Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
Jak pobierzesz ots skompilowanego z dołączonymi źródłami będzie działało ok.
Co do "iif"
Wystarczy zmienić na "if"
@edit
Siedzę sobie tak z kompilatorem i wspólnie myślimy, próbowałem dodać nową funkcję do skryptowania w lua jednak chyba mnie to przerosło.
Ale pomysł z chęcią sprzedam jako, że wykonanie tego w lua będzie długo trwało (chodzi mi o czas wykonywania skryptu a nie jego pisanie), w końcu wiadomo c++ szybciej działa.
A więc funkcja nazywałaby się:
doCheckCreatureFromArea
I z parametrami używalibyśmy jej tak:
doCheckCreatureFromArea(frompos, topos)
Teraz troszkę lua:
Kod :
local frompos = {x=1, y=1, z=1} -- pozycja od której zaczynamy sprawdzanie
local topos = {x=5, y=5, z=2} -- pozycja na której kończymy sprawdzanie
local wynik = doCheckCreatureFromArea(frompos, topos)
if (wynik ~= false) then
print(wynik[1]) -- Players
print(wynik[2]) -- Monsters
else
print('False')
end
A dokładniej soloroomy. ;d
Co Wy na to?
@edit2
Zapomniałem napisać jak ma skanować ;d
Ja wymyśliłem tak:
Kod :
for frompos.x, topos.x do
for frompos.y, topos.y do
for frompos.z, topos.z do
-- tutaj sprawdzanie czy jest jest tam potwór lub gracz i dopisanie ich do zmiennych
end
end
end
Zakładki