Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
Kod :
animatedspells = "yes" -- does spells should be animated separately? -- (default: yes)
Kod :
animatedspells = "no" -- does spells should be animated separately? -- (default: yes)
Kod :
<rune name="adevo grav pox" id="2285" lvl="14" maglv="0" blocktype="solid" charges="3" script="attack/poison_field.lua">
Kod :
<rune name="adevo grav pox" id="2285" lvl="14" maglv="0" blocktype="solid" charges="3" needlearn="1" script="attack/poison_field.lua">
3. Tak, za pomocą skryptów Lua, bądź też bezpośrednio w spells.xml analogicznie do run. Wadą rozwiązania ze spells.xml jest to, że nie możesz ustawić ilości potrzebnej do użycia czaru. Ponadto takie czary ze spells.xml mogą tylko coś tworzyć...
Kod :
<conjure name="Paralyze" words="adana ani" lvl="54" mana="1400" soul="3" prem="1" reagentId="2260" conjureId="2278" conjureCount="1" function="conjureRune">
Pozdrawiam
Killavus
Zakładki