyżej CL 10 brać. Tyle, że zawsze piszą to jakieś łepki na forach bez żadnego konkretnego poparcia. Jeśli coś wiesz na ten temat, masz jakąś porządne porównanie działania 1600 cl9 a 11 to dawaj :P
    Ostatnio zmieniony przez Justakas : 19-09-2014, 16:28

  14. #3941
    Avatar zakius
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    The Internets
    Wiek
    34
    Posty
    11,076
    Siła reputacji
    25

    Domyślny

    ja mam mniejszą i do tego cięższa, niedawno się pozbylem midi i mam dużą mini i to dalej jest wielkie bydle :/
    Problem z komputerem? Instrukcja diagnostyczna
    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Baby maja wymagania jak windows vista, takze nigdy nie wiesz.
    Cytuj Dzzej napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Moje posty to esencja głupoty.
    "Don't worry, I'm just a pervert"

  15. #3942
    Avatar kuba_k31
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    30
    Posty
    2,322
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Justakas napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Może masz rację, ale mógł byś mi jeszcze jakoś pokazać co znaczy będą lepsze. Jakie to będzie miało przełożenie w użytkowaniu? Dużo jest opinii, że 1600Mhz to CL8/CL9, a 1833+ to już powyżej CL 10 brać. Tyle, że zawsze piszą to jakieś łepki na forach bez żadnego konkretnego poparcia. Jeśli coś wiesz na ten temat, masz jakąś porządne porównanie działania 1600 cl9 a 11 to dawaj :P
    Nie wiem czemu RAM z wyzszymi opoznieniami i takim samym taktowaniem mialby byc lepszy od tego z nizszymi. Ciężko znaleźć coś na ten temat, bo mało kto robi testy RAM.
    http://www.purepc.pl/pamieci_ram/jak...00_mhz_w_grach
    tutaj robią testy skupiając się głównie na taktowaniu, ale widać, że te z niskim opóźnieniami są lepsze. różnice są minimalne, ale jak można zapłacić tyle samo i dostać lepsze to czemu by nie ;d
    Cytuj Minsafo napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    domknąłem

  16. Reklama
  17. #3943

    Ekspert: Sprzęt i oprogramowanie Przemo jest teraz offline
    Avatar Przemo
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Łódź
    Posty
    3,598
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj kuba_k31 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Czemu nie?
    PCI-E 3.0 to różnica przepustowości, której ten radeon i tak nie wykorzysta.

    Cytuj kuba_k31 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    chyba jestem w tych 5%, bo w zyciu nie kupilbym plyty glownej z jednym slotem RAM ;d
    Nie jesteś, każdy człowiek z sensownym budżetem ma adekwatne do niego wymagania. ;d

    Cytuj Justakas napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jeśli coś wiesz na ten temat, masz jakąś porządne porównanie działania 1600 cl9 a 11 to dawaj :P
    Opóźnieniami [s]:
    CL 9 1600MHz 0,005626
    CL 11 1600MHz 0,006875

    CL 9 1866MHz 0,004823~
    CL 11 1866MHz 0,005895~

    CL 9 2133MHz 0,004219~
    CL 11 2133MHz 0,005157~
    Potrzebujesz pomocy z komputerem, laptopem? Coś nie działa, szukasz nowego PCta? Pisz PW lub mnie mentionuj.

  18. #3944
    Avatar zakius
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    The Internets
    Wiek
    34
    Posty
    11,076
    Siła reputacji
    25

    Domyślny

    @wymagania: ja wymagam, aby nie było na mobo zbędnych mi elementow, o ile inne nie wymuszają jej powiększenia do wymiarów mieszczących te elementy

    dla mnie wystarczy tylne i/o, socket na cepa, przednie i/o bez swiatelek, może być bez reseta, zasilanie, 1 sata, 1 m2 i 1 slot ram (i tak 8gb wejdzie także kogo to boli?)

    wszystko ponad to to zbędny koszt jak i wymiary

    do tego jakiś micro psu 100w o sensownej sprawności, dysk na m2, nadgryzarka na wszelki wypadek (chociaż może nawet jej nie być), jakiś 4770r z sensownym chlodzeniem i czeg więcej chciec?

    no, może kasy na to, bo większość kompow z i5 i jakims 760 bedzie tansza :p
    Problem z komputerem? Instrukcja diagnostyczna
    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Baby maja wymagania jak windows vista, takze nigdy nie wiesz.
    Cytuj Dzzej napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Moje posty to esencja głupoty.
    "Don't worry, I'm just a pervert"

  19. #3945
    Avatar Dinuss
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Mielec
    Posty
    533
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Komputer najlepiej składany pod gry, cenowo hmm do 1500?

    Najlepiej, żeby był z opcją złożenia, polecacie jakieś strony albo od razu możecie polecieć jakieś konfiguracje.
    Thaz napisał
    dostalem krazkiem hokejowym w ryj na meczu

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Zestawy komputerowe i podzespoły bazowe
    Przez darkan w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 4196
    Ostatni post: 17-05-2025, 22:27
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 02-02-2016, 17:19
  3. Sprzedam [sprzedam] Podzespoły komputerowe za półdarmo
    Przez makaron077 w dziale Giełda
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 21-07-2015, 19:28
  4. Komputerowe "śmieci"-czy są coś warte?
    Przez Dawox w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 20-09-2012, 23:52
  5. 2 zestawy hotkeysów
    Przez Serllo w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 03-02-2011, 16:48

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •