<<Gogeta>> napisał
geez
po pierwsze spojrz ile kasy on chce wydac ! - czy za tyle kupi cos lepszego ? - jedyna alternatywa to a2 na allegro z ubieglych rocznikow - jezeli by chcial kupic cos na powaznie to chyba wiedzialby co i ile takie cos kosztuje - imo za tyle kasy mozna brac napewno bedzie lepszy od makrokeszy typu GTX lub inne dziadostwo - btw rower na komponentach, ktore wymieniles to conajmniej 2x tyle co autor chce wydac btw #2 - nigdzie nie mowilem, ze jestem doswiadczonym rowerzysta - po prostu niedawno kupowalem rower i musialem sie czegos dowiedziec bo nie kupuje nigdy w ciemno
#Up
Rower w podobnej klasie cenowej - takze nie oczekuj cudow -.- disc break'i w rowerze za tyle kasy = shit >.>
przestan pierdolic, jak kolega wyzej placisz w tym rowerze za napis giant. pojedziesz takim czyms w gory to po pierwszym zjezdzie (turystycznym!!) nie masz klockow w mega vkach.. ten kross hexagon v6 calkiem spoko, tektro io dosc mocne hample.. sam mialem io i aurige i nie narzekalem. ladnie blokowaly kolo na tarczy 160 tyl 203 przod ale przerzucilem sie na avidki. w tym krossie juz lepsza korba i suport. obrecze tez juz fajniejsze :) jakbym mial brac tego krossa to bym zmienil odrazu tylnia przerzutke na np 105, sore albo ultegre. ewentualnie SLX shadow bo na srama nie ma sensu wymieniac bo manety drogie. amorek tez calkiem spoko z xcrem mam mile wspomnienia :) odrazu po kupnie radze zedrzec ta 'anode' papierem wodnym 2500~ bo i tak zejdzie po kilku jazdach a tak bedzie ladniej wygladac. mozna dolac troche oleju do smarowania cos pokroju 50-100w i dac tlumik od duracza, uszczelki evil genius od manitou ale to juz dalsze przerobki :) no i pedaly by sie na platformy przydalo zmienic.
a co do tego ze dobre tarcze to hydrauliki to gowno prawda.. osobiscie wolalbym bb5/bb7 albo hujesa mx2 zamiast hfx9, stroker ryde albo juicy 3.. dobry mechanik lepszy i tanszy w serwisowaniu niz gowniany hydraulik
Zakładki