Reklama
Strona 31 z 36 PierwszaPierwsza ... 212930313233 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 451 do 465 z 531

Temat: [8.4][Serwer] DeadTouch 3.0rc4

  1. #451
    Avatar fifi209
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    127.0.0.1
    Posty
    52
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Zbirox napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Fifi/Killavus

    Co do tego błędu w svn

    "iif", tak?

    Jaki jest problem w grze? To jakiś poważny bug(chce stawiać otsa na rc4, bez nowośći. /goto ujdzie. Nie wiem jak ten bug)?
    Ten bug dotyczy najnowszego svn. W rc4 go nie ma ;p Bo niedawno był robiony update na nowy trunk, dokładnie 8 lutego.

    Jak pobierzesz ots skompilowanego z dołączonymi źródłami będzie działało ok.

    Co do "iif"
    Wystarczy zmienić na "if"

    @edit
    Siedzę sobie tak z kompilatorem i wspólnie myślimy, próbowałem dodać nową funkcję do skryptowania w lua jednak chyba mnie to przerosło.

    Ale pomysł z chęcią sprzedam jako, że wykonanie tego w lua będzie długo trwało (chodzi mi o czas wykonywania skryptu a nie jego pisanie), w końcu wiadomo c++ szybciej działa.

    A więc funkcja nazywałaby się:

    doCheckCreatureFromArea

    I z parametrami używalibyśmy jej tak:

    doCheckCreatureFromArea(frompos, topos)

    Teraz troszkę lua:
    Kod :
    
    local frompos = {x=1, y=1, z=1} -- pozycja od której zaczynamy sprawdzanie
    local topos = {x=5, y=5, z=2} -- pozycja na której kończymy sprawdzanie
    
    local wynik = doCheckCreatureFromArea(frompos, topos) 
    
    if (wynik ~= false) then
    print(wynik[1]) -- Players
    print(wynik[2]) -- Monsters
    else
    print('False')
    end
    Oczywiście to tylko przykład użycia, przydałoby się to przy np. questach.
    A dokładniej soloroomy. ;d

    Co Wy na to?

    @edit2

    Zapomniałem napisać jak ma skanować ;d

    Ja wymyśliłem tak:

    Kod :
    for frompos.x, topos.x do
    	for frompos.y, topos.y do
    		for frompos.z, topos.z do
    		-- tutaj sprawdzanie czy jest jest tam potwór lub gracz i dopisanie ich do zmiennych
    		end
    	end
    end
    Ostatnio zmieniony przez fifi209 : 10-02-2009, 22:38

  2. #452
    Avatar Naruto-XNE
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Względne
    Posty
    62
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    #Up
    Twój pomysł z tą funkcji jest Ciekawy.. zarazem może być przydany jak powiedziałeś do solorooms oraz do innych Ciekawych pomysłów do, których można wykorzystać.

    #Topic
    Silnik jest fajny, dopracowany... jednak ma małe niedociągnięcia na mapce (drobne) oraz (moge się mylić) w lootowaniu. Silnik 9.5/10 :p
    To nie obywatele powini się bać rządu, tylko rząd powinien bać się obywateli.

    Cytuj przemko93 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    hXXp dlaczego twój linka ma XX w tym wyrazie ??podejrzane

  3. #453
    Zbirox

    Domyślny

    @up i 2xup

    Ciekawy pomysł na skrócenie areny svar~

    Edit:
    Kodu, a nie wykonania xD

  4. Reklama
  5. #454
    Pio

    Domyślny

    @Fifi209

    Dobry pomysł, na pewno się przyda.

    Pozdrawiam.

  6. #455
    Zbirox

    Domyślny

    @up
    Dobry post napewno zostanie nagrodzony warnem

    Pozdrawiam.


    #actions

    Poszedłem expic... łups... Nie da się zamieniać kasy na "use" :/
    No. Dobre, stare, ale jare - przeróbka evo na moim kompie co zalega na dysku pomogła.

    Do data/actions/scripts dajemy to:
    (gold.lua)
    Kod :
    function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
       	if item.itemid == 2148 and item.type == 100 then
       		doRemoveItem(item.uid,item.type)
       		doPlayerAddItem(cid,2152,1)
       		doPlayerSendTextMessage(cid,27,"You have changed 100 gp to 1 platnium coin.")
       	elseif item.itemid == 2148 and item.type < 100 then
       		doPlayerSendTextMessage(cid,27,"You need 100 gp's to change for 1 platinum coin!")
       	end
       end
    (platinum.lua)
    Kod :
    function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
       	if item.itemid == 2152 and item.type == 100 then
       		doRemoveItem(item.uid,item.type)
       		doPlayerAddItem(cid,2160,1)
       		doPlayerSendTextMessage(cid,27,"You have changed 100 platinum to 1 crystal coin")
       	elseif item.itemid == 2152 and item.type < 100 then
       		doRemoveItem(item.uid,1)
       		doPlayerAddItem(cid,2148,100)
       		doPlayerSendTextMessage(cid,27,"You have changed 1 platinum to 100 gold coins")
       	end
       end
    (crystal.lua ten lub smoczka leona)
    Kod :
    function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
      	if doRemoveItem(item.uid,1) then
      		doPlayerSendTextMessage(cid,27,"You have changed 1 crystal coin to 100 platinum coins")
      		doPlayerAddItem(cid,2152,100)
      	end
      end
    Do data/actions/actions.xml dajemy to:
    <!-- Transform money -->
    <action itemid="2148" script="gold.lua" />
    <action itemid="2152" script="platinum.lua" />
    <action itemid="2160" script="crystal.lua" />

    *zalety
    -da się zamieniać kasę
    -tekst jest w konsoli dzięki czemu nie zasłania ekranu podczas hunta
    -nie kłuje w oczy bo jest niebieski(tekst, chyba niebieski)
    *wady
    -nieznane
    *bugi
    -na sinterii non-pvp klonowali kiedyś kasę, więc nie wiem czy i z tym się tak by nie dało
    -mogą być błędy w języku angielskim

    *ważne
    -Skrypt jest tylko w 5% mój!
    (przerobiłem tylko tekst na niebieski)
    Ostatnio zmieniony przez Zbirox : 12-02-2009, 15:42

  7. #456
    Avatar fifi209
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    127.0.0.1
    Posty
    52
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Zbirox napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    #up
    Dobry post napewno zostanie nagrodzony warnem

    Pozdrawiam.


    #actions

    Poszedłem expic... łups... Nie da się zamieniać kasy na "use" :/
    No. Dobre, stare, ale jare - przeróbka evo na moim kompie co zalega na dysku pomogła.

    Do data/actions/scripts dajemy to:
    (gold.lua)
    Kod :
    function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
       	if item.itemid == 2148 and item.type == 100 then
       		doRemoveItem(item.uid,item.type)
       		doPlayerAddItem(cid,2152,1)
       		doPlayerSendTextMessage(cid,27,"You have changed 100 gp to 1 platnium coin.")
       	elseif item.itemid == 2148 and item.type < 100 then
       		doPlayerSendTextMessage(cid,27,"You need 100 gp's to change for 1 platinum coin!")
       	end
       end
    (platinum.lua)
    Kod :
    function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
       	if item.itemid == 2152 and item.type == 100 then
       		doRemoveItem(item.uid,item.type)
       		doPlayerAddItem(cid,2160,1)
       		doPlayerSendTextMessage(cid,27,"You have changed 100 platinum to 1 crystal coin")
       	elseif item.itemid == 2152 and item.type < 100 then
       		doRemoveItem(item.uid,1)
       		doPlayerAddItem(cid,2148,100)
       		doPlayerSendTextMessage(cid,27,"You have changed 1 platinum to 100 gold coins")
       	end
       end
    (crystal.lua ten lub smoczka leona)
    Kod :
    function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
      	if doRemoveItem(item.uid,1) then
      		doPlayerSendTextMessage(cid,27,"You have changed 1 crystal coin to 100 platinum coins")
      		doPlayerAddItem(cid,2152,100)
      	end
      end
    Do data/actions/actions.xml dajemy to:



    *zalety
    -da się zamieniać kasę
    -tekst jest w konsoli dzięki czemu nie zasłania ekranu podczas hunta
    -nie kłuje w oczy bo jest niebieski(tekst, chyba niebieski)
    *wady
    -nieznane
    *bugi
    -na sinterii non-pvp klonowali kiedyś kasę, więc nie wiem czy i z tym się tak by nie dało
    -mogą być błędy w języku angielskim

    *ważne
    -Skrypt jest tylko w 5% mój!
    (przerobiłem tylko tekst na niebieski)

    Szkoda słów na to.

    Po 1. Nie wiem po co tutaj tym spamujesz.
    Po 2. Można to zrobić w jednym pliku.
    Po 3. Od tego jest bank.


    @Team DT

    Jak w ogóle Wam podoba się mój pomysł wymieniony kilka postów wyżej? Jakoś zamilkliście.

  8. Reklama
  9. #457
    Avatar Killavus
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    33
    Posty
    920
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj fifi209 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jak w ogóle Wam podoba się mój pomysł wymieniony kilka postów wyżej? Jakoś zamilkliście.
    Złożonosć obliczeniowa na poziomie n^3 - podziękujemy. Taki skrypt przy danych rzędu 100 będzie wykonywał 1 milion operacji - uwierz mi, lepszego sposobu na zamulenie komputera nie ma. :)

    Pozdrawiam
    Killavus
    Ostatnio zmieniony przez Killavus : 12-02-2009, 16:49

  10. #458
    Avatar fifi209
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    127.0.0.1
    Posty
    52
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Killavus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Złożonosć obliczeniowa na poziomie n^3 - podziękujemy. Taki skrypt przy danych rzędu 100 będzie wykonywał 1 milion operacji - uwierz mi, lepszego sposobu na zamulenie komputera nie ma. :)

    Pozdrawiam
    Killavus
    Nie wiem jak to obliczyłeś, ale poziomy w tibii są ograniczone ;d

    Ale z chęcią wysłucham krytyki.

    Chciałbym jeszcze wiedzieć jak Ty byś rozwiązał taki problem.

  11. #459
    Chojrak_

    Domyślny

    Co do pomyslu Fifiego, to nie wiem kto lubi solo roomy rodem z apo... :P
    Tak jak mowi Killavus, przy wiekszym zakresie, i kilku poziomach, gdyby zaczelo za kazdym razem wywolywac getThingfromPos() to ostro by sie zmulil serwer. :P

  12. Reklama
  13. #460
    Avatar Killavus
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    33
    Posty
    920
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj fifi209 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie wiem jak to obliczyłeś, ale poziomy w tibii są ograniczone ;d

    Ale z chęcią wysłucham krytyki.

    Chciałbym jeszcze wiedzieć jak Ty byś rozwiązał taki problem.
    Dobra, n^2* bodajże 16. :P

    A jak bym rozwiązał? Chociażby dopisywanie potworów do zmiennych przy spawnie na danym terenie, a graczy przy przejściu w wejście (onStepIn) - trzebaby to dość sprytnie zrobić, żeby się nie blokowało, ale da się. Co do spawnów - jeszcze takiej funkcji nie ma. :)

    Pozdrawiam
    Killavus

  14. #461
    Avatar fifi209
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    127.0.0.1
    Posty
    52
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Killavus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dobra, n^2* bodajże 16. :P

    A jak bym rozwiązał? Chociażby dopisywanie potworów do zmiennych przy spawnie na danym terenie, a graczy przy przejściu w wejście (onStepIn) - trzebaby to dość sprytnie zrobić, żeby się nie blokowało, ale da się. Co do spawnów - jeszcze takiej funkcji nie ma. :)

    Pozdrawiam
    Killavus
    Chyba że zrobić sobie w global.lua

    local room = {}

    Potem summonowanie

    room[] = doSummonCreature(name, pos)

    I na końcu może "przelecieć" for'em przez tablice room i sprawdzać czy potwór "żyje"

  15. #462
    Avatar Satan
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Grchw
    Posty
    165
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    silnik nie obsługuje map 8.4? jak wczytuje mape wyskakuje Error

    FATAL: [OTBM loader] ....

    a jak konwertuje na 8.31 dziala

    #down

    tak mam 1.4 rme i silnik niedawno sciagalem ;p
    Ostatnio zmieniony przez Satan : 13-02-2009, 13:57

  16. Reklama
  17. #463
    Zbirox

    Domyślny

    a jak dawno ściągałeś silnik?,
    a jaką masz wersje rme?(sme nie ma jeszcze chyba)

    Wiedz, że:
    *błąd jest w rc3, ale w rc4 już go niema - może stare rehosty
    *rme 1.1.3 miał jakiś błąd w formacie mapy, 1.1.4 ma bugfixa
    edit:

    Brawo.
    Premium system nie działa.
    FunctionOnUse również.
    Ostatnio zmieniony przez Zbirox : 13-02-2009, 16:59

  18. #464
    Avatar fifi209
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    127.0.0.1
    Posty
    52
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Zbirox napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Brawo.
    Premium system nie działa.
    FunctionOnUse również.
    Mi i premium system działa i function onUse

    Może dla tego, że onUse ma troszkę inne parametry przyjmuje... ?

    function onUse (cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)

  19. #465
    Zbirox

    Domyślny

    a jak wpisać w sql w dany acc/chara premium i/lub promocje?
    Wciskam premend na 1 i dalej nic.
    (co do funkcji działa poprawnie. Tylko ja wprowadziłem przez pomyłkę blokadę skryptu - zamiast -1 wpisalem 1(if getplayerstoragevalue(cid, xxxx) == 1 ;p)

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 53
    Ostatni post: 03-01-2014, 16:11
  2. [7.6][Serwer] DeadTouch zmodyfikowany by Pajlok
    Przez Pajlok w dziale Skrypty i technika
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 23-07-2010, 10:48
  3. Serwer Dedykowany w Kimsufi.pl a Serwer RPS na ovh.pl!
    Przez CzasoMaczo w dziale Open Tibia Server
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 31-07-2009, 13:36
  4. [7.6][Serwer] DeadTouch 1.9
    Przez Killavus w dziale Skrypty i technika
    Odpowiedzi: 394
    Ostatni post: 26-06-2009, 11:01
  5. Open Tibia Serwer , czyli z czym to się je
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 103
    Ostatni post: 24-07-2006, 17:36

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •