Reklama
Strona 9 z 60 PierwszaPierwsza ... 78910111959 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 121 do 135 z 898

Temat: Basket - rozmowy ogólne.

  1. #121
    Avatar -Firrus-
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    31
    Posty
    72
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    noc z soboty na niedziele (ta noc) godz. 2.30
    @Down
    Myślisz że drużyna zacznie grać inaczej (efektowniej) tylko dlatego że kibicom nie podoba się to jak lebron sam gra? CAVS grają tak, ponieważ to jest najbardziej efektywne, tak samo jak Magic-tragic grają schematem: piłka do howarda> 2 opcje, pierwsza to wjazd gdy nie zostanie podwojony, a druga to oddanie piłki na obwód, gdzie lewis i turas bedą rzucać spokojnie trójki (2 graczy jest przy howardzie, jeden niski zostanie wolny, anwet jeśli nie to rzucający i rzucający obrońcy z magic mają przewagę wzrostu).
    Tak więc twoje teoria jest wzięta z odbytu, magic też grają cały czas jeden schemat, tyle że złożony.
    Przez twoje ostatnie zdanie mam rozumieć to, że w 74 i w 81 r. oglądałeś te mecze, tak?
    @EDIT Zapomniałem dodać, że we wszystkich wcześniejszych meczach CAVS grali na bardzo niskiej skuteczności (za 3 to było dwadzieścia pare %), dopiero na g5 Mo i Delonte się wstrzelili. Za to Magic grali cały czas na % dużo wyższym ponad przeciętną, ale mimo to wygrywali bardzo małą różnicą PKT. Myślę że wygrane Magic można nazwać po postu fuksem.
    @Avron
    Napewno cavs i lakers dają sobie rade lepiej niż magic, wystarczy zobaczyć kto miał wiecęj wygranych w RS...
    Ostatnio zmieniony przez -Firrus- : 30-05-2009, 16:16

  2. #122
    Avatar Nigger
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Warszawa
    Posty
    1,774
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Tak, mylisz się znawco, tych drużyn było 8, a jak cavs się podniesie to jeszcze sobie o mnie przypomnisz.

    Cavs?Chciales powiedziec lebron bo to on jest calym Cavs.Ze swoja skutecznoscia jaka pokazali w g4 watpie, ze cos takiego nastapi.

    Cavs przyjmuje taktyke:Gramy do lebrona i czekamy co on zrobi.

    Przykro mi taka taktyka sie nie sprawdza, lebron nie jest wysmienitym shooterem na takie cos, umie wjechac pod kosz i wymusic faul co nie starczy :).


    Btw.Te druzyny bralem z pamieci, nie tak jak Ty z wikipedi or sumthin :<.

    #down
    Tylko zobacz jaki bryant ma shooting performance a jaki lbj.

    #up
    Jak howard ma robic wjazd jak on stoi caly czas pod koszem?To czy bedzie podwojony czy nie to nie ma roznicy, jego nie ma kto podwajac.Troche przepychanki i juz ma wolny kosz.Ty fuksem nazywasz wygrane w bostionie i ohio?Jezeli byli na tyle zdolni ograc boston i dojsc do finalu konferencji to nie dadza sobie tego zwyciestwa zabrac :).
    Ostatnio zmieniony przez Nigger : 30-05-2009, 16:23

  3. #123

    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    SeVeN HeAvEn
    Wiek
    35
    Posty
    30
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Orlando Magic - Cleveland Cavaliers 'dziś' w nocy ( jutro ) o godzinie 2:30 . Mam nadzieje , że będzie to ostatni mecz ; ))

    EdiT#
    Trochę się mylisz . Lakers też gra na jednego gracza tj. Bryanta i jakoś dają sobie radę ; ))
    Ostatnio zmieniony przez Avron : 30-05-2009, 16:14

  4. Reklama
  5. #124
    Avatar RooDi
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    303
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Ma ktoś może jakąś stronkę czy coś żeby się dało oglądać NBA na żywo? Bo w TV nie mam możliwości ;c

  6. #125
    Avatar -Firrus-
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    31
    Posty
    72
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    @UP
    myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipl ine=basketball
    linki pojawiają się przed kilka godizn przed meczami.
    @nigger
    Skoro jest z niego taki proelokozak to czemu nigdy nie rzuci więcej niż 30 pkt? Widać że nigdy nie grałeś prawdziwego meczu, gracz podwojony lub potrojony nie ma prawie możliwości ruchu, zwłaszcza przeciwko cavs (Varejao, Wallace, Ilgauskas to mało???)
    Co do "wjazdu"(do którego przypierdoliłeś się z niewiadomego powodu) to może źle dobrałem słowa, chodziło mi o wykreowanie sobie pozycji i oddanie rzutu.
    @2Down
    Primo: pokaż mi inny sport gdzie znajdziesz centra
    Secundo: Abdul-jabbar, O'neal, i najważniejszy Chamberlain
    I tych 3 graczy (z cavs) podałem dla przykładu, Howard nie jest takim supermanem jakim ci się wydaje, synek.
    Twój post zaprzecza samemu sobie, jeśli mówisz ze howard kręci zydrunasa jak chce to czemu nie ma tych 30+??
    Ostatnio zmieniony przez -Firrus- : 30-05-2009, 16:32

  7. #126

    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    SeVeN HeAvEn
    Wiek
    35
    Posty
    30
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Ja zawsze wchodze na www.meczyki.pl i tam około godziny 23:00 pojawiają się linki do meczy na żywo . Z reguły jest to justin albo coś w tym stylu . : ))

  8. Reklama
  9. #127
    Avatar Nigger
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Warszawa
    Posty
    1,774
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    #nigger
    Skoro jest z niego taki proelokozak to czemu nigdy nie rzuci więcej niż 30 pkt? Widać że nigdy nie grałeś prawdziwego meczu, gracz podwojony lub potrojony nie prawie możliwości ruchu, zwłaszcza przeciwko cavs (Varejao, Wallace, Ilgauskas to mało???)
    Center rzucajacy po 30 pkt?

    Pokaz mi kiedy ta 3 jest razem na boisku.Chyba nie ogladasz meczy, ze tak gadasz.Howard robi z Zo pod koszem co chce, Varejao nawet go nie kryje, a Wallace gra po 4 min ma mecz.

    #mecze
    Czasami jest slaba jakos, Na PPStream sie dobrze oglada, na wszystkich justinach jest lipa.


    Co do "wjazdu"(do którego przypierdoliłeś się z niewiadomego powodu) to może źle dobrałem słowa, chodziło mi o wykreowanie sobie pozycji i oddanie rzutu.
    Przyczepilem sie bo wjazd to jak sama nazwa wskazuje wjazd.A jezeli chodzi o wykreowa
    nie sobie pozycji pod koszem, Howard jest w tym najlepszy :).

    Synek to mozesz mowic do swojej babci, ok?


    Mowie, ze go kreci bo tak jest, nie zdobywa 30pkt bo nie ma poco, sa do tego inni gracze niz centrzy.Podajesz graczy dla przykladu?Oni nawet nie sa bliscy dorownania Howardowi w roli centra.Varejao aka. 7ppg 7rpg man nadaje sie najwyzej na pf'a.

    Widac, ze Twoja wiedza opiera sie na highlighstach z nba.com i mixach na yt.Pozdro.
    Ostatnio zmieniony przez Nigger : 30-05-2009, 16:49

  10. #128
    Avatar -Firrus-
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    31
    Posty
    72
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Jeśli chodziło ci o to że chamberlain, jabbar i o'neal nie dorastają do pięt howardowi, to normalnie nie warto z tobą rozmawiać, ale jeśli mowa była o Ilgauskasie i varejao to z tym się zgodzę.
    Gubisz się w swojej teorii, wg. ciebie lepiej jest rzucać za 3 (skuteczność to załóżmy 33%, więc 1/3 rzuty wpadnie) niż dać piłkę howardowi ( który wg ciebie skręci 3 graczy na raz, więc z tego wynika że ma jakieś 70%)
    A twoje ostatnie zdanie świadczy tylko o tym że to ci skończyły się już argumenty żeby bronić swoich magic-tragic.
    @2 down
    W swoim życiu obejrzałem więcej meczy niż ty miałeś razy piłkę w rękach.
    Nadal mówisz to samo, mam ci to tłumaczyć jak dziecku z przedszkola? Gdyby howard był taki dobry to piłka wędrowałaby tylko do niego, bo lepiej jest rzucić z pod kosza niż za 3, z pól dystansu, lub z akcji 1na1, ale nie jest więc magic grają tak jak grają. OMG, takie trudne?
    Czy Olajuwon rzucił 100 pkt w meczu? Może zdobył 4 razy mistrzostwo NBA? A może 6 razy miał MVP? I DON'T THINK SO!

    1. Nie mówię że howard źle gra, wg mnie jest obecnie najlepszym centrem w lidze, ale nie zgadzam się z tym że przy podwojeniu może sobie rzucać jak chce i to cały czas staram się ci udowodnić.
    2. I proszę, zacytuj to gdzie powiedziałem że howard nie dostaje piłek.
    3. I nie wiem ile na jakim procencie rzuca magic, ale napewno podobnym
    4. Średnia Chamberlaina była ponad 37 pkt na mecz w pierwszym swoim sezonie, a w 61-62 powyżej 50 pkt, nie kłóć się , sprawdzone.
    Howarda podwaja ilgauskas + PF (w zależności od tego kto gra, Varejao, Smith albo Wallace), ale niscy też zaciskają obronę w trumnie w tym momencie.
    Ostatnio zmieniony przez -Firrus- : 10-07-2009, 01:54

  11. #129
    Avatar Maras
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    33
    Posty
    256
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Jutro we Wroclawiu w ZS4 jest StreetBall zapisy od 9:30, idzie ktos?

  12. Reklama
  13. #130
    Avatar Nigger
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Warszawa
    Posty
    1,774
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Tak, magic-tragic, ktorzy Twoje Cavs jada jak chca.

    Zauwaz, ze Howard to nie lebron, ktory kieruje gra, zapomniales o mid range shootach?O zwyklych layupach graczy?O tym, ze on tez siedzi na lawce?Mowilem o tej Twojej wielkiej centrowej trojce.

    Nie ogladasz meczy na prawde?Howard dostaje pilki, chociazby od Alstona, ktorego ostatnio skomentowal, za to, ze nie podaje.Pierw poogoladaj pare meczy, ok?

    Pozatym jezeli sie tak znasz.Czemu w tych 3 slawnych nazwiskach nie padlo nazwisko Olajuwon?

    wg.mnie najlepszy srodkowy w calej historii NBA.

    #ed
    Ok, zostanmy przy twojej teorii, ze Howard jest chujowy.Tylko czemu magic tak jedzie Cavs jak panienki?
    I watpie, ze chociaz 3 mecze ogladales, jezeli mowisz, ze Howard nie dostaje pilek.


    Btw.Twoja "teoria", ze magic rzuca akurat 33% nie wiem skad sie znalazla.

    Nawet Ci Twoi najlepsi centrzy nie rzucali 30ppg, nie od tego jest Center.

    Czy Olajuwon rzucił 100 pkt w meczu? Może zdobył 4 razy mistrzostwo NBA? A może 6 razy miał MVP? I DON'T THINK SO!
    Stary, wymieniles tam centrow, to ja Ci wymienilem lepszego :).


    Ja Ci sie caly czas staram powiedziec, ze nie ma kto podwajac Howarda.

    Zo+Delonte?
    Zo+Mo/Gibson
    Zo+James?

    Przykro mi ale nie ma kto.James jako jedyny by sie do tego nadawal, ale on kryje caly czas Ryska.Jedynie co to z pomocy cos zdziala.
    Ostatnio zmieniony przez Nigger : 30-05-2009, 17:21

  14. #131

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    460
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    A ja mam takie pytanie,

    Po ile meczy gra każda para w playoffach ? bo np. lakresi zanim przeszli do finału grali z denver 5 razy, a teraz clevland z orlando gra 6 raz ocb ?

    @down

    dzięki,

    kiedy zaczyna się sezon 09-10? playoffy zaczynaja sie w tym samym momencie co liga regularna ?
    Ostatnio zmieniony przez majlo : 30-05-2009, 20:22

  15. #132

    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    SeVeN HeAvEn
    Wiek
    35
    Posty
    30
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Gra się do 4 zwycięstw . Czyli najmniej mogą być 4 mecze a najwięcej 7 meczy . Lakers grało 6 meczy tak a propos : ) .

  16. Reklama
  17. #133
    Avatar -Firrus-
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    31
    Posty
    72
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Playoffy, zaczynają się kiedy kończy się sezon zasadniczy, a RS zaczyna się niepamiętam dokładnie coś około października i listopada.

  18. #134

    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Zielona Góra
    Posty
    19
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Ahh, basket <33. Jak dla mnie najlepszy sport, codziennie staram się pograć chociaż ze 2 godzinki :D Chodzę na boisko obok szkoły, tylko szkoda że mało osób gra :/ a na WF prawie ciągle w nogę lecimy >.< A, i kibicuje ofc. ,,Jeziorowcom" xD

    Pozdro ;)

  19. #135
    Avatar Astinus
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    31
    Posty
    5,075
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Kończę drugą gimnazjum, a w kosza zacząłem grać jakoś w połowie klasy czwartej :D Nasz wuefista prowadził treningi i już na początku roku mi powiedział, żebym przyszedł, ale jakoś nie ciągnęło mnie do tego. W końcu jednak dałem się naciągnąć i chociaż, że nie specjalnie mi się na początku podobało, to gram w kosza do dzisiaj. Obecnie gram w uczniowskim klubie sportowym i chyba tak zostanie, przynajmniej do końca trzeciej klasy. Wbrew nazwie naszego klubu, żadne z nas Jordany, ale przynajmniej się staramy. Ostatni sezon zakończyliśmy na przedostatnim miejscu w tabeli, ale większość drużyn była o rok starsza, a jak zapewne wiecie, cholernie ciężko się gra z takimi wielkimi, o głowę wyższymi klockami :D

    Mamy bardzo fajnego, młodego trenera. Koleś ma 23 lata i jest po prostu genialny. Można z nim pogadać na każdy temat, jest dla nas jak kumpel, między innymi dlatego nie przejdę do jakiegoś lepszego klubu (a wydaje mi się, że bym się nadawał).

    http://www.youtube.com/watch?v=GXQkO54ymqA
    Koleś z numerem 12 na czerwono - to on :D Najlepszy zawodnik meczu xD


    @o w mordę, tysiąc postów xD

    6:44 - zlookajcie jaką czapę zawalił :D
    Ostatnio zmieniony przez Astinus : 30-05-2009, 22:26

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. iPhone i iPod - rozmowy ogólne
    Przez Thadel w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 562
    Ostatni post: 22-03-2014, 21:51
  2. puppies basket
    Przez moth w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 06-11-2013, 09:11
  3. Basket (Puppies)
    Przez Aga w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 02-02-2012, 19:01
  4. Plemiona - Rozmowy ogólne
    Przez konto usunięte w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 306
    Ostatni post: 24-12-2011, 17:35

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •