Wielkie Zło napisał
Czym bardziej lepki tym wieksze tlumienie powrotu/kompresji. Do Manitou najlepiej lac wode (czyt 2.5W i 5W), do smarowania (od dolu) wlewasz 10-20W w zaleznosci co masz. No i oczywiscie oleje typowo do amorow, a nie jakies silnikowe wynalazki.
Uszczelka puszcza Ci ze smarowania, w Manitou to dosc czeste przy rzadkich olejach. Dlatego, zalecam wlewanie bardziej lepkich :)
Ja na Twoim miejscu po prostu odkrecilbym prawy korek, sprawdzil czy jest olej. Jezeli jest, to odkrec lewy korek, wyjmij sprezyne (moze byc luzem lub na szaszlyku zahaczona - zaleznie od modelu), wytrzyj ja, sprawdz czy nie ma jakiegos koloru na niej maznietego, jezeli nie to najprawdopodobniej masz seryjna sprezyne, czyli srednia. BTW: ile wazysz?
Nie wiem, ja mam bez programow, daje 230* i trzymam je 30 minut.. Potem wykladam, zostawiam, zeby sobie wystygly. Potem jade papierem sciernym (grubosc ok. 100), scieram czarna warstwe, czyszcze szmatka z denaturatem i tak 2-3 razy dopoki szmatka nie bedzie czysta po denaturacie :)
A wyjmowanie zalezy od modelu.. Pochwal sie co masz to moze Ci doradze :)